آینه نوردار برای اتاق کودک

آینه نوردار برای اتاق کودک

آینه یک وسیله مهمی محسوب میشه که تقریبا مورد استفاده همه افراد با سنین مختلف قرار می‌گیره. آینه حتی برای کودکان هم به کار میره. و دیگه مثل زمان قدیم نیست که آینه‌ها اصلا تنوعی نداشته باشن. بلکه برای هر کاربرد و فردی آینه‌های مختلفی وجود داره. مثل انواع آینه نوردار برای اتاق کودک که امروزه معرفی شدن. این آینه‌ها دقیقا مختص سن بچه‌هاست که برای زیباتر نشون دادن اتاق اون‌ها به کار میره. این آینه‌ها چنان تنوعی دارن که می‌تونین خیلی راحت آینه مورد نظر خودتون رو پیدا کنین. حتی می‌تونین طرح مورد دلخواه خودتون رو بدین تا خیلی زود براتون در کارگاه تولیدی آینه تولید کنیم.

آینه نوردار برای اتاق کودک
آینه نوردار برای اتاق کودک

آینه نوردار برای اتاق کودک دقیقا چه آینه‌ای هست

آینه نوردار برای اتاق کودک یک آینه جدید و مدرنی هست که نورپردازی خودش رو با استفاده از چراغ LED فراهم می‌کنه. این نورپردازی با به کار بردن چراغ مورد نظر در قسمت پشت آینه ایجاد میشه. چراغ LED مورد نظر که برای آینه نوردار به کار میره، شکل نواری داره و ضخامتش هم کم هست. تعبیه این چراغ برای آینه نوردار باعث میشه تا یک نور مخفی و کاملا ملایمی دور آینه رو بگیره. که زیبایی آینه رو چندین برابر می‌کنه.

آینه نوردار برای اتاق کودک
آینه پایه‌دار کودک

این نور که دور آینه کودک ایجاد میشه، جلوه خیلی خوبی رو به آینه میده. همینطور عملکرد آینه رو هم خیلی بهبود می‌بخشه. این بهبود عملکرد به این دلیل هست که نور آینه اطراف خودش رو خیلی خوب روشن می‌کنه. و وقتی شما بخواین خودتون رو در آینه ببینین، با این آینه خیلی واضح‌تر دیده میشین. چون این آینه اصلا برای این هدف طراحی شده که بتونه دیدن در آینه رو خیلی بهتر کنه. همین موضوع باعث شده تا آینه نوردار در خیلی از کاربردها مورد استفاده قرار بگیره.

آینه نوردار برای اتاق کودک
آینه کودک

چرا از چراغ LED برای آینه نوردار برای اتاق کودک استفاده میشه

چراغ LED بهترین چراغ در بازار محسوب میشه. اولین مزیت اون که باعث ده تا در آینه نوردار برای اتاق کودک هم مورد استفاده قرار بگیره این هست که مصرف خیلی کمی داره. که این روزها بحث مصرف انرژی خیلی موضوع مهمی در دنیا هستش. همینطور این چراغ در عین این که مصرف کمی داره، از طول عمر بالایی هم برخورداره. بنابراین با وجود مصرف کم و طول عمر بالا، خرید و کارکرد این چراغ خیلی به‌صرفه هستش و توصیه هم میشه.

آینه نوردار برای اتاق کودک
آینه کودک نوری

نوری هم که چراغ LED ایجاد می‌کنه، خیلی طبیعیه و نوری سازگار با چشم هم هست. به همین دلیل هم آینه نوردار برای اتاق کودک حتما بهتره که از چراغ LED استفاده بشه. که برای کودک هم خیلی مناسب و ایده‌آل محسوب میشه. اما یک مزیت قابل توجه دیگه که چراغ ال ای دی داره، این هست که گرمایی رو از خودش تولید نمی‌کنه. اما چراغ‌های معمولی بعد از مدتی که از روشن موندن‌شون میگذره، به‌قدری گرم میشن که اصلا نمیشه دست بهشون زد. ولی چراغ LED اصلا اینطور نیست و خیلی راحت می‌تونه برای آینه کودک نوری مورد استفاده قرار بگیره. و خیلی ساده کودک شما می‌تونه به آینه رو لمس کنه.

آینه نوردار برای اتاق کودک
آینه نوری کودک مدرن

آینه نوردار برای اتاق کودک چه قابلیت‌های جذابی رو هم می‌تونه داشته باشه

. از خود آینه نوردار هم می‌تونین برای تامین بخشی از روشنایی اتاق استفاده کنین. که این روشنایی قابل تنظیم هم هستش. یعنی شما می‌تونین میزان نور آینه رو بیشتر یا کمتر هم کنین. تا اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، بتونین اون رو فراهم کنین.

. آینه نوردار برای اتاق کودک می‌تونه این قابلیت رو داشته باشه که رنگ نور رو هم تغییر بدین. مثلا رنگ مهتابی و صورتی یا هر رنگ دیگه‌ای رو می‌تونین انتخاب کنین تا هر زمان که خواستین رنگ نور رو به رنگ مورد نظر خودتون تغییرش بدین.

آینه نوردار برای اتاق کودک
آینه با نور رنگی

. یک امکان خیلی جذابی که آینه هوشمند نوردار می‌تونه داشته باشه این هست که به اینترنت و بلوتوث وصل بشه. این اتصال برای آینه این امکان رو ایجاد می‌کنه که بتونه موسیقی و یا حتی ویدئو پخش کنه. با این آینه شما نیازی به وسیله‌های دیگه‌ای برای این کارها ندارین و از آینه‌تون می‌تونین استفاده‌های مختلفی داشته باشین. شما با این قابلیت می‌تونین خیلی از آموزش‌های لازم رو هم به کودک خودتون بدین.

. روی آینه قابلیت حکاکی هم وجود داره. مثلا می‌تونین اسم کودک خودتون رو روی آینه حک کنین و همیشه اون رو داشته باشین. در این صورت یک اینه کاملا اختصاصی برای فرزندتون دارین که اون رو نمی‌تونین هیچ جای دیگه‌ای پیدا کنین. به‌جز نوشته هر طرحی هم روی آینه امکان حکاکیش وجود داره.

. زمان و یا تاریخ و یا دما هم می‌تونین روی صفحه آینه درخواست بدین تا نمایش داده بشه.

قابلیت‌هایی که برای آینه نوری مخصوص اتاق کودک عنوان شدن رو شما روی آینه سفارشی خودتون به‌طور خودکار ندارین. بلکه شما خودتون انتخاب می‌کنین که قابلیت‌هایی رو که دوست دارین روی آینه خودتون داشته باشین.

آینه نوردار برای اتاق کودک
آینه نوری مدرن

آینه نوردار برای اتاق کودک چه تاثیری در زیبایی اتاق داره

جدا از مزیت‌هایی که آینه نوردار برای اتاق کودک در مورد عملکردش داره، می‌تونه در زیبایی دکوراسیون هم تاثیر خیلی خوبی داشته باشه. آینه در کل از عناصر مهمی در هر دکوراسیون و چیدمانی محسوب میشه. چون می‌تونه باعث بشه تا فضای خودش رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون بده. آینه کودک هم قطعا از این قاعده مستثنی نیست. و باعث جلوه زیبایی در اتاق کودک میشه.

آینه نوردار برای اتاق کودک
آینه نوری کودکانه

امروزه پدر و مادرها حساسیت بالایی برای چیدمان اتاق کودک خودشون دارن. و برای انتخاب تک‌تک وسیله‌ها دقت می‌کنن. بنابراین بهتره آینه هم مناسب با سن کودک و شکل کودکانه داشته باشه. تا به زیبایی هرچه بیشتر اتاق اضافه کنه. آینه هم از وسیله‌های مورد علاقه کودکان هست که اهمیت زیادی رو در چیدمان داخلی داره.

آینه نوردار برای اتاق کودک
آینه کودکانه

آینه نوردار برای اتاق کودک رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

آینه نوردار برای اتاق کودک و انواع آینه‌های دیگه برای کاربردهای مختلف در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. هر آیننه‌ای که بخواین و فکرش رو بکنین در این مجموعه براتون تولید می‌کنیم. حتی امکان خصوصی‌سازی برای سفارش‌ها وجود داره. تمام آینه‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی هم برخوردار هستن تا هر کسی بتونه آینه‌ای زیبا و طبق دلخواه خودش رو داشته باشه.

آینه نوردار برای اتاق کودک
آینه نوردار برای اتاق کودک

علاوه بر این‌ها ما ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌ها در نظر گرفتیم. که این ضمانت موجب میشه تا اگر هر اتفاقی هم برای آینه افتاد، نیازی به نگرانی و یا پرداخت هزینه‌ای نباشه. و ما رایگان مشکل به وجود اومده رو برطرف می‌کنیم. مثلا اگر لمس آینه یا نور اون دچار اختلالی بشه، شامل این ضمانت هست و براتون حل میشه. اما مواردی مثل شکسته شدن یا ضربه خوردن آینه نمی‌تونه شامل این گارانتی باشه. ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا در صورتی که آینه مورد پسند شما نشد، بتونین اون رو به خودمون برگردونین.

برای سفارش آینه نوردار اتاق کودک و هر آینه دلخواه خودتون می‌تونین با شماره‌های مجموعه ما 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. هر سوالی هم داشتین و یا نیاز به مشاوره بود، همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن شما رو به‌ بهترین نحو راهنمایی کنن تا خریدی لذت‌بخش رو تجربه کنین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه دب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ