آینه نوردار قدی مزون

آینه نوردار قدی مزون

آینه برای مزون یکی از مهم‌ترین ابزاری هست که باید در این فضا باشه. اصلا هیچ مزونی بدون وجود آینه نمی‌تونه به فعالیت اصلی خودش ادامه بده. با توجه به همین اهمیت بالا، آینه‌های جدید و مدرنی معرفی شدن که از هر نظر عالی عمل می‌کنن. مثل آینه نوردار قدی مزون که در این متن به اون می‌پردازیم. این آینه‌ها چنان عملکرد و زیبایی رو از خودشون نشون دادن که تقریبا به‌طور کامل جایگزین آینه‌های قدیمی و معمولی شدن. و دیگه کسی سراغ اون آینه‌ها نمیره. چون هیچ تنوع و قابلیت خاصی رو نداشتن و فقط یک صفحه شفاف که محیط اطراف خودشون رو انعکاس میدن.

آینه نوردار قدی مزون
آینه نوردار قدی مزون

معرفی کامل آینه نوردار قدی مزون

آینه نوردار قدی مزون آینه‌ای هست که برای نورپردازی اون از چراغی به اسم LED استفاده میشه. این چراغ پشت آینه قرار داده میشه و باعث میشه تا یک نور مخفی و ملایمی دور تا دور آینه رو بیگیره. شکل ظاهری این چراغ نواری شکله و با ضخامت کم تا خیلی راحت بتونه پشت آینه کار گذاشته بشه. این چراغ در عین این که ضخامت کمی داره، اما نورپردازی قابل توجهی رو خواهد داشت و می‌تونه خیلی خوب اطراف خودش رو روشن کنه. و همینطور بخشی از روشنایی محیط خودش رو هم فراهم می‌کنه.

آینه نوردار قدی مزون
آینه قدی برای مزون

همچنین دلیل استفاده از چراغ LED برای این هست که نور خیلی طبیعی رو ایجاد می‌کنه که چراغ‌های معمولی دیگه نمی‌تونن این کیفیت نور رو داشته باشن. علاوه بر این مورد چراغ LED مصرف انرژی خیلی کمی داره و طول عمر خیلی بالایی رو هم داره. که باعث شده تا این چراغ برای روشنایی خیلی از فضاها و کاربردها مورد استفاده قرار بگیره.

آینه نوردار قدی مزون
آینه برای مزون

چرا آینه نوردار قدی مزون

آینه نوردار قدی مزون با توجه به مشخصاتی که داره، می‌تونه بهترین انتخاب برای هر مزونی باشه. به این دلیل که نورپردازی اون باعث میشه تا دید در آینه خیلی واضح‌تر انجام بشه. چون این نور یکدست که دور تا دور آینه رو گرفته، باعث میشه تا بتونه اطراف خودش رو روشن‌تر بکنه و وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی بهتر خودتون رو در آینه ببینین. چیزی که با آینه‌های معمولی اصلا امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل هم هست که آینه نوردار مدرن وقتی برای مزون به کار بره، مشتری با این آینه دید بهتری رو داره. وقتی مشتری بتونه خودش رو خیلی واضح در آینه ببینه، تصمیم‌گیری هم برای انتخاب لباس موردنظرش راحت‌تر میشه.

آینه نوردار مدرن
آینه قدی مزون

علاوه بر این آینه نوردار قدی مزون فضای خودش رو خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر نشون میده. این آینه چنان زیباست که وقتی در مزون هم قرار بگیره، فضای مزون رو تحت تاثیر خودش قرار میده. با این آینه‌ها دکوراسیون و چیدمان مزون خیلی بهتر میشه و می‌تونن به‌نقطه کانونی در فضای خودشون تبدیل بشن. آینه‌ها از عناصر مهمی در چیدمان داخلی محسوب میشن و به همین دلیل باید به ظاهر اون‌ها هم توجه کافی بشه. چون مشتری‌ها هم به اولین چیزی که توجه می‌کنن همین دکوراسیون داخلی شماست.

آینه نوردار قدی مزون

آینه نوردار قدی مزون چه قابلیت‌هایی هم می‌تونه داشته باشه

. نور خوب و کافی از موارد مهمی هست که در مزون اهمیت داره. به همین دلیل آینه نوردار قدی مزون می‌تونه قابلیت تنظیم نور داشته باشه. به این صورت که بتونین میزان نور آینه رو بیشتر یا کمتر کنین. در این صورت می‌تونین هر زمان که دوست داشتین به نور مورد نیاز و دلخواه خودتون دست پیدا کنین.

آینه نوردار قدی مزون
آینه قدی برای مزون لباس

. رنگ نور آینه مزونی نوری رو هم می‌تونین تغییر بدین. به این صورت که چند رنگ موردنظر و دلخواه خودتون رو برای نورپردازی آینه انتخاب می‌کنین و هر وقت که خواستین این تغییر رنگ نور رو اعمال می‌کنین.

. یک قابلیت خیلی جذاب دیگه برای آینه نوردار قدی مزون، قابلیت پخش موسیقی یا ویدئو از طریق همین آینه هست. در این صورت شما می‌تونین از یک آینه استفاده‌های مختلفی داشته باشین. به این صورت که از این آینه هم برای دیدن استفاده میشه و هم با آینه می‌تونین یک موسیقی ملایم پخش کنین و از فضای آرامش‌بخش ایجاد شده، لذت ببرین.

. روی صفحه آینه هم می‌تونین درخواست بدین تا زمان، دما یا تاریخ نشون داده بشن. با این کار شما دیگه نیازی به ساعت هم ندارین.

هرکدوم از قابلیت‌هایی که گفته شدن رو شما روی آینه به طور خودکار ندارین. بلکه انتخاب می‌کنین که چه قابلیتی موردنیاز و دلخواهتون هست تا روی آینه نصب بشه. در این صورت شما دقیقا آینه‌ای مخصوص خودتون رو خواهید داشت.

آینه نوردار قدی مزون
آینه مزونی قدی

آینه نوردار قدی مزون رو چجوری می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

برای استفاده از آینه و خاموش و روشن کردن اون، می‌تونین یکی از این سه مورد رو انتخاب کنین تا روی آینه شما نصب بشه.

  1. لمسی یک حالتی هست که آینه نوردار قدی مزون می‌تونه به اون صورت به کار بره. در آینه لمسی شما با لمس قسمتی که روی آینه مشخص شده می‌تونین از آینه و قابلیت‌های اون نهایت استفاده رو ببرین.
  2. حالت دومی که این آینه می‌تونه داشته باشه، ریموتی هستش. در این صورت شما با استفاده از یک کنترل از راه دور امکان استفاده از آینه براتون فراهم میشه. و دیگه نیازی نیست تا نزدیک آینه بیاین و بخواین اون رو خاموش و روشن کنین. و از همون فاصله دور آینه رو می‌تونین مورد استفاده قرار بدین.
  3. اما حالت سومی که آینه نوردار قدی مزون می‌تونه داشته باشه، به‌صورت حسگری هستش. در آینه حسگری فقط کافیه که شما مقابل آینه دستتون رو تکون بدین. عملکردی شبیه به تلویزیون‌های هوشمند داره که در نوع خودش بسیار جذابه.
آینه نوردار قدی مزون
آینه سه‌تکه مزونی

بهترین حالت برای آینه نوردار قدی مزون چیه

آینه نوردار وقتی که قدی هست می‌تونه به چند صورت به کار بره. دیواری معمول‌ترین و شاید راحت‌ترین حالتی هست که آینه می‌تونه داشته باشه. آینه دیواری جای ثابتی رو خواهد داشت و همینطور موجب باقی موندن تمام فضای شما برای استفاده‌های دیگه میشه. آینه نوردار قدی مزون رو می‌تونین با استفاده از پایه هم به‌ کار ببرین. اگر نیاز داشته باشین که آینه رو جابه‌جا کنین، حتی این امکان هست که اون رو با استفاده از چرخ‌هایی به کار ببرین. کاربرد چرخ برای آینه باعث میشه تا آینه در ایمن‌ترین حالت و خیلی راحت بدون صرف انرژی خاصی، آینه رو به هر جایی که می‌خواین منتقل کنین.

آینه نوردار قدی مزون
آینه مزونی

آینه نوردار قدی مزون رو چرا از کازگاه تولیدی آینه تهیه کنین

آینه نوردار قدی مزون و هر نوع آینه دیگه‌ای که مدنظر داشته باشین، در کارگاه تولیدی آینه براتون تولید می‌کنیم. در ساخت آینه‌ها بالاترین حد استاندارد و کیفیت رعایت میشن تا بتونیم آینه‌های با کیفیت قابل توجه خدمت مشتریان عزیزمون عرضه کنیم. همچنین فروش آینه‌ها هم توسط خودمون انجام میشه و هیچ واسطه‌ای وجود نداره. به همین علت آینه‌ها در کنار کیفیت بالا، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن. همچنین ضمانتمرجوعی هم وجود داره تا در صورت مورد پسند نشدن آینه بتونین اون رو برگردونین.

آینه نوردار قدی مزون
آینه نوردار قدی مزون

اما علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، آینه‌های ما از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. چیزی که فقط در کارگاه تولیدی آینه می‌تونین از اون بهره‌مند باشین. با این ضمانت اگر هر مشکلی هم احیانا برای آینه به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما نیست. فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان رسیدگی بشه. فقط شکست آینه و یا ضربه خوردن اون شامل ضمانت نمیشه.

شماره‌های تماس ما هم 09901717305 و 02188068352 هستن. همچنین آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ