آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مخصوص مزون

یه آدم معمولی میره از بازار یه آینه بی کیفیت رو گرون میخره و میذاره توی مزونش و با فروش معمولیش کنار میاد و بعد یه مدت هم آینهه‌اش کدر میشه و بلا استفاده. یه آیدم حرفه‌ای و باهوش آینه نوری مخصوص مزون میخره اونم آنلاین! چرا؟ واضحه ، برو بازار رو بگرد ببین چهارتا دونه مدل درست حسابی پیدا می‌کنی؟ نمیکنی عزیزم گشتم نبود نگرد نیست اگه باشه هم چنان قیمتی داره که همون نباشه بهتره😂


شکل‌های مختلف آینه نوری مخصوص مزون

  • آینه نوری مخصوص مزون مستطیل شکل
  • آینه نوری مخصوص مزون دایره‌ای
  • آینه نوری مخصوص مزون گنبدی
  • آینه نوری مخصوص مزون دفرمه

آینه نوری مخصوص مزون مستطیلی شکل

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

آینه مزونی مستطیل شکل یکی از پرطرفدارترین مدل‌های آینه قدی از قدیم بوده و همچنان هم جایگاه خودش رو به خوبی حفظ کرده . همه ما هم در نگاه اول وقتی اسم آینه قدی به میون میاد ظاهری شکل همین آینه‌های مستطیلی رو تصور می‌کنیم . امروزه که انواع مدرن‌تری از آینه‌های مستطیلی روونه بازار شده دستمون برای انتخاب کردن آینه لوکس حسابی بازه . تو می‌تونی برای این‌که آینه مدرنی داشته باشی از بین شکل‌های مستطیلی : آینه قدی چراغ‌دار ، آینه قدی هوشمند، آینه مزونی قاب فلزی ، آینه پایه‌دار مزون و … انتخاب شخصی خودت رو داشته باشی .

علاوه بر این‌ها می‌تونی اون چیزی رو که می‌خوای به صورت کاملاً شخصی‌سازی شده سفارش بدی که شرکت ما این کار رو برای تو انجام میده و به صورت کاملاً دقیق با کادری حرفه‌ای آینه‌ای که همیشه رویاش رو داشتی برای تو تولید می‌کنیم . می‌تونی آینه جدید خودت رو به شرکت ما سفارش بدی تا بتونی از جشنواره تخفیفی فوق‌العاده‌ای که داریم هم استفاده کنی اینجوری آینه سفارشی جدیدت حتی از آینه‌های آماده بازار هم برات ارزون‌تر می‌افته !

آینه مدرن دایره‌ای

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

یکی دیگه از آینه‌های به روزی که توی این یکی دو سال جزو پرطرفدارترین آینه‌های مدرن به حساب میاد ، آینه دایره‌ای شکل هست.این مدل برای فضایی مثل سالن مزون واقعاً گزینه مناسبی هست. بیشترین دلیلی که من رو خرید آینه دایره‌ای شکل اصرار می‌کنم اینه که آینه دایره‌ای با اختلاف خیلی زیاد جلوه و زیبایی دو چندان نسبت به مدل مستطیلی داره . علاوه‌بر این‌که نمونه‌های چراغ‌دار آینه دایره‌ای شکل واقعا قابل مقایسه با نمونه‌های مستطیلی نیستن و خیلی بهترن !

هر چند که آینه‌های مستطیلی شکل هم توی بسیاری از دیزاین‌ها زیبایی خودشون رو کاملاً نشون میدن اما معمولاً این آینه‌های دایره‌ای هستن که تحت هر شرایطی زیبایی خودشون رو حفظ می‌کنن . پس من اگر قرار باشه بین آینه مستطیلی و آینه دایره‌ای یک انتخاب داشته باشم ترجیح من به شخصه خرید آینه دایره‌ای مدرن هست .

آینه مزون گنبدی شکل

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

آینه‌های گنبدی شکل چند وقتی میشه که جای خودشون رو تو بازار ایران هم پیدا کردن . تا همین چند وقت پیش این مدل از آینه‌ها رو فقط در مزون‌های خیلی لوکس اروپایی می‌دیدیم . آینه‌های گنبدی وقتی تو سالن مزون قرار می‌گیرن زیبایی خیلی زیادی رو به این محیط اضافه می‌کن یعنی به خودی خود می‌تونی با خرید یه دونه آینه گنبدی ، مزون خودت رو از هزار تا دیزاین عجیب و غریب خلاص کنی و با همین یه آینه دکورت رو کامل کنی .

آینه گنبدی در انواع مختلفی تولید می‌شه پس می‌تونی آینه چراغ‌دار سفارش بدی که کاربرد بیشتری برای مزونت داشته باشه . همچنین انواع قاب‌دار آینه گنبدی شکل ، ظاهری به مراتب لاکچری‌تر خواهد داشت . یکی از مزیت‌های خرید آینه مزونی گنبدی اینه که دکوراسیونت چه سنتی باشد چه مدرن به راحتی می‌تونی از این آینه استفاده کنی چون خیلی خوب با دکوراسیون‌های مختلف ست می‌شه .

آینه نوری مخصوص مزون دفرمه

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

این مدل از آینه رو فقط به کسانی پیشنهاد میدم که دوست دارن آینه‌ای خاص با ظاهری متفاوت داشته باشن. معمولاً مزون دارهای بالاشهر بیشتر طرف‌دار این سبک از آینه هستن . چون استفاده از آینه‌های متفاوت ، جسارت خاصی لازم داره . برای همین هم هست که هیچ وقت دکوراسیونی که تو مزون‌های لاکچری می‌بینی رو جاهای دیگه نمی‌تونی پیدا کنی ! چون معمولاً از محصولات شخصی‌سازی شده و خاص استفاده می‌کنن .

پس اجازه بدید اسم دیگه‌ی آینه دفرمه رو بذاریم آینه وی‌آی‌پی . آینه‌های دفرمه رو تو ابعاد مختلف می‌تونی سفارش بدی اما با توجه به متراژ سالن مزونت سفارشت رو حرفه‌ای‌تر انجام بده . یعنی اگر سالنی بزرگتر از ۲۰ متر داری باید از آینه دفرمه‌های بیشتری استفاده کنی . همچنین ابعاد آینه‌های دفرمه را هم باید افزایش بدی تا کاربرد بهتری داشته باشن .

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

ما به صورت ویژه و اختصاصی یه تخفیف استثنایی برای آینه‌های مزونی داریم که می‌تونی آینه رویایی خودت رو از طریق اطاعاتی که در انتهای مطلب برات قرار دادم سفارش بدی . تمام محصولاتی که شرکت ما تولید می‌شه دارای ۱۰ سال ضمانت بی‌قید و شرطه ضمن اینکه ارسالمون هم به صورت کاملاً ضمانت شده انجام می‌شه و وقتی به ما سفارش میدی خیالت راحته که محصولت به صورت کاملاً سالم به دستت می‌رسه . پس دیگه جای هیچ شک و شبهه‌ای نمی‌مونه من شخصاً منتظر تماست هستم .

ویژگی خاص آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

آینه‌هایی که مخصوص مزون هستن یک سری ویژگی خاص دارن که موقع طراحی باید به این نیازهایی که در مزون‌ها هست دقت کرد و طبق نیازها آینه رو طراحی کرد. آینه‌های مزون باید سایزهای بزرگ داشته باشن و دارای نورپردازی هم باشن تا دید بهتری به مشتری بدن و تا بتونن انتخابی زیبا رو تجربه کنن. در ادامه مقاله انواع آینه‌های مخصوص مزون‌ها رو برات نام می‌بریم و عکس‌های اونا برات می‌ذارم تا به راحتی بتونی انتخاب درستی داشته باشی.

آینه نوری مخصوص مزون باید چه ویژگی های داشته باشه

باید بزرگ باشه

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

آینه‌های مزون به خاطر اینکه برای پرو کردن لباس مشتری‌هاست و اونا دوست دارن خودشون رو به صورت کامل در آینه ببینن باید در سایز‌های بزرگ و سرتاسری باشن. می‌تونی یک اتاق مخصوص در نظر بگیری و دور تا دور دیوارهاش رو از آینه‌های باکیفیت استفاده کنی تا مشتری‌ها بتونن به راحتی تو هر جایی که میخوان خودشون رو تو آینه ببینن.

دارای نور باشه

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

آینه هایی که در مزون ها نصب میشن باید دارای نور باشن. چرا؟ چون که وقتی مشتری برای دیدن لباس و خرید لباسی که انتخاب کرده ببینه ،تو آینه باید بتوانه به راحتی و با دقت خودش رو ببینه تا انتخابی درست داشته باشه و تجربه ی خوبی رو تو مزون شما داشته باشه. وقتی مشتری شما بتونن توی مزون تو به راحتی خرید کنند و آرامش خاطر داشته باشه و نیاز هاشون برطرف بشه یکی از نیازها لباس خوب و داشتن محیطی دنج و مناسب برای انتخاب لباس داشته باشین. همین که شما همه چیز رو فراهم کنین تا بتونین با خیال راحت مشتریاتون لباس رو انتخاب کنه این خودش یک نوع تبلیغاته که باعث فروش بیشتری میشه.

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

شفاف باشه و کیفیت خوبی داشته باشه

واضحه دیگه ، اصلا خودت چه حسی پیدا میکنی برعکس باشه؟ فکر کنی بری یه مزون و لباس رو پرو کنی ، ببینی که آینه اونجا کدره یا موج داره! با خودت میگی خدای من این چه وضعشه! این طرف حتما حرفه‌ای نیست و ذره‌ای برای حرفه‌اش ارزش قائل نیست که اوضاع مزونش اینه! حق هم داری… خب مشتریت هم همینه توکه نمی‌خوای همچین دیدی بهت داشته باشه؟ پس یه آینه باکیفیت باید استفاده کنی

آینه مزون اصفهان
آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مزون مدل قاب دار

آینههای قابدار مزون که دارای نور پردازی باشن خاص و خفن محسوب میشن، خصوصا اگه توی یه دکور درست به کار برن. آینه‌های قاب‌دار تنوع خیلی زیادی دارند که نسبت به دکوراسیون محیط مزونت میتونی بهترین انتخاب رو داشته باشی و با کمک مشاوران تخصصی در دکوراسیون آینه مناسب مزون قشنگت رو انتخاب کنی. کتاب‌های آینه نوری مخصوص مزون از جنس‌های مختلفی هستن که یکی از آنها به صورت پی‌وی‌سی ،استیل ،فلزی و …تولید میشن.

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های قاب‌های آینه نوری مدل استیل در رنگ‌های مختلفی تولید میشه مثل استیل طلایی استیل نقره‌ای استیل مشکی و …. . آینه‌های نوری قاب‌دار بسیار تمیز و با دقت کار شدن زمانی متوجه این موضوع میشی که آینه رو از نزدیک ببینی.

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مزون مدل بک‌لایت

یکی از جدیدترین و خاص‌ترین آینه‌های نوری مخصوص مزون مدل بک‌لایت هستش ، آینه وقتی در مزون نصب میشه واقعاً اون قسمت مزون رو چشم‌گیر میکنه که اگه دوست داری که به روز باشی و مزونت جزو برترین مزون‌های شهرت باشه به راحتی میتونی با این آینه‌های بک‌لایت فضای مزون و خاص و چشم‌گیر کنی.

آینه‌های بک‌لایت نور ملایم‌تری نسبت به آینه‌های نوری مدل هالیوودی دارن اگر فضای مزونت دارای نور طبیعی زیادی هست آینه‌های بک‌لایت انتخاب بسیار مناسبی تا هم از نور این آینه استفاده کنی و هم از زیبایی‌ای که ایجاد می‌کنه.

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

روش‌های مختلف روشن خاموش کردن آینه

  • آینه نوری مخصوص مزون تاچ
  • آینه نوری مخصوص مزون حسگری
  • آینه نوری مخصوص مزون ریموتی

آینه نوری مزون مدل تاچ

یکی از روش‌هایی که می‌تونی نور آینه مزونت رو باهاش خاموش و روشن کنی و حتی اونو تنظیم کنی که با این روش با زدن انگشت مبارکت قسمت در مشخص شده که روی آینه معلوم هست دور آینه روشن و خاموش میشه.رنگ نور آینه‌های مزون تاچ قابل تغییرن بسته به اینکه چی سفارش داده باشی ، اگه چند رنگ باشه به صورت تاچ میشه تنظیم کرد که کدوم رنگ روشن روشن باشه

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مزون مدل ریموتی

آینه های نوری مزون که با ریموت روشن میشن طرفدارهای خاص خودشون رو دارن این یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای روشن و خاموش کردن نور آینه هاست. با یک ریموت می‌تونین به آسونی از راه دور نور آیت الله خاموش و روشن کنین و یا اگه دارای چند نوع رنگن نور آینه رو تغییر رنگ بندی و رنگ مناسب و دلخواه خودتون رو انتخاب کنین.

آینه نوری مزون مدل لوگو دار

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

زمانی که اومدی و داری در مورد آینه مخصوص مزون تحقیق می‌کنی تا بتونی یک آینه زیبا و مخصوص برای مزونت انتخاب کنی یعنی فردی هستی که خوش ذوق و باسابقه‌ست. ما برات آینه‌ای طراحی می‌کنیم که مخصوص مزون خودت باشه و کپی اون هیچ جای دیگری وجود نداشته باشه با در اوردن لوگوی تو روی آینه و داشتن نور برای لوگو می‌تونی یک آینه خاص و منحصر به فرد و مخصوص خودت رو داشته باشی.

وقتی آینه‌ات دارای لوگوی مخصوص خودت باشه و مشتریت در روبروی این آینه قرار بگیره تا لباس مورد نظرش رو پرو کنه حتما اسم برندت در ذهن مشتریت باقی میمونه و این یک روش فروش و برند کردن اسمت هست. وقتی تو ما فروش لباس به صورت مجازی هم داشته باشی زمانی که مدل یا مشتری لباس مورد نظر رو می‌پوشه و عکس می‌گیره و منتشر می‌کنه اسم برندت در آینه و در عکس مشخصه که خودش هم یک روش بسیار حرفه‌ای برای تبلیغات کارته .

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ