آینه هوشمند سالن آرایش

آینه هوشمند سالن آرایش

در سالن آرایش و آرایشگاه یکی از ابزار خیلی مهم، آینه هست. امروزه آینه‌های جدیدی معرفی شدن که اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن و درواقع مختص به این فضا هستن. در بین انواع آینه سالن آرایشی زیادی که وجود داره، آینه هوشمند سالن آرایش جایگاه خاصی داره که در اینجا به این آینه می‌پردازیم. آینه هوشمند یکسری قابلیت‌ها و امکاناتی رو دارار هست که باعث شده تا روند کار بهتر پیش بره و کار رو آسون‌تر کنه و هم این که به فضا زیبایی خاصی رو ببخشه. به‌همین دلیل هم الان تقریبا همه سالن‌های خوب و حرفه‌ای از این آینه‌ها استفاده می‌کنن و ما دیگه آینه‌های قدیمی رو خیلی به‌ندرت می‌بینیم که استفاده بشن.

آینه هوشممند سالن آرایش
آینه هوشمند سالن آرایش

اهمیت آینه هوشمند سالن آرایش چیه

آینه به‌قدری در سالن آرایش مهم هست که بدون اون اصلا آرایشگاه قادر نیست که به فعالیتش ادادمه بده. علاوه بر این چون در اکثر قسمت‌های سالن از آینه استفاده میشه، پس تاثیر خیلی زیادی هم روی دکوراسیون اون داره. بنابراین باید آینه‌ای انتخاب بشه که هم عملکردش خوب باشه و هم این که از نظر ظاهری مدرن و زیبا باشه. که ما به شما آینه هوشمند سالن آرایشگاه رو پیشنهاد می‌کنیم که انواع مختلفی رو داره. و شما می‌تونین بر حسب دکوراسیون و فضاتون آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین.

آینه هوشمند سالن آرایش
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

درواقع آینه سالن آرایشی ویترینی برای کیفیت کار شما هم هست. چون اولین فاکتوری که توجه هر فردی رو به جایی جلب می‌کنه، ظاهر و دکوراسیون اون هست. به‌خصوص که در دنیای الان هم این موضوع اهمیت چند برابری پیدا کرده. و شما به به‌عنوان یک سالن حرفه‌ای که خدمات به‌روزی رو ارائه میدین، نباید از آینه‌های قدیمی و دوران قدیم استفاده کنین. چون این‌ها با هم مغایرت دارن. بنابراین اگر می‌خواین که در ذهن مشتری‌ها و افراد دیگه حرفه‌ای و به‌روز به‌نظر برسین، شک نکنین که آینه هوشمند سالن آرایش بهترین گزینه هست. و می‌تونه کاربرد خیلی خوبی داشته باشه و فضای شما رو هم تغییر بده و خیلی زیباتر و مدرن‌تر کنه.

آینه هوشمند سالن آرایش
آینه بک‌لایت سالن

آینه هوشمند سالن آرایش همونطور که گفتیم انواع مختلفی داره. اما این آینه‌ها اکثرا نورپردازی دارن. یعنی یکسری چراغ برای این آینه‌ها استفاده میشه که باعث میشه تا بتونن مقابل خودشون رو روشن کنن و همچنین عملکرد آینه رو خیلی زیاد ارتقا بدن. در قسمت زیر به معرفی این آینه‌ها می‌پردازیم تا بتونین با اون‌ها آشنا بشین.

آینه هوشمند سالن آرایش بک‌لایت

آینه هوشمند سالن آرایش از نوع بک‌لایت آینه‌ای هست که در اون از چراغی که یک‌تکه هست و ضخامت کمی داره در پشت آینه استفاده میشه. این چراغ که پشت آینه قرار داده میشه، اصلا جلوه بدی رو ایجاد نمی‌کنه و در عین این که ضخامت اون کم هست، اما روشنایی خیلی قابل قبولی رو داره. و شکل روشنایی که برای آینه ایجاد می‌کنه، به‌صورت مخفی هست که دور تا دور آینه رو می‌گیره و جلوه خیلی قشنگی رو هم به آینه میده.

آینه هوشمند سالن آرایش
آینه بک‌لایت آرایشگاه

نوری که آینه هوشمند سالن آرایش بک‌لایت ایجاد میکنه خیلی به دید بهتر در آینه هم کمک می‌کنه. یعنی وقتی شما جلوی آینه قرار بگیرین، می‌تونین کاملا روشن و واضح خودتون رو در آینه ببینین. پس برای جایی مثل سالن آرایش که خدمات زیبایی رو به مشتری‌هاش ارائه میده، نور و تصویر خوب موضوع مهمی هستن. که آینه بک‌لایت می‌تونه این موارد رو خیلی عالی فراهم کنه. و شما هم به‌عنوان آرایشگر با این آینه می‌تونین تسلط بیشتری داشته باشین تا درنهایت هم یک کار خیلی خوب و تمیزی رو به مشتری‌تون بدین.

آینه هوشمند سالن آرایش
آینه دوطرفه سالن آرایش

آینه هوشمند سالن آرایش هالیوودی

آینه هالیوودی هم به‌عنوان آینه هوشمند سالن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیره. در این آینه هم چراغ‌هایی به کار میرن که در اینجا چراغ‌ها تکی هستن و با فاصله‌ای که مشخص هست روی آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. که باعث میشه تا برعکس آینه بک‌لایت که به حالت نورمخفی هست، آینه هالیوودی نورپردازی مستقیمی داشته باشه. و بتونه مقابل خودش رو به‌طور کامل روشن کنه. این روشنایی که توسط آینه‌های دارای نورپردازی ایجاد میشه در زمینه خدمات آرایشی نقش خیلی مهمی داره. چون به دید بهتر شما کمک میکنه و باعث میشه که با دقت بیشتری بتونین کارتون رو انجام بدین و هنر خودتون رو هم خیلی عالی نمایش بدین.

آینه هوشمند سالن آرایش
آینه هالیوودی سالن آرایش

آینه هوشمند سالن آرایش که نورپردازی داره به‌غیر از این که این روشنایی خیلی به بهتر شدن روند کار کمک می‌کنن، باعث میشن تا آینه‌ها جلوه خیلی جذاب‌تری هم داشته باشن. این آینه‌ها به فضای سالن شما زیبایی خاصی رو اضافه می‌کنن که توجه هر کسی رو به خودشون جلب می‌کنن. همچنین این نور و شفافیت آینه‌ها باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر به‌نظر رسیدن سالن هم میشن. که حس دلبازی و آرامش بیشتری هم اضافه می‌کنن.

از چه چراغ‌هایی در آینه هوشمند سالن آرایش استفاده میشه

آینه بک‌لایت و آینه هالیوودی به‌عنوان آینه هوشمند سالن آرایش که دارای روشنایی هستن، روشنایی‌شون با چراغ‌هایی به اسم LED تامین میشه. این چراغ‌ها یکسری مزیت‌هایی دارن که باعث شده تا در خیلی از موارد از اون‌ها استفاده بشه. چراغ LED مصرف انرژی کمی داره و با این وجود قدرت بالایی در میزان روشنایی داره. طول عمر این لامپ‌ها هم خیلی بیشتر از لامپ‌های معمولی هست.

آینه هوشمند سالن آرایش
آینه چراغ‌دار قدی

علاوه بر این‌ها روشنایی که چراغ‌ LED برای آینه هوشمند سالن آرایش ایجاد میکنه، بیشتر از لامپ‌های معمول به نور طبیعی نزدیکه. بنابراین با چشم هم سازگاری بیشتری رو داره. همچنین این لامپ‌ها مقاومت و استحکام بیشتری رو دارن که روی آینه هم استفاده میشن. اما یک نکته مهم در مورد لامپ‍‌های ال ای دی این هست که وقتی بعد از مدتی روشن بمونن، گرما از خودشون تولید نمیکنن. که این مورد در مورد لامپ‌های دیگه وجود نداره و می‌بینیم که حتی بعد از مدتی که خاموش میشن هم به‌قدری گرم هستن که امکان دست‌زدن بهشون وجود نداره. که این حالت برای اسن چراغ‌ها وجود نداره و به همین دلیلی هم از این چراغ‌ها استفاده میشه.

آینه هوشمند سالن آرایش

آیا آینه هوشمند سالن آرایش فقط نورپردازی داره

باید بگیم که آینه هوشمند سالن آرایش فقط به داشتن نورپردازی ختم نمیشه. در قسمت پایین به این موارد اشاره می‌کنیم.

آینه هوشمند سالن آرایش
آینه هوشمند بک‌لایت

. نوری که از آینه منتشر میشه رو می‌تونین کمتر یا بیشترش کنین. در این صورت اگر در طول روز با تغییر روشنایی، نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشته باشین می‌تونین اون رو تنظیم کنین تا نور دلخواهتون رو داشته باشین.

. با آینه هوشمند سالن آرایش می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث وصل بشین و از طریق اون موزیک یا ویدئو پخش کنین. با پخش آهنگ از آینه هم می‌تونین فضای آرومی رو در سالن ایجاد کنین و هم به جذابیت بیشتر آینه هم اضافه کنین.

. نور آینه هوشمند سالن آرایش می‌تونه تنظیم بشه و دقیقا روی مشتری بیفته. با این حالت دقت شما خیلی بیشتر میشه و متمرکزتر می‌تونین کارتون رو انجام بدین.

حالا چرا ما میگیم که آینه هوشمند سالن آرایشی خودتون رو از ما بخرین بهتره

انواع آینه مثل هر نوع آینه هوشمند سالن آرایش رو ما با کیفیت بالایی برای شما تولید می‌کنیم. چون بهترین مواد اولیه و تجهیزات و نیروی کار رو در مجموعه خودمون داریم. همچنین فروشمون هم مستقیم هست که باعث شده تا با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن، قیمت مناسب‌تری داشته باشیم. باید بگیم که کیفیت آینه‌های ما در حد خیلی بالایی هستن که آینه‌ها رو با ضمانت کیفیت به شما میدیم.

آینه هوشمند سالن آرایش
آینه هوشمند سالن آرایش

علاوه بر این مواردی که گفته شد ما ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌ هوشمند سالن آرایش سفارشی شما در نظر گرفتیم. که حتی اگر شما آینه‌ای که سفارش دادین رو دوست نداشتین و دلخواهتون نبود، بتونین مرجوع کنین. یا اگر احیانا آینه در مسیری که آینه میاد یا در محل دریافت، دچار شکستگی بشه،براتون سریع تعویض می‌کنیم. این خدمات فقط مختص مجموعه ماست که می‌تونین با سفارش آینه و شیک‌تر کردن فضاتون، این‌ها رو هم کنارش داشته باشین.

پس اگر هنوز از آینه‌های قدیمی تو سالن‌تون استفاده می‌کنین و یا این که قصد خرید آینه دارین، بدونین که آینه هوشمند سالن آرایش بهترین انتخاب برای شماست. ما ثبت سفارش از هر جای کشور انجام میدیم. و شما می‌تونین برای سفارش با شماره 09901717305 تماس بگیرین. هر سوالی و ابهامی هم که داشته باشین ما با کمال میل در خدمت شما هستیم تا شما رو بتونیم به‌بهترین نحو راهنمایی کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ