آینه چراغ‌دار با تضمین کیفیت

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

آینه های مختلفی وجود داره تا آرایش عروس رو با اون آینه انجام بدین. اما باید اون آینه ویژگی‌های خاصی داشته باشه تا یک خروجی کار خیلی خوب داشته باشین. یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش و گریم های تخصصی که حتی از این آینه برای گریم سینما و تئاتر استفاده میشه آینه هالیوودی که مناسب آرایش عروسه.همه عروس‌ها دوست دارن روز عروسی‌شون از بهترین آرایشگاه ها،عکاسی ها،تالار و… خدمات بگیرن.

هرچقدر مکان‌هایی که میخوان از اونجا خدمات بگیرن شیک تر و بهتر باشه حتماً مشتری های بیشتری رو جذب میکنن.آینه های هالیوودی به دلیل این که دور تا دور آینه از لامپ های ال ای دی استفاده میشه بسیار پرنور و نورش قابل تنظیمه که این خودش مزیت بزرگیه.

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

ویژگی های آینه هالیوودی برای آرایش عروس

آینه هالیوودی برای آرایش عروس باید ویژگی‌های خاصی داشته باشه. میکاپ عروس یکی از پرکارترین میکاپ هاست که وقتی میکاپ آرتیست این کار رو انجام میده باید نور کافی داشته باشه که آینه های هالیوودی همینطوری هستن و این ویژگی رو دارن. در ادامه مقاله ویژگی های آینه هالیوودی برای میکاپ عروس رو بهتون توضیح می‌دیم.

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

شفاف باشه

یکی از مهمترین ویژگی هایی که آینه هالیوودی برای گریم عروس که باید داشته باشه شفافیت آینه هست که تمامی آینه های کارگاه آینه ها دارای شفافیت بسیار بالایی هستن و این آینه ها رو از بهترین کارخانه هایی که آینه تولید می‌کنن خریداری می‌کنیم که این کارخانه در اردکان یزده که بسیار هم معروف هست. بهتون بگم که از این آینه ها کارگاه‌ها و کارخانه های دیگه‌ی تولید آینه فقط برای صادرات استفاده می‌کنن اما ما دوست داریم بهترین آینه با بهترین کیفیت رو به هموطن‌هامون ارائه بدیم.

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

دارای نورپردازی باشه

آینه هایی که مخصوص گریم هستن، حتماً باید دارای نورپردازی باشن چون میکاپ عروس نیاز به نور زیادی داره که با دقت تمام قسمت های مختلف صورت رو آرایش کنیم. وقتی که نور به اندازه کافی نباشه اگه ما آرایشی به رنگ و تناژ کالباسی انجام داده باشیم وقتی عروس بیرون از سالن میره و نور طبیعی به صورتش میخوره اون دیگه اون رنگی که میخواد نیست و حتما رنگش عوض میشه که این یک معضل بزرگیه.

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

نور آینه قابل تنظیم باشه

نور آینه هالیوودی مخصوص عروس باید طوری باشه که بشه اونو تنظیم کرد. ساعت های مختلف روز نور طبیعی در هرجایی مختلفه ، مثلاً وسط ظهر نسبت به بعد از ظهر فرق میکنه پس باید نور آینه تون قابل تنظیم باشه تا طبق نیازی که دارین نورو تنظیم کنین.

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

آینه هالیوودی برای آرایش عروس ضمانت داره؟

همه آینه های که از کارگاه آینه ها تهیه می‌کنین دارای گارانتی یک ساله بی قید و شرطه.اگه قسمتی از آینه‌تون به مشکل بر بخوره و کار نکنه بدون اینکه از شما هزینه ای گرفته بشه آینه رو براتون تعمیر می‌کنیم.

تازه واسه تعمیر نیاز نیست که به زحمت بیفتید کافیه با کارگاه آینه ها تماس بگیرین 09901717305 تا ما همکارانمون رو به محل نصب شده آینه بفرستیم تا آینه رو به کارگاه بیارن و اون رو تعمیر کنیم. راستی نگران ارسال شدن آینه تون نباشین که بسته بندی اون بسیار محکمه. اگه برای آینه شما هم مشکلی پیش بیاد بدون اینکه هزینه اضافی پرداخت کنین مسئولیت اونو به عهده گرفتیم و یک آینه جدید برای شما می‌سازیم و می‌فرستیم.

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

دیگه چی بهتر از این که از آینه خوش‌تون نیاد پسش بگیرن

آینه هایی که شما با سلیقه شخصی اون‌رو سفارش دادین و بعد از اینکه آینه به دست‌تون برسه و ازش خوش‌تون نیاد ما آینه یا من هر محصولی که سفارش دادین رو ازتون پس می‌گیریم و هزینه تون رو برمی‌گردونیم.

انواع آینه هالیوودی برای آرایش عروس

  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل ایستاده
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل قدی
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل چرخدار
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل دوطرفه
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل پایه دار
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل ریموتی
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل حسگری
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل تاچ
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل رومیزی
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل بک لایت
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل لوگودار
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل حکاکی
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل توکار
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل قاب دار
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل بدون قاب
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل قاب طلایی
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل قاب نقره ای
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل قاب استیل
  • آینه هالیوودی برای آرایش عروس مدل حکاکی
آینه هالیوودی برای آرایش عروس

آینه هالیوودی مخصوص عروس مدل حکاکی

آینه های هالیوودی رو علاوه بر اینکه میشه دور تا دور آینه رو لامپ های ال ای دی نصب کنن میشه اونو حکاکی کرد و هر طرحی که بخواهین رو می تونین سفارش بدین تا طرح رو روی آینه تون حکاکی کنیم و تراش بدیم وقتی قسمتی از آینه و طرحی که میخواین روی قسمتی از آینه حکاکی میشه اون قسمت دقیق مثل یک شیشه مات میشه که نور می‌تونه از اون قسمت عبور کنه.

در پشت آینه تون یک ال ای دی نصب کنیم که بعد از اتصال به پریز برق نور از قسمتی که طرح مورد نظرتون رو زدید عبور می‌کنه و یک صفحه زیبایی رو به وجود میاره.

یکی دیگه از کارهایی که میشه با روش حکاکی انجام داد اینکه که لوگو مخصوص تون رو روی قسمتی از آینه هک کرد که وقتی عروسی یا مشتری شما روبروی آینه قرار می‌گیره تا خدمات از شما بگیره وقتی اسم برند شما و لوگو تونو ببینه حتماً اون لوگو در ذهن مشتری باقی می‌مونه ویا مشتری شما وقتی روبروی آینه تون وایساده و از خودش عکس می‌گیره اسم لوگوش روی عکس میوفته و اگه این عکس رو در فضای مجازی انتشار بدن این خودش یک روش تبلیغ برای سالن شماست.

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

آینه هالیوودی مخصوص عروس مدل متحرک

آینه های هالیوودی که برای میکاپ عروس استفاده میشه در سایز‌های بزرگیه و جابجای اونا کمی سخته. آینه ها رو میشه به صورت ثابت و متحرک طراحی کرد و مدل ثابت رو به دیوار نصب کرد.مدل متحرک اون به راحتی قابل جابجاییه چون یا دارای پایه است یا پایه‌های اون دارای چرخه.

اکثر آینه هایی که در سایزهای بزرگ طراحی میشن دارای چرخن که هر موقع شما دوست داشتین آینه رو جابجا کنین و به تنهایی بتونین این کار رو انجام بدین. اگه شما فردی هستین که تنوع رو دوست دارین و هر چند وقت یه بار دکوراسیون سالن آرایشگاه خودتون رو عوض می‌کنین باید بگیم آینه های چرخ دار هالیوودی بهترین گزینه برای شماست که باسلیقه و بروز هستین.

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

آینه هالیوودی مخصوص عروس مدل قابدار

آینه های هالیوودی رو میشه به صورت قاب‌دار تولید کرد. امروزه آینه هایی که با قاب تولید میشن به دلیل زیبایی و خاص بودن قاب اونا زیبایی خود آینه دو برابر مشخص میشه. قاب های آینه ها در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود داره که یکی از پرفروش ترین و مدرن ترین مدل قاب‌های آینه ،فلزی به صورت نواری که بسیار باریک و ظریفه.

این قاب ها در رنگ های مختلفی تولید می شن که پرفروش ترین رنگ ها مشکی طلایی نقره ای که شما رنگ مناسب دکوراسیون سالن آرایشگاه خودتون رو می‌تونین انتخاب کنین.البته این رو هم بگم که فقط قاب ها به صورت فلزی نیستن و جنس‌های مختلف دیگه ای برای قاب کردن آینه وجود داره مثلاً پی وی سی ،چوبی و یا خود آینه

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

آینه هالیوودی مخصوص عروس مدل رومیزی

آینه ها در هر طرحی که شما بخواهین تولید میشه.طرح‌های جدیدی مثل بیضی ،دایره و اشکال هندسی مختلف طراحی و به مرحله تولید میرسن.اگه شما بخواهین آینه میکاپ‌تون رو در طرح های جدیدی به صورت رومیزی طراحی می‌کنیم و به دست‌تون می‌رسونیم. برای اینکه آینه رومیزی شما جلوه بیشتری داشته باشه می‌تونین میزی که آینه روی اون قرار می‌گیره رو با آینه‌تون ست کنین. مثلاً میشه میز آینه رومیزی تون رو کاملاً آینه ای طراحی کنیم که این مدل بسیار فضای شما رو چشمگیر و خاص میکنه و درخشش خاصی داره.

آینه هالیوودی برای آرایش عروس

آینه هالیوودی مخصوص عروس مدل دو طرفه

یکی از جدیدترین و خاص ترین مدل ها به صورت دو طرفه هست که این آینه هم خاص تر از مدل‌های دیگه اس و هم کاربرد بیشتری نسبت به مدل یک طرفه داره چون شما می‌تونین از این آینه از قسمت وسط سالن که اکثرن بلا استفاده هست استفاده مفید کنین و دو نفر رو توی یک قسمت از سالن تون به صورت همزمان میکاپ و یا هر خدماتی که میخواهن براشون انجام بدین.آینه های هالیوودی دو طرفه رو میشه به صورت قدی و ایستاده و رومیزی تولید کرد.

این بستگی به فضای سالن و سلیقه شخصی شما داره.آینه های دوطرفه مدل رومیزی و یا آویز رو میشه با یک زنجیر و یا بند چرمی از سقف آویزون کرد. مدل آینه دو طرفه آویز هم بسیار خاص که می‌تونه باعث زیبایی دوچندان سالن آرایش شما بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ