آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش

آینه هالیوودی مخصوص آرایش

عجب چیز خفنیه این آینه هالیوودی مخصوص آرایش ، رسما حرفه‌ای بودن ازش میباره! برای یه استفاده کاری خب می‌دونی رفیق تو این دوره و زمونه هرچقدرم که حرفه‌ای باشی فایده نداره اگه از یه آینه درست حسابی استفاده نکنی و یه دکور خفن برای خودت دست و پا نکنی. می‌دونی که مردم چقدر ظاهر بینن! تازه اگه ظاهربین نباشن هم روی ناخودآگاهشون می‌تونی تاثیر مثبت بذاری! تنوع آینه هالیوودی زیاده و آدم میمونه میون اینهمه دلبر کدوم رو انتخاب کنم.. غمت نباشه من بهت میگم کدوم گزینه از همه برات بهتره و باهاش می‌تونی رکورد درآمدت رو بزنی.

کیفیت آینه میخوام چیکار؟

می‌دونی اگه ازم می‌خواستی بهت یه آینه برای سقف یه پاساژ تو ناکجا آباد معرفی کنم ، بهت میگفتم خیلی برای باکیفیت بودن آینه‌ات هزینه نکن چون کاربرد نداره و به چشم نمیاد! اما با هر دین و ایمون و منطقی هم که حساب کنی آینه هالیوودی مخصوص آرایش نیازمند یه کیفیت درست حسابیه. جدای از کاربردی بودنش بحث شان و کلاس کاری هم هست. چون یه آینه کدر شده یا موج دار هم کاربردش رو از دست میده هم شان تورو پایین میاره و باعث میشه مشتری‌هات حس کنن تو حرفه‌ای نیستی.

از کجا کیفیت آینه رو تشخیص بدم؟

آینه هالیوودی مخصوص آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش

بیا تخصصیش نکنیم رفیق! نمی‌خوام برات از جنس شیشه‌ای که برای تولید آینه استفاده شده و اینکه اگه کلیر باشه خوبه اگه کریستال باشه فوق‌العاده‌است بگم یا از جیوه و باقی متریالی که استفاده شده بگم. چون بهرحال که نمی‌تونی تشخیصشون بدی.. پس بیا یه میانبر بهت بگم ، عزیزم چرا فقط از یه جای معتبر خرید نمی‌کنی؟ مثلا همین سایتی که توشی یه تولیدکننده معتبره که صفرتا صد آینه‌هارو خودش تولید می‌کنه و به کشورای دیگه هم صادرات داره.تازه هم گارانتی تعویض در صورت آسیب دیدن محصول رو داریم ، هم گارانتی تعویض اگه از آینه خوشت نیومد بعد از تحویل گرفتن ، اگه بخوای خودمون آینه رو تحویلت میدیم و نصب می‌کنیم برات. دیگه چی می‌خوای؟ برات قهوه درست کنم؟

آینه هالیوودی مخصوص آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش

دیگه اون دوران نیست که برای خرید آینه حضوری به شیشه بری سرکوچه بری و یه ابعاد بدی همونجا برات برش بزنن بهت تحویل بدن.تو عصر امروز کسی برندس که خلاقه.شما به راحتی می‌تونین با ما تماس بگیرین و ابعاد آینه‌ی مورد نظرتون و طرح پیشنهادیتون رو با ما در نظر بزارین.می‌تونین به سایتهای خارجی سر بزنین و سخت‌ترین و مدرن ترین طرح‌هارو انتخاب کنین و برای ما بفرستین ما بهتون قول می‌دیم زیباتر از اون طرح رو نصب شده روی سالن آرایشی‌تون تحویل بدیم.

با این کار دیگه شما حتی استرس شکستن آینه رو هم ندارین و اگه مشکلی هم برای آینه‌ی شما پیش بیاد براتون برطرف می‌کنیم.برای این منظور کافیه با شماره‌ای 09901717305تماس بگیرین و از مشاورای ما راهنمایی بخواین.حتی اگه نمی‌دونین چه طرحی برای محل کار شما مناسبه کافیه یه عکس از سالن خودتون برای ما ارسال کنین تا چندین طرح برای شما ارسال بشه که با محل کار شما همخونی داشته باشه.

آینه هالیوودی مخصوص آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش با قاب شیشه‌ای

امروزه شرکت‌های سازنده ، طرح‌های مختلفی از آینه‌های گوناگون برای کاربری های مختلف طراحی و تولید کردن که با نیاز هر شغلی هم‌خونی داشته باشه و لول کاری هر شغلی رو بالاتر ببره. شما هم با خرید از کارگاه آینه‌ها می‌تونین به راحتی آینه‌های خودتون رو یک سال ضمانت و گارانتی بی قیدو شرط به جز شکستگی کنین تا در صورت بروز هر مشکلی در اسرع وقت همکارای ما درصدد رفع اون بر بیان.

در ادامه ، در ابتدا در مورد این‌که اصلا به چه آینه‌ای آینه هالیوودی می‌گن صحبت می‌کنیم و بعد از اون انواع آینه‌های هالیوودی رو به ترتیب توضیح می‌دیم پس با ما همراه باشین…

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش

آینه هالیوودی مخصوص آرایش چیست

به طور کلی به آینه‌هایی که دور تا دور آینه ، لامپ و چراغ‌هایی با فاصله‌های مرتب تعبیه میشه تا نور یک‌نواخت و مناسبی رو به اطراف آینه ساطع کنه آینه‌های هالیوودی یا چراغ‌دار گفته می‌شه.

این آینه‌ها یکی از بهترین آینه‌ها برای سالن‌های آرایشی و میکاپ آرتیست‌ها محسوب می‌شه . چون با داشتن یکی از این آینه‌ها تموم عیوب کارشون مشخص میشه و میکا‌پ آرتیست در صدد رفع اون اشتباه برمیاد .

آینه چراغ‌دار
آینه هالیوودی مخصوص آرایش

انواع آینه هالیوودی مخصوص آرایش

  • آینه هالیوودی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه هالیوودی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه هالیوودی مدل آویزی
  • آینه هالیوودی مدل دوطرفه
  • آینه هالیوودی مدل قاب‌دار
  • آینه هالیوودی آرایشی مدل یک سره یا ایستاده

آینه هالیوودی مدل لمسی یا حسگری

زمانی که شما آینه هالیوودی مخصوص آرایش رو برای آرایشگاه خودتون انتخاب می‌کنین باید بتونین از یه طریقی نور این چراغ‌های آینه رو خاموش و روشن کنین .یکی از این روش‌ها تعبیه کردن یک نقطه‌ی حسی بر روی آینه‌‌اس.که با لمس این نقطه از طریق گرمای انگشتان دست ، به راحتی می‌تونین چراغ آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین .و یا شدت نورش رو با زدن بر روی آینه کم و زیاد کنین. به صورت کلی این دکمه‌ی لمسی برای کنترل کردن نور آینه خیلی کاربردیه .

آینه هالیوودی مخصوص آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش مدل لمسی یا حسگری

آینه هالیوودی مدل ریموت‌دار کنترلی

یکی دیگه از ر‌‌وش‌های مناسب برای خاموش و روشن کردن چراغ‌های آینه‌ی هالیوودی گرفتن یه ریموت کنترلی در دستان شماست.با این کار شما در هر کجایی از سالن آرایشی‌تون که باشین به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی هالیوودی رو کم و زیاد کنین و حتی از نور آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.به طور کلی این روش از مدل لمسی مناسب‌تره و پیشنهاد ما به شما این مدل به عنوان آینه جدید شماست.

چون با لمس آینه‌ی حسگردار ممکنه آینه‌ی شما دچار لک و کثیفی بشه . در صورتی که اگر مدل آینه جدیدت ریموت‌دار باشه دیگه این اتفاق نمیوفته. ولی خب در عین‌حال باید این رو هم در نظر بگیری که کلاسی که آینه حسگردار و لمسی داره ، آینه ریموت‌دار نداره!

آینه هالیوودی مخصوص آرایش مدل قاب‌دار

شما در صورت انتخاب آینه‌ی هالیوودی می‌تونین تصمیم بگیرین که برای این آینه قاب تهیه کنین یا نکنین.انتخاب نوع قاب کاملا به سلیقه و بودجه‌ی شما بستگی داره . در ابتدا به تنها موضوعی که باید فکر کنین طراحی و دکوراسیون سالن شماست تا بتونین مطابق با طراحی قابی انتخاب کنین که باعث شلوغی و هرج و مرج نشه .

آینه هالیوودی مخصوص آرایش
آینه هالیوودی مخصوص آرایش مدل قاب‌دار سفید

اگه دنبال سبک‌های سلطنتی برای سالن آرایشی‌تون هستین بهتره برای قاب آینه هم از رنگ‌های گرمتر مثل قهوه‌ای یا بژ استفاده کنین.اما اگه به دنبال سبک‌های مدرن هستین بهتره از رنگ‌های خنثی مثل طوسی یا سفید استفاده کنین.

بعد از انتخاب سبک و رنگ ، نوبت به انتخاب جنس قاب آینه‌ی شما می‌رسه .قاب ها می‌تونن با توجه به بودجه‌ی شما کاملا متفاوت باشن.برای مثال می‌تونن از جنس‌های متنوعی مثل چوب،فلز، یو پی وی سی و…باشن .برای انتخاب نوع قاب بهتره با مشاورای ما در این زمینه صحبت کنین تا باتوجه به بودجه و شرایط آب و هوایی منطقه‌ی شما بهترین قاب‌ها رو برای سالن آرایشی شما تعبیه کنن.

آینه هالیوودی مدل دوطرفه

اگه سالن آرایشی بزرگی دارین یا بهتره بگم فضای دل‌بازی دارین می‌تونین مثل خیلی از نمونه‌های اروپایی از آینه‌های دوطرفه استفاده کنین.آینه‌های دوطرفه طوری تعبیه شده که در وسط سالن قرار داره و به راحتی می‌شه به طور هم‌زمان از دوطرف آینه هم استفاده کرد.با این کار یه تیر و دو نشون می‌زنین هم می‌تونین به راحتی از دور تا دور سالن‌تون برای فضای نشیمن استفاده کنین هم با خرید یه آینه از دو آینه بهره‌مند بشین..

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه
آینه هالیوودی مدل دوطرفه

آینه هالیوودی مخصوص آرایش

آینه‌های هالیوودی از نظر شکل ظاهری هم دسته‌بندی‌های مختلفی دارن که بهتره برای انتخاب درست‌تر باهاشون آشنا بشی . این‌که تو چه شکل و شمایلی انتخاب کنی آینه جدیدت رو کاملا نشون‌دهنده‌ی سلیقه توعه پس این‌جا اصلا بحث آبروی آدم وسطه و بهتره قشنگ‌ترین رو انتخاب کنی که هر کی دید دهنش باز بمونه و ازت آدرس جایی رو که آینه‌ات رو ازش خرید کردی بپرسه .

پنج مدل آینه هالیوودی تولید میشه که باید بشناسیشون :

  • آینه دایره‌ای
  • آینه مستطیلی
  • آینه مربعی
  • آینه دفرمه
  • آینه گنبدی

برای آرایشت یه آینه بخر که هم کاربردی باشه و هم قشنگیش چشم همه رو خیره کنه !

هممون می‌دونیم که بهترین آینه برای آرایش و میکاپ آینه هالیوودیه . آینه هالیوودی در شکل و اندازه‌های مختلفی تولید میشه . یکی از جذاب‌ترین مدل‌هایی که می‌تونی آینه چراغ‌دار جدیدت رو سفارش بدی مدل آینه گرد هست که از نظر لاکچری بودن هیچی کم نداره ! آینه‌های دایره‌ای رو با نوع دکوراسیونی میشه ست کرد .

امروزه که مدل‌های کاملا مدرن و جدیدی تولید میشه وایعا حیفه اگر هنوزم آینه‌های قدیمی استفاده کنی . اتفاقا یکی از روش‌های جذب مشتری برای کسانی که آرایشگر حرفه‌ای هستن اینه که آینه دایره‌ای هالیوودی مدل جدید بگیرن که جلوه خیلی زیادی داره و واقعا به چشم میاد . خودت تصور کن اگر قرار باشه خودت انتخاب کنی ترجیح میدی برای میکاپت بری جایی که لاکچریه و پرنور یا یا جایی که یه آینه ساده و معمولی گذاشتن و اهمیتی به چراغ‌دار بودن آینه‌شون ندادن؟ من باشم که فقط میرم جایی که توش آینه هالیوودی مخصوص آرایش گرد باشه .

آینه مستطیلی : هیچ‌وقت از مد نمیوفته ، هیچ‌وقت قدیمی نمیشه !

اگرچه آینه مستطیلی جزو متداول‌ترین آینه‌ها محسوب میشه اما نمونه‌های جدیدش این‌قدر زیبا هستن که آدم هنوزم دوست داره آینه مستطیلی بخره . به هرحال وقتی قراره انتخاب ما آینه هالیوودی باشه ، باید بدونی اکثر شکل‌های آینه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنن . خرید آینه مستطیلی در اغلب اوقات برای کسانی که به دنبال خرید آینه قدی هستن پیشنهاد میشه .

اما بزای وقتی که قراره آینه به صورت افقی استفاده بشه هم گزینه خوبی محسوب میشه به شرطی که طول آینه بیشتر از ۱۰ سانتی‌متر بزرگ‌تر از عرض آینه نباشه !آینه هالیوودی‌های امروزی رو با قاب‌های فلزی و چوبی میبینی اما برای این‌که آینه خاص‌تری داشته باشی آینه جدیدت رو حتی با قاب نقره و طلا و استیل و.. هم می‌تونی سفارش بدی .

آینه مربعی هالیوودی بخر و باهاش برو تو دل مهمونی‌هات !

انتخاب یه آینه که برای آرایش استفاده کنیم آسون نیست . خصوصا اگر واقعا بخوایم کاربرد آینه جدیدمون منحصرا برای میکاپ‌های حرفه‌ای و آرایش باشه . من به دوستام همیشه میگم همه ما باید کم کم یه آینه مربعی هالیوودی برای آرایش و اصلاح داشته باشیم تا کارمون لنگ نمونه و میکاپمون بی‌نقص باشه . این‌که چرا باید آینه ما مربعی باشه رو تو عکس زیر ببین که این آینه چه جلوه‌ای داره ، چه نمایی داره و چه حس خوبی به آدم میده .

آینه‌های مربعی هم مثل آینه مستطیلی‌ها از قدیم خیلی طرف‌دار داشتن و برای خیلی‌ها حالت نوستالژی خوبی داره . این حس تو آینه هالیوودی‌هایی که قاب چوبی قطور دارن بیشتر هم نمود پیدا می‌کنه . برای همین خیلی از کلاسیک‌پسندها دست رو این آینه میذارن برای خرید .

خریدن یه آینه درست و حسابی اون چیزیه که تو لیاقتش رو داری اما اگه ندونی از کجا باید بهترین آینه رو بخری ممکنه حسابی ضرر کنی و بدجوری پشیمون بشی . پس بهترین کار اینه که از جایی خرید کنیکه برای تمام محصولاتش ضمانتنامه داشته باشه برای مثال شرکت ما ضمانت‌نامه ۱۰ ساله روی تمام محصولاتش داره ما حتی ارسال آینه‌هامون هم دارای ضمانته یعنی تا وقتی آینه تو نصب بشه همه چیز به عهده خودمونه بعد از نصب هم تا ۱۰ سال بی‌قید و شرط آینه‌هامون رو گردن می‌گیریم.

آینه دفرمه یه آینه منحصر به فرده که اصلا باید بگم فقط خوش‌سلیقه‌ها بیان این‌ور بازار :

یکی از آینه‌هایی که من خودم همیشه به افراد خود سلیقه پیشنهاد می‌کنم اینه که اگر دنبال یک آینه مدرن مینیمال هستن انتخاب درست ، خرید آینه هالیوودی مخصوص آرایش دفرمه هست وقتی حرف از آینه دفرمه میشه من خودم شخصاً دیگه هیچ آینه دیگه‌ای رو در زیبایی و کاربردی بودن با این آینه برابر نمی‌دونم .

شکل ظاهری آینه دفرمه در واقع می‌تونه ترکیبی از چند شکل هندسی باشه که با توجه به سلیقه ما به راحتی قابل تغییر هست . از این جهت که به راحتی میشه انواع مختلفی از آینه‌های دفرمه رو داشته باشیم که از فرم‌های مختلفی تبعیت می‌کنن . به همین دلیل هم ما می‌تونیم آینه دفرمه جدیدمون رو با انواع سبک‌های دکوراسیونی ست کنیم .

برای خرید بهترین آینه دفرمه خیلی از مشتریامون از قبل عکس آینه جدیدشون رو که توی پینترست انتخاب کرده بودند برای ما فرستادند تا ما دقیقاً عین همون آینه رو براشون تولید کنیم اما چرا ما رو انتخاب کردن به این دلیل که ا آینه‌های اروپایی رو با بالاترین کیفیت نازل‌ترین قیمت اون هم با ضمانت ۱۰ ساله به دست خریدار می‌رسونیم برای کسی که دنبال خرید آینه هالیوودیه چی از این بهتر می‌تونه باشه

راه‌های ارتباطی با ما

شما عزیزان می‌تونین علاوه بر تماس با شماره‌ی 09901717305به صورت حضوری برای دیدن نمونه کارهای بیشتر تشریف بیارین.مفتخریم که بهترین کیفیت و نمونه‌های مدل آرایشگاهی رو در کشور عزیزمون ایران با همت و کمک جوونای ایرانی تولید می‌کنیم.و به خودمون می‌بالیم که مشابه این نمونه‌ها رو در هیچ کجای کشور نمی‌تونین ببینین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن🔷🔷🔷🔷

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ