عکس آینه نوردار

آینه هوشمند سالن زیبایی

امروزه تو این دوران طراحان دکوراسیون داخلی از آینه هوشمند سالن زیبایی به منظور افزایش زیبایی فضای داخلی سالن آرایشگاه استفاده می‌کنن. ساختار آینه هوشمند به گونه‌ای طراحی شده هست که نورپردازی مخفی تو پشت آینه بوجود میاد و نورهای مخفی با لمس کردن قسمت مشخص شده به روی آینه روشن میشه. همچنین این نوع آینه‌ هوشمند آرایشگاه دارای طرح‌های هندسی و ابعاد مختلفی هستن.

مجموعه سایت آینه‌ها تو این مطلب قصد داره به بررسی آینه هوشمند سالن زیبایی بپردازه ، پس تا پایان همراه سایت آینه‌ها باشین.

آینه هوشمند آرایشگاه
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه هوشمند سالن‌های زیبایی

آینه هوشمند سالن زیبایی چیه

آینه هوشمند سالن زیبایی به منظور بهبود ظاهر و استایل اشخاص طراحی و تولید شدن و همچنین دارای بیشترین فرصت برای ایجاد نوآوری هستن. این نوع آینه هوشمند سالن آرایش با بکار بردن ابزارهایی که تو اون‌ها قرار گرفته باعث ایجاد ارتباط قوی بین فرد و سالن زیبایی و آرایشی میشن. در واقع آینه‌های هوشمند قادرن روال زیبایی شما عزیزان رو به بالاترین سطح ممکن برسونن.

آینه هوشمند آرایشگاه
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه هوشمند سالن‌های زیبایی

ویژگی‌های آینه هوشمند سالن زیبایی

ویژگی‌های آینه هوشمند سالن زیبایی تولیدات سایت آینه‌ها عبارتند از :

۱) این نوع آینه هوشمند قادر هست نقاط تاریک ، خشکی ، تغییر رنگ و ناهمواری‌های موجود تو پوست صورت شما عزیزان رو شناسایی کنه.

۲) آینه هوشمند سالن زیبایی می‌تونه محصولات آرایشی رو با در نظر گرفتن وضعیت فعلی پوست و مو و همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی به شما دوستان عزیز پیشنهاد کنه.

۳) این نوع آینه از واقعیتی برای انجام کارهایی مثل تست کردن انواع مختلفی از محصولات پوستی به روی پوست شما بهره می‌بره که قبل از تصمیم گرفتن برای سفارش و خرید محصولات پوستی می‌تونه به شما کمک کنه. همچنین این نوع آینه‌های هوشمند دارای مجموعه‌ای از مارک‌های مختلف کرم‌های پوستی هستن که امکان خرید اون‌ها رو برای شما فراهم می‌کنن. علاوه بر این آینه هوشمند سالن زیبایی قادر هست آموزش‌های ویدیویی در مورد چگونگی استفاده از محصولات آرایشی خریداری شده رو به شما نشون بده.

۴) این نوع آینه هوشمند دارای یه دوربین و موتور آنالیز هست که با استفاده از اون میشه عناصری مثل چین و چروک ، خطوط ریز ، پوست خشن ، لکه‌های تیره یا قرمز ، منافذ بزرگ ، دایره‌های تیره ، مشکلات پوستی و خشکی رو تشخیص داد. همچنین آینه هوشمند سالن زیبایی برای کاربر این امکان رو فراهم می‌کنه تا همه‌ی محصولات مراقبت از پوست رو اسکن و ردیابی کنن.

آینه هوشمند آرایشگاه
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه هوشمند سالن‌های زیبایی

انواع آینه هوشمند مناسب سالن زیبایی

از انواع آینه هوشمند سالن زیبایی میشه به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  1. آینه لمسی
  2. آینه ریموت‌دار
  3. آینه دارای ساعت و دمای داخلی
  4. آینه طرح‌دار
  5. آینه حسگری
  6. آینه پایه‌دار
  7. آینه رنگی
  8. آینه با قاب استیل
  9. آینه دارای صفحه نمایش
  10. آینه اکریلیک
  11. آینه زوم‌دار
آینه هوشمند سالن آرایش
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه هوشمند سالن‌های زیبایی

1. آینه لمسی

آینه‌های لمسی طرح جدیدی از آینه هوشمند سالن زیبایی هستن که با لمس کردن قسمت تعیین شده به روی آینه نورپردازی مخفی روشن شده و با لمس مجدد همون قسمت نورپردازی مخفی خاموش میشه.

2. آینه ریموت‌دار

نوع دیگه‌ای از آینه‌های هوشمند سالن زیبایی مدل ریموت‌دار اون هست که با بکار بردن ریموت نورپردازی مخفی پشت آینه روشن و خاموش میشه به گونه‌ای که حتی میشه با استفاده از ریموت افکت‌های نور و رنگ نورپردازی رو تغییر داد.

3. آینه دارای ساعت و دمای داخلی

تو مدل‌های جدید آینه هوشمند سالن زیبایی ساعت و دمای داخلی نیز به صورت دیجیتالی به روی آینه آرایشی نشون داده میشه.

4. آینه طرح‌دار

آینه طرح‌دار نوع دیگه‌ای از آینه هوشمند سالن زیبایی هست که با استفاده از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح‌های مختلف میشه لوگوی مجموعه رو به روی آینه سندبلاست کرد.

5. آینه حسگری

تو این مدل با حرکت دست از قسمت مشخص شده به روی آینه نورپردازی مخفی خاموش و روشن میشه. آینه‌های حسگری به سبب اون که فرآیند تولید و ساخت اون‌ها خیلی زمانبر و پیچیده بوده از لحاظ قیمت خیلی گرون هستن.

6. آینه پایه‌دار

تو آینه پایه‌دار یه پایه فلزی و یا چوبی تو پشت آینه قرار می‌گیره به گونه‌ای که آینه رو میشه تو وسط سالن جای داد.

آینه ایستاده آرایشگاه
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه هوشمند سالن‌های زیبایی

7. آینه رنگی

با توجه به این که رنگ‌ها می‌تونن تاثیر به سزایی تو طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد کنن ، همین امر سبب شده هست که نوع دیگه‌ای از آینه‌های هوشمند سالن آرایشی که به اون آینه رنگی گفته میشه ، طراحی و تولید بشن.

8. آینه با قاب استیل

تو این نوع آینه‌های هوشمند آرایشی یه قاب استیل طلایی یا نقره‌ای به عنوان فریم دور آینه قرار می‌گیره.

9. آینه دارای صفحه نمایش

این نوع آینه‌های هوشمند سالن زیبایی دارای یه صفحه نمایش با ابعاد کوچک به روی آینه هستن و از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل میشن.

10. آینه اکریلیک

آینه اکریلیک طرح دیگه‌ای از آینه‌های هوشمند سالن آرایشی هستن که با بکارگیری رنگ اکریلیک و قلم‌های نقاشی حروف الفبا تو قالب خاصی به روی اون‌ها ایجاد میشه.

11. آینه زوم‌دار

تو این مدل از آینه هوشمند سالن آرایشی یه قسمت زوم‌دار به روی آینه قرار گرفته هست. از این نوع آینه‌ها غالبا به عنوان آینه آرایشی و آینه میکاپ استفاده میشه.

کاربرد‌های دیگه آینه‌های هوشمند تو آرایشگاه

سالن‌‌های آرایش از جمله اماکنی هستن که از آینه‌‌های هوشمند استفاده‌‌های خیلی زیادی می‌کنن. از تشخیص ماهیت پوست و آنالیز لکه‌ و جای جوش تا آموزش ویدیویی کاربرد لوازم آرایشی تو این نوع آینه هوشمند بخشی از ویژگی‌‌های کاربردی این ملزومات فناوری هوشمند به شمار میاد.

اسکن و ردیابی لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو برای اطمینان از اصالت کالا و برند عرضه کننده از دیگر موارد کاربرد این محصولات هست که تو آرایشگاه‌‌ها و مصارف خانگی خیلی پرطرفدار هست.

همه این موارد توسط یه دوربین و یه موتور آنالیز که تو ساخت و تولید آینه هوشمند به‌ کار رفته قابل دستیابی هست.

به این ترتیب کاربران می‌تونن پیش از کاربرد محصولات مراقبت از پوست ، تاثیرات اون رو که توسط آینه هوشمند و بر اساس آنالیزهای صورت گرفته انجام میشه دیده و از خواص و کاربردهای این محصولات نیز خبردار بشن. نتایج این تحلیل‌‌ها از طریق سیستم هوشمند آینه به تبلت یا گوشی همراه کاربران منتقل شده و به ‌آسونی و راحتی قابل دستیابی هست.

آینه هوشمند آرایشگاه
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه هوشمند سالن‌های زیبایی

برای انتخاب بروزترین‌ها با سایت آینه‌ها در ارتباط باشین

برای انتخاب بهترین سایت معتبر به شما تبریک می‌گیم. سایت آینه‌ها با هدف جلب رضایت مشتریان به کار خود ادامه میده. مفتخریم که تا اینجای کار به خوبی تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم و بهترین محصولات رو در اختیار مشتریان قرار بدیم. شما عزیزان می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه هوشمند سالن زیبایی در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

نوآوری ، خلاقیت ، کیفیت عالی و قیمتی باورنکردنی رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه هوشمند سالن زیبایی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات سایت آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ