آینه پایه‌دار آرایشی

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

اگه الان توی این سایتی و داری در مورد آینه هالیوودی مهتابی پایه دار مطالعه می‌کنی یعنی تا حدی تکلیفت مشخصه! بنابراین واضح راهنماییت می‌کنم که برای چه کاربری‌هایی و چه مکان‌هایی این انتخاب درستیه و برای کدوم کاربری‌ها و مکانها این انتخاب درستی نیست. چه گزینه‌های دیگه ای برای هدف تو وجود داره و اگه آینه هالیوودی مهتابی پایه‌ دار بهترین گزینه‌ هست کدوم مدلش برات مناسب‌تره.

آینه هالیوودی پایه‌دار
آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

داشتن نور زیاد این آینه‌ها باعث می‌شه تا فضایی چشم‌گیر و زیبا رو ایجاد کنه .علاوه بر اون نور زیاد این آینه‌ها فضای اتاق رو روشن می‌کنه و روشنایی فضا باعث بزرگ‌نمایی هم می‌شه. کیفیت آینه‌هایی که برای ساخت مدل‌های مختلف استفاده می‌شه خیلی خوبه و از آینه‌هایی که بهترین کیفیت رو دارن و برای صادرات هستن استفاده می‌شه.

آینه هالیوودی پایه دار
آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

آینه‌های هالیوودی مهتابی پایه دار رو می‌تونی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی سفارش بدی. اما پرفروش‌ترین آینه‌های هالیوودی پایه‌دار به صورت قدی و رومیزی هستن. آپشن‌های مختلفی رو می‌شه روی این آینه نصب کرد از جمله مدل ضد بخار و ریموتی و تاچ و ….
در ادامه مقاله بیشتر با انواع آینه‌های هالیوودی مهتابی پایه دار آشنا می‌شی.

انواع آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار دوطرفه
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار چرخدار
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه داررنگی
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار دوطرفه رومیزی
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار رومیزی
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار قدی
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار اویز

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار رومیزی

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار
آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

آینه‌های هالیوودی مهتابی پایه‌دار رو می‌تونی به صورت رومیزی سفارش بدی و استفاده کنی. شکل آینه‌های رومیزی می‌تونن متفاوت باشن. از جمله دایره ،بیضی مستطیل و اشکال نامنظم هندسی رو می شه طراحی کرد. آینه‌های رومیزی رو می‌شه به صورت قاب‌دار و بدون قاب تولید کرد که علاوه بر اون برای زیبایی و جلوه‌ای بهتر و خاص‌تر می‌شه میز‌ها رو به صورت آینه‌ای طراحی کرد که با آینه پایه دار هالیوودی روی آن ، هماهنگ بشه. آینه‌ها رو هم می‌تونی در هرجایی استفاده کنی که بیشترین و اصلی‌ترین استفاده از این مدل آینه ‌ها برای سالن‌های آرایش و گریم هستن.

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار رو میشه به صورت چرخ‌دار تولید کرد

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار
آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

اگه دوست داشتی آینه‌های هالیوودی مهتابی پایه‌دار رو می‌شه به صورت چرخ‌دار برات تولید کنیم. آینه‌هایی که روی زمین و به صورت قدی قرار می‌گیرن به خاطر سایز بزرگی که دارن طبیعتا وزنشونم زیاده! برای همین جا‌به‌جایی آینه‌هایی که در سایزهای بزرگی هستن سخت هست و به تنهایی نمی‌شه این کار رو انجام داد. برای اینکه جابه‌جایی برای تو آسون بشه و به صورت یک نفره بتونی آینه‌ها رو جابه‌جا کنی و تغییر دکوراسیون بدی برای آینه‌های پایه‌دارت چرخ هم تعبیه کردیم.

با چرخ به راحتی می‌تونی این آینه‌ها رو در هر قسمت از سالن آرایشگاه و مزون و خونه‌ات که دوست داری بذاری. تازه با داشتن یک آینه هالیوودی مهتابی پایه‌دار چرخ‌دار دیگه نیاز نیست که برای نصب آینه دیوار رو با دریل سوراخ کنی و اینجوری دیگه دیوارت تخریب نمی‌شه.

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار دوطرفه

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار
آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

یکی از پرکاربردترین و جدیدترین آینه‌های تولیدی کارگاه ، آینه‌های هالیوودی مهتابی دو طرفه هست. این آینه‌ها به صورت پشت به هم روی یک پایه قرار می‌گیرن. اگه دقت کرده باشی در بیشتر سالن‌های آرایشگاه‌ها و حتی مزون‌ها آینه‌ها در روی دیوار یا به صورت پایه‌دار در دور تا دور سالن قرار می‌گیرن و فضای وسط سالن بدون کاربرد می‌شه.با استفاده از این آینه های دوطرفه پایه‌دار می‌شه از فضایی که همیشه خالی و بدون استفاده بوده بهترین استفاده رو کرد.

یک میز در وسط سالن می‌ذاری و یک آینه دوطرفه پایه‌دار در وسط میز قرار می‌دی به همین صورت دو نفر به صورت همزمان می‌تونن از آینه دوطرفه پایه‌دار رومیزی استفاده کنن. وقتی فضای تو کاربردی‌تر و زیباتر باشه و برای راحتی مشتری ارزش قائل بشی باعث می‌شه تا همیشه اولین انتخاب مشتریت خودت باشی. آینه‌های هالیوودی دو طرفه رو می‌تونیم به صورت رومیزی و به صورت آویز هم طراحی و تولید کنیم. مدل دیگه که به صورت آویز هست رو می‌تونی با یک بند چرمی و یا زنجیر آویزو کنین و در زیر این آینه آویز ، یک میز قرار بدی و از دکور خفنت لذت ببری

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار قدی

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار
آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مدل‌های آینه‌هالیوودی مدل قدی اون هست. اسن همه طرفدار الکی این آینه رو دوست ندارن ، این مدل آینه وقتی به صورت قدی هست کاربریش چند برابر میشه. تو این آینه رو برای کجا می‌خوای؟ برای اتاقت بخوای می‌تونی هم جلوش میکاپ کنی و هم لباس مهمونیت رو بررسی کنی و ببینی همون مدلی هست که می‌خوای یا نه! اگه برای آرایشگاه می‌خوای مشتریت می‌تونه خودش رو به صورت سرارسی بررسی کنه.

مخصوصا اگه برای عروس کار انجام میدی یا بعضی میشتری‌هات برای رفتن به مجلس میان پیشت لازمه بتونن خودشون رو با لباس مجلسیشون به صورت سراسری بررسی کنن. اگ برای مزون می‌خوی هم که خوراکته این مدل! اصلا آینه هالیوودی قدی برای مزونت نخری چی بخری؟؟ مشتریت میتونه لباسش رو توی بهترین حالت پرو کنه و ببینه دوستش داره یا نه. این آین حتما درصد رضایت مشتری‌هات رو چند برابر می‌کنه!

روش‌های تنظیم کردن لامپ‌های آینه های هالیوودی مهتابی پایه دار

آینه بدون قاب آرایشی
آینه هالیوودی مهتابی پایه دار
  • به صورت حرکتی با تشخیص جهت
  • به صورت لمسی یا همون تاچ
  • از طریق ریموت کنترل
  • به کمک نرم افزار روی موبایل

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار حرکتی

آینه‌هایی که دارای نورپردازی هستن با روش‌های مختلف نور اونا روشن و خاموش می‌شه. یکی از جذاب‌ترین روش‌هایی که می‌تونیم نور آینه‌های هالیوودی مهتابی رو به راحتی روشن و خاموش کنیم مدل حسگری اون هست. در پشت آینه یک سنسور حساس به حرکت جاگذاری می‌شه. کوقع حرکت دادن دستت جلوی قسمت مشخص شده، نور لامپ‌های آینه هالیوودی روشن و خاموش می‌شن. با حرکت‌های تنظیم شده خاص می‌تونی نور آینه رو کم و زیاد کنی یا رنگش رو تغییر بدی.

آینه هالیوودی پایه دار
آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار ریموتی

روش دیگه که بسیار کاربردی هست و طرفداران زیادی داره مدل ریموتیه. این روش روشی هست که می‌شه از راه دور نور لامپ‌های آینه هالیوودی رو روشن و خاموش کنی و دیگه نیاز نیست که برای روشن کردن لامپ‌ها در کنار آینه قرار بگیری. با این ریموت‌ها می‌تونی نسبت به نور محیط درجه نور لامپ‌های آینه هالیوودی رو تنظیم کنی. علاوه بر این لامپ‌های آینه هالیوودی رو می‌شه در هر رنگ یا به صورت آفتابی و یا یکی در میان به صورت آفتابی و مهتابی نصب کرد. اگه تمایل داشته باشی رنگ‌های دیگه‌ای هم هست که می‌تونی برای آینه هالیوودی سفارش بدی.

آینه هالیوودی مهتابی تاچ یا لمسی

آینه هالیوودی تاچ
آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

آینه های چراغ دار رو می‌تونی به صورت تاچ و یا لمسی طراحی کنی. در این حالت هم یک سنسور حساس به لمس که کارکرد اون مثل صفحه‌‌ی گوشی‌های لمسی هست رو در پشت آینه نصب می‌کنیم و قسمتی از آینه رو به صورت دایره‌های کوچک خراش می‌دیم تا وقتی با انگشت خود آینه رو لمس کنی این سنسور کار کنه و لامپ‌های روی آینه هالیوودی مهتابی قاب‌دار رو روشن کنی. می‌شه با کمک این قسمت‌های تاچ نور آینه رو کم و زیاد کنی و اگه آینه تو دارای چند رنگ باشه رنگ لامپ‌ها رو با این روش تغییر بدی و تنظیم کنی.

آینه هالیوودی از کجا بخرم؟

همه آینه‌هایی که در کارگاه آینه‌ها ساخته میشن گارانتی یک ساله دارن که این گارانتی بدون قید و شرطه.اگه در راه ارسال کردن آینه به محل مورد نظر آینه بشکنه ما یک آینه جدید بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برات درست می‌کنیم. پس بابت ارسال کردن آینه نگران نباش .علاوه بر اون وقتی که از آینه استفاده کردی و قطعه‌ای از اون از کار افتاد ما می‌تونیم آینه رو برای تو تعمیر کنیم و مثل روز اول بهت تحویلش بدیم و بابت این تعمیر هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. تازه اگه بعد از ساختن آینه و رسیدن آینه به دستت از مدل اون خوشت نیومد ما آینه رو پس می‌گیریم.برای سفارش و پرسیدن سوالات با شماره ٠٩٩٠١٧١٧٣٠۵ تماس بگیری.

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ