آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه

آینه‌های مختلفی هستن که امروزه در آرایشگاه‌ و سالن آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرن.

این آینه‌ها عملکرد خیلی خوبی رو دارن و می‌تونن به بهتر شدن روند کار خیلی کمک کنن. یکی از این آینه‌ها، آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه هست که برای استفاده در سالن زیبایی خیلی توصیه می‌شه. چون این آینه با چراغ‌هایی که داره و نورپردازی که ایجاد می‌کنه به شما کمک می‌کنه تا بتونین با دید بهتری کارتون رو انجام بدین. آینه چراغ‌دار از آینه‌های خیلی مدرنی محسوب می‌شه که باعث شده تا دیگه کسی سراغ آینه‌های قدیمی رو برای سالن‌های زیبایی نگیره.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه

چرا آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه خیلی گزینه خوبیه. چون چراغ‌هایی تحت عنوان LED روی آینه یا قاب اون قرار داده می‌شن. این چراغ‌ها با یک فاصله مشخص و استانداردی قرار می‌گیرن تا بتونن بهترین نوردهی رو داشته باشن. این فاصله مشخص برای این هست که نور آینه به بهترین حالت خودش برسه و همچنین هیچ سایه‌ای هم تشکیل نشه. بنابراین با استفاده از این آینه وقتی روبه‌روی اون قرار بگیرین می‌تونین خودتون رو خیلی واضح و همینطور روشن در آینه ببینین.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه چراغ‌دار آرایشی

با این وجود شما به‌عنوان آرایشگر به آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه خودتون نیاز دارین. چون وقتی مشتری شما مقابل آینه قرار می‌گیره، این نور صورت و موی مشتری رو روشن می‌کنه تا دید بهتری رو برای شما ایجاد کنه. یعنی شما می‌‌تونین با دقت و تمرکز بیشتری کارتون رو برای مشتری انجام بدین. تا در نهایت هم رضایت مشتری‌های خودتون رو کسب کنین.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه چه تاثیری در طراحی دکوراسیون داره

میشه گفت که آینه در سالن آرایشی حرف اول رو می‌زنه، چون بدون آینه سالن نمی‌تونه به فعالیت خودش ادامه بده. به این دلیل که بعد از انجام کارهای زیبایی و همینطور حین انجام، نیاز به آینه وجود داره تا افراد بتونن خودشون رو در آینه ببینن. با این توضیحات آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه بهترین انتخاب هست. چون کمک می‌کنه تا تصویر بهتر و واضح‌تری در آینه تشکیل بشه. بنابراین که آینه در تمام قسمت‌های سالن و برای هر بخشی به کار میره، می‌تونه تاثیر خیلی مهمی رو در طراحی و دکوراسیون فضای سالن داشته باشه.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه هالیوودی آرایشگاه

وقتی وارد فضای سالنی می‌شیم بیشترین چیزی که به چشم میاد، آینه‌های اون سالن هستش. با آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه شما می‌تونین تغییرات اساسی رو در سالن ایجاد کنین. این آینه‌ها به دلیل ظاهر خیلی قشنگی که دارن، جلوه و جذابیت فضا رو بیشتر می‌کنن. و باعث می‌شن تا فضای سالن خیلی مدرن و حرفه‌ای به نظر برسه. چون این آینه‌ها خودشون از آینه‌های مدرنی محسوب می‌شن که باعث شیک‌تر شدن آرایشگاه هم می‌شن.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه چراغ‌دار میکاپ

درواقع بهتره اینطور بگیم که فضای کار شما ویترینی برای نشون دادن کار شماست. چون قبل انجام کار برای مشتری اولین چیزی که به نظر ایشون میاد، دکوراسیون و نوع فضای شماست و بر اساس اون می‌تونه تصمیم بگیره که شما چقدر حرفه‌ای و به‌روز هستین. همونطور هم که اگر نگاهی به سالن‌های امروزی بندازین متوجه می‌شین که دیگه آینه‌های قدیمی هیچ جایگاهی ندارن و به جای اونا از این آینه‌های مدرن و شیک استفاده می‌شه. شما هم مطمئن باشین که با این آینه‌ها می‌تونین در ذهن مشتری‌ها تاثیر خیلی بهتری رو بذارین. چون امکان نداره که شما مدعی باشین که در کارتون خیلی حرفه‌ای عمل می‌کنین اما هنوز ابزار کارتون قدیمی و دمده هست.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه چراغ‌دار قدی

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه چه قابلیت‌های دیگه‌ای هم داره

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه یک آینه منحصربه‌فرد محسوب میشه. چون علاوه بر قابلیت نورپردازی یکسری قابلیت‌های دیگه‌ای هم داره که باعث شده تا اصلا قابل مقایسه با آینه‌های معمولی نباشه. این قابلیت‌ها رو ما در قسمت زیر براتون میگیم تا هر کدوم که شما دوست داشتین درخواست بدین تا روی آینه‌تون اجرا بشه. چون این موارد همه‌شون روی آینه نصب نیستن و برای داشتن اون‌ها خودتون انتخاب می‌کنین تا هر موردی که موردنیازتون بود، روی آینه داشته باشین. اینطوری آینه شما خیلی کاربردی‌تر هم میشه و مخصوص شماست.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه هالیوودی سالن زیبایی

. نوری که از آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه منتشر میشه این قابلیت رو می‌تونه داشته باشه که بتونین میزان نور اون رو کم یا زیاد کنین. تا هر زمان که نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشتین بتونین این نور موردنیازتون رو با آینه تنظیم کنین.

. در آرایشگاه یک موسیقی ملایم می‌تونه آرامش زیادی رو به سالن ببخشه. اما وقتی شما این موسیقی رو از آینه پخش کنین می‌تونین جذابیت آینه رو بیشترش هم کنین. این کار رو شما با وصل کردن آینه به اینترنت یا بلوتوث می‌تونین انجام بدین و بعد از اون از آینه پخش موسیقی یا حتی ویدئو هم داشته باشین.

. روی آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه این امکان هست که آینه‌ای با قابلیت زوم مثلا 10 یا 5 برابری که اندازه کوچیکی هم داره قرار بگیره. این آینه باعث میشه تا اگر بخواین مثلا قسمت‌هایی از صورت خودتون رو با دید نزدیک‌تری ببینین، ازش استفاده کنین. و بتونین به بهترین شکل نواقص رو برطرف کنین.

. روی صفحه آینه زمان و دما یا تاریخ هم می‌تونن نمایش داده بشن تا شما فقط با نگاه کردن به آینه می‌تونین از این موارد مطلع بشین.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه لامپی آرایشگاه

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه چطوری کار می‌کنه

برای خاموش و روشن کردن آینه و استفاده از قابلیت‌های اون 3 راه وجود داره. که این موارد هم انتخابی هستن. یعنی شما خودتون انتخاب می‌کنین که آینه‌تون به چه حالتی خاموش و روشن بشه. تا دقیقا آینه‌ای داشته باشین که مطابق میل و علاقه شماست.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه چراغ‌دار گرد

. لمسی یکی از حالت‌هایی هست که آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه می‌تونه به اون صورت باشه. که شما لمس قسمت‌هایی که روی آینه مشخص شده می‌تونین آینه رو خاموش یا روشن کنین و از قایلیت‌های دیگه اون هم لذت ببرین.

. ریموتی هم طوری هست که آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه رو می‌تونین فقط با یک ریموت کنترلی از فاصله دور روشن یا خاموش کنین. بدون این که نیاز باشه تا بیاین نزدیک آینه و در هر جایی که هستین با این ریموت از آینه‌تون استفاده کنین.

. حسگری هم یک حالت خیلی هوشمندی رو به آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه میده که شما نیاز به هیچ چیزی ندارین. و فقط با تکون دادن دست‌تون می‌تونین از آینه استفاده کنین. که عملکردی شبیه تلویزیون‌های هوشمند رو داره که امروزه در بازار هم هستن.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه دیواری سالن

چرا آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه رو از ما بخرین

ما هر نوع آینه‌ای که فکرش رو بکنین مثل آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه و انواع دیگه اون رو در کارگاه آینه‌ها تولید می‌کنیم. در ساخت همه آینه‌ها از بهترین‌ها در مواد اولیه و تجهیزات و همینطور نیروی کار بهره می‌بریم تا بتونیم آینه‌هایی با بالاترین حد کیفیت به شما مشتریان عزیز تقدیم کنیم. شما برای سفارش و خرید مستقیما با خودمون در ارتباط هستین و این بین واسطه‌ای وجود نداره. به همین دلیل هم قیمت آینه‌های تولیدی با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن، خیلی منطقی و مناسب هستن.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه

اما ما در کارگاه آینه‌ها ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌های سفارشی داریم. این ضمانت فقط مختص مجموعه ماست و اون رو در جای دیگه‌ای نخواهید دید. این ضمانت به این صورته که اگر هر مشکلی برای آینه به‌وجود بیاد البته غیر از شکستگی یا ضربه، ما رفع یا حتی تعویض می‌کنیم. مثلا آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه نورپردازی و چراغ اون احیانا دچار مشکل بشه، کاملا رایگان براتون چراغ‌ رو تعویض می‌کنیم.

برای سفارش آینه آرایشگاهی مدرن و یا مشاوره می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. تا هماکاران ayneha بتونن شما رو به‌بهترین نحو راهنمایی کنن.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ