آینه نوری آفتابی

یعنی واقعا هنور کسی میره از بازار آینه نوری بخره؟ دیوانگیه بابا وقتی که می‌تونی بیای از سایت آینه‌های پینترستی سفارش بدی و چشم بازارو کور کنی. حالا رفیق آینه نوری آفتابی روبرای کجا می‌خوای؟ چون می‌دونی که یه عالمه تنوع داره و هر مدلش واسه یه مکان و یه کاربردی خوبه و واسه یکی دیگه بده. اما نگران نباش باهام بیا تا آخر مطلب بهت میگم کدوم گزینه تو برای تو بهترینه.

آینه نوری آفتابی
آینه نوری آفتابی

آینه نوری آفتابی چه جاهایی استفاده میشه

  • آآینه نوری آفتابی برای آرایشگاه
  • آینه نوری آفتابی برای اتاق گریم
  • آینه نوری آفتابی برای مزون
  • آینه نوری آفتابی برای خونه
  • آینه نوری آفتابی برای مغازه
  • آینه نوری آفتابی برای هرجا تو عشقت می‌کشه

آینه نوری آفتابی برای آرایشگاه

رفیق می‌دونی که ، تمامی میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای همیشه دنبال این هستن که به‌روز باشن و برای به روز شدن ، می‌تونی از آینه‌های میکاپ و آینه نوری آفتابی پینترستی استفاده کنی که تنوع زیادی دارن. برای سفارش فقط کافیه عکس مدل مورد نظرت رو به متخصصان ayneha ارسال کنی تا آینه خفن مورد نظرت رو برات در اولین فرصت طراحی و تولید کنن.

برای ارسالش هم اصلاً نگران نباش چون بسته‌بندی خیلی محکمی داره البته این هم بهت بگم که اگه یهدرصد تو راه ارسال کردن آینه خوشگلت بشکنه ما آینه رو برات بدون هیچ قید و شرطی تعویض می‌کنیم و اگه وقتی که آینه به دستت برسه و بعد از یک مدتی قابلیت‌هایی مثل تاچ یا لامپ‌های اون خراب بشه می‌تونیم اون رو برات تعمیر کنیم.

آینه نوری آفتابی
آینه نوری آفتابی

آینه نوری آفتابی بهترین انتخاب برای اتاق گریم

به نظرت با وجود اینکه دیگه آینه گریم افتابی تولید شده ، باز هم آرایشگرها و گریمورها از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنن؟ هرکسی که مشتریش براش مهمه وپیشرفت تو کارش براش اهمیت داره مگه دیوونه‌اس از آینه‌های قدیمی استفاده کنه! آینه‌های جدید علاوه بر شفافیتی که دارن جذابیت و زیبایی خیلی خاصی هم دارن بحث رقابت اونقدر داغ شده که باید کاری کنی تا تو چشم و دل مشتری فقط خودت بمونی.

الان دقت تو اصلاح و گریم انقدری مهم شده که در آرایشگاه‌ها و پیرایشگاه‌ها حتی سانتی‌متر و یا میلیمتری‌ تغییر در آرایش و پیرایش شمارو غیرحرفه‌ای و کم استعداد نشون میده . برای این‌که حرفه‌ای آرایش کنی باید دو تا چشم داشته باشی و دوتا چشم هم قرض کنی که با دقت خیلی زیاد بتونی این کار رو انجام بدی. الان این آینه گریم آفتابی می‌تونه نقش این دو تا چشم رو برات بازی کنه. در مورد رنگ نوری برای این کاربری رنگ نور نچرال بهتر از آفتابیه البته می‌تونه قابل تنظیم باشه.

آینه نوری آفتابی
آینه نوری آفتابی

انواع آینه نوری آفتابی پر فروش دنیا

آینه نوری آفتابی
آینه نوری آفتابی
  • آینه نوری آفتابی بک لایت
  • آینه نوری آفتابی هالیوودی
  • آینه نوری آفتابی با نور نواری شکل

آینه نوری آفتابی بک‌لایت

آینه نوری آفتابی مدل بک لایت یکی از جدیدترین آینه‌های تولید شده هست. اگه تو هم به دنبال مدل‌های جدید و بروز دنیا گشتی و اگه یکمی سرچ کرده باشی حتماً با آینه‌های بک‌لایت آشنا هستی. حتما این مدل آینه رو در سالن‌های آرایش افراد معروف دیدی. طراحان و متخصصین ما برای سالن‌های آرایش افراد معروف در خیابان فرشته تهران، میرداماد ، جردن، ولنجک آینه‌های زیادی ازاین مدل طراحی و تولید کردن .

پشت آینه‌های بک‌لایت ال ای دی‌های نواری نصب کردیم. وقتی نور لامپ‌های آینه رو روشن می‌کنیم یک قاب زیبای نورانی دور آینه ایجاد می‌شه که فضای اطرافش رو خیلی جذاب میکنه. اگه دنبال یک آینه هستی که هم زیبا باشه و هم کارایی زیادی داشته باشه آینه بک‌لایت مدل آینه آفتابیه. اگه خاص پسند باشی حتماً از آینه‌های بک‌لایت خوشت میاد. فقط رفیق نور محیطت چقدره؟ اگه این آینه رو برای محیط حرفه‌ای بخوای و نور محیطت زیاد نباشه آینه هالیوودی برات گزینه بهتریه

انواع نوری گریم
آینه نوری آفتابی

آینه نوری آفتابی هالیوودی

آینه هالیوودی مخصوص گریم‌های تخصصی هست که حتما دیدی که گریمورهای سینما و‌تئاتر از این مدل آینه چراغ‌دار یا هالیوودی استفاده می‌کنن. تو این مدل از آینه ها دور تا دور آینه روی قاب آینه و یا روی خود آینه لامپ های ال ای دی پر نور قرار می‌دیم و تعداد و فاصله این لامپ‌ها مشخص شده هستن و قانون و استاندارد خاصی دارن.

اگر فقط از سمت بالا و یا چپ و راست نور این آینه روشن بشه کسی که در مقابل این آینه می‌شینه و میکاپ انجام میده سایه روی صورت‌شون میوفته و میکاپ آرتیست نمی‌تونه یک میکاپ بی‌نقص رو انجام بده و حتماً دچار مشکل می‌شه اما وقتی دور تا دور آینه به صورت یکسان نور بتابه هیچ سایه‌ای روی صورت ایجاد نمی‌شه و تمام قسمت‌های مختلف صورت دقیق مشخص می‌شه.

آینه نوری آفتابی
آینه نوری آفتابی

روش‌های کنترل کردن آینه نوری

  • به کمک ریموت
  • به صورت تاچ
  • به صورت حسگری

آینه آفتابی ریموتی

رفیق میدونی که نور آینه‌های چراغ‌دار با روش‌های مختلف خاموش و روشن می‌شه و یکی از اون مدل‌ها که خیلی هم طرفدار داره مدل ریموتی هست. چون می‌تونی با کمک این ریموت از راه دور با فاصله ۸۰۰ تا یک کیلومتری لامپ روی این آینه رو روشن و خاموش کنی یا نورش رو کم و زیاد کنی.

آینه نوری آفتابی
آینه نوری آفتابی

آینه نوری آفتابی حسگری

این مدل آینه نوری هم حسابی خاص و جذابه چون روشن کردن نور لامپ‌ها توی این روش با روش‌های دیگر حسابی فرق داره. تو این مدل آینه یک سنسور حساس به حرکت کارگزاری میشه و وقتی که دستت رو جلوی این سنسور تکون بدی نور آینه خفنت روشن میشه و اگه یکبار دیگه دست‌ت رو تکون بدی نور لامپ‌ها خاموش میشه. این روش باعث میشه که حسابی خاص باشی و در ذهن مشتریت موندگار بشی.


آینه نوری آفتابی
آینه نوری آفتابی

آینه نوری آفتابی تاچ

آینه‌های لمسی و یا همون تاچ طرفدارای زیادی دارن. یه روش جذاب و آسونه که گوشه‌ای از آینه رو به صورت دایره‌ای یا نواری خراش می‌دیم و سنسور حساس به لمس رو در اون قسمت نصب می‌کنیم. وقتی که روی این قسمت انگشت اشارت رو بزنی لامپ‌های آینه روشن و خاموش می‌شه. با این روش درجه نور لامپ‌ها رو هم می‌تونیکم و زیاد وتنظیم کنی.برای اینکه یک فضای شیک داشته باشی حتما باید از وسایل شیک و بروز دنیا استفاده کنی و هر روز محیطت رو آپدیت کنی.

چرا باید از کارگاه آینه ها ،اینه نوری آفتابی تهیه کنین

آینه نوری آفتابی
آینه نوری آفتابی

برات چند مزیت مهم رو می‌گم تا بدونی چرا باید از کارگاه آینه‌ها آینه مورد نظرت رو تهیه کنی. اول اینکه آینه‌های تولید شده توی کارگاه آینه‌ها دارای گارانتی یک‌ساله هستن. یه چیز خاص و خفن در مورد سفارش از ما اینه که اگه بعد از رسیدن آینه به دستت از اون آینه به هر دلیلی خوشت نیاد ما اون رو ازت پس می‌گیریم و مبلغت رو به حسابت برمی‌گردونیم.

اگه بعد از رسیدن آینه به دستت بعد از یه مدت استفاده آینه‌ات از کار بیوفته و یا هر مشکل دیگه‌ای براش ایجاد بشه ما باز هم آینه‌ات رو تعمیر می‌کنیم. اگه در هر شهری به غیر از تهران هستی و آینه موقع ارسال برات بشکنه و یا آسیب ببینه باید بدونی که اصلاً جای هیچ نگرانی وجود نداره بخاطر اینکه ما کامل مسئولیتش رو به عهده میگیریم و اون آینه رو از اول برات طراحی و تولید می‌کنیم.

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ