آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش

آینه هالیوودی مخصوص آرایش

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه هالیوودی مخصوص آرایش صحبت کنیم و بهتون بگیم که به طور کلی آینه هالیوودی برای سالن آرایشی شما می‌تونه چه نوع و انواعی داشته باشه.اما قبل از صحبت در مورد مبحث آینه هالیوودی لازمه بهتون بگیم که اگه به فکر عوض کردن اون آینه‌ی عهد قجری که ده سال پیش واسه سالن‌تون خریدین افتادین حسابی خوب کاری کردین چون تو عصر امروز دیگه زمونه‌ی اینکه با مد روز پیش نری و خودتو مدرنیته نکنی نیست.عقب موندن از رقیباتون مساویه با شکست تو کارتون. میگین چرا ؟ خوب معلومه چون عقل مشتری اول تو چشمشه !

وقتی مشتری برای بار اول وارد سالن زیبایی شما میشه اولین چیزی که توجهش رو جلب می‌کنه دکوراسیون و وسیله‌ی کار شماست.حالا وسیله‌ی کار میکاپ آرتیست تو اولین نظر چیه ؟ آینه !

آینه هالیوودی مخصوص آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش

دیگه اون دوران نیست که برای خرید آینه حضوری به شیشه بری سرکوچه بری و یه ابعاد بدی همونجا برات برش بزنن بهت تحویل بدن.تو عصر امروز کسی برندس که خلاقه.شما به راحتی می‌تونین با ما تماس بگیرین و ابعاد آینه‌ی مورد نظرتون و طرح پیشنهادیتون رو با ما در نظر بزارین.می‌تونین به سایتهای خارجی سر بزنین و سخت‌ترین و مدرن ترین طرح‌هارو انتخاب کنین و برای ما بفرستین ما بهتون قول می‌دیم زیباتر از اون طرح رو نصب شده روی سالن آرایشی‌تون تحویل بدیم.

با این کار دیگه شما حتی استرس شکستن آینه رو هم ندارین و اگه مشکلی هم برای آینه‌ی شما پیش بیاد براتون برطرف می‌کنیم.برای این منظور کافیه با شماره‌ای 09901717305تماس بگیرین و از مشاورای ما راهنمایی بخواین.حتی اگه نمی‌دونین چه طرحی برای محل کار شما مناسبه کافیه یه عکس از سالن خودتون برای ما ارسال کنین تا چندین طرح برای شما ارسال بشه که با محل کار شما همخونی داشته باشه.

آینه هالیوودی مخصوص آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش با قاب شیشه‌ای

امروزه شرکت‌های سازنده طرح‌های مختلفی از آینه‌های گوناگون برای کاربری های مختلف طراحی و تولید کردن که با نیاز هر شغلی همخونی داشته باشه و لول کاری هر شغلی رو بالاتر ببره. شما هم با خرید از کارگاه آینه‌ها می‌تونین به راحتی آینه‌های خودتون رو یک سال ضمانت و گارانتی بی قیدو شرط به جز شکستگی کنین تا در صورت بروز هر مشکلی در اسرع وقت همکارای ما درصدد رفع اون بر بیان.

در ادامه در ابتدا در مورد اینکه اصلا به چه آینه‌ای آینه هالیوودی می‌گن صحبت می‌کنیم و بعد از اون انواع آینه‌های هالیوودی رو به ترتیب توضیح می‌دیم پس با ما همراه باشین…

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش

آینه هالیوودی مخصوص آرایش چیست

به طور کلی به آینه‌هایی که دورتا دور آینه لامپ و چراغ‌هایی با فاصله‌های مرتب تعبیه میشه تا نور یکنواخت و مناسبی رو به اطراف آینه ساطع کنه آینه‌های هالیوودی یا چراغ‌دار گفته می‌شه.

این آینه‌ها یکی از بهترین آینه‌ها برای سالن‌های آرایشی و میکاپ آرتیست‌ها محسوب می‌شه چون با داشتن یکی از این آینه‌ها تموم عیوب کارشون مشخص میشه و در صدد رفع اون اشتباه میکا‌پ آرتیست برمیاد .

آینه چراغ‌دار
آینه هالیوودی مخصوص آرایش

انواع آینه هالیوودی مخصوص آرایش

  • آینه هالیوودی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه هالیوودی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه هالیوودی مدل آویزی
  • آینه هالیوودی مدل دوطرفه
  • آینه هالیوودی مدل قاب‌دار
  • آینه هالیوودی آرایشی مدل یک سره یا ایستاده

آینه هالیوودی مدل لمسی یا حسگری

زمانی که شما آینه هالیوودی مخصوص آرایش رو برای آرایشگاه خودتون انتخاب می‌کنین باید بتونین از طریقی این نور آینه رو خاموش و روشن کنین .یکی از این روش‌ها تعبیه کردن نقطه‌ای بر روی آینه‌‌اس.که با لمس این نقطه از طریق گرمای انگشتان دست به راحتی می‌تونین چراغ آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین .و یا شدت نورش رو با زدن بر روی آینه کم و زیاد کنین.

آینه هالیوودی مخصوص آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش مدل لمسی یا حسگری

آینه هالیوودی مدل ریموت‌دار کنترلی

یکی دیگه از ر‌‌وش‌های مناسب برای خاموش و روشن کردن چراغ‌های آینه‌ی هالیوودی گرفتن یه ریموت کنترلی در دستان شماست.با این کار شما در هر کجایی از سالن آرایشی‌تون که باشین به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی هالیوودی رو کم و زیاد کنین و حتی از نور آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.به طور کلی این روش از مدل لمسی مناسب تره و پیشنهاد ما به شما این مدل برای آینه‌ی شماست.چون با لمس آینه‌ی حسگری ممکنه آینه‌ی شما دچار لک و کثیفی بشه در صورتی که در مدل آینه‌های ریموت‌دار این اتفاق نمی‌افته.

آینه هالیوودی مخصوص آرایش مدل قاب‌دار

شما در صورت انتخاب آینه‌ی هالیوودی می‌تونین تصمیم بگیرین که برای این آینه قاب تهیه کنین یا نکنین.انتخاب نوع قاب کاملا به سلیقه و بودجه‌ی شما بستگی داره . در ابتدا به تنها موضوعی که باید فکر کنین طراحی و دکوراسیون سالن شماست تا بتونین مطابق با طراحی قابی انتخاب کنین که باعث شلوغی و هرج و مرج نشه .

آینه هالیوودی مخصوص آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش مدل قاب‌دار سفید

اگه دنبال سیم‌های سلطنتی برای سالن آرایشی‌تون هستین بهتره برای قاب آینه هم از رنگ‌های گرمتر مثل قهوه‌ای یا بژ استفاده کنین.اما اگه به دنبال سبک‌های مدرن هستین بهتره از رنگ‌های خنثی مثل طوسی یا سفید استفاده کنین.

بعد از انتخاب سبک و رنگ نوبت به انتخاب جنس قاب آینه‌ی شما می‌رسه .قاب ها می‌تونن با توجه به بودجه‌ی شما کاملا متفاوت باشن.برای مثال می‌تونن از جنس‌های متنوعی مثل چوب،فلز، یو پی وی سی و…باشن .برای انتخاب نوع قاب بهتره با مشاورای ما در این زمینه صحبت کنین تا باتوجه به بودجه و شرایط آب و هوایی منطقه‌ی شما بهترین قاب‌ها رو برای سالن آرایشی شما تعبیه کنن.

آینه هالیوودی مدل دوطرفه

اگه سالن آرایشی بزرگی دارین یا بهتره بگم فضای دلبازی دارین می‌تونین مثل خیلی از نمونه‌های اروپایی از آینه‌های دوطرفه استفاده کنین.آینه‌های دوطرفه طوری تعبیه شده که در وسط سالن قرار داره و به راحتی می‌شه به طور همزمان از دوطرف آینه هم استفاده کرد.با این کار یه تیر و دونشون می‌زنین هم می‌تونین به راحتی از دور تا دور سالن‌تون برای فضای نشیمن استفاده کنین هم با خرید یه آینه از دو آینه بهره‌مند بشین..

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه
آینه هالیوودی مدل دوطرفه

راه‌های ارتباطی با ما

شما عزیزان می‌تونین علاوه بر تماس با شماره‌ی 09901717305به صورت حضوری برای دیدن نمونه کارهای بیشتر تشریف بیارین.مفتخریم که بهترین کیفیت و نمونه‌های مدل آرایشگاهی رو در کشور عزیزمون ایران با همت و کمک جوونای ایرانی تولید می‌کنیم.و به خودمون می‌بالیم که مشابه این نمونه‌ها رو در هیچ کجای کشور نمی‌تونین ببینین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن🔷🔷🔷🔷

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ