آینه نوردار دیواری

آینه نوردار دیواری

آینه وسیله‌ای با قدمت بسیار بالاست. در طول سال‌ها روی کیفیت و ظاهر آینه‌ها خیلی کار شده تا بتونن شکل امروزی خودشون رو پیدا کنن. شفافیت آینه‌های امروزی خیلی بیشتر شده و همچنین مقاومت بسیار بالایی هم پیدا کردن. علاوه بر این‌ها آینه‌ها تنوع خیلی زیادی در حال حاضر دارن. یکی از بهترین آینه‌ها، آینه نوردار دیواری هستش که کاربرد خیلی خوبی رو داره. این آینه برای هر جایی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره و به زیبایی بیشتر اون کمک شایانی کنه. مزایا و مشخصات این آینه باعث شده تا بسیار مورد توجه قرار بگیره.

آینه نوردار دیواری
آینه نوردار دیواری

معرفی آینه نوردار دیواری

آینه نوردار دیواری آینه‌ای هستش که نور خودش رو به‌وسیله چراغ LED تامین می‌کنه. این چراغ پشت آینه کار گذاشته میشه. ضخامت این آینه خیلی کمه و شکلش هم نواری هستش. به همین دلیل هم وقتی این چراغ LED برای آینه نوردار مورد استفاده قرار می‌گیره، اصلا مشخص نیست و شکل بدی رو ایجاد نمی‌کنه. برعکس چنان جلوه‌ای به آینه میده که می‌تونه به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل بشه.

آینه نوردار دیواری
آینه نوری بزرگ

همین کاربرد چراغ در آینه نوردار دیواری باعث میشه تا وقتی بخواین خودتون رو در آینه ببینین، خیلی واضح‌تر و روشن‌تر ببینین. این دید بهتر به‌خاطر این هست که نور آینه کاملا یکدست و بدون هیچ سایه‌ای منتشر میشه. پس وقتی جلوی آینه بایستین، کاملا روشن در آینه دیده میشین.

آینه نوردار دیواری
آینه قدی مدرن

آینه نوردار وقتی به دیوار هم نصب بشه، خیلی عملکرد خوبی رو از خودش نشون میده. چون نصب آینه به دیوار باعث میشه تا آینه در جای کاملا ثابتی قرار بگیره. در این صورت دیگه خطری هم آینه رو برای شکستن تهدید نمی‌کنه. چون امکان برخوردی هم با اون وجود نداره. البته آینه‌هایی که امروزه تولید میشن، اصلا شکنندگی آینه‌های گذشته رو ندارن. و مقاومت بسیار بالایی رو پیدا کردن. همچنین آینه نوردار دیواری فضایی رو اشغال نمی‌کنه. و موجب میشه تا از تمام محیط خودتون بتونین نهایت استفاده رو ببرین.

آینه نوردار دیواری
آینه نوری برای آرایشگاه

چه جاهایی رو حتما بهتره که از آینه نوردار دیواری استفاده کنین

خونه

وجود آینه برای خونه‌ای از مهماته. بین انواع مختلفی که آینه‌ها امروزه دارن، آینه نوردار دیواری قطعا از بهترین انتخاب‌ها می‌تونه باشه. چون هم دیواری بودن اون مزیت محسوب میشه و هم نوردار بودن اون. شما با استفاده از این آینه می‌تونین فضای خودتون رو بزرگ‌تر و دلبازتر نشون بدین. به‌علاوه که آینه نور هم داشته باشه تاثیر خیلی بیشتری رو در بزرگی و روشنی محیط خودش داره.

آینه نوردار دیواری
آینه نوردار قدی

در هر قسمت از خونه که این آینه به کار بره، اون رو خیلی زیباتر جلوه میده. درواقع اگر می‌خواین که فضای خونه‌تون رو مدرن‌ و امروزی نون بدین، قطعا آینه نوردار دیواری به شما کمک می‌کنه. چون آینه در کل در چیدمان و دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه‌ای رو داره. پس باید به آینه در فضای هر خونه‌ای توجه کافی بشه.

آینه نوردار دیواری
آینه سرویس بهداشتی

مثلا اگر این آینه نوردار دیواری در اتاق‌خواب قرار بگیره، می‌تونه به‌عنوان میز آرایش هم مورد استفاده قرار بگیره. همچنین فضای اتاق رو هم تحت تاثیر زیبایی خودش قرار میده. اگر در قسمت پذیرایی هم از این آینه استفاده بشه، باعث میشه تا دلبازی خوبی برای این فضا ایجاد بشه. برای استفاده در سرویس بهداشتی و حمام هم آینه نوردار گزینه ایده‌آلی محسوب میشه. چون آینه در این فضاها معمولا برای اصلاح و موارد اینچنینی به کار میرن. در این حالت آینه وقتی نور داشته باشه، کمک می‌کنه تا دید خیلی بازی داشته باشین.

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی هم جایی هست که آینه در اون از موارد اولیه و ضروری محسوب میشه. آینه‌ای که در آرایشگاه قرار می‌گیره، باید عملکرد خیلی خوبی رو داشته باشه. چون در این فضا کارهای زیبایی و آرایشی به‌طور تخصصی به مشتریان ارائه میشه. پس باید برای انجام این کارها دید خیلی خوبی وود داشته باشه تا شما به‌عنوان آرایشگر بتونین خدماتتون رو با دقت و تمرکز بالاتری به مشتری‌های خودتون ارائه بدین. به همین دلیل آینه نوردار دیواری رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که می‌تونه در انجام کارها هم به شما خیلی کمک کنه تا کار تمیزتر و بی‌نقص‌تری رو هم داشته باشین.

آینه نوردار دیواری
آینه بک‌لایت آرایشگاه

علاوه بر این‌ها آینه آرایشگاه باید از زیبایی و جلوه خاص خودشون هم بهره‌مند باشن. چون در دنیای امروزی آدم‌ها برای انتخاب هر فضایی برای گرفتن خدمات به دکوراسیون اون هم توجه می‌کنن. که این موضوع در برخی موارد اهمیت دوچندانی پیدا می‌کنه. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که اصلا خودش خدمات زیبایی رو به مشتری‌هاش میده. بنابراین دکوراسیون داخلی در سالن آرایش خیلی مهمه. آینه هم که به‌دلیل استفاده تقریبا در تمام قسمت‌ها، در چیدمان خیلی موثره. پس بهترین انتخاب آینه نوری سالن آرایش هستش.

آینه نوردار دیواری
آینه نوردار گرد

اگر نگاهی هم به سالن‌های امروزی بندازین، می‌بینین دیگه هیچ‌کسی آینه‌های قدیمی و معمولی رو مورد استفاده قرار نیمده. و به‌جای اون‌ها از این آینه‌های مدرنی مثل آینه نوردار دیواری استفاده می‌کنن. که باعث میشه تا فضای خیلی زیباتری رو هم برای خودتون و هم مشتری‌هاتون که به سالن شما میان ایجاد کنین. چون وقتی مشتری‌ها از فضای شما لذت ببرن و آرامش داشته باشن، باز هم دوست دارن که به اینجا بیان و از خدمات حرفه‌ای شما استفاده کنن.

مزون

آینه نوردار دیواری برای فضای دیگه‌ای که می‌تونه خیلی مناسب باشه، مزون هست. آینه برای مزون هم باید از یکسری ویژگی‌هایی برخوردار باشه. آینه نوردار دیواری برای مزون هم قطعا بهترین انتخاب ممکن هستش. چون وقتی مشتری‌های شما لباسی رو پرو می‌کنن، نیاز به آینه‌ای دارن که بتونن خودشون رو کامل و روشن در آینه ببینن. این آینه قطعا به دید بهتر در آینه خیلی کمک می‌کنه.

آینه نوردار دیواری
آینه نوری مزون

همچنین فضای مزون شما رو آینه نوردار دیواری خیلی شیک‌تر نشون میده. همین شیک بودن فضای شما باعث میشه تا جلوه لباس‌های داخل مزون هم خیلی زیباتر و بیشتر بشه. درواقع یک محرکی می‌تونه برای جذب مشتری‌های بیشتری باشه. با این آینه‌ نوری می‌تونین یک مزون خیلی مدرن و به‌روزی رو برای خودتون ایجاد کنین تا توجه هر کسی که به این فضا میاد رو جلب کنین.

آینه نوردار دیواری و چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در این کارگاه تولیدی آینه، هر آینه‌ای که فکرش رو بکنین مثل انواع آینه نوردار دیواری تولید میشه. آینه‌ها تماما در این کارگاه و با بهترین تجهیزان و نیروی ماهر تولید میشن. به همین دلیل ما تضمین می‌کنیم که آینه‌ها از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردارن. همچنین برای خرید و سفارش آینه‌ها شما مشتریان عزیز مستقیما با خودمون در ارتباط هستین. به همین دلیل با حذف واسطه‌ها آینه‌ها قیمت‌های مناسب‌تری هم دارن.

آینه نوردار دیواری
آینه نوردار دیواری

اما آینه‌های کارگاه تولیدی آینه فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب ندارن. ما ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی تمام آینه‌ها در نظر گرفتیم. تا با این ضمانت اطمینان داشته باشین که اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیادش، نیازی به پرداخت هزینه و نگرانی وجود نداره. چون ما در کمترین زمان و کاملا رایگان به این مورد رسیدگی می‌کنیم. ضمانت مرجوعی هم داریم تا اگر احیانا از آینه سفارشی‌تون رضایت نداشتین، بتونین اون رو خیلی راحت برگردونین. اما در موارددی مثل شکستن آینه و یا ضربه خوردن اون، آینه شامل ضمانت نمیشه.

شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه 09901717305 و 02188068352 هستن. که می‌تونین برای سفارش آینه نوردار دیواری و هر آینه دیگه‌ای که می‌خواین با این شماره‌ها تماس بگیرین تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن. هر سوالی هم که داشته باشین می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ