آینه هالیوودی آفتابی تاچ

آینه هالیوودی آفتابی تاچ

آینه‌ها امروزه به‌قدری پیشرفت کردن و امکانات جدیدی به او‌نا اضافه شده که دیگه از آینه‌های ساده جز در موارد کمی استفاده نمی‌شه. از بین آینه‌های مدرنی که امروزه وجود داره، آینه هالیوودی آفتابی تاچ یکی از آینه‌های خیلی پرکاربرد و مدرنی هست که در بسیاری از فضاها می‌بینیم که از این آینه استفاده می‌شه. چون علاوه بر کاربرد خیلی خوبی که دارن، از نظر ظاهری هم بسیار زیبا هستن و وقتی در فضایی از این آینه استفاده بشه، می‌تونه تغییرات شگرفی ایجاد کنه. به همین دلیل خیلی از افرادی که از آینه‌های ساده استفاده می‌کردن، آینه هالیوودی آفتابی رو جایگزین کردن.

آینه هالیوودی آفتابی تاچ
آینه هالیوودی آفتابی تاچ

دلیل خرید آینه هالیوودی آفتابی تاچ چیه

آینه هالیوودی آفتابی تاچ به‌دلیل این که روی اون از چراغ‌های LED با فاصله استاندارد استفاده می‌شه، روشنایی خیلی خوبی ایجاد می‌کنه. روشنایی ایجادشده، مقابل آینه رو کامل روشن می‌کنه. بنابراین وقتی جلوی آینه می‌ایستین و قرار می‌گیرین، خودتون رو کاملا روشن در آینه می‌بینین. پس موجب می‌شه که با دید واضحی بتونین خودتون رو در آینه مشاهده کنین. این ویژگی که در مورد آینه هالیوودی بسیار بارز هست، دلیل اصلی برای کنار گذاشتن آینه‌های قدیمی هست.

آینه هالیوودی آفتابی تاچ
آینه هالیوودی آفتابی تاچ

آینه هالیوودی آفتابی تاچ، چراغ‌هایی که برای اون به کار می‌ره رنگ آفتابی دارن. رنگ نورپردازی رایج در کل برای روشنایی فضاهای مختلف آفتابی و مهتابی هست که از این بین آفتابی رنگ زرد طبیعی و ملایمی داره که با بینایی هم سازگار هست. بنابراین استفاده از اون در آینه هالیوودی موجب می‌شه که تصویر بهتر و واضح‌تری که به واقعیت نزدیکه در آینه ایجاد بشه.

تاچ بودن آینه هالیوودی آفتابی به این صورته که روی آینه قسمت‌هایی وجود داره و مشخص شده که با لمس اونا می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین همچنین از قابلیت‌های فوق‌العاده دیگه‌ای که به انتخاب شما روی آینه نصب شدن، از این طریق می‌تونین روی آینه اجرا کنین. لمسی بودن آینه یک هوشمندی خاصی به آینه می‌بخشه که موجب می‌شه تا آینه هالیوودی آفتابی تاچ به آینه‌ای بسیار مدرن و شیک تبدیل بشه.

آینه هالیوودی آفتابی تاچ
آینه هالیوودی آفتابی تاچ

دلیل خرید آینه هالیوودی آفتابی تاچ از کارگاه تولیدی ما چی هست

انواع آینه هالیوودی مثل آینه هالیوودی آفتابی تاچ در کارگاه تولیدی آینه ما تولید می‌شه. کیفیت و قیمت تمامی آینه‌ها تضمین‌شده هستن. علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، خدمات ویژه‌ای هم درنظر گرفتیم تا شما بتونین به‌راحتی و با اطمینان کامل خریدتون ثبت کنین. ما ضمانت کامل و بی قید و شرط روی تمام آینه‌ها داریم. یعنی به این صورت که اگر حتی در مسیر و یا در محل تحویل دچار شکستگی بشه، ما تماما پشتیبانی می‌کنیم. همچنین گارانتی یکساله بر روی محصولات درنظر گرفتیم که اگر در طول یکسال هر مشکلی به وجود بیاد مثلا تاچ آینه دچار مشکل بشه،ما به‌صورت رایگان برای شما رفع می‌کنیم.

آینه هالیوودی آفتابی تاچ
آینه هالیوودی آفتابی تاچ

همچنین ما در تولید آینه‌های خود از بهترین مواد اولیه و تجهیزات در مجموعه خود بهره می‌بریم تا بتونیم آینه‌ای با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب رو به مشتریان خود ارائه بدیم. به همین دلیل ضمانت کیفیت محصولات خود رو به طور کامل و بی قید و شرط داریم. همچنین آینه‌های تولیدی خود رو بدون واسطه و به‌صورت مستقیم عرضه می‌کنیم تا قیمت در مناسب‌ترین حالت خودش باشه. باتوجه به تغییرات هر روزه‌ای که در قیمت‌ها در محصولات مختلف و مواد اولیه داریم، امروز آینه‌ها در کمترین مقدار قیمت خودشون هستن، بنابراین شما می‌تونین امروز با مناسب‌ترین قیمت آینه هالیوودی آفتابی تاچ سفارش بدین تا ضمن خرید آینه‌ای با کیفیت بتونین، فضای زیباتری هم برای خودتون ایجاد کنین.

قابلیت‌های دیگه آینه هالیوودی آفتابی تاچ چه مواردی هستن

. چراغ‌های LED که در آینه هالیوودی آفتابی تاچ به‌کار میرن ضمن این که روشنایی خیلی خوب و مطلوبی ایجاد می‌کنن، قابلیت تنظیم شدن دارن. یعنی امکان این هست که بشه میزان نور آینه رو کم یا زیاد کرد. چون در طول زمان گاهی ممکنه برای رسیدن به نور مطلوب، نیاز باشه که شدت نور افزایش یا کاهش پیدا کنه که با وجود این آینه به‌راحتی قابل دستیابی هست.

آینه هالیوودی آفتابی تاچ
آینه هالیوودی آفتابی تاچ

. یک قابلیت خیلی جذاب و منحصربه‌فرد آینه هالیوودی آفتابی تاچ پخش موزیک و ویدئو هست. یعنی شما با استفاده از این آینه می‌تونین حین انجام کارتون به موسیقی موردعلاقه یا ویدئو یا حتی پادکست گوش بدین و تماشا کنین. از قابلیت‌های آینه‌های مدرن امروزی مثل آینه هالیوودی هست که موجب می‌شه تا فاصله زیادی از آینه‌های معمولی داشته باشه.

. روی صفحه آینه هالیوودی آفتابی تاچ می‌تونه زمان، دما، تقویم و… نمایش داده بشن. که به جذابیت‌های این آینه قطعا اضافه می‌کنه. حتی روی آینه می‌تونه آینه کوچیکی که بزرگنمایی مثلا 10 برابری داره نصب بشه تا توسط اون بشه قسمت‌هایی از صورت رو با دقت و دید نزدیک‌تری دید.

آینه هالیوودی آفتابی تاچ
آینه هالیوودی آفتابی تاچ

. اگر آینه هالیوودی آفتابی تاچ در محیطی قرار هست مورد استفاده قرار بگیره که مرطوبه و ممکنه روی صفحه اون بخاری تشکیل بشه، بهتره از آپشن ضد بخار آینه استفاده کرد. این ضد بخار بودن به‌وسیله سنسوری که پشت آینه هست ایجاد می‌شه که مانع از تشکیل بخار روی صفحه نمایشگر آینه خواهد شد.

هرکدوم از قابلیت‌هایی که برای آینه هالیوودی آفتابی تاچ عنوان شدن شما باید بر حسب نیاز و علاقه‌ای که دارین انتخاب کنین تا ما به بهترین نحو برای شما روی آینه نصب کنیم. در این صورت آینه کاملا کاربردی‌تر هم می‌شه.

موارد استفاده آینه هالیوودی آفتابی تاچ چه مواردی هست

آرایشی و گریم

آینه هالیوودی آفتابی تاچ به‌جهت روشنایی خیلی خوبی که روی صورت مقابل خودش ایجاد می‌کنه، شک نکنین که برای آینه آرایشی و گریم بهترین انتخاب هست. در این صورت یکی از فضاهایی که می‌تونه برای استفاده از این آینه گزینه ایده‌آلی باشه، آرایشگاه و سالن زیبایی هست. در این نوع از فضاها چه آرایشگاه مردانه و چه آرایشگاه زنانه که خدمات زیبایی ارائه می‌دن، نور کافی و همچنین آینه با کیفیت خیلی مهم هستن. به همین دلیل آینه هالیوودی پیشنهاد خیلی خوبی برای این سبک از فضاهاست که به مشتریان خودشون خدمات زیبایی می‌دن.

آینه هالیوودی آفتابی تاچ
آینه هالیوودی آفتابی تاچ

علاوه بر کاربرد خیلی خوب آینه هالیوودی در آرایشگاه، این آینه می‌تونه فضای سالن شما رو به کلی تغییر بده و شیک‌تر کنه. شما با استفاده از این آینه می‌تونین فضای سالن‌تون به فضایی مدرن و زیبا تبدیل کنین که موجب آرامش‌بخشی بیشتری هم بشه.

علاوه بر آرایشگاه و سالن زیبایی برای استفاده از آینه هالیوودی آفتابی تاچ به‌عنوان آینه آرایشی اتاق گریم در سینما، تئاتر و تلویزیون هم می‌تونه گزینه مناسبی باشه. در این فضاها گریم به‌صورت خیلی تخصصی و با ظرافت انجام می‌شه به همین دلیل آینه خیلی ابزار مهمی هست. به‌خصوص که آینه هالیوودی با تابش نوری که داره، می‌تونه نور رو به حالت درستی و بدون سایه ایجاد کنه تا دید و دقت بالایی به گریمور بده. در نهایت هم کار رضایت‌بخشی ایجاد بشه بتونه نتیجه خوبی هم داشته باشه.

آینه هالیوودی آفتابی تاچ
آینه هالیوودی آفتابی تاچ

شخصی و منزل

آینه یکی از ابزارهای ضروری در فضای هر خونه‌ای هم محسوب می‌شه و تاثیر زیادی هم در دکوراسیون اون داره. باتوجه به این که آینه‌های ساده قدیمی امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرن، پیشنهاد ما برای انتخاب آینه منزل‌تون آینه هالیوودی آفتابی تاچ هست. این آینه همونطور که از قابلیت‌هاش گفته شده، آینه‌ای خیلی جذاب، مدرن و کاربردی هست که وقتی در فضایی قرار بگیره، فضارو زیباتر می‌کنه.

آینه هالیوودی آفتابی تاچ
آینه هالیوودی آفتابی تاچ

این آینه می‌تونه در پذیرایی قرار بگیره و به نقطه کانونی در این فضا تبدیل بشه. یا در اتاق‌خواب از اون استفاده کرد و بتونه به‌عنوان آینه آرایشی هم کاربرد داشته باشه و به زیبایی بیشتر هم کمک کنه.

فضاهای هنری

منظور فضاهایی مثل استودیوهای عکاسی و هنری هستن که استفاده از آینه در آن‌ها یکی از موارد الزامی هست. آینه‌ای که در این فضا قرار می‌گیره باید از نظر ظاهری هم بسیار جذاب و زیبا باشه. به همین دلیل آینه هالیوودی آفتابی تاچ که ظاهری شکیل و زیبا داره، برای این سبک از فضاها بهتر هست که استفاده بشه. تا بتونه در خلق فضای زیباتر و مدرن‌تر کمک کنه.

آینه هالیوودی آفتابی تاچ
آینه هالیوودی آفتابی تاچ

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ