آینه چراغ‌دار ایستاده

آینه چراغ‌دار ایستاده

آینه چراغ‌دار آینه مدرن و بسیار کاربردی هست که امروزه خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. این آینه انواع مختلفی داره و به حالت‌های مختلفی هم مورد استفاده قرار می‌گیره که باعث شده تا از اون در هر فضایی استفاده کرد. اما آینه چراغ‌دار ایستاده خیلی حالت کاربردی داره و می‌تونه در هر جایی قرار بگیره. به هین دلیل هم این آینه‌های مدرن و امروزی باعث شدن تا دیگه توجهی به آینه‌های قدیمی نشه و از اونا خیلی به‌ندرت استفاده بشه. چون این آینه‌ها هم عملکرد خیلی خوبی رو دارن و هم این که وقتی در جایی قرار بگیرن باعث می‌شن تا زیباتر به‌ نظر برسه.

آینه چراغ‌دار ایستاده
آینه چراغ‌دار ایستاده

دلیل انتخاب آینه چراغ‌دار ایستاده

آینه چراغ‌دار ایستاده همونطور که از اسم اون هم مشخصه در اون از تعدادی چراغ استفاده می‌شه. این چراغ‌ها به اسم LED هستن که با یک فاصله مشخص و استانداردی روی آینه قرار می‌گیرن. و یک نور مستقیمی رو ایجاد می‌کنن که این نور اطراف و جلوی آینه رو خیلی خوب روشن می‌کنه. بنابراین وقتی شما مقابل آینه نوری گریم قرار بگیرین و بخواین خودتون رو در آینه ببینین، این نور به دید بهتر شما در آینه خیلی کمک می‌کنه.

آینه چراغ‌دار ایستاده
آینه چراغ‌دار پایه‌دار

آینه چراغ‌دار ایستاده جدا از کاربرد خیلی خوبی که داره، می‌تونه در طراحی و دکوراسیون هم تاثیر مثبتی داشته باشه. چون چراغ‌هایی که روی آینه به کار برده شدن، جلوه آینه رو خیلی زیباتر کردن. وقتی هم که این آینه در فضایی قرار بگیره باعث زیباتر به نظر رسیدن اون فضا می‌شه. چون آینه در اغلب فضاها به بهتر شدن جلوه اون کمک شایانی می‌کنه. که آینه چراغ‌دار قطعا در قشنگ‌تر شدن فضای خودش خیلی موثره. به همین دلیل هم در خیلی از فضاها از این آینه بروز آرایشی استفاده می‌شه و کسی دیگه اصلا سراغ آینه‌های قدیمی رو نمی‌گیره.

آینه چراغ‌دار ایستاده
آینه لامپی قدی

آینه چراغ‌دار ایستاده در چه فضاهایی کاربرد داره

خونه

آینه در هر خونه‌ای از واجبات محسوب می‌شه. آینه کاربرد خیلی مهمی هم داره و هر روزه افراد هر خونه‌ای برای دیدن خودشون در زمان‌های مختلف به‌خصوص زمان بیرون رفتن از این آینه استفاده می‌کنن. بنابراین باید آینه وضوح تصویر خیلی بالایی داشته باشه. به همین دلیل آینه چراغ‌دار ایستاده خیلی پیشنهاد می‌‎شه. چون نورپردازی اون باعث بهتر دیده شدن در آینه می‌شه.

آینه ایستاده چراغ‌دار
آینه هالیوودی قدی

جدا از این مورد آینه چراغ‌دار ایستاده در دکوراسیون هر خونه‌ای هم خیلی تاثیر خوبی داره. و می‌تونه حتی به‌عنوان نقطه کانونی در جای خودش حساب بشه و تمام توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. و باعث بشه تا هر خونه‌ای خیلی زیباتر از اون‌چیزی که هست به نظر برسه.

سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه هم از مواردی هستن که آینه در اون یک وسیله خیلی مهمه. به طوری که بدون آینه اصلا سالن زیبایی معنای خودش رو از دست میده. کاربرد آینه در آرایشگاه خیلی حیاتی و مهمه و نور کافی هم یک گزینه مهمی حساب می‌شه تا بتونه به دیدیه شدن بهتر در آینه کمک کنه. به همین دلیل آینه چراغ‌دار ثابت ایده‌آل‌ترین آینه برای این فضاست. چون نور اون در جای درستی تابیده میشه که مقابل آینه رو کامل روشن می‌کنه. بنابراین وقتی مشتری جلوی آینه قرار بگیره، نور چراغ‌ها باعث می‌شن تا کاملا واضح در آینه نشون داده بشه.

آینه ایستاده چراغ‌دار
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

همچنین این آینه فضای سالن زیبایی رو خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر می‌کنه. و باعث می‌شه تا کار شما هم خیلی حرفه‌ای‌تر به نظر برسه. چون وقتی شما به‌عنوان آرایشگر کارتون خیلی حرفه‌ای و به‌روزه، به همون نسبت هم باید ابزار کارتون حرفه‌ای باشن. آینه هم که از ابتدایی‌ترین وسیله‌ها در سالن زیبایی هست و تقریبا در اکثر قسمت‌های سالن هم مورد استفاده قرار می‌گیره، باید به اون توجه ویژه‌ای بشه.

مزون

مزون هم یکی دیگه از موارد مهم استفاده از آینه چراغ‌دار ایستاده هست. مشتری‌ها برای انتخاب بهتر لباس‌ها، بعد از پرو نیاز دارن که خودشون رو در آینه ببینن. تا اینطوری انتخاب براشون راحت‌تر باشه. آینه چراغ‌دار هم به خاطر روشنایی که ایجاد میکنه، به بهتر دیدن هر کسی در آینه خیلی کمک می‌کنه. علاوه بر این آینه چراغ‌دار برای جلوه بهتر مزون هم خیلی کمک‌کنندست. و فضا مزون رو خیلی شیک‌تر و بهتر می‌کنه.

آینه چراغ‌دار ایستاده
آینه قدی مزون

زیبایی که آینه چراغ‌دار ایستاده برای مزون ایجاد می‌کنه، غیرقابل وصفه. به‌طوری که می‌تونه فضای خیره‌کننده‌ای رو ایجاد کنه و به بهتر دیده شدن لباس‌های موجود در اون هم کمک می‌کنه. تا درنهایت با این آینه چراغ‌دار مزونی، یک مزونی شیک به نظر برسه. چون امروزه دکوراسیون و طراحی هر فضایی اولین موردی هست که دیگران به اون توجه می‌کنن برای انتخاب اون فضا و گرفتن خدمات از اون یکی از ضروری‌ترین ابزار محسوب می‌شه.

آینه چراغ‌دار ایستاده

آینه چراغ‌دار ایستاده به چه حالت‌هایی به کار میره

معمولا آینه چراغ‌دار ایستاده به شکل قدی هست که قدی بودن عملکرد آینه رو بهتر می‌کنه. چون آینه قدی یک دید کاملی رو از هر کسی می‌ده که می‌تونه تماما خودش رو در آینه ببینه. به همین دلیل وجود همچین آینه‌ای در اغلب فضاها لازمه. برای این آینه که به‌صورت ایستاده هست، اغلب پایه‌ای هم استفاده می‌شه تا بتونه خیلی خوب بایسته.

گاهی نیازه که آینه حرکت داده بشه و به جای دیگه‌ای منتقل بشه. برای راحت‌تر بودن در جابه‌جایی آینه این امکان هست که آینه چراغ‌دار ایستاده به‌صورت چرخ‌دار باشه. تا بدون صرف هیچ انرژی خاصی آینه رو بتونین جابه‌جا کنین. و از اون به‌عنوان آینه متحرک استفاده کنین.

آینه چراغ‌دار ایستاده
آینه قدی چرخ‌دار

قابلیت‌های دیگه آینه چراغ‌دار ایستاده چه مواردی هستن

. نور آینه چراغ‌دار ایستاده قابل تنظیمه. یعنی شما می‌تونین نور این آینه رو کمتر یا بیشتر کنین تا نور موردنیاز و دلخواه‌تون رو داشته باشین.

. این آینه‌ها می‌تونن به اینترنت یا بلوتوث وصل بشن. تا امکان پخش موسیقی یا ویدئو برای آینه ایجاد بشه. در این صورت جذابیت خیلی خاصی برای آینه ایجاد می‌شه که قابل مقایسه با آینه‌های معمولی نیستن.

. برای آینه چراغ‌دار ایستاده میشه از ساعت یا دماسنج هم استفاده کرد. در این صورت روی صفحه آینه می‌تونه زمان یا دما هم نشون داده بشه.

. رنگ نورپردازی این آینه‌های چراغ‌دار قابلیت تغییر و حتی کم و زیاد شدن داره. یعنی شما می‌تونین هر زمان که می‌خواین رنگ نور رو تغییر بدین و یا نور رو میزان موردنیازتون تنظیم کنین.

آینه چراغ‌دار ایستاده
آینه پایه‌دار چراغ‌دار

چرا می‌گیم آینه چراغ‌دار ایستاده رو از از سایت ayneha بخرین

انواع آینه مثل آینه چراغ‌دار ایستاده در کارگاه تولیدی آینه تولید می‌شن. کیفیت تمام آینه‌های تولیدی از بالاترین حد استاندارد برخوردارن. در مقایسه با کیفیت بالایی که آینه‌ها دارن، از قیمت مناسبی هم برخوردارن. به این دلیل هست که ما در این مجموعه بخش فروش هم به عهده خودمون هست تا بتونیم با قیمت مناسب‌تری آینه‌ها رو به مشتری‌هامون عرضه کنیم.

آینه چراغ‌دار ایستاده
آینه چراغ‌دار ایستاده

اما مزیت اون فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب نیست. ما ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌های تولیدی خودمون داریم. یعنی این ضمانت شامل این هست که اگر هر موردی برای آینه چراغ‌دار ایستاده سفارشی شما به‌وجود بیاد، غیر از شکستگی و ضربه ما رایگان برای شما رفع یا حتی تعویض می‌کنیم. در طول این یکسال اگر حتی چراغ این آینه هم احیانا بسوزه ما کاملا رایگان براتون لامپ جدیدی رو جایگزین می‌کنیم.

پس برای داشتن آینه‌ای زیبا و خیلی پرکاربرد می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. هر سوالی هم که داشته باشین، ما با کمال میل آماده پاسخگویی به شما هستیم تا بتونیم شما رو در خرید بهتر راهنمایی کنیم. تا بتونین فضای زیباتری رو برای خودتون ایجاد کنین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ