آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش

آینه یک ابزار خیلی مهمی محسوب میشه که تو زندگی روزمره خیلی کاربرد داره. اما اهمیت این آینه در برخی از فضاها و کاربردها اهمیتش دو چندان میشه. مثل سالن آرایش که آینه به‌قدری در اون اهمیت داره که بدون آینه نمیشه اسم اون رو آرایشگاه یا سالن زیبایی گذاشت. اما یکی از انواع مختلف آینه، آینه چراغ دار هست که برای سالن زیبایی خیلی آینه کاربردیه. به همین دلیل هم به اون آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش میگن که هم عملکرد خیلی خوبی رو داره و هم این که از نظر زیبایی خیلی ظاهر شیک و مدرنی رو برای سالن شما ایجاد میکنه.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش چه آینه‌ای هست

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش به آینه‌ای میگن که روی اون تعدادی چراغ قرار داده میشه. و به‌وسیله اون‌ها نور خیلی خوبی منتشر میشه. این نور منتشر شده به شما کمک میکنه تا وقتی جلوی اون قرار بگیرین بتونین خودتون رو با دید خیلی بهتری ببینین. بنابراین برای سالن آرایش که در اون شما به مشتری‌هاتون خدمات زیبایی میدین، این آینه می‌تونه بهترین انتخاب باشه. چون وقتی مشتری شما مقابل این آینه قرار بگیره، نور آینه خیلی کمک میکنه تا شما دیدتون خیلی بهتر بشه.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه چراغ‌دار چرخ‌دار

چراغ‌هایی که روی آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه قرار داده میشن، فاصله مشخصی دارن تا نوری که ایجاد میکنن، بیشترین بازدهی رو داشته باشه. همچنین این فاصله استاندارد باعث میشه تا نور منتشر شده، هیچ سایه‌ای هم نداشته باشه. و بهترین نور رو برای کارهای آرایشی مثل میکاپ و گریم داشته باشه. چون لامپ و لوسترهایی که در آرایشگاه کار گذاشته میشن هیچ وقت نمی‌تونن به‌اندازه آینه چراغ‌دار روشنایی موثری داشته باشن. روی آینه چراغ‌دار یا قاب اون که چراغ‌ها وصل میشن، دقیقا روبه‌رو و اطراف آینه خیلی خوب روشن میشه و شما می‌تونین با تمرکز بالایی کارتون رو انجام بدین.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه چراغ‌دار آرایشی

به دلیل این عملکرد بالایی که آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش داره، همه آرایشگاه‌های حرفه‌ای و به‌روز حتی در کشورهای دیگه هم از این آینه استفاده میکنن. اما آینه چراغ‌دار رو با اسم‌های دیگه‌ای هم مثل آینه هالیوودی، آینه گریم شناخته میشه. که در تمام اون‌ها از همین چراغ‌های LED استفاده میشه که بهترین روشنایی رو ایجاد میکنن. و نور اون‌ها خیلی شبیه به نور طبیعی هستش و سازگازی با چشم داره.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه چراغ‌دار رومیزی

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش چه تاثیری در فضای سالن داره

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش ضمن این که عملکرد خیلی خوبی رو به‌عنوان آینه داره و باعث میشه تا کارها خیلی بهتر انجام بشه، از زیبایی خیلی خاصی هم برخورداره. این زیبایی فضای سالن رو خیلی تغییر میده و اون رو خیلی مدرن‌تر نشون میده که نکته خیلی مهمیه. چون امروزه افراد برای انتخاب هر جایی برای گرفتن خدمات، علاوه بر کیفیت کار به دکوراسیون و طراحی اونجا هم توجه میکنن. درواقع فضای شما نشون‌دهنده کیفیت و سطح کارتون هست. و اگر شما مدعی در حرفه‌ای بودن هستین، باید به فضا و ابزار کارتون هم توجه کنین. چون این‌ها ویترین کار شما هستن.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه هالیوودی آرایشگاهی

پس برای داشتن آینه‌ آرایشگاهی مدرن که هم کارکرد خیلی خوبی رو داشته باشه و هم این که بتونه فضای شما رو زیباتر نشون بده، شک نکنین که آینه چراغ‌دار گزینه‌ ایده‌آلی هست. به این دلیل هم هست که دیگه آینه‌های قدیمی و ساده که هیچ عملکرد خاصی رو از خودشون نداشتن، دیگه جایگاهی در سالن‌های زیبایی ندارن. و خیلی به‌ندرت از اون آینه‌ها استفاده میشه. چون این آینه‌های جدید چنان زیبایی رو ایجاد میکنن که می‌تونه عاملی برای جذب افراد بیشتر هم بشه. چون همه آدم‌ها وقتی در فضایی با طراحی و دکوراسیون خوب قرار می‌گیرن، حس بهتری دارن.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سالن زیبایی

چه مزیت‌های دیگه‌ای از آینه چراغ‌دار باعث محبوبیت اون شده

وقتی در مورد آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش صحبت میشه، اولین ویژگی بارز اون داشتن روشنایی مطلوبی هست که داره. اما مزیت اون فقط به داشتن نورپردازی خوب ختم نمیشه. بلکه این آینه می‌تونه قابلیت‌های دیگه‌ای هم داشته باشه که باعث شده تا خیلی جذاب‌تر هم باشه و بیشتر مورد توجه قرار بگیره.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه سالن آرایش

. روشنایی آینه هالیوودی رو شما می‌تونین تنظیم کنین. به این صورت که مقدار نوری که منتشر میشه رو کمتر یا بیشترش کنین. چون گاهی مثلا در طول روز که روشنایی روز در حال تغییره ممکنه نیاز به نور بیشتر یا کمتری باشه که با این آینه شما می‌تونین نور دلخواه خودتون رو داشته باشین.

. در بعضی از قسمت‌ها دید نزدیک‌تر می‌تونه خیلی مفید باشه. مثل آرایش و یا کارهای دیگه‌ای که روی پوست انجام میشه. این دید نزدیک‌تر می‌تونه با یک آینه کوچیکی که قابلیت زوم مثلا 10 برابری داره، فراهم بشه. این آینه کوچیک رو میشه روی خود آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش قرار داد که خیلی هم کاربرد خوبی داره.

. آینه چراغ‌دار این قابلیت رو هم داره که شما اون رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. با وصل کردن آینه شما می‌تونین از طریق اون موسیقی یا پادکست و یا حتی ویدئو پخش کنین. با گذاشتن یک موسیقی ملایم در آرایشگاه می‌تونین آرامش بیشتری رو هم در فضا ایجاد کنین.

. روی صفحه آینه می‌تونه دما، زمان و تاریخ هم نمایش داده بشن. در این صورت شما با آینه می‌تونین از اون‌ها اطلاع پیدا کنین.

هر کدوم از مواردی که در بالا گفته شد رو شما با درخواست خودتون می‌تونین در مورد آینه‌تون داشته باشین. یعنی قابلیت‌هایی که دوست دارین و مورد نیازتون هست رو می‌تونین روی آینه‌تون داشته باشین.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه گریم آرایشی

انواع آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش

. آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش رو شما می‌تونین به اشکال مختلفی به کار ببرین. اشکال رایج برای این آینه مربع، مستطیل و گرد هست. اما اگر اشکال خاص هندسی هم برای آینه در نظر داشته باشین، ما براتون طبق خواسته شما برش میدیم. چون با تجهیزات کاملی که در کارگاه وجود داره، امکان تولید هر آینه‌ای به دلخواه مشتری به‌راحتی فراهمه.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه گریم چراغ‌دار

. این آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش به شکل‌‌های متفاوتی هم می‌تونه به کار برده بشه. مثلا یک شکل رایج برای آینه‌های آرایشگاهی، آینه دیواری هست که نصب ساده‌ای داره و همینطور ایمنی بالایی رو هم برای آینه ایجاد میکنه. اما حالت‌ دیگه‌ای هم که آینه چراغ‌دار رو میشه به کار برد به‌صورت آینه رومیزی هست. آینه رومیزی برای قسمت میکاپ خیلی مناسبه و شما با قرار دادن ابزار کارتون می‌تونین دسترسی خیلی راحتی هم به اون‌ها حین کار داشته باشین.

ما چه مزیتی داریم که آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش رو از ما بخرین

هر آینه‌ای مثل آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش و هر نوع آینه دیگه‌ای که مدنظر داشته باشین رو براتون به‌بهترین شکل تولید می‌کنیم. تمام مراحل ساخت از همون اول تا آخر توسط خودمون انجام میشه. فروش هم به‌طور مستقیم با مشتری‌ها بدون واسطه در ارتباط هستیم. به همین دلیل آینه‌ها از کیفیت خیلی بالایی برخوردارن و همچنین قیمت‌هاشون هم بسیار مناسبه. اما کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها مزیت‌های کارگاه تولیدی آینه نیست. تفاوت اصلی این کارگاه با تولیدی‌های دیگه آینه، داشتن ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله روی آینه‌هاست.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش

چون هدف ما رضایت حداکثری مشتری‌هامون هست. که با این ضمانت شما نگران هیچ‌چیزی نباشین و هر مشکلی هم به‌‌وجود بیاد به ما اطلاع بدین و خیلی سریع پیگیری می‌کنیم. این مشکل می‌تونه خیلی کوچیک باشه مثل سوختن یک لامپ که در این صورت بدون دریافت هیچ هزینه‌ای براتون تعویض می‌کنیم. حتی این امکان هم هست که اگر از آینه سفارشی‌تون خوشتون نیومد بتونین مرجوعش کنین. البته فقط باید بگیم که مواردی مثل شکستن و ضربه نمی‌تونن شامل این ضمانت بشن.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. هر سؤال و مشاوره‌ای هم نیاز داشتین همکاران ما در خدمت شما هستن. که بتونن بهترین پیشنهادات رو با توجه به فضا و بودجه شما بدن تا بتونین بهترین انتخاب رو برای سالن آرایش خودتون داشته باشین. و در نهایت هم بتونین یک فضای زیبا و آرامش‌بخش رو برای خودتون و دیگران ایجاد کنین. آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ