آینه میکاپ پایه دار

آینه میکاپ پایه دار

آینه میکاپ پایه دار

امروزه همه چی پیشرفت کرده و دیگه مثل قدیم نیست. و همینطور تو تکنولوژی تولید آینه ها پیشرفت زیادی شده.آینه های هرجایی مخصوص اون محل طراحی می‌شه و فقط یک آینه برای همه مکان‌ها استفاده نمی‌شه. برای هر شغلی یک آینه مخصوص طراحی می‌شه که نیاز اون کار رو برطرف کنه.مثلاً برای آرایشگر ها و سالن های آرایش آینه میکاپ پایه دار که فوق شفافن و فقط مخصوص گریم های تخصصی هستن طراحی می‌شه.



بیایین با خودتون روراست باشین. اگه شما از وسایل قدیمی و آینه های غیر شفاف استفاده می‌کنین و احساس می‌کنین که یک میکاپ آرتیست حرفه ای هستین باید بگم دیگه اون زمان گذشته و شما تو چشم مشتری‌هاتون اینجور به نظر نمیاین. برای اینکه مشتری بیشتری رو جذب کنین و مشتری‌هایی که براتون میاد مشتری دائمی باشن باید شما یک فضای لوکس و آرامش بخش رو مهیا کنین.با کمک آینه میکاپ پایه دار می‌تونین این فضا رو ایجاد کنین.

آینه میکاپ پایه دار

اگه دقت کرده باشین و میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای و مطرح دنیا رو دیده باشین همیشه آینه های مخصوص گریم در کنارشون وجود داره و با این آینه ها که دارای نور پردازی هم هستن کار گریم رو انجام میدن. نمی‌شه شما مسابقه رالی بدین اما ماشین‌تون یک ماشین ضعیف و معمولی باشه.برای شرکت تو مسابقه رالی باید یک ماشین با موتوری قوی داشته باشین.

همینطور برای اینکه تو کار میکاپ موفق باشین و جزو افراد برجسته بشین و تخصص‌تون رو به همه نشون بدین حتما باید از ابزار درجه یک توی کار میکاپ استفاده کنین. مثل لوازم آرایش عالی و مارک و آینه های تخصصی و شفاف. اگه شما همچنان تفکر قبل رو دارین و فکر می‌کنین خرید آینه میکاپ پایه دار بروز تاثیری در شغل شما نمی‌زاره مطمئن باشین و شک نکنین که پیشرفتی تو این زمینه نخواهین کرد.

آینه میکاپ پایه دار

خرید از کارگاه آینه‌ها شرایط و مزیت‌هایی رو داره که باید بدونی

برای خرید می‌تونین به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین.چرا می‌گیم این کمپانی مثل بهترین فروشگاه های دنیا عمل می کنه؟ دلیل داره که اونو برای شما توضیح می‌دیم ما دوست داریم با خرید کردن از کارگاه آینه ها حس خوبی داشته باشین و کاملا راضی باشین و به خریدتون اطمینان داشته باشین. مزیت های خرید از کارگاه آینه ها رو بهتون توضیح می‌دیم با ما همراه باشین.

آینه میکاپ پایه‌ دار گارانتی یکساله داره

یکی از مزیت های مهم خرید از کارگاه آینه ها و تمام محصولاتی که از این کارگاه تهیه می‌کنین دارای گارانتی یک ساله است. یعنی اگه قطعات آینه ‌هاتون خراب بشه و از کار بیفته مثل تاچ، نور،ریموت و … ما اونو برای شما بدون دریافت هیچ هزینه ای درست می‌کنیم.

آینه میکاپ پایه دار

اصلا نگران شکستن آینه میکاپ پایه دار موقع حمل و نقل نباشین اون با ما

کسانی که مسیرشون از کارگاه دوره و نگران این هستن که موقع ارسال آینه‌شون آسیب ببینه و بشکنه باید بگیم که اصلاً به این مورد فکر نکنین. به خاطر اینکه آینه ها بسته بندی های محکمی دارن .

و علاوه بر اون اگه کوچکترین اتفاقی برای آینه ها موقع ارسال بیوفته ما یک آینه جدید رو که مثل آینه ای که سفارش دادین طراحی می کنیم و به مرحله تولید می‌رسونیم و هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی‌کنیم این یک مزیت بزرگه که از نگرانی های شما کم می‌کنه.

از بهترین جنس و متریال برای ساخت آینه میکاپ‌ پایه دار استفاده می‌شه

تمامی قطعات استفاده شده برای ساخت آینه میکاپ پایه دار و هر مدل آینه دیگه از بهترین و باکیفیت ترین جنس ها در بازار هست و آینه‌ای که استفاده میشه فوق شفافه و بسیار کیفیت بالایی داره .این آینه ها رو برای کارهای صادراتی استفاده می کنن .این آینه ها مخصوص ساخت کارهای لاکچری هستن.

آینه میکاپ پایه دار

آینه میکاپ پایه دار رو می‌شه به صورت ثابت و متحرک تولید کرد

آینه میکاپ پایه دارو میشه به صورتی طراحی کرد که اونو به راحتی جابجا کنین و یا ثابت باشه. ادامه این نوشته بیشتر در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم و براتون توضیح می‌دیم.

آینه میکاپ پایه دار متحرک یا چرخدار

آینه میکاپ پایدار رو می‌تونم به صورت چرخ دار تولید کنیم. آینه هایی که در سایز های بزرگ طراحی می‌شن و یا سبک آینه قدی هستن ، وزن زیادی دارن. علاوه بر این اگه شما کسی هستین که ذوق زیادی دارین و دوست دارین دکوراسیون رو تند تند تغییر بدین ،آینه های چرخدار مناسب شماست.

از اونجایی که کار میکاپ یک شغل هنری محسوب میشه و کسی که هنریه تغییر و تحول رو دوست داره آینه های چرخدار می‌تونه یک انتخاب عالی باشه. کسانی که سالن آرایشگاه‌شون اجاره ای هست و چند وقت یکبار جابجایی دارن آینه آرایش متحرک که به راحتی جابجا میشه بهترین انتخاب برای همچین شرایطیه.

آینه میکاپ پایه دار ثابت

آینه های پایه دارو می‌تونی به صورت ثابت روی دیوار نصب کنین .این آینه ها رو به صورت آینه قدی و دیواری و رومیزی و دوطرفه تولید می‌کنیم. مدل دو طرفه آینه های پایه دار بسیار جذابن و فضای سالن رو خیلی شیک و منحصر به فرد می کنن. مدل آینه میکاپ پایه دار دیواری رو با دریل و پیچ به دیوار نصب می کنیم. امکان جابجایی این آینه کمی سخت و دشوار اگه بخواین آینه رو جابجا کنین جای پیچ ها روی دیوار می‌مونه.

آینه میکاپ پایه دار

چند مدل جدید آینه میکاپ پایه دار

  • آینه میکاپ پایه دار قدی
  • آینه میکاپ پایه دار دیواری
  • آینه میکاپ پایه دار دوطرفه
  • آینه میکاپ پایه دار متحرک
  • آینه میکاپ پایه دار ثابت
  • آینه میکاپ پایه دار چرخ دار
  • آینه میکاپ پایه دارقاب دار
  • آینه میکاپ پایه دار بدون قاب
  • آینه میکاپ پایه دار بک لایت
  • آینه میکاپ پایه دارچراغ دار
  • آینه میکاپ پایه دار هالیوودی
  • آینه میکاپ پایه دارقاب استیل
  • آینه میکاپ پایه دار ریموتی
  • آینه میکاپ پایه دارحسگری
  • آینه میکاپ پایه دارتاچ
آینه میکاپ پایه دار

آینه میکاپ پایه دار دوطرفه

اگه میخوای هر روز بهتر از دیروز باشی و پیشرفت کنی باید از هر لحاظی بروز و عالی باشی.یکی از مدل های جدید و خاص آینه میکاپ پایه دار مدل دوطرفست.دو آینه دقیقا در شکل و اندازه هم پشت به هم روی یک پایه نصب می‌شن که دونفر می‌تونن تو یه مکان و زمان از این آینه استفاده کنن.

اگه وسط سالن ارایشگاه‌تون خالیه و مشتری زیادی هم دارین این آینه میکاپ پایه دار دوطرفه به شما کمک می‌کنه تا هم از همه قسمت‌های سالن استفاده بشه و هم فضا خاص و مدرن بشه و مشتری احساس راحتی کنه.

مابین آینه های دوطرفه می‌تونیم ال ای دی نصب کنیم و روی آینه ها رو سند بلاست کنیم تا وقتی کسی که جلوی آینه قرار می‌گیره نور ال ای دی ها روی صورتش بیوفته تا یک میکاپ بی نقصی رو تجربه کنه.

اگه شما جزو کسایی هستین که هنوز از آینه های قدیمی که دورتادور سالن نصب شدن استفاده می‌کنین اصلا به فکر پیشرفت نباشین ولی اگه دوسدارین پیشرفت کنین و با میکاپ آرتیست های حرفه‌ای رقابت کنین حتما باید بروز باشین ویکی از راه‌های بروز بودن استفاده کردن از فضای سالن آرایشگاه به نحوه احسنه.

آینه میکاپ پایه دار
آینه قدی

آینه میکاپ پایه دار هالیوودی

آینه های هالیوودی مدلی جدیدیه و مخصوص میکاپ کردن هستن.این آینه ها مخصوص میکاپ های تخصصین و میکاپ آرتیست‌های معروف از این آینه استفاده می‌کنن.اگه فضای سالن آرایشگاه شما نور طبیعی نداره و تاریکه آینه هالیوودی بهترین انتخابه.با کمک ریموت می‌تونین نور آینه هالیوودی رو تنظیم کنین.با داشتن این آینه شما یک آرایشگر حرفه ای بنظر میاین و دقت‌تون تو کار بخاطر نور زیاد آینه بیشتر می‌شه.

آینه میکاپ پایه دار
آینه آرایشگاه

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ