آینه نوری هوشمند

آینه میکاپ نوری

آینه میکاپ آینه‌ای هست که نباید یک آینه معمولی باشه. به این دلیل که میکاپ و گریم امروزه خیلی تخصصی و حرفه‌ای در حال انجام هستن. بنابراین آینه هم که یکی از وسیله‌های مهم برای میکاپ محسوب میشه، نباید یک آینه ساده باشه. آینه میکاپ نوری یکی از آینه‌های جدیدی هست که در این متن قراره به اون بپردازیم. این آینه عملکرد خاصی رو داره که موجب میشه تا با استفاده از اون بتونین میکاپی هم که انجام میدین، تمیز و با دقت باشه. عملکردی که آینه‌های ساده نمی‌تونن اون رو داشته باشن.

آینه میکاپ نوری
آینه میکاپ نوری

آینه میکاپ نوری چه مشخصاتی رو داره

آینه میکاپ نوری به آینه‌ای گفته میشه که دارای نور مخفی و ملایمی هست. نور مخفی و ملایم آینه به وسیله چراغ LED فراهم میشه. از چراغی با ضخامت کم و یک تکه استفاده میشه که پشت آینه هم قرار داده میشه. چراغ که پشت آینه قرار می‌گیره، نور یکدستی رو ایجاد می‌کنه. وقتی هم که جلوی این آینه قرار بگیرین، نور منتشر شده از اون کمک می‌کنه تا تصویری که در آینه ایجاد میشه کاملا روشن و واضح باشه.

آینه میکاپ نوری
آینه آرایشی

اصولا برای میکاپ و آرایش نور یکی از ضروریات هست که این نور باید از جای درستی منتشر بشه و همینطور میزان مناسبی هم داشته باشه. این موارد منجر به طراحی آینه‌ای خاص مثل آینه میکاپ نوری شد که از بهترین آینه‌های آرایشی موجود محسوب میشه. چون نور خودش رو به بهترین شکل ممکن و دقیق و متمرکز روی چهره منتشر می‌کنه. همین نور خوب موجب میشه تا دید بهتری هم برای شما ایجاد بشه. و در نهایت هم بتونین کارتون رو به نحو احسنت پیاده کنین.

آینه میکاپ نوری
آینه نوردار

مزیت‌های دیگه آینه میکاپ نوری چه مواردی هست

جدا از عملکرد خیلی خوبی که آینه میکاپ نوری داره از زیبایی ظاهری خیلی خاصی هم برخوردار هستش. زیبایی آینه به حدی هست که وقتی اون رو در فضایی قرار میدین، کل اون فضا رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار میده. و درواقع به نوعی به نقطه کانونی در اون فضا تبدیل میشه. دکوراسیون و زیبایی اون یکی از موضوعات مهمی هست که امروزه خیلی مورد توجه قرار می‌گیره. وسیله‌هایی که در یک فضایی قرار می‌گیرن، تاثیر مستقیمی روی چیدمان و زیبایی دارن. بنابراین باید در انتخاب اون‌ها خیلی دقت کرد.

آینه میکاپ نوری
آینه سالن آرایشی

آینه هم که تاثیر خاصی رو روی چیدمان داخلی داره و به طور کلی موجب میشه تا فضا بزرگ و روشن به نظر برسه. چون آینه فضای اطراف رو در خودش انعکاس میده و با این وجود باعث میشه تا فضا گسترده‌تر دیده بشه. بنابراین آینه موجب میشه تا فضای شما دلبازتر هم به چشم بیاد.

مهم‌ترین موارد استفاده آینه میکاپ نوری چیه

میکاپ و گریم کارهای تخصصی هستن که دارن به طور حرفه‌ای در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی انجام میشن. وقتی یک کاری خیلی تخصصی و حرفه‌ای انجام میشه، باید ابزار کاری هم که برای اون کار مورد استفاده قرار می‌گیره حرفه‌ای باشن. آینه میکاپ نوری یک آینه حرفه‌ای برای میکاپ محسوب میشه. بنابرای برای فضایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی حتما بهتره که از اینچنین آینه‌هایی استفاده بشه. تا شما به عنوان آرایشگر بتونین دید بهتری روی چهره مشتری‌تون داشته باشین. وقتی دی بازی داشته باشین، قطعا عملکرد شما هم خیلی بهتر میشه.

آینه میکاپ نوری
آینه نوری آرایشگاهی

اگر نگاهی هم به آرایشگاه‌ها و سالن‌های امروزی و مدرن بندازین، می‌بینین که تمام اون‌ها هم از آینه‌هایی مثل آینه میکاپ نوری استفاده می‌کنن. چون این آینه‌ها از هر جهتی بر آینه‌های معمولی ارجحیت دارن. پس اگر شما هم می‌خواین که هم خودتون و هم فضای آرایشگاهتون حرفه‌ای به نظر برسه، بهتره از این آینه‌های مدرن در اون استفاده کنین. وقتی از ای آینه استفاده کنین خودتون متوجه میشین که چقدر می‌تونن به شما کمک کنن تا بتونین کارکرد بهتری رو داشته باشین.

آینه میکاپ نوری
آینه سالن زیبایی

غیر از آرایشگاه وجود آینه میکاپ نوری برای هر خونه‌ای هم می‌تونه مورد نیاز باشه. چون شما خیلی اوقات برای روزمره و حتی برخی از مراسم‌ها خودتون هم می‌تونین میکاپ و آرایش خودتون رو انجام بدین. آینه نوری نور خودش رو خیلی دقیق و متمرکز روی صورت شما میندازه و شما دید کاملا بازی رو روی صورت خودتون دارین. بنابراین خودتون هم می‌تونین آرایشی تمیز و بی‌نقصی رو برای خودتون انجام بدین و نیازی به پرداخت هزینه‌های زیادی به آرایشگاه نداشته باشین.

آینه میکاپ نوری
آینه نوری برای آرایش

آینه میکاپ نوری چه قابلیت‌هایی رو هم می‌تونه اضافه‌تر داشته باشه

اما یکسری قابلیت‌هایی هم هستن که این قابلیت‌ها می‌تونن به صورت انتخابی روی آینه میکاپ نوری نصب بشن. یعنی جدا از نورپردازی خیلی خوب این آینه‌ها شما می‌تونین یکسری قابلیت‌های خاص و جذاب دیگه‌ای هم روی آینه سفارشی‌تون داشته باشین.

آینه میکاپ نوری
آینه نوری گرد

. نوری که از آینه منتشر میشه رو خودتون می‌تونین تنظیم بکنین. به این صورت که میزان نور رو بتونین بیشتر و کمتر کنین و یا این که رنگ نور آینه رو تغییر بدین.

. یک قابلیت خیلی خاص دیگه امکان اتصال آینه به اینترنت و بلوتوث هستش. با این امکان شما می‌تونین از طریق آینه میکاپ نوری خودتون موسیقی یا ویدئو پخش کنین. تا وقتی جلوی آینه مشغول میکاپ هستین بتونین از زمانی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین. ممثلا از آینه پادکست یا موسیقی مورد علاقه خودتون رو گوش بدین و اینطوری آرامش بیشتری هم براتون ایجاد میشه.

. روی آینه امکان حکاکی هم وجود داره. هر طرح یا نوشته‌ای می‌تونه روی صفحه نمایش آینه حک بشه. در این صورت آینه شما خیلی خاص و متفاوت میشه که در کنار نور آینه جلوه خیلی خاصی رو خواهد داشت.

. همچنین روی صفحه آینه می‌تونه زمان و دما و تاریخ هم می‌تونه نمایش داده بشه. تا با نگاه کردن به صفحه آینه بتونین از اون‌ها اطلاع پیدا کنین.

. یک آینه کوچیکی که قابلیت بزرگنمایی داره هم می‌تونه روی صفحه آینه قرار داده بشه. این آینه کوچیک به شما کمک می‌کنه تا بتونین قسمت‌هایی از چهره و پوست رو که می‌خواین از نمای نزدیکی ببینین. و این به شما کمک می‌کنه تا آرایشی دلخواه و حرفه‌ای رو بتونین انجام بدین.

آینه میکاپ نوری
آینه نوری رومیزی

چرا آینه میکاپ نوری دلخواه خودتون رو از کارگاه تولیدی آینه بخرین

کارگاه تولیدی آینه تولید کننده انواع آینه میکاپ نوری و همینطور آینه‌های دیگه هست. تمام سفارشاتی که داده میشن، در کمترین زمان ممکن آماده میشن و به دست مشتری می‌رسن. آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردار هستن. همینطور با توجه به کیفیتی که دارن، از قیمت مناسبی هم بهره‌مند هستن. چون برای ساخت و فروش آینه‌ها هیچ واسطه‌ای وجود نداره و همین موضوع باعث حذف هزینه‌های اضافی شده.

آینه میکاپ نوری
آینه میکاپ نوری

اما جدا از این موارد، هر آینه‌ای که در این مجموعه تولید میشه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هست. تا اگر زمانی برای آینه اتفاقی افتاد، بتونین از این ضمانت استفاده کنین و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم نباشه. مثلا اگر نورپردازی آینه دچار اشکال شد، ما براتون اگر لازم باشه حتی لامپ آینه رو هم تعویض می‌کنیم. به علاوه همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم. تا با خیالت راحت ثبت سفارش انجام بدین و اگر آینه مورد دلخواه و خواسته‌تون نبود، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

برای ارتباط با ما و ثبت سفارش هم می‌تونین از طریق شماره‌ 09357015855 اقدام کنین. هر سوال و یا راهنمایی هم که نیاز داشتین، می‌تونین از طریق این شماره با همکاران و مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا اون‌ها بتونن با تجربه خوب خودشون، بهترین پیشنهادات رو برای شما داشته باشن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ