انواع آینه گرد آرایشگاه

آینه نوری مخصوص گریم عروس

آینه نوری مخصوص گریم عروس

آینه های نوری آینه های مخصوص گریم هستن که یکی از این استفاده‌های تخصصی که از آینه های نوری میشه برای میکاپ و گریم عروسه که کاربرد بسیار مهمیه. به صورت کلی کار گریم کار بسیار ظریفیه که نیاز به دقت خیلی زیادی هم داره.

آینه هایی که برای گریم و مخصوص آرایش عروس استفاده میشه یک آینه‌ی بسیار شفاف و با کیفیته. از اونجایی که خودتون مطلع هستین الان تو هرکاری از وسیله‌های تخصصی اون کار استفاده میشه که یکی از وسیله‌های تخصصی برای گریم کردن و سالن‌های آرایش آینه هست که این آینه باید خصوصیاتی داشته باشه تا کار کردن رو راحت کنه.
آینه نوری مخصوص گریم عروس بسیار خاص و زیباست و آپشن های بسیار زیادی هم داره و می‌تونیم طبق نیازی که در سالن آرایشگاه‌تون دارین آپشن های اضافی روی آینه نصب کنیم. این که آینه هاتون دارای نورپردازی باشن برای اینکه بتونین یک میکاپ بی نقصی رو انجام بدین بسیار به شما کمک می‌کنه و کار گریمور رو راحت میکنه.

آینه نوری مخصوص گریم عروس

آینه نوری مخصوص گریم عروس دارای گارانتی بی قید و شرط یک ساله‌اس

آینه نوری مخصوص گریم عروس دارای گارانتی بی قید و شرط یک ساله هست که این گارانتی بسیار به درد مشتریان میخوره. به خاطر اینکه اگه هر قسمتی از آینه‌تون خراب بشه بدون اینکه هزینه از شما بگیریم براتون اون رو تعمیر می کنیم.و همکارانمون رو به محلی که آینه در اونجا نصب هست میفرستیم تا اگه ممکن باشه آینه رو همونجا تعمیر کنم و نیاز نباشه که اونو دوباره به کارگاه بفرستن.

اما اگه تعمیر اون زمان زیادی ببره و نیاز داشته باشه تا از دستگاه‌های تخصصی استفاده بشه همکاران ما آینه‌رو به کارگاه برمیگردونن و تعمیرش می‌کنن و بعد از تعمیر به دست شما صحیح و سالم میرسونن.

آینه نوری مخصوص گریم عروس

کجا دیدی بعد سفارش اگه از محصولات خوشتون نیاد پسش بگیرن

یکی از مزیت‌های بسیار خوب خرید از کارگاه آینه ها اینه که اگه بعد از اینکه آینه که با نظر شخصی‌تون سفارش دادینش و آینه رو برای شما ساختن و به دست‌تون رسوندن و بعد از رسیدن آینه به دست‌تون از مدل و طرح یا هر چیز دیگه آینه خوشتون نیومد ما این محصول از شما پس می‌گیریم دیگه چی از این بهتر که خیال‌تون رو راحت کنه.پس بدون دل‌نگرانی
سفارش‌تون رو ثبت کنین.

آینه نوری مخصوص گریم عروس

آینه های که برای گریم عروس میشه باید چه ویژگی های داشته باشه

نور داشته باشه

امروز همه آینه هایی که برای گریم کردن استفاده میشه دارای نوره و این نور کمک می‌کنه تا کسی که میکاپ انجام میده بتونه دقت بیشتری در این کار داشته باشه و دقیق‌ترین آرایش رو انجام بده. شما می‌تونین نور آینه‌تون‌رو به هر اندازه و در درجه ای که میخواین کم و زیاد کنین. اگه سالن‌تون دارای نور طبیعی زیادیه می تونین اونو روی درجه کم بذارین و تنظیم کنین و اگه سالن شما نور طبیعی زیادی نداره می‌تونین درجه نور و زیاد کنین تا دید بهتری داشته باشین.

آینه نوری مخصوص گریم عروس

شفاف و با کیفیت باشه

آینه هایی که برای گریم کردن مخصوصاً برای عروس استفاده میشه باید شفافیت زیادی داشته باشه. همه محصولاتی که در کارگاه آینه ‌ها ساخته میشه علی الخصوص آینه های آرایشگاه بهترین و معتبرترین کارخانه های ایران تهیه میشه استفاده میکنن.

خیلی جالبه که وقتی مشتری‌های ما حضوری به کارگاه آینه‌ها تشریف میارن تازه می فهمن که چشماشون ضعیف نیست.

آخه وقتی آینه های قدیمی شون رو نگاه می کردن و از جای دیگه تهیه کرده بودنش شفافیت آینه خیلی کم بود و فکر می‌کردن که چشماشون ضعیفه به خاطر همین بعضی از مشتری ها حتی به دکتر چشم پزشک مراجعه کردن و برای خودشون عینک تهیه کردن تا بتونن بهتر ببینن. اما بعد از اینکه کیفیت و شفافیت آینه‌های کارگاه رو دیدن فهمیدن که به عینک اصلا نیازی ندارن و فقط شفافیت آینه‌ها شون پایین بوده.

آینه نوری مخصوص گریم عروس

زیبا و جدید باشه

همه ما دوست‌داریم تو روز عروسیمون بهترین باشیم و بهترین خدمات رو بگیریم.اینکه یک‌محیطی داشته باشین که زیبا و‌مدرن و جدید باشه باعث میشه تا مشتریان و عروساتون احساس خوبی داشته باشن و شما و سالنتون رو تبلیغ کنن.

آینه نوری مخصوص گریم عروس

انواع آینه نوری مخصوص گریم عروس

  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل بک لایت
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل هالیوودی
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل ایستاده
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل قدی
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل دیواری
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل دوطرفه
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل دوطرفه آویز
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل دوطرفه رومیزی
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل رومیزی
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل ریموتی
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل تاچ
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل حسگری
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل هوشمند
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل صفحه نمایش دار
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل قاب دار
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل بدون قاب
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل قاب استیل
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل قاب طلایی
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل قاب نقره ای
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل چرخ دار
  • آینه نوری مخصوص گریم عروس مدل پایه دار
آینه نوری مخصوص گریم عروس

آینه نوری مخصوص آرایش عروس مدل قاب فلزی

یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های آینه ها مدل قاب فازیه که این قاب ها در رنگ های مدرن و زیبایی تولیدمیشن که شما می‌تونین مسبت به رنگ دکوراسیون‌تون بهترین رنگ رو انتخاب کنین.آینه های قاب فلزی در طرح های مختلفی تولید میشن که یکی از جدیدترین طرح ها مدل پنجره ای که قاب فازی باریک شبیه پنجره بزرگ دور یک آینه شفاف نقش می‌بنده.آینه با قاب فلزی فضای شمارو مدرن میکنه و باعث میشه سالن آرایشگاه‌تون شیک و خاص به چشم بیاد.

آینه های قاب فلزی هم طرح های مختلفی دارن که مدل باریک و نواری اون جدیدتر و ساده‌تر هست که زیبایی آینه‌رو چندبرابر میکنه.وقتی آینه با قاب فلزی مدل بک لایت هم باشه و نورپردازی شده باشه موقع روشن شدن نور آینه زیبایی خاصی به آینه میبخشه که اون قسمتی که آینه‌تون رو نصب کردین رو چشم‌گیر میکنه و‌تبدیل میشه به نقطه کانونی سالن‌تون که هرکسی که روبروی آینه شما قرار بگیره بی شک عاشق آینه میشه.

آینه نوری مخصوص گریم عروس

آینه نوری مخص‌وص آرایش عروس مدل لوگو دار و یا حکاکی شده

با دستگاه های مخصوص و جدید میشه آینه نوری‌تون رو سندبلاست و یا همون حکاکی کنیم.این روش هم باعث زیبایی بیشتر آینه میشه و هم کمک می‌کنه تا نور پشت آینه که به صورت ال ای دی های نواریه به قسمت روبروی آینه بتابه و به میکاپ کردن عروس بسیار کمک می‌کنه و باعث میشه تا دید بهتری نسبت به قبل داشته باشین.

با همین دستگاه سندبلاست میشه روی قسمتی از آینه اسم سالن آرایشگاه رو حکاکی کنیم و بابت این حکاکی ها هزینه ی اضافی دریافت نمیشه.داشتن لوگوشخصی روی وسایل سالن آرایشگاه‌تون نشون دهنده سلیقه و متخصص بودن شما تو حرفه ای که هستینه.

برای اطلاعات بیشتر می‌تونین با شماره ٠٩٩٠١٧١٧٣٠۵ تماس بگیرین و اگه بخواین مدل های آینه رو از نزدیک ببینین به آدرس زیر تشریف بیارین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ