آینه سالن آرایش نور مهتابی

آینه چراغ‌دار سالن آرایش

تو این مطلب قراره در مورد آینه چراغ‌دار سالن آرایش صحبت کنیم تا با شناختن این آینه‌ها به راحتی بتونین نیازتون رو بشناسین و باصرفه‌ترین و مناسب ترین آینه رو خریداری کنین.

تو زمان‌های قدیم آینه‌ها ساده بودن به طوری که اگه به مغازه‌ی شیشه بریه سرکوچه می‌رفتین و درخواست آینه می‌کردین ازتون نمی‌پرسیدن که برای کجا آینه مدنظرتونه بلکه آینه برای دستشویی یا آرایشگاه یا مزون یه نوع بود که کیفیت بالایی هم نداشت.اما به مرور زمان با پیشرفت صنعت تو زمینه‌های مختلف طراحان متوجه شدن که می‌تونن با توجه به نیاز و کاربری آینه‌های فوق‌العاده‌ای رو برای استفاده‌ی بهتر طراحی و تولید کنن.

آینه چراغ‌دار سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سالن آرایش

از این رو شرکت‌های سازنده برای هر محیط و فضایی آینه‌های مختلفی رو تعبیه کردن که یکی از این طراحی‌ها آینه‌های چراغ‌دار بود که مورد توجه خیلی زیاد گریمورها و میکاپ‌ آرتیست‌های حرفه‌ای قرار گرفت. ما سعی کردیم بهترین آینه‌های موجود تو دنیا که اکثر رقیباتون از این نوع‌ها استفاده می‌کنن رو جمع‌آوری کنیم چون شما لیاقت بهترین‌هارو دارین.

بدون شک وقتی به دنبال بهترین نوع آینه می‌گردین و دوست ندارین مثل عهد قجر از آینه‌های پیش پا افتاده استفاده کنین و برای پیشرفت و بهتر دیده شدن دنبال پیشرفتین ،پس قطعا یکی از میکاپ‌آرتیستای خوب شهرتون باید باشین.ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم هدفی که دنبال می‌کنید رو ادامه بدین و مسلما هر روز بهتر از دیروزتون خواهید بود.

اگه دو دلین یا نمی‌دونین با سبک سالن آرایشگاهیتون چه نوع آینه‌ای رو انتخاب کنین بهتره با ما با شماره‌ی 02188219664 و یا شماره موبایل 09901717305تماس بگیرین و از مشاوران و همکاران ما بخواین که به طور کامل شما رو راهنمایی کنن و بعد از اون با دادن ابعاد مورد نظرتون سفارش خودتون رو ثبت می‌کنین و نصب شده تو محل کارتون تحویل می‌گیرین و دیگه استرس شکستن و جابه‌جایی آینه رو ندارین.علاوه بر این مزایا تو وقت خودتون هم صرفه جویی می‌کنین و دیگه نیاز به رفتن به کوچه و خیابون ندارین.

آینه چراغ‌دار سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سالن آرایش

راستی با خرید از کارگاه آینه‌ها محصول خودتون رو یک سال ضمانت بی قید و شرط می‌کنین و اگه مشکلی برای آینه‌ی شما غیر از شکستگی پیش بیاد همکارای ما در صدد رفع اون آینه‌ی شما رو براتون تعویض و یا تعمیر می‌کنن.

در ضمن یادتون نره که آینه‌ هم برند و کیفیت و درجه بندی داره پس حتما به این موضوع توجه کنین که تو کارگاه آینه‌ها متریالی استفاده میشه که حتی کشورهای همسایه هم از این نوع کیفیت برای آینه‌هاشون استفاده نمی‌کنن و بدون شک می‌تونیم بهتون بگیم که آینه‌های آرایشگاهی کارگاه آینه‌ها با برترین نمونه‌های اروپایی برابری می‌کنه.با ما همراه باشین تا در مورد انواع آینه‌های چراغ‌دار براتون بیشتر توضیح بدیم.

آینه چراغ‌دار چیست

به آینه‌ای که از خودش نور داشته باشه و محیط اطراف رو روشن کنه آینه‌چراغ‌دار میگن.آینه چراغ‌دار می‌تونه به وسیله‌ی لامپ و چراغ‌های ال ای دی که پشت آینه به صورت مخفی تعبیه میشه گذاشته بشه که این نوع از آینه چراغ‌دار بک لایته و یا می‌تونه دور تا دور این آینه لامپ و چراغ‌هایی به فاصله‌های مرتب گذاشته بشه که به اصلاح به اون آینه هالیوودی یا همون چراغ دار میگن.

آینه چراغ‌دار سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سالن آرایش

هر دوی این نوع از آینه‌های چراغ‌دار برای سالن‌های آرایشی بسیار مهیج و زیبا هستن و حتی آینه‌های هالیوودی برای گریمورها و میکاپ‌کاران به خاطر داشتن نور خیلی زیاد عالیه چون باعث میشه نواقص آرایشی خودشون رو پیدا کنن و در صدد رفع اون کارهایی رو انجام بدن.

انواع آینه چراغ‌دار سالن آرایش

  • آینه چراغ‌دار سالن آرایش مدل لمسی
  • آینه چراغ‌دار سالن آرایش مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه چراغ‌دار سالن آرایش مدل قاب‌دار
  • آینه چراغ‌دار مدل آویزی
  • آینه چراغ‌دار مدل دو طرفه
  • آینه چراغ‌دار مدل حکاکی شده
  • آینه چراغ‌دار سالن آرایش مدل ایستاده
  • آینه چراغ‌دار سالن آرایش مدل یک سره
آینه چراغ‌دار سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سالن آرایش

آینه چراغ‌دار سالن آرایش مدل لمسی

شما هر نوع از آینه چراغ‌دار و نوری رو هم که سفارش بدین باید بتونین از طریقی این آینه رو خاموش و روشن کنین و حتی شدت نورش رو کم و زیاد کنین.حتی گاهی می‌تونین با سفارش آینه چراغ‌دار دو کاربره نور آینه‌ی خودتون رو از مهتابی به آفتابی تغییر حالت بدین این روش از طریق لمس دست اتفاق می‌افته به طوری که کافیه روی آینه سیستمی تعبیه بشه که با لمس اون نقطه به راحتی آینه‌ی خودتون رو بتونین خاموش و روشن کنین.

آینه چراغ‌دار سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سالن آرایش

آینه چراغ‌دار سالن آرایش مدل ریموت‌دار کنترلی

مدل دیگه برای خاموش و روشن کردن نور آینه‌های چراغ‌دار روشیه که خیلی راحت تر از روش لمسی انجام میشه.با این روش شما با زدن دکمه‌ای که روی ریموت قرار داره به راحتی می‌تونین شدت نور آینه رو خاموش و روشن کنین. با ر لمس کردن آینه ممکن بود لک و کثیفی رو روی آینه بذارین اما با روش ریموت کنترلی آینه‌تون هم تمیز و بدون لک باقی می‌مونه.فقط کافیه هر چند ماه یکبار باطری ریموت رو عوض کنین و دوباره به کار خودتون ادامه بدین.

آینه چراغ‌دار سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سالن آرایش

آینه چراغ‌دار سالن آرایش مدل قاب‌دار

برای آینه‌ی سالن زیباییتون می‌تونین قاب تهیه کنین اما قبل از تهیه‌ی قاب باید به نکاتی توجه کنین تا داشتن قاب روی آینه باعث نازیبایی نشه. اول از همه به دکور و طراحی دیوار و سبک سالن آرایشگاهیتون دقت کنین و رنگ قاب و حتی مدل اون رو طوری انتخاب کنین که باعث هرج و مرج نشه. به طور مثال برای سبک سلطنتی بهتره از رنگ‌های طلایی و بژ و برای سبک ‌‌‌ها‌ی مدرن از رنگ‌های خنثی مثل طوسی یا سفید استفاده کنین.

آینه چراغ‌دار سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سالن آرایش

بعد از رنگ و مدل جنس قاب رو مدنظر قرار بدین. قاب‌ها می‌تونن از جنس فلزی ، چوبی، یو پی وی سی و یا ام دی اف باشن که بنابر نیازتون می‌تونین انتخاب کنین.به طور مثال برای مناطق شرجی مثل شمال به هیچ عنوان قاب چوبی انتخاب نکنین چون در اثر رطوبت به سرعت پوسیده می‌شن پس بهتره از جنس یو پی وی سی استفاده بشه که مقاومه و چندین سال باقی می‌مونه.اما در کل به این نکته توجه کنین که اگر آینه‌های هالیوودی رو انتخاب کردین به خاطر داشتن لامپ‌های زیاد باید ساده‌ترین نوع قاب و رنگ رو انتخاب کنین تا آینه‌ی شما شلوغ و زشت نشه.

آینه چراغ‌دار سالن آرایش مدل ایستاده و یک سره

مدل آینه ایستاده بیشتر برای مزون‌ها خریداری میشه‌ مگر اینکه سالن زیبایی شما کوچیک باشه و یا ارتفاع سقف کم باشه در این صورت برای بزرگ‌تر نشون دادن فضا همچنین پر نورتر شدن بهتره از آینه‌های قدی یا یک سره استفاده بشه.با این کار فضای سالن آرایشگاهیتون از دید مشتری دلبازتر. دیده میشه و مشتری رغبت و میل بیشتری به اومدن به مکانی که دلبازه به نسبت به محیط دل گیر داره.به طور کلی برای ایجاد حس آرامش و رضایت درونی مشتری از فضا هر کاری که فکر می‌کنین رو انجام بدین تا اثرات این کار متقابلاً به خودتون برگرده.

آینه چراغ‌دار سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سالن آرایش

با سفارش به کارگاه آینه‌ها بهترین کیفیت رو از ما تحویل بگیرین و مارو به دوستانتون معرفی کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ