آینه چراغ‌دار متحرک

آینه چراغ‌دار متحرک

آینه چراغ‌دار از آینه‌های مدرنی هست که خیلی مورد توجه قرار گرفته. این آینه امکانات قابل توجهی رو برای آینه ایجاد کرده که باعث شده تا با آینه‌های قدیمی اصلا قابل مقایسه نباشه.

آینه نوری آرایشگاه

خود آینه چراغ‌دار هم تنوع زیادی داره که باعث شده تا به‌راحتی بتونه برای هر فضایی با توجه به دکوراسیونی که داره، انتخاب بشه. یکی از انواع بسیار پرکاربرد اون، آینه چراغ‌دار متحرک هست. این آینه هم کاربرد خیلی خوبی رو به‌جهت استفاده از چراغ ایجاد می‌کنه و هم این که با ظاهر خیلی خوبی که داره، فضا رو خیلی زیباتر می‌کنه.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه چراغ‌دار متحرک

آینه چراغ‌دار متحرک چه مزیتی داره

اولین مزیتی که آینه چراغ‌دار متحرک داره این هست که به‌دلیل کاربرد چراغ‌هایی روی آینه، نورپردازی خیلی خوبی رو ایجاد می‌کنه. این نورپردازی کمک می‌کنه تا وقتی که جلوی آینه قرار بگیرین تا خودتون رو در آینه ببینین، بتونین خیلی واضح در آینه خودتون رو مشاهده کنین. چراغ‌ها روی خود آینه یا قاب اون قرار داده می‌شن. به همین جهت نور مستقیمی دارن و به‌بهترین شکل خودش نورپردازی رو انجام می‌دن. حتی فاصله بین لامپ‌ها هم از حد استانداردی پیروی می‌کنه تا بتونه نور خیلی خوب و بدون سایه ایجاد بشه.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه چراغ‌دار رومیزی

مزیت دیگه آینه چراغ‌دار متحرک همین قابلیت متحرک بودن اون هست که به‌راحتی می‌تونین اون رو جابه‌جا کنین. تا هر زمان که نیاز بود آینه رو به هر دلیلی مثل تغییر دکوراسیون جابه‌جا کنین، بتونین خیلی ساده و با ایمنی کاملی اون رو به هر جایی که می‌خواین منتقل کنین. همین موضوع باعث شده که آینه خیلی کاربردی‌تر هم بشه.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه لامپی

آینه چراغ‌دار متحرک رو چه جاهایی می‌تونین استفاده کنین

خونه

وجود آینه در هر خونه‌ای لازمه. اما استفاده از آینه چراغ‌دار متحرک می‌تونه آینه شما رو خیلی کاربردی‌تر هم بکنه. شما با این آینه نوری می‌تونین هر زمان که دوست داشتین تغییری در دکوراسیون‌تون ایجاد کنین، خیلی راحت این کار رو انجام بدین. این آینه می‌تونه فضای خونه رو شما رو خیلی تغییر بده و زیباتر کنه. درواقع چراغ‌هایی که روی آینه استفاده می‌شن، اون رو خیلی شکیل‌تر می‌کنن.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه چراغ‌دار قدی

همچنین آینه‌ها به‌طور کلی وقتی در فضایی قرار بگیرن، اونجا رو بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسونن. آینه چراغ‌دار متحرک هم به خاطر روشنایی که داره باعث می‌شه تا بزرگی و روشنایی بیشتر به چشم بیاد. که این موضوع یک نکته مثبتی هست که در خونه اهمیت داره.

آرایشگاه

آرایشگاه هم از جاهایی هست که آینه در اون خیلی اهمیت داره. درواقع آینه به‌قدری در هر آرایشگاه و سالن زیبایی مهمه که اصلا بدون اون این فضا معنای خودش رو از دست میده و کارکردی نداره. آینه آرایشگاه باید طوری باشه که بتونه خیلی واضح هر چهره‌ای رو در خودش نشون بده. همچنین نور سالن هم باید به اندازه‌ کافی باشه. علاوه بر این جای نور هم باید خیلی درست باشه تا بتونه خیلی خوب فضای تصویر رو روشن کنه و هیچ سایه‌ای هم تشکیل نده. آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه می‌تونه بهترین انتخاب باشه.

آینه چراغ‌دار متحرک

علاوه بر اینا آینه چراغ‌دار متحرک سالن شما رو خیلی مدرن‌تر و زیباتر هم می‌کنه. این آینه‌ها با عملکرد بهتری که دارن کار رو هم برای شما راحت‌تر می‌کنن. چون وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره، این نور دقیقا طوری هست که صورت مشتری رو کامل روشن می‌کنه. و باعث می‌شه تا شما هم بتونین با دقت بیشتری کار رو انجام بدین. جدا از عملکرد خیلی خوب این آینه‌ها، استفاده از اونا باعث می‌شه تا فضای آرایشگاه خیلی مدرن‌تر و حتی حرفه‌ای به‌نظر برسه. چون به هر حال آینه یک ابزار مهمی هست که در آرایشگاه استفاده می‌شه و درواقع ویترینی برای نشون دادن کار شما هم هست.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه لامپ‌دار آرایشی

چون امکان نداره که کار شما خیلی به‌روز و حرفه‌ای باشه و شما هنوز از آینه‌ آرایش قدیمی استفاده کنین. باید ابزار کارتون هم به‌نوعی هم کاربرد خوب و حرفه‌ای داشته باشن و هم از نظر ظاهری زیبا باشن. آینه هم که در سطح وسیعی از سالن قرار می‌گیره، خیلی در دکوراسیون اون تاثیر داره. پس باید به زیبایی آینه هم خیلی توجه کنین. و مطمئن باشین که آینه چراغ‌دار متحرک می‌تونه این زیبایی رو به‌راحتی برای شما فراهم کنه.

مزون

مزون و فروشگاه لباس هم از فضاهایی محسوب می‌شه که آینه در اونجا از ارکان اساسی لوازم کار هست. در مزون‌ها هم که مشتری‌ها بعد از پرو لباس تمایل دارن که خودشون رو در آینه‌ای ببینن و بتونن راحت تصمیم بگیرن. بنابراین با این توضیحات آینه چراغ‌دار متحرک بهترین انتخاب هست. چون آینه چراغ‌ دار با روشنایی خیلی مطلوبی که ایجاد می‌کنه، دید خیلی بهتری رو میده. پس تصمیم‌گیری رو هم قطعا بهتر می‌کنه.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه چراغ‌دار مزونی

در مزون هم زیبایی و طراحی دکوراسیون خیلی مهمه. این آینه چراغ‌دار متحرک می‌تونه فضای مزون رو خیلی شکیل‌تر کنه و به‌نوعی به فضای مزون و لباس‌ها هم جلوه خیلی خوبی میده. این زیبایی فضا می‌تونه یک عامل محرک برای جذب افراد به اومدن به مزون هم باشه. چون اولین چیزی که هر فردی رو برای اومدن به جایی جذب می‌کنه، طراحی و دکوراسیون اون هست. این آینه چراغ‌دار مزون قطعا باعث زیباتر به‌نظر رسیدن هر مزون و فروشگاه لباسی می‌شه.

قابلیت‌های دیگه آینه چراغ‌دار متحرک چیه

داشتن نورپردازی برای آینه چراغ‌دار متحرک، تنها قابلیت اون نیست. یکسری قابلیت‌های دیگه‌ای هم این آینه چراغ‌دار می‌تونه داشته باشه که انتخابی هستن. یعنی شما خودتون انتخاب می‌کنین که آینه‌تون چه امکاناتی داشته باشه.

. نوری که از آینه چراغ‌دار متحرک ساطع می‌شه رو می‌تونین تنظیم کنین تا شدت نور بیشتر یا کمتر بشه. تا برای دید بهتر بتونین نور مورد نیاز خودتون رو داشته باشین.

. آینه رو می‌تونین به بلوتوث یا اینترنت وصل کنین تا از اون طریق بتونین موسیقی یا حتی ویدئو از آینه‌ی محبوب‌تون پخش کنین.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه چراغ‌دار هوشمند

. این آینه چراغ‌دار متحرک رو می‌تونین به حالت‌های مختلفی به کار ببرین. مثل آینه چراغ‌دار ایستاده، آینه چرخ‌دار، آینه رومیزی که هر کدوم از ویژگی‌ها و زیبایی خاص خودشون برخوردارن که بر اساس فضا و کاربردتون می‌تونین انتخاب کنین.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه قدی چرخ‌دار

آینه چراغ‌دار متحرک در کارگاه ما چه مزیت‌هایی داره

در کارگاه تولید آینه هر نوع آینه‌ای که بخواین مثل آینه چراغ‌دار متحرک رو براتون تولید می‌کنیم. از بهترین مواد اولیه و تجهیزات در ساخت آینه‌ها استفاده می‌کنیم تا بتونیم بالاترین کیفیت رو به شما عرضه کنیم. برای سفارش آینه مورد نظر خودتون هم مستقیما با ما در ارتباط هستین تا بتونین راحت‌تر خواسته خودتون رو برای آینه بیان کنین و هم این که با این کار واسطه‌هایی که وجود دارن، حذف می‌شن. به همین دلیل قیمت آینه چراغ‌دار متحرک خیلی مناسب و منطقی هست.

آینه چراغ‌دار متحرک
آینه چراغ‌دار متحرک

اما مزیت محصولات کمپانی ayneha در مقایسه با تولیدکنندگان رقیب‌ فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب نیست. ما روی تمامی آینه‌ها ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله هم داریم. تا اگر هر مشکلی که برای آینه به وجود بیاد، براتون رفع کنیم. حی اگر نیاز به تعویض هم باشه، این کار رو حتما براتون خیلی سریع انجام می‌دیم. البته باید بگیم که شکستگی و ضربه شمامل این گارانتی طبیعتا نمی‌شن. اما اگر شما آینه رو خریداری کردین و مورد پسندتون نشد هم امکان مرجوع اون وجود داره.

آینه چراغ‌دار متحرک به قدری کاربردی و زیباست که می‌تونه فضای شما رو خیلی متفاوت کنه. پس برای این که بتونین یک آینه خیلی زیبا و باکیفیتی داشته باشین، می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. هر سؤال یا مشاوره‌ای هم که نیاز داشتین، همکاران ayneha شما رو راهنمایی می‌کنن. تا بتونین بهترین انتخاب رو برای خودتون داشته باشین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ