آینه پایه دار سالن آرایش

آینه پایه دار سالن آرایش

آینه‌ها برای سالن آرایش امروزه تنوع خیلی زیادی دارن. چون این فضا و آینه برای اون خیلی مهم هستن و سال‌ها روی آینه‌ها کار شده تا بتونن عملکرد بهتری رو داشته باشن. یکی از آینه‌های پرکاربرد آینه پایه دار سالن آرایش هست که از آینه‌های مدرنی محسوب می‌شه. آینه سالن آرایشی باید طوری باشه که هم کیفیت خوبی داشته باشه و صفحه شفاف و درخشان اون بتونه تصویر خیلی واضحی رو ایجاد کنه و هم این که ظاهر اون خیلی زیبا باشه که فضای سالن رو هم خیلی زیباتر و جذاب‌تر کنه.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه پایه دار سالن آرایش

چرا آینه پایه دار سالن آرایش گزینه خوبی برای سالن هست

استفاده از آینه پایه دار سالن آرایش باعث می‌شه که آینه در یک جای ثابتی قرار بگیره. در این صورت آینه حالت خیلی ایمنی رو خواهد داشت. البته باید بگیم که آینه‌هایی که امروزه تولید می‌شن خیلی مقاومت بالایی رو دارن و دیگه مثل گذشته شکننده نیستن. اما با این حال پایه‌ آینه رو در حالت خیلی خوبی نگه می‌داره. و جلوه خیلی خاصی رو هم به آینه می‌بخشه.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه آرایشگاهی

آینه پایه دار سالن آرایش مزیت دیگه‌ای که داره این هست که استفاده از پایه باعث می‌شه که امکان جابه‌جایی برای آینه راحت بشه. چون گاهی اوقات نیازه که آینه رو در قسمت‌های مختلف جابه‌جا کرد. یا این که برای تغییر دکوراسیون در فضای سالن نیاز به منتقل کردن آینه به قسمت‌های دیگه می‌شه.

پس اگر آینه‌ای می‌خواین که هم خیلی جذاب باشه و هم این که عملکرد خیلی خوبی رو برای شما داشته باشه، آینه پایه دار سالن آرایش گزینه خیلی خوبیه. و می‌تونه سالن شما رو خیلی تغییر بده. چون شما باید به زیبایی و ظاهر آینه‌تون هم خیلی دقت کنین. چون آینه در اکثر قسمت‌های سالن استفاده می‌شه و تاثیر خیلی زیادی هم روی طراحی دکوراسیون داره. پس شاید بشه گفت که مهم‌ترین ابزار برای طراحی داخلی سالن آرایشی، آینه نوری آرایش هست.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه سالن آرایشگاه

طراحی داخلی شما روی ذهنیت مشتری‌تون هم برای این که نشون بده چقدر شما حرفه‌ای و به‌روز هستین، موثره. پس اگر در سالن‌تون خدمات زیبایی رو خیلی حرفه‌ای و درست انجام می‌دین، باید به فضا و ابزار کارتون هم اهمیت بدین. چون این‌ها درواقع ویترینی برای نشون دادن سطح کار شما هستن. همونطور که خودتون هم می‌بینین همه سالن‌های امروزی از آینه‌های مدرن و جدیدی استفاده می‌کنن که هم به بهتر شدن روند کارشون کمک کنه هم این که از زیبایی خاصی برخوردار باشه.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه رومیزی میکاپ

انواع آینه پایه دار سالن آرایش

آینه نوری

برای ساخت آینه پایه دار سالن آرایش یک آینه خیلی کاربردی و عالی آینه نوری یا آینه بک‌لایت هست. در آینه نوری از چراغی استفاده می‌شه که این چراغ پشت آینه قرار داده می‌شه و یک نوری دور تا دور آینه رو می‌گیره. این نور یک حالت مخفی داره که باعث می‌شه آینه جلوه خیلی خاص و زیبایی رو پیدا کنه. و وقتی در سالن از این آینه نوری گریم استفاده بشه، فضای اون رو خیلی جذاب می‌کنه و باعث ایجاد یک فضای مدرنی هم می‌شه.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه بک‌لایت قدی

نور آینه پایه‌دار سالن آرایش به دید بهتر شما در آینه هم خیلی کمک میکنه. به این حالت که وقتی شما روبه‌روی آینه قرار بگیرین، خودتون رو می‌تونین خیلی واضح در آینه ببینین. این دید بهتر به شما به‌عنوان آرایشگر هم کمک میکنه تا روند کارتون خیلی بهتر پیش بره. چون نور آینه طوری منتشر میشه که جلوی خودش رو بدون این که سایه‌ای ایجاد کنه، روشن میکنه. پس برای انتخاب آینه سالن، آینه بک‌لایت یک گزینه ایده‌آل محسوب میشه.

آینه هالیوودی

آینه دیگه‌ای که برای ساخت آینه پایه دار سالن آرایش می‌تونه به کار برده، آینه هالیوودی یا آینه چراغ‌داره. در این آینه هم به دلیل استفاده از چراغ، آینه دارای نورپردازی هست. ولی در آینه هالیوودی چراغ‌ها روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده می‌شن. بنابراین نورپردازی این آینه برعکس آینه بک لایت که حالت نورمخفیه، شکل مستقیم داره. و روبه‌روی خودش رو کاملا روشن می‌کنه.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه هالیوودی پایه دار

این نوع از آینه پایه دار سالن آرایش که نورپردازی داره، برای سالن آرایش از بهترین گزینه‌هاست. این نوری که ایجاد می‌شه به‌ شما به‌عنوان آرایشگر خیلی کمک می‌کنه تا روند کارتون بهتر انجام بشه. چون نور ایجاد شده دقیقا مقابل خودش رو که مشتری قرار می‌گیره با تمرکز بیشتری روشن می‌کنه. بنابراین شما هم با تمرکز بالاتری می‌تونین خدمات زیبایی خودتون رو ارائه بدین.

آینه دوطرفه

آینه پایه دار سالن آرایش یک حالت خیلی کاربردی دیگه‌ای که می‌تونه به کار بره، به‌صورت آینه دوطرفست. یعنی دو آینه رو قسمت‌های پشتی‌شون رو ، روبه‌هم قرار میدن تا این آینه دوطرفه ایجاد بشه. و امکان استفاده از هر دوطرف اون فراهم بشه. این آینه خیلی کاربردیه، چون از هر دو سمت اون به‌طور همزمان می‌شه استفاده کرد. با این آینه شما می‌تونین تعداد بیشتری از مشتری‌ رو بپذیرین.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه دوطرفه قدی

این آینه پایه دار سالن آرایش معمولا در قسمت‌های وسط قرار داده می‌شه تا امکان استفاده از هر دو سمتش ایجاد بشه. ساختار این آینه‌های دوطرفه طوری هست که وقتی از هر دو سمت اون همزمان استفاده میشه، اصلا برای هیچ‌کدوم از طرفین مزاحمتی رو ایجاد نمی‌کنه. و می‌تونین به‌راحتی از اون استفاده کنین و لذت ببرین.

برای ساخت آینه دو طرفه هم می‌تونین از آینه‌های بک لایت، هالیوودی و یا آینه ساده استفاده کنین. اما ما توصیه می‌کنیم که از آینه‌هایی که خودشون نورپردازی هم دارن، استفاده کنین. چون عملکرد خیلی خوبی رو به‌عنوان آینه سالن آرایشی دارن و جدا از عملکرد خیلی خوب‌شون، جلوه خیلی خاص‌تری هم به آینه می‌بخشن. و باعث می‌شن تا در کل فضای سالن زیبایی جذاب‌تر و گیراتر بشه.

آینه پایه دار سالن آرایش رو به چه صورتی می‌تونین به کار ببرین

. یک حالتی که آینه پایه دار سالن آرایش رو می‌تونیم به کار ببریم، به‌صورت ایستاده هست. آینه ایستاده از زیبایی خاصی برخورداره و معمولا هم برای اون از آینه قدی استفاده می‌کنن. که آینه قدی آرایشگاه یکی از آینه‌هایی هست که برای این فضا خیلی کاربرد خوبی داره. چون این آینه دید کامل‌تری رو نست به آینه‌های دیگه داره و باعث میشه که بتونین خودتون رو کامل و به‌حالت قدی در آینه ببینین.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه ایستاده آرایشگاهی

. حالت دومی که آینه پایه دار سالن آرایش می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، به‌شکل رومیزی هست. آینه رومیزی هم در نوع خودش عملکر خوبی رو داره و ظاهر زیبایی رو هم ایجاد می‌کنه. آینه رومیزی باید روی میز قرار بگیره که در این صورت از میز هم می‌شه استفاده‌های مختلفی رو کرد. و در کشوها و روی خود میز محلی باشه برای قرار گرفتن وسیله‌های دیگه.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه رومیزی آرایشی

کارگاه ayneha چه مزیت‌هایی داره که می‌گیم آینه پایه دار سالن آرایش خودتون رو ازین تولیدی سفارش بدین

در کارگاه ayneha شما هر نوع آینه‌ای که دوست داشته باشین رو براتون تولید می‌کنن. آینه‌های این تولیدی از بالاترین کیفیت برخوردارن. و این کیفیت بالا رو با ضمانت به مشتری‌هاش ارائه می‌ده. ضمانت کارگاه تولیدی ayneha بدون قید و شرط و به مدت یک‌ساله هست. یعنی اگر آینه هر مشکلی که براش به‌وجود اومد، براتون تعویض می‌کنن. البته در صورتی که بر اثر ضربه و… دچار شکستگی نشده باشه.

آینه پایه دار سالن آرایش
آینه پایه دار سالن آرایش

ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله مواردی هستن که شما فقط در مجموعه ayneha می‌بینین. چون رضایت مشتری اولویت هست و برای کسب رضایت بالا هم تلاش می‌کنن تا ضمن این که آینه‌های با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کنن، و خدمات منحصربه‌فردی هم برای مشتری‌هاش داره. تا شما بتونین با اطمینان بیشتری آینه‌تون رو از تولیدی ayneha سفارش بدین.

پس برای این که تغییر اساسی در فضای سالن‌تون ایجاد کنین، می‌تونین آینه پایه دار سالن آرایش رو سفارش بدین تا از این طریق بتونین فضای مدرنی هم ایجاد کنین. برای ثبت سفارش و دریافت راهنمایی می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. این نکته رو هم بگیم که سفارش‌ها در کمترین زمان آماده می‌شن و از سراسر کشور هم ثبت سفارش انجام می‌شه.

آدرس کارگاه تولید آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ