آینه آرایشگاهی مردانه

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

آینه یکی از وسیله‌های ضروری در زندگی روزمره و برخی از شغل‌ها محسوب میشه. اهمیتی که آینه‌ها دارن باعث شده که آینه‌های مدرن و جدیدی معرفی بشن. که این آینه‌ها قابلیت‌ها و امکانات خیلی بالایی رو به آینه اضافه کردن. به‌طوری که دیگه آینه‌های ساده و معمولی خیلی کمتر استفاده می‌شه. از بین آینه‌های مدرن امروزی آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار یکی از پرکاربردترین آینه‌هاست که در فضاهای مختلفی هم از اون استفاده می‌شه. استفاده از این آینه باعث می‌شه تا علاوه بر اینکه شما یک آینه کاربردی داشته باشین، بتونین فضای خودتون رو تغییر بدین و زیباتر کنین.

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار
آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

آینه‌های ساده قدیمی که یکی از اونا رو پایین می‌بینیم، با آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار ، هم توی کاربرد و هم زیبایی ظاهر تفاوت زیادی داره. نور آینه هالیوودی هم آینه رو زیباتر می‌کنه هم باعث می‌شه که شما بتونین در آینه خودتون رو واضح‌‌تر ببینین. همونطور که در اطراف و زندگی روزمره هم می‌بینیم دیگه استفاده از این آینه‌ها اصلا رایج نیست.

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار
آینه ساده قدیمی

دلیل انتخاب آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار چیه

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار به آینه‌ای می‌گن که روی اون چراغ‌هایی به اسم LED با فاصله مشخصی قرار می‌گیره. به همین دلیل روشنایی خیلی خوبی ایجاد می‌کنن که در دید بهتر در آینه خیلی موثر هست. چون نحوه چیدمان چراغ‌ها طوری هست که بیشترین روشنایی بدون اینکه سایه‌ای ایجاد بشه رو داره. همچنین این چراغ‌های LED هم بهترین نوع روشنایی رو ایجاد می‌کنن که نزدیک‌ترین شباهت رو به نور طبیعی داره.

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار
آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

اما مزیت بزرگ این چراغ‌ها این هست که بعد از اینکه روشن می‌مونن اصلا گرمایی تولید نمی‌کنن. برعکس لامپ‌های معمولی که حتی یک مدتی بعد از خاموش شدن هم نمی‌شه بهشون دست زد. بنابراین استفاده از چراغ‌های ال ای دی به این دلیل و همینطور مزیت‌های دیگه اون برای آینه هالیوودی انجام می‌شه. این چراغ‌ها رنگ‌های مختلفی برای نورپردازی دارن. اما برای اینکه روشنایی اون باعث دید بازتر و واضح‌تر باشه، بهتره که رنگی مثل آفتابی استفاده بشه. آفتابی رنگ زرد ملایم و خیلی طبیعی داره که خیلی برای آینه هالیوودی انتخاب خوبی هست.

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار
آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

استفاده از چرخ هم برای آینه هالیوودی آفتابی باعث می‌شه تا این آینه امکان جابه‌جایی خیلی راحت‌تری داشته باشه. و اگر نیاز به منتقل کردن آینه از یک فضایی به فضای دیگه باشه، نیازی به صرف انرژی زیادی نباشه. و به‌راحتی و در ایمنی کامل بتونین آینه رو جابه‌جا کنین. چون در خیلی از موارد و برخی از فضاها نیاز به جابه‌جایی آینه در برخی موارد هست. در این صورت و برای این سبک از فضاها آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار گزینه خیلی ایده‌آلی هست.

چرا آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار رو از کمپانی ayneha سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه‌ها هر آینه‌ای که بخواین ازجمله آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار رو تولید می‌کنه. ما از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم تا بتونیم آینه‌ای با کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسب رو به شما ارائه بدیم. هدف ما تو این مجموعه عرضه با کیفیت‌ترین آینه‌ها و به دنبال اون کسب رضایت و اعتماد شماست. به همین دلیل هم ضمن اینکه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌کنیم، ضمانت بی قید و شرط هم روی محصولات خودمون داریم. به این صورت که مثلا اگر در مسیر یا هنگام دریافت در محل آینه دچار شکستگی شد، براتون سریعا تعویض می‌کنیم.

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار
آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

گارانتی یکساله رو روی آینه‌ هالیوودی آفتابی چرخ‌دار در نظر گرفتیم. تا در صورتی که آینه در طول این یکسال دچار مشکلی مثل سوختگی لامپ شد، ما براتون به‌صورت رایگان رفع می‌کنیم. البته که ما محصولات تولیدی‌مون در سطح بالایی از کیفیته و به‌سادگی دچار مشکل نمی‌شه. اما با این وجود و برای ارائه خدمات بهتر به شما، این امکانات رو در نظر گرفتیم تا با اطمینان کامل بتونین خرید کنین.

برای ثبت سفارش از هر جایی که در کشور هستین می‌تونین اقدام کنین و ما در کمترین زمان برای شما هر آینه‌ای که مدنظر داشته باشین، تولید می‌کنیم. همچنین اگر نیاز به مشاوره هم داشته باشین و مردد هستین که دقیقا چه آینه‌ای برای شما مناسب هست، ما در خدمت شما هستیم تا بتونیم بهترین راهنمایی رو برای شما داشته باشیم. که شما بتونین یک آینه کاربردی و خیلی زیبا داشته باشین.

مدل‌های مختلف آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار چیه

برای اینکه آینه هالیوودی آفتابی، چرخ‌دار باشه معمولا لازمه که از پایه برای آینه استفاده بشه. تا بشه در زیر پایه چرخ‌هایی رو به‌کار برد که جابه‌جایی هم برای آینه هالیوودی آسون بشه. اما با این وجود این آینه می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه.

قاب‌دار

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار رو میشه با قاب به‌کار برد. خود قاب هم به‌دلیل اینکه تنوع زیادی داره، می‌تونه آینه‌های خیلی مختلفی رو ایجاد کنه. چون خود قاب‌ها در رنگ، جنس و… خیلی انواع مختلفی دارن. که شما می‌تونین بر حسب سلیقه‌ای که دارین و همچنین فضاتون، قاب مناسب خودتون رو انتخاب کنین. در صورت استفاده از قاب، چراغ‌ها روی آینه تعبیه می‌شن. این قاب جلوه خیلی خاصی رو به آینه‌تون میده و با هماهنگی که با فضای خودش ایجاد می‌کنه، فضا رو زیباتر می‌کنه.

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار
آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

بدون قاب

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار هم یک حالت ساده و مینیمالی داره که در هر فضایی با هر کاربری که باشه، می‌تونه استفاده بشه. این نوع از آینه در عین سادگی که داره اما باز هم از زیبایی خیلی خاصی برخورداره. چون چراغ‌های روی آینه به اندازه کافی به آینه زیبایی می‌بخشن. شما حتی اگر فضای آینه‌تون رو تغییر بدین و یا کلا سبک دکوراسیون رو عوض کنین، این آینه باز هم خودش رو با فضای جدید تطبیق میده. طوری که انگار از اول برای این فضا ساخته شده.

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار
آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

قدی

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار رو برای آینه‌های قدی به کار می‌برن. وقتی مقابل این آینه قرار می‌گیرین، یک دید کامل از خودتون میده که می‌تونین به صورت قدی خودتون رو تماشا کنین. چراغ‌هایی هم که دور تا دور آینه قرار گرفتن، به دید روشن‌تر شما خیلی کمک می‌کنن. در کل این آینه در مقایسه با آینه‌های دیگه چندین پله از لحاظ عملکرد و ظاهر ارتقا پیدا کرده. به همین دلیل هم دیگه کمتر کسی از آینه‌های قدیمی گذشته استفاده می‌کنه.

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار
آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

شکل رایج هم برای این آینه‌های قدی مستطیل شکل هست که این این شکل، باعث می‌شه تا چراغ‌ها با نظم خوبی روی آینه قرار داده بشن. تا در نهایت هم نور به بهترین حالت ممکن تابیده بشه. و بتونه روشنایی خیلی مطلوبی رو ایجاد کنه.

قابلیت‌های آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

. آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار تنها قابلیت اون نورپردازی نیست. البته که این نورپدازی به‌صورت هوشمندتر هم می‌تونه عمل کنه. منظور اینه که این نوری که تابیده می‌شه، می‌تونه کم و زیاد و قابل تنظیم باشه. تا اگر یک زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتر باشه، بتونین به‌راحتی میزان نور رو افزایش یا کاهش بدین.

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار
آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

. این آینه می‌تونه هوشمندتر عمل کنه و به اینترنت یا بلوتوث وصل بشه. در این صورت میشه از طریق آینه موسیقی یا ویدئو پخش کرد. یک قابلیت خیلی جذاب برای آینه‌هاست که در آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار می‌تونیم ببینیم. شما زمان انجام کارتون وقتی مقابل آینه هستین، همزمان می‌تونین مثلا به موسیقی مورد علاقه‌تون هم گوش بدین.

. اگر آینه رو در فضایی که رطوبت زیادی داره می‌خواین قرار بدین، بهتره که آینه ضد بخار باشه. برای ایجاد آینه ضد بخار سنسوری پشت آینه قرار داده می‌شه که این سنسور زمانی که آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، عمل می‌کنه. عملکردش هم به این شکله که سطح آینه رو کمی گرم می‌کنه که این گرما مانع از تشکیل بخاری روی آینه میشه. پس شما همیشه یک آینه‌ای با سطح کاملا تمیز و شفاف دارین که نیازی هم به صرف انرژی برای تمیز کردن آینه نیست.

آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار
آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار

. نحوه کارکرد آینه هالیوودی آفتابی چرخ‌دار به سه صورت می‌تونه باشه. ریموتی حالتیه که شما با یک کنترلی از راه دور می‌تونین از قابلیت‌های آینه استفاده کنین. حالت بعدی لمسی هست که شما با تاچ کردن آینه می‌تونین اون رو خاموش و روشن کنین. حسگری هم به صورتیه که شما با تکون دادن دست می‌تونین از آینه و قابلیت‌های اون بهره ببرین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ