انواع آینه متحرک نوری

آینه نوردار متحرک مزون

از اهمیت و نقش آینه روی زندگی روزمره و برخی مشاغل نمیشه چشم‌پوشی کرد. یکی از مشاغل و فضاهای مهم که آینه در اون حتما مورد استفاده قرار می‌گیره، مزون هست. همینطور از بهترین پیشنهادها هم برای آینه مزونی، آینه نوردار متحرک مزون هست. که این آینه از جدیدترین و به‌روزترین آینه‌ها محسوب میشه. و باعث شده تا دیگه آینه‌های قدیمی خیلی استفاده‌های خاصی نداشته باشن. به‌خصوص برای اینچنین فضاها که دیگه آینه‌های معمولی به نوعی منسوخ شدن. و این آینه‌های جدید کاملا جای اونا رو گرفتن.

آینه نوردار متحرک مزون
آینه نوردار متحرک مزون

آینه نوردار متحرک مزون چه مشخصه بارزی داره که انقدر مورد توجه هست

آینه نوردار متحرک مزون بارزترین و اصلی‌ترین مشخصه‌ای که داره این هست که برای آینه نورپردازی ایجاد کرده. نورپردازی که از آینه منتشر میشه به وسیله چراغی به نام LED تامین میشه. چراغی که در آینه نوردار مورد استفاده قرار می‌گیره، به‌صورت یک‌تکه هست که پشت آینه قرار داده میشه. ضخامت چراغ کم هست و برای همین دلیل اگر پشت آینه هم که قرار داده میشه، هیچ ظاهر بدی رو برای آینه ایجاد نمی‌کنه. برعکس باعث ایجاد یک نور ملایمی دور آینه میشه که این نور خیلی طبیعی هست.

آینه نوردار متحرک مزون
آینه نوری برای مزون

این نور که آینه نوردار متحرک مزون داره، جلوه خیلی زیبایی رو به آینه میده. نور آینه موجب بهبود ظاهر آینه شده که اگر در هر فضایی هم علاوه بر مزون قرار بگیره، اون رو خیلی مدرن‌تر نشون میده و زیباتر می‌کنه. آینه از وسیله‌های مهمی در چیدمان داخلی محسوب میشه که باید توجه لازمی به ظاهرش هم بشه. تا بتونه فضای خودش رو خیلی جذاب‌تر هم نشون بده.

آینه نوردار متحرک مزون
آینه نوری مزون

علاوه بر این موضوع کارکرد آینه نوردار متحرک مزون هم خیلی بهتر از آینه‌های دیگه هست. چون نورپردازی برای آینه نوردار طوری طراحی شده که بتونه جلوی خودش رو خیلی خوب روشن کنه. بنابراین زمانی که جلوی آینه بایستین، نور آینه باعث میشه تا دید خیلی بهتری رو داشته باشین. درواقع بتونین با دید بازتر خودتون رو خیلی واضح در آینه ببینین.

آینه نوردار متحرک مزون
آینه قدی پایه‌دار

آینه نوردار متحرک مزون چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه داشته باشه

. برای داشتن دید بهتر و واضح‌تر در آینه، میزان نور کافی هم موضوع مهمی هستش. قابلیتی که آینه نوردار مزونی مدرن می‌تونه داشته باشه، این هست که بتونین از طریق آینه نور اون رو کمتر یا بیشتر کنین. در این صورت به نور دلخواه خودتون می‌تونین خیلی راحت دسترسی داشته باشین.

آینه نوردار متحرک مزون
آینه قدی نوری

. نور آینه نوردار متحرک مزون می‌تونه رنگ‌های متفاوتی هم داشته باشه. یعنی مثلا شما دو یا سه رنگ برای نورپردازی آینه خودتون انتخاب می‌کنین و هر زمان که دوست داشتین، این تغییر رنگ نور آینه رو خودتون اعمال می‌کنین. تا بتونین از رنگ‌های دلخواه‌تون برای نور آینه لذت ببرین.

. آینه نوردار رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث هم وصل کنین. با اتصال آینه نوردار می‌تونین از طریق آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. این قابلیت، جذابیت آینه رو خیلی بیشتر می‌کنه تا بیشتر مورد توجه قرار بگیره. علاوه بر این مثلا با پخش یک موسیقی ملایم می‌تونین آرامش خاصی رو هم به فضای مزون اضافه کنین.

. در آینه نوردار متحرک مزون، میشه از ساعت و دماسنج برای نشون دادن زمان و دما روی صفحه نمایش آینه هم استفاده کرد.

قابلیت‌هایی که آینه نوردار متحرک مزون می‌تونه داشته باشه، اینطور نیست که آینه به‌طور خودکار همه این موارد رو داشته باشه. بلکه شما هر موردی که مورد نیاز و دلخواهتون بود رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه شما اجرا و نصب بشه. این انتخابی بودن کمک می‌کنه تا آینه‌تون خلی کاربردی‌تر هم باشه.

آینه نوردار متحرک مزون
آینه نوری قدی

آینه نوردار متحرک مزون رو چجوری می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

. آینه نوردار متحرک مزون رو به‌صورت لمسی می‌تونین خاموش یا روشن کنین و از قابلیت‌های نصب‌شده روی اون استفاده کنین. در حالت لمسی قسمتی روی آینه مشخص شده که با لمس اون قسمت‌، امکان استفاده از آینه فراهم میشه.که یک امکان خیلی جذابی هست که آینه‌های قدیمی هیچ‌وقت همچین چیزی رو نداشتن و ندارن.

آینه نوردار متحرک مزون
آینه قدی برای مزون

. حالت دومی که آینه نوردار می‌تونه داشته باشه، ریموتی هستش. آینه ریموتی به این صورته که با استفاده از یک کنترل می‌تونین آینه رو از راه دور هم مورد استفاده قرار بدین. و دیگه نیازی نیست که مسیر تا آینه رو طی کنین و آینه رو لمس کنین. با این کنترل از هر جایی که هستین امکان استفاده از آینه رو دارین.

. اما حالت سومی که آینه نوردار متحرک مزون می‌تونه باشه، حسگریه. آینه حسگری شبیه به تلویزیون‌های هوشمند عمل می‌کنه. به این حالت که فقط با تکون دادن دستتون جلوی آینه می‌تونین از آینه استفاده کنین. با آینه حسگری دیگه نیازی به طی کردن مسیری و یا لمس آینه وجود نداره. و خیلی راحت می‌تونین از آینه استفاده کنین و لذت ببرین.

آینه نوردار متحرک مزون
آینه برای مزون

سه حالتی که در مورد نحوه کارکرد آینه گفته شد، هرکدوم می‌تونن برای آینه اجرا بشن. یعنی در اینجا هم خودتون انتخاب می‌کنین که می‌خواین چجوری آینه‌ نوردار سفارشی خودتون رو مورد استفاده قرار بدین.

آینه نوردار متحرک مزون چه مزیت‌هایی هم داره

وقتی آینه نوردار مزونی به‌صورت متحرک باشه این امکان رو برای شما فراهم می‌کنه تا بتونین خیلی راحت‌تر اگر نیاز به جابه‌جایی آینه داشتین، اون رو جابه‌جا کنین. چون گاهی اوقات ممکنه که بخواین تغییر دکوراسیون در مزون خودتون ایجاد کنین یا این که آینه در قسمت دیگه‌ای نیاز باشه، در این صورت آینه نوردار متحرک مزون بهترین انتخاب می‌تونه باشه. چون خیلی راحت می‌تونین از آینه در قسمت‌های دیگه‌ای هم استفاده کنین و تغییر رو خیلی راحت خودتون ایجاد کنین.

آینه نوردار متحرک مزون
آینه نوردار مزون

همچنین این آینه‌ها از تنوع بالایی هم برخوردارن. که می‌تونین آینه‌ای کاملا مطابق سلیقه خودتون رو برای مزون داشته باشین. تا این آینه بتونه به نقطه کانونی در مزون هم تبدیل بشه. این آینه‌ها سبک مدرن و به‌روزی دارن که برای فضاها و چیدمان‌های امروزی خیلی مناسب هستن و پیشنهاد میشن.

آینه نوردار متحرک مزون رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

آینه نوردار متحرک مزون و انواع مختلف دیگه آینه هر چیزی که فکرش رو بکنین در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. تمام آینه‌ها از چنان کیفیتی برخوردارن که می‌تونن خیلی راحت با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. چون برای ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و همینطور پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده میشه. تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت خیلی بالا و همچنین قیمت مناسب به مشتریان خودمون عرضه کنیم.

آینه نوردار متحرک مزون

اما برای کسب رضایت بیشتر و مشخص‌کردن تمایز قابل‌توجهی که با رقبای دیگه وجود داره، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی تمام آینه‌ها در نظر گرفتیم. وقتی شما آینه مورد نظر خودتون رو می‌خرین دیگه خیالتون راحته که احیانا در صورت بروز هر مشکلی هم نیازی نیست که شما هزینه‌ای پرداخت کنین. چون پشتیبانی کامل داریم که فقط کافیه با ما تماس بگیرین تا خیلی زود رسیدگی صورت بگیره. ضمانت مرجوعی هم وجود داره. تا اگر آینه‌ رضایت شما رو کسب نکرد، بتونین آینه رو برگردونین.

شماره‌های تماس مجموعه ما 09901717305 و 02188068352 هستن. برای خرید آینه متحرک مزون و ثبت سفارش اون می‌تونین از طریق این شماره‌ها هم اقدام کنین. همکاران ما آماده پاسخگویی و مشاوره به شما مشتریان عزیز هستن تا بتونین آینه دلخواه خودتون رو انتخاب کنین و خریدی لذت‌بخش رو تجربه کنین. آدرس کارگاه تولیدی هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ