آینه چراغ‌دار هوشمند

آینه چراغ‌دار هوشمند

در زندگی روزمره و برخی حرفه‌ها آینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هست. آینه قدمت خیلی بالایی داره که در طی سال‌ها با توجه به اهمیت بالای اون موجب پیشرفت‌های زیادی در این زمینه شده. و چیزی که امروزه می‌بینیم انواع مختلف آینه‌های مدرن هست که با آینه‌های قدیمی تفاوت‌هایی رو پیدا کردن. آینه چراغ‌دار هوشمند یکی از این انواع آینه‌های جدید هست که قابلیت‌ها و مشخصات خاصی داراست و همین موضوع باعث مورد توجه بودن این آینه هست. به طوری که می‌بینیم این آینه‌ها در زمان کمی که وارد بازار شدن، تونستن جایگزین آینه‌های معمولی و قدیمی بشن.

آینه چراغ‌دار هوشمند
آینه چراغ‌دار هوشمند

آینه چراغ‌دار هوشمند چه مشخصاتی رو داره و تفاوت اون با آینه معمولی چیه

آینه چراغ‌دار هوشمند یک آینه خاص با قابلیت انتشار نور هست. نوری که از آینه منتشر میشه به وسیله تعدادی چراغ روی آینه تامین میشه. به این صورت که تعدادی چراغ روی خود آینه با فاصله مشخصی قرار داده می‌شن. فاصله استانداردی برای قرارگیری چراغ‌ها روی آینه در نظر گرفته شده که برای این هست که نور منتشر شده کاملا یکدست باشه و هیچ سایه‌ای رو هم ایجاد نکنه. تا نور آینه در نهایت بتونه خیلی خوب و به بهترین شکل اطراف آینه رو روشن کنه. این آینه به اسم‌های دیگه‌ای هم مثل آینه لامپ‌دار و آینه هالیوودی هم شناخته می‌شه.

آینه چراغ‌دار هوشمند
آینه رومیزی چراغی

آینه چراغ‌دار طرح جدید طوری طراحی شده که بتونه این امکان رو داشته باشه که وقتی جلوی آینه برای دیدن خودتون قرار می‌گیرین، نور چراغ‌ها کمک کنن تا تصویر واضحی از خودتون رو در آینه داشته باشین. هر کسی در طول روز حداقل یکبار از آینه برای دیدن خودش استفاده می‌کنه و دوست داره که بتونه خودش رو در واضح‌ترین شکل ممکن ببینه. به همین دلیل هم قطعا پیشنهاد ما آینه چراغ‌دار هوشمند هست که این دید باز رو به‌خوبی فراهم می‌کنه.

آینه چراغ‌دار هوشمند
آینه هالیوودی

علاوه بر این مورد که آینه چراغ‌دار باکیفیت بالای خودش در طراحی و ساخت باعث می‌شه تا شما چیزی فراتر از آینه‌های همیشگی رو تجربه کنین، این آینه می‌تونه امکانات دیگه‌ای رو هم روی خودش داشته باشه. این امکانات به بهتر شدن عملکرد آینه خیلی کمک می‌کنن و باعث میشه تا آینه‌ها هوشمندی بیشتری رو هم داشته باشن.

آینه چراغ‌دار هوشمند
آینه چراغی لمسی

قابلیت‌های خاص آینه چراغ‌دار هوشمند چه مواردی هست

آینه چراغ‌دار هوشمند همونطور که اشاره هم شد به جز قابلیت نورپردازی که اصلی‌ترین مشخصه اون هست، می‌تونه یکسری قابلیت‌های دیگه‌ای هم روی خودش داشته باشه. این قابلیت‌ها رو شما به‌صورت اضافی و به انتخاب خودتون می‌تونین روی آینه داشته باشین. یعنی هر قابلیتی که دوست دارین روی آینه داشته باشین و یا این که فکر می‌کنین با توجه به کارکردی که از آینه می‌خواین ممکنه که اون رو نیاز داشته باشین، درخواست می‌دین تا روی آینه اجرا بشه.

آینه چراغ‌دار هوشمند
آینه قاب‌دار چراغ‌دار

. یکی از قابلیت‌هایی که روی آینه هالیوودی می‌تونه نصب بشه، این هست که شما آینه رو بتونین به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. وقتی آینه رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین این امکان برای شما فراهم می‌شه که بتونین با استفاده از آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. این امکان به‌قدری جذابه که توجه هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه.

آینه چراغ‌دار هوشمند
آینه چراغی

. قالبیت دیگه این آینه‌ها تغییر میزان نور اون‌هاست که می‌تونین هر زمان که نیاز به نوری بیشتر یا کمتر داشتین، از طریق آینه نور دلخواه خودتون رو تنظیم کنین. چون به طور طبیعی در طول روز هم میزان نور تغییر می‌کنه و ممکنه شما هم نیاز داشته باشین تا شدت و میزان نور آینه رو تغییر بدین.

. رنگ نور آینه چراغ‌دار هوشمند می‌تونه رنگ‌های خیلی متفاوتی رو داشته باشه. و این به دلیل استفاده از چراغ LED هست که در آینه کار گرفته می‌شه. چون چراغ‌های ال ای دی تنوع رنگی خیلی بالایی رو دارا هستن و شما خیلی راحت می‌تونین مثلا دو رنگ رو برای نورپردازی آینه خودتون انتخاب کنین تا هر وقتی که خودتون خواستین، خیلی ساده این تغییر رنگ رو اعمال کنین.

. آینه چراغ‌دار هوشمند می‌تونه خیلی کارآمدتر هم باشه و امکان ضد بخار بودن رو داشته باشه. این امکان به این صورته که با استفاده از یک سنسوری که پشت آینه قرار می‌گیره، وقتی محیط در معرض بخار آب باشه این سنسور اجازه تشکیل بخار آب رو روی آینه نمی‌ده. به این دلیل که کمی سطح آینه رو گرم می‌کنه و از این طریق مانع تشکیل بخار روی سطح آینه میشه. آینه ضد بخار برای استفاده در محیط‌های مرطوب مثل سرویس بهداشتی و حموم بهترین گزینه ممکن هست.

.روی سطح آینه می‌تونین درخواست بدین تا حکاکی انجام بشه. برای حکاکی هر طرح و نوشته‌ای که دوست داشته باشین رو می‌تونین انتخاب کنین. حکاکی برای آینه چراغ‌دار هوشمند موجب می‌شه تا زیبایی آینه خیلی بیشتر بشه و آینه تبدیل به آینه‌ای بشه که نمونه اون رو جای دیگه‌ای نبینین.

آینه چراغ‌دار هوشمند
آینه قدی چراغ‌دار

چه جاهایی بهتره که حتما آینه چراغ‌دار هوشمند انتخاب بشه

آینه چراغ‌دار هوشمند بهترین انتخاب برای هر جایی میتونه باشه. اما یکسری از فضاها و کاربردها هستن که این آینه چراغ‌دار بهترین گزینه محسوب میشه. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که این آینه در ارائه خدماتی که به مشتری‌ها داده میشه هم خیلی مثبت عمل می‌کنه. چون وقتی مشتری شما جلوی آینه بشینه، نور طراحی شده برای آینه کمک می‌کنه تا شما دید بازتری رو روی مشتری خودتون داشته باشین. در این صورت قطعا تمرکز و دقت بیشتری هم برای شما ایجاد می‌شه که بتونین خدمات حرفه‌ای‌تری رو برای مشتری‌ها داشته باشین. به همین علت هم آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش هم شناخته می‌شه.

آینه چراغ‌دار هوشمند
آینه گریم چراغ‌دار

علاوه بر آرایشگاه، آینه چراغ‌دار هوشمند برای مزون هم انتخابی عالی هست. در مزون نیاز به آینه‌ای وجود داره که بتونه این آینه دید خوبی رو به مشتری بده تا مشتری هم بتونه با دید باز و خیلی راحت‌تر انتخاب داشته باشه. پس استفاده از همچین آینه‌ای مثل آینه چراغ‌دار مزونی می‌تونه خیلی در خدمات‌تون بهتون کمک کنه. همچنین این آینه‌ها باعث می‌شن تا فضایی که ایجاد می‌کنین خیلی زیبا و مدرن هم به نظر برسه.

آینه چراغ‌دار هشومند
آینه چراغی بزرگ

آینه چراغ‌دار هوشمند رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه چراغ‌دار هوشمند و همینطور انواع آینه‌های مدرن با بهترین کیفیت و استاندارد تولید می‌شه. هر آینه‌ای که سفارش بدین رو دقیقا طبق خواسته خودتون و در کمترین زمان ممکن براتون تولید می‌کنیم. تمام آینه‌ها از ضمانت کیفیت و قیمت در این کارگاه برخوردار هستن. ما تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا آینه‌هایی تولید کنیم که ضمن داشتن کیفیت عالی از قیمت مناسبی هم برخوردار باشن. تولید تمام آینه‌ها از ابتدا تا انتها حتی فروش هم به عهده خودمونه و دلیل ضمانت هم همین موضوع هست.

آینه چراغ‌دار هوشمند
آینه چراغ‌دار هوشمند

علاوه بر این موارد آینه‌هایی که در این کارگاه تولید می‌شن، از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یک‌ساله هم بهره‌مند هستن. با وجود این ضمانت خیال شما کاملا راحت هست که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بخواد بیفته، تماما از طرف مجموعه پشتیبانی صورت می‌گیره. پس با اطمینان کامل می‌تونین آینه دلخواه خودتون رو به این مجموعه سفارش بدین و آسوده‌خاطر باشین که حتی اگر یک لامپ آینه‌تون هم بسوزه، نیازی نیست تا شما هزینه‌ای برای این بابت بپردازین. چرا که ما این لامپ رو رایگان براتون تعویض می‌کنیم. البته یکسری موارد مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه شامل این ضمانت نیست.

برای سفارش آینه موردنظرتون و ارتباط با ما با شماره 09357015855 می‌تونین تماس بگیرین.  آدرس مجموعه تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ