آینه میکاپ چرخ‌دار

آینه میکاپ چرخ‌دار

آینه‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن، تفاوت‌های زیادی با شکل گذشته خودشون دارن. چون به لحاظ کیفیت و درخشانی خیلی پیشرفت کردن و اصلا قابل مقایسه با سبک قدیمی خودشون نیستن. درواقع آینه‌ها امروزه تخصصی‌تر شدن و برای هر کاربردی آینه‌های مخصوصی وجود داره که می‌تونه نسبت به آینه‌های دیگه عملکرد خیلی بهتری داشته باشه. یکی از این موارد آینه میکاپ چرخ‌دار هست که این آینه یکسری مزایای اون باعث شده تا خیلی مورد توجه قرار بگیره.

آینه میکاپ چرخ‌دار
آینه میکاپ چرخ‌دار

آینه میکاپ چرخ‌دار چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه

آینه‌هایی که برای میکاپ و آرایش به‌کار میرن مثل آینه میکاپ چرخ‌دار باید وضوح خیلی بالایی داشته باشن. تا بتونن تصویر خیلی خوبی رو از صورت و چهره در خودشون ارائه بدن. چون درخشانی و وضوح تصویر آینه خیلی موضوع مهمی هست که در مورد آینه‌ها خیلی باید به اون توجه کرد. به همین دلیل یکی از کارهایی که در طول این سال‌ها روی آینه‌ها انجام شده، کیفیت اون هست که در مورد آینه‌های قدیمی اینطور نبود.

آینه میکاپ چرخ‌دار
آینه بک‌لایت چرخی

ایجاد تصویر واضح در آینه به‌قدری مهم هست که برخی از آینه‌ها دارای نورپردازی هم هستن. چون نورپردازی آینه به‌صورتی انجام میشه که بتونه مقابل خودش رو کاملا روشن کنه. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار می‌گیرین، چهره و پوست خودتون رو کاملا واضح در آینه می‌بینین. این نور خیلی به شما کمک میکنه تا با دید خیلی خوبی که براتون ایجاد شده، بتونین میکاپی زیبا و بی‌نقص داشته باشین. چه شما خودتون بخواین میکاپتون رو انجام بدین و چه به‌عنوان آرایشگر و میکاپ‌آرتیست این نوع از آینه‌ها خیلی کمک‌کننده هستن.

مزیت‌های آینه میکاپ چرخ‌دار چیه

آینه میکاپ چرخ‌دار یک مزیت قابل توجهی که داره، امکان جایه‌جایی راحت اونه. چون با چرخ‌هایی که زیر آینه تعبیه شده شما بدون صرف هیچ انرژی خاصی می‌تونین اون رو به جای دیگه‌ای که مدنظرتون هست، منتقل کنین. به این دلیل که گاهی تغیییر دکوراسیون انجام میشه تا بتونه در محیط تنوع ایجاد کنه. یا این که در برخی از فضاها مثل سالن زیبایی ممکنه که نیاز باشه تا آینه به جای دیگه‌ای منتقل بشه. که با این چرخ‌دار شما به‌راحتی می‌تونین اون رو به هر قسمتی که دوست دارین ببرین.

آینه میکاپ چرخ‌دار
آینه قدی چرخ‌دار

جابه‌جایی آینه میکاپ چرخ‌دار، آینه رو در حالت خیلی ایمنی نگه میداره و جابه‌جا میکنه. و اصلا نگرانی بابت جابه‌جایی آینه و خطراتی که ممکنه باعث شکستن آینه بشه، وجود نداره. به همین جهت برای افرادی که دائما در حال تغییر دکوراسیون هستن یا نیاز دارن که آینه‌شون رو به قسمت‌های مختلفی منتقل کنن، توصیه میشه که آینه چرخ‌دار سفارش بدن.

اما چرا آینه میکاپ چرخ‌دار رو به ما سفارش بدین

آینه میکاپ چرخ‌دار یا هر آینه‌ای که در نظر داشته باشین رو ما در کارگاه تولید آینه خودمون با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنیم. کیفیت محصولات خودمون رو تضمین می‌کنیم و به همین دلیل هم ضمانت بی قید و شرط روی آینه‌ها در نظر گرفتیم. این ضمانت بی قید و شرط مثلا شامل مواردی مثل این هست که اگر در زمان در یافت آینه دچار شکستگی شد، براتون سریعا تعویض می‌کنیم. همچنین آینه‌ها شامل گارانتی یکساله هم هستن. به این حالت که اگر در یکسال اول خرید، مشکلی برای چرخ‌ها به‌وجود بیاد، رایگان براتون برطرف می‌کنیم.

آینه میکاپ چرخ‌دار
آینه چرخ‌دار آرایشی

بنابراین اگر نیاز به آینه میکاپی دارین یا خودتون سالن دارین، بدونین که آینه میکاپ چرخ‌دار یکی از کاربردی‌ترین آینه‌ها برای فضای شماست. همچنین از نظر ظاهری هم خیلی ظاهر زیبایی داره که باعث میشه تا وقتی در فضایی قرار بگیره، جلوه اون رو بیشتر کنه و به زیبایی‌هاش اضافه کنه. بنابراین بهتره که همین الان برای خرید این آینه اقدام کنین تا بتونین علاوه بر داشتن آینه‌ای خیلی زیبا، با بهترین قیمت هم اون رو تهیه کنین. چون همونطور که خودتون در جریان هستین، نوسانات خیلی زیادی هر روزه در بازار وجود داره. به همین دلیل هر چه سریع‌تر اقدام به سفارش کنین، برد بیشتری دارین.

برای سفارش آینه میکاپ چرخ‌دار یا برای مشاوره می‌تونین با شماره‌های 02188219664 و 09901717305 تماس بگیرین. همکاران ما هر سوالی که داشته باشین رو با کمال میل به شما جواب میدن تا بتونین بهترین انتخاب برای آینه و فضاتون رو داشته باشین.

آینه میکاپ چرخ‌دار بیشتر چه جاهایی استفاده میشه

آرایشگاه

آینه میکاپ چرخ‌دار یکی از آینه‌های خیلی کاربردی برای فضای آرایشگاه و سالن زیبایی هست. آینه میکاپ درواقع نیاز هر آرایشگاهی محسوب میشه. که این آینه باید کیفیت و مقاومت خیلی بالایی هم داشته باشه. آینه میکاپ به‌خصوص برای آرایشگاه‌های زنانه خیلی اهمیت زیادی داره. البته که آرایشگاه مردانه هم امروزه در اون خدمات زیبایی بیشتری مثل گریم ارائه میشه و دیگه مثل قدیم نیست و خیلی هم مورد توجه قرار می‌گیره.

آینه میکاپ چرخ‌دار
آینه چرخ‌دار آرایشگاه

آینه میکاپ چرخ‌دار رو شما به‌راحتی می‌تونین در قسمت‌های مختلف سالن استفاده کنید و اگر در جای دیگه‌ای نیاز باشه، اون رو ببرین. حتی ممکنه شما بعد مدتی نیاز داشته باشین که دکوراسینتون رو تغییر بدین. که با این آینه‌ها شما دیگه خیلی راحت می‌تونین این کار رو انجام بدین.

خونه

آینه میکاپ و آرایش یک آینه‌ای هست که از اون در هر خونه‌ای هم استفاده میشه. در بین آینه‌های مختلفی که وجود داره، آینه میکاپ چرخ‌دار به‌خاطر مزیت‌هایی که داره، از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌هاست. شما با استفاده از این آینه در اتاق‌خواب یا نشیمن ضمن این که یک آینه خیلی کاربردی رو دارین، می‌تونین زیبایی بیشتری هم به فضای خودتون ببخشین.

آینه میکاپ چرخ‌دار
آینه چرخ‌دار گریم

آینه‌ها به‌طور کلی باعث میشن تا در هر فضایی که قرار می‌گیرن، اون رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون بدن. کیفیت آینه‌هایی هم که امروزه دارن تولید میشن طوریه که خیلی شفاف و درخشان هستن. پس می‌تونن تاثیر خیلی بیشتری هم داشته باشن. و فضای خونتون رو خیلی زیباتر از اونچیزی که هست جلوه بدن.

کلینیک‌های زیبایی و استودیو

کلینیک‌هایی که خدمات زیبایی دارن و یا استودیوهای مختلف هنری مثل عکاسی و… یکی دیگه از مواردی هستن که آینه میکاپ چرخ‌دار خیلی برای اون‌ها مناسبه. چون این آینه‌ها خیلی عملکرد خوبی رو در این سبک از فضاها می‌تونن داشته باشن.

آینه میکاپ چرخ‌دار
آینه نوری چرخ‌دار

علاوه‌بر عملکرد خوب آینه میکاپ چرخ‌دار، این آینه‌ها از زیبایی خیلی فوق‌العاده‌ای هم برخوردار هستن. چون در این فضاها ظاهر و زیبایی موضوع خیلی مهمی هست و می‌تونه در انتخاب بقیه هم این موارد خیلی تاثیر داشته باشه. تقریبا میشه گفت اولین چیزی که افراد را به مرکزی جذب میکنه، ظاهر اون فضاست. پس ما باید هر فضایی که داریم و در اون خدماتی رو به بقیه ارائه میدیم، جز کیفیت بالا به ظواهر هم توجه کنیم. که آینه میکاپ چرخ‌دار از وسیله‌هایی هست که خیلی می‌تونه تغییرات خوبی رو ایجاد بکنه.

انواع آینه میکاپ چرخ‌دار

برای ساخت آینه میکاپ چرخ‌دار میشه آینه‌های مختلفی رو به کار برد و ایجاد کرد. هر کدوم از این آینه‌ها مزایای خاص خودشون رو دارن که شما بر اساس فضا و سلیقه‌ای که دارین می‌تونین آینه مدرن آرایشی خودتون رو انتخاب کنین.

آینه‌های دارای نورپردازی

نور برای کارهایی مثل آرایش و میکاپ خیلی موضوع مهمی هست. که این آینه‌ها این نور مورد نیاز رو به بهترین حالت خودش فراهم میکنن. تا وقتی مقابل اون قرار می‌گیرین بتونین خودتون کاملا روشن ببینین. این آینه‌ها دو نوع هستن، هالیوودی و بک‌لایت.

آینه میکاپ چرخ‌دار
آینه هالیوودی چرخ‌دار

در آینه هالیوودی چراغ‌ها روی خود آینه یا قاب اون با یک فاصله معینی قرار می‌گیرن. اما در آینه بک‌لایت چراغ به‌صورت یک‌تکه پشت آینه قرار داده میشه و یک نورپردازی ملایمی رو داره. هر دوی این چراغ‌ها LED هستن و فقط شکل ظاهریشون با هم فرق میکنه. اما هر دوی این‌ها نور خیلی طبیعی و خوبی رو ایجاد می‌کنن.

آینه میکاپ چرخ‌دار
آینه بک‌لایت آرایشی

اغلب آینه‌های آرایشی و میکاپ که امروزه استفاده میشن، از این نوع آینه‌ها هستن و دیگه آینه‌هایی که سبک قدیمی دارن استفاده نمیشن. چون عملکرد این آینه‌ها به‌عنوان آینه میکاپ خیلی بهتر از اون آینه‌هاست. از نظر زیبایی هم قابل مقایسه نیستن و با نوردهی خودشون جلوه خیلی خاصی رو هم به خود آینه و هم محیطی که در اون قرار می‌گیرن، میدن.

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه هم یک نوع از آینه‌هایی هست که می‌تونه خیلی کاربردی باشه. چون استفاده از هر دو طرف اون همزمان وجود داره. اغلب این آینه‌ها برای آرایشگاه و سالن زیبایی استفاده میشن. و در قسمت‌های وسط سالن قرار می‌گیرن تا بتونن امکان استفاده از هر دو طرف خودشون رو بدن.

آینه میکاپ چرخ‌دار
آینه دوطرفه آرایشگاهی

برای همین بهتره که آینه میکاپ چرخ‌دار از نوع دوطرفه طوری باشه که بتونه راحت‌تر جابه‌جا بشه. برای همین استفاده از چرخ برای اون خیلی کمک‌کنندست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ