آینه نوری سالن آرایش

آینه نوری سالن آرایش

سالن‌های آرایشی جزء فضاهایی هستن که خیلی موردتوجه قرار می‌گیرن و اهمیت زیادی هم دارن. که یکی از وسیله‌های خیلی ضروری برای این فضا آینه هست. در بین آینه‌های جدید، آینه نوری سالن آرایش جایگاه خیلی ویژه‌ای داره. چون یکسری قابلیت‌هایی رو به آینه اضافه کرده که باعث شده تا عملکرد آینه‌ها خیلی بهتر و بیشتر بشه. به‌طوری که دیگه آینه‌های معمولی خیلی کم به‌خصوص در سالن‌ها استفاده میشن. چون همونطور که کارهای زیبایی و آرایشی به سمت تخصصی شدن رفتن و به‌روز شدن، به همون نسبت هم ابزار مورد استفاده باید آپدیت بشن.

آینه نوری سالن آرایش
آینه نوری سالن آرایش

دلیل انتخاب آینه نوری سالن آرایش چیه

آینه نوری سالن آرایش آینه‌ای هست که نورپردازی داره. این آینه نورپردازی خودش رو به‌وسیله چراغ LED تامین میکنه. به این صورت که نوعی از چراغ ال ای دی رو که شکل نواری داره، پشت آینه قرار می‌گیره تا بتونه نورپردازی آینه رو به عهده داشته باشه. باید بگیم که ضخامت این آینه‌ها کم هست و اینطور نیست که در ظاهر آینه مشخص باشه. اما در عین این که ضخامت کمی داره، نور خیلی خوب و کافی رو ایجاد میکنه.

آینه نوری سالن آرایش
آینه نوری آرایشگاه

بنابراین اولین دلیلی که باعث میشه تا آینه نوری برای سالن آرایش خیلی موردتوجه قرار بگیره، همین نورپردازی اون هست که مقابل خودش رو خیلی واضح و به‌مقدار کافی روشن میکنه. تا وقتی که شما مقابل اون قرار می‌گیرین بتونه چهره شما رو خیلی روشن در آینه نشون بده. بنابراین خیلی می‌تونه به شما به‌عنوان آرایشگر کمک کنه تا بتونین با دقت و اشراف بیشتری که ایجاد شده، کارتون رو انجام بدین. و مشتری هم خیلی بهتر می‌تونه خودش رو در آینه ببینه. تا در آخر هم بالاترین میزان رضایت رو داشته باشه.

در کل نور و تصویر خوب در آینه، دو فاکتوری هستن که باید بهشون توجه بشه. که شما با آینه نوری سالن آرایش هر دو رو به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنین. غیر از این‌ها شما با این آینه باعث میشین که فضای سالنتون خیلی زیباتر و شیک‌تر بشه و ذهنیت خوبی رو هم در ذهن بقیه ایجاد می‌کنین. چون کار حرفه‌ای و به‌روز در کنار خودش نیاز به ابزار متناسب با خودش هم داره. بنابراین ظاهر و دکوراسیون هم یک موضوع مهمی هست که حتما باید بهش توجه کرد.

آینه نوری سالن آرایش
آینه نوری خاص

آینه نوری سالن آرایش چه قابلیت‌های دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه

آینه نوری سالن آرایش فقط قابلیت نورپردازی نداره. بلکه یکسری امکانات فوق‌العاده هم به اون اضافه شده تا این آینه رو هم زیباتر بکنه و هم کاربردی‌تر. برای این که آینه نوری عملکردش بهتر هم بشه قابلیت‌هایی که گفته میشن به‌صورت انتخابی روی آینه نصب میشن. تا شما هرکدوم که موردنیاز و علاقتون بود رو بگین تا روی آینه‌تون اجرا بشه.

. نور آینه نوری سالن آرایش طوری هست که شما می‌تونین اون رو کمتر یا بیشتر کنین. تا هر موقع که نیاز به نور بیشتر یا کمتر بود، به‌راحتی بهش دسترسی داشته باشین. همچنین نور آینه می‌تونه طوری تنظیم بشه تا روی مشتری بیفته و بتونه بهترین دید و تمرکز رو برای آرایشگر ایجاد بکنه.

آینه نوری سالن آرایش
آینه بک‌لایت رومیزی

. یک موسیقی لذت‌بخش و آروم هم می‌تونه به کاهش استرس و ایجاد فضای آرامش‌بخش هم به شما به‌عنوان آرایشگر و هم به مشتری کمک کنه. تا بتونین با تمرکز بیشتری کارتون رو انجام بدین. جذابیت وقتی بیشتر میشه که شما آهنگتون رو از آینه پخش کنین. که این کار رو می‌تونین با وصل کردن آینه نوری سالن آرایش به اینترنت یا بلوتوث انجام بدین و به جذابیت کار و فضاتون هم اضافه کنین.

. برای کارهایی که روی پوست انجام میشه مثل گریم و میکاپ، داشتن دید واضح و خوب خیلی مهم هست. به همین دلیل روی آینه می‌تونه یک آینه کوچیکی که مثلا قابلیت زوم ده برابر داره، قرار بگیره. تا از طریق اون بشه قسمت‌هایی از صورت و پوست رو با دید نزدیک‌تری ببینین.

. ساعت، دما و تاریخ هم می‌تونن روی آینه نوری سالن آرایش نمایش داده بشن. شما می‌تونین از بین این‌ها هرکدوم رو که دوست داشتین یا همه‌شون رو بخواین که روی آینه نشون داده بشن.

آینه نوری سالن آرایش
آینه نوری قدی

حالا چرا بهتره که آینه نوری سالن آرایش خودتون رو به ما سفارش بدین

ما به‌جز این که آینه‌‌های تولیدیمون کیفیت و قیمت مناسبی در مقایسه با کیفیتشون دارن، یکسری امکانات ویژه‌تری هم برای مشتری‌هامون داریم. مثل این که ضمانت بی قید و شرط روی آینه نوری سالن آرایش داریم. که مثلا شامل این مورد میشه که اگر آینه در حین جابه‌جایی در مسیر یا محل دریافت خودش دچار شکستگی شد، سریع براتون آینه دیگه‌ای تولید می‌کنیم. یا اگر در طول یکسال اول خریدتون نورپردازی آینه دچار مشکلی بشه، کاملا رایگان برطرف می‌کنیم.

آینه نوری سالن آرایش
آینه نوری سالنی

این امکانات و خدمات رو شما فقط در کارگاه تولیدی آینه ما می‌تونین ببینین. تمام تلاش ما این هست که بتونیم درکنار کیفیت بالا و قیمت مناسب آینه‌ها، یکسری امتیازات ویژه‌ای هم برای شما عزیزان در نظر بگیریم تا بتونین خریدی با اطمینان و رضایت بیشتری داشته باشین.

همونطور که خودتون هم در جریان هستین، نوسانات زیادی هر روزه در بازار هست. پس برای این که بتونین با بهترین قیمت ممکن و استفاده از ضمانت بی قید و شرط، آینه‌ای با کیفیت خیلی بالا و زیبا داشته باشین بهتره که همین الان با شماره‌های 02188219664 و 09901717305 تماس بگیرین. ثبت سفارش از هر نقطه از کشور هم انجام میشه و ما ارسال داریم. همچنین هر سوال و ابهامی هم که داشته باشین، همکاران ما پاسخگو هستن تا شما رو در انتخاب آینه موردنظرتون راهنمایی کنن.

اما انواع آینه نوری سالن آرایش چه مواردی هستن

آینه نوری سالن آرایش که برای سالن‌‌های زیبایی مردانه و زنانه استفاده میشه، می‌تونه حالت‌های مختلفی داشته باشه. که شما با توجه به فضایی که دارین و همچنین سلیقه شخصیتون می‌تونین از بین اون‌ها انتخاب کنین.

رومیزی

آینه نوری سالن آرایش یک حالتی که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، به شکل رومیزی هست. آینه وقتی روی میز قرار می‌گیره، باعث میشه تا شما بتونین لوازمی که حین کار نیاز دارین رو روی میز قرار بدین تا در دسترستون باشه. به‌خصوص برای قسمت میکاپ و آرایش که همزمان به تعداد زیادی وسیله آرایشی احتیاج دارین. برای این کار بهترین انتخاب آینه نوری میکاپ رومیزی هست. که هم استفاده راحتی داره و هم با روشن کردن مقابل خودش دید بهتری هم میده.

آینه نوری سالن آرایش
آینه رومیزی بک لایت

دیواری

یک حالت خیلی رایج دیگه برای آینه نوری سالن آرایش، نصب اون به دیوار هست. نصب خیلی راحتی داره و باعث میشه آینه در یک جای کاملا ثابتی قرار بگیره و اصلا هیچ خطر و مشکلی بابت شکستن آینه وجود نداشته باشه. البته آینه‌هایی که امروزه تولید میشن از کیفیت و مقاومت خیلی بالایی برخوردارن و اصلا اینطور نیست که به‌سادگی بشکنند.

آینه نوری سالن آرایش
آینه دیواری سالن زیبایی

دوطرفه

آینه نوری سالن آرایش یک جور دیگه‌ای که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، دوطرفه هست. آینه دوطرفه این امکان رو میده که همزمان از هر دوطرف اون بشه استفاده کرد. نابراین با این یک آینه شما همزمان می‌تونین به دو نفر خدماتتون رو ارائه بدین و در کل پذیرای مشتری‌های بیشتری هم باشین. برای این که از هر دو طرف آینه بتونین استفاده کنین، باید اون رو در قسمت‌های وسط سالن بذارین تا بشه از هر دو طرفش استفاده کرد.

 آینه نوری سالن آرایش
آینه دوطرفه نوری

کارکرد آینه نوری سالن آرایش به چه صورته

لمسی

برای این که بتونین آینه نوری سالن آرایش رو روشن و خاموش کنین و از قابلیت‌هاش برخوردار بشین، در حالت لمسی باید از قسمت‌هایی که روی آینه مشخص شده استفاده کنین. یعنی با لمس اون قسمت‌ها شما می‌تونین آینه‌تون رو خاموش و روشن کنین.

آینه نوری سالن آرایش
آینه بک‌لایت آرایشی

ریموتی

آینه نوری سالن آرایش وقتی ریموتی باشه، شما می‌تونین بدون نزدیک شدن به آینه و از هر جایی که هستین با استفاده از ریموت کنترلی آینه رو خاموش و روشن کنین. دیگه نیاز نیست که یک مسافتی رو بیاین تا از امکانات آینه استفاده کنین.

آینه نوری سالن آرایش
آینه گرد نوری

حسگری

آینه نوری سالن آرایش درصورتی هم که حسگری باشه شما بدون نیاز به هیچ چیزی وفقط با تکون دادن دستتون می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین. که آینه خیلی حالت هوشمند و جذاب میشه که توجه‌های زیادی رو هم به خودش جلب میکنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ