آینه نوردار متحرک مزون

آینه مزون نوری مدرن

آینه یکی از وسیله‌های مهمی در زندگی روزمره محسوب مشه. اما این آینه نقش و اهمیت بالایی در برخی از فضاها و کاربردها پیدا می‌کنه. مثل مزون که آینه در اون به‌قدری مهم هست که بدون آینه اصلا امکان فعالیت برای هیچ مزونی وجود نداره. اما از بین آینه‌های جدیدی که امروزه معرفی شدن، آینه مزون نوری مدرن از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای هر مزونی محسوب میشه. به این دلیل که عملکرد این آینه اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی و معمولی نیست. همین موضوع ههم باعث شده تا دیگه اون آینه‌ها استفاده‌ای نداشته باشن. و به‌جای اون‌ها آینه‌های مدرن امروزی مورد استفاده قرار بگیرن.

آینه مزون نوری مدرن
آینه مزون نوری مدرن

معرفی آینه مزون نوری مدرن

آینه مزون نوری مدرن از جدیدترین آینه‌هاست که داشتن نورپردازی اون باعث شد تا خیلی مورد توجه قرار بگیره. نور آینه به‌وسیله چراغ LED که پشت آینه کار گذاشته میشه، تامین میشه. چراغی که برای آینه نوری استفاده میشه شکل خاصی رو داره و مثل لامپ‌های معمولی نیست. این چراغ نواری شکل و با ضخامت کم هست که پشت آینه قرار داده میشه. و موجب ایجاد نوری دور تا دور آینه به‌صورت مخفی هستش. که جلوه خیلی زیبایی رو به آینه میده. که می‌تونه توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه.

آینه مزون نوری مدرن
آینه نوری برای مزون

نور ملایمی که ایجاد میشه، خیلی خوب و به‌اندازه کافی هستش. و می‌تونه اطراف خودش رو خیلی خوب روشن کنه. بنابراین باعث میشه تا وقتی که جلوی آینه مزون نوری مدرن قرار بگیرین، بتونین خیلی بهتر خودتون رو ببینین. بنابراین اگر مزونی دارین و یا در حال آماده‌سازی اون هستین، بدونین که قطعا آینه مزونی نوری بهترین انتخاب برای مزون شماست. چرا که وقتی مشتری شما لباسی رو پرو می‌کنه و می‌خواد که خودش رو در آینه ببینه، با این آینه خیلی واضح‌تر می‌تونه خودش رو ببینه. بنابراین در نهایت هم باعث میشه تا تصمیم‌گیری راحت‌تری هم داشته باشه. چون دید کاملا واضحی رو روی خودش داره.

آینه مزون نوری مدرن
آینه بزرگ مزونی

دلیل استفاده از چراغ LED در آینه مزون نوری مدرن چیه

چراغ LED از بهترین ابزار روشنایی در بازار هستش که به دلیل مزایای فوق‌العاده اون، در خیلی از کاربردها از این چراغ استفاده میشه. چراغ LED نور طبیعی و ملایمی داره که سازگاری بالایی رو هم با چشم داره. و وقتی برای روشنایی فضایی از این چراغ استفاده میشه، نور اون خیلی طبیعی‌تر هستش. همچنین این چراغ از نظر مصرف انرژی چندین برابر کمتر و از نظر طول عمر هم چندین برابر بیشتر از چراغ‌های معمولی هستش. که با توجه به اهمیت مصرف انرژی در دنیای امروزی، استفاده از این چراغ بسیار انجام میشه.

آینه مزون نوری مدرن
آینه نوری مدرن

اما یک مزیت مهم دیگه که چراغ ال ای دی داره این هست که وقتی چراغ روشن می‌مونه، گرمایی رو از خودش منتشر نمی‌کنه. به همین دلیل برای آینه مزون نوری مدرن و انواع دیگه آینه‌ها حتما از چراغ LED استفاده میشه. چون لامپ‌های معمولی بعد از مدتی چنان گرمایی رو تولید می‌کنن که اصلا امکان لمس چراغ یا آینه دیگه وجود نداره. به همین خاطر این چراغ، خیلی ایمن هست و هیچ مشکلی رو ایجاد نمی‌کنه و باعث نمیشه که سطح آینه گرم بشه.

آینه مزون نوری مدرن
آینه برای مزون

آینه مزون نوری مدرن چه قابلیت‌های دیگه‌ای رو می‌تونه داشته باشه

. ممکنه شما در طول روز و با توجه به تغییرات روشنایی که در روز اتفاق میفته، نیاز به نور بیشتر و یا کمتری داشته باشین. این آینه می‌تونه قابلیت بیشتر یا کمتر شدن میزان نور خودش رو داشته باشه. در این صورت شما هر زمان می‌تونین نور دلخواه و مورد نیاز خودتون رو داشته باشین.

آینه مزون نوری مدرن
آینه قدی نوری

. آینه مزون نوری مدرن می‌تونه قابلیت تغییر رنگ نور خودش رو هم داشته باشه. یعنی به این صورت که شما مثلا رنگ آفتابی، مهتابی یا آبی رو انتخاب می‌کنین. و در صورت تمایل هر وقت که دوست داشتین، این تغییر رنگ نور رو اعمال می‌کنین. تا بتونین از رنگ‌های مختلفی برای روشنایی خودتون استفاده کنین.

. با وصل کردن آینه به اینترنت و بلوتوث هم می‌تونه این امکان فراهم بشه تا از آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. شما با پخش یک آهنگ می‌تونین فضای آرامش‌بخشی رو ایجاد کنین. این یک امکان خیلی جذابی هست که این آینه می‌تونه داشته باشه.

. روی صفحه آینه امکان نمایش دما، زمان و تاریخ هم وجود داره. تا فقط با نگاه کردن به صفحه آینه بتونین از این موارد اطلاع پیدا کنین.

. روی صفحه آینه مزون نوری مدرن می‌تونین درخواست بدین تا حکاکی انجام بشه. برای حکاکی میشه لوگوی مزون، اسم مزون و یا هر طرح و نوشته‌ای رو انتخاب کنین تا به زیباترین شکل روی آینه انجام بشه.

قابلیت‌هایی که برای آینه مزون نوری مدرن عنوان شدن، همه‌شون روی آینه نصب نیستن. بلکه برای داشتن هرکدوم از اون‌ها باید انتخاب کنین تا روی آینه نصب بشه. یعنی شما هر موردی که موردنیاز و یا دلخواهتون بود رو می‌تونین داشته باشین.

آینه مزون نوری مدرن
آینه نوری برای مزون

نحوه کارکرد و مورد استفاده قرار دادن آینه مزون نوری مدرن به چه صورته

برای این که بتونین آینه مزون نوری مدرن رو مورد استفاده قرار بدین، سه راه وجود داره. که این نحوه کارکرد هم به انتخاب شما برمی‌گرده که می‌خواین به چه صورتی آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

آینه مزون نوری مدرن
آینه نوری قدی مزون

. اولین حالتی که آینه نوری می‌تونه داشته باشه، لمسی هستش. در آینه لمسی شما با لمس کردن صفحه آینه می‌توننی آینه رو خاموش و روشن کنین. درواقع قسمتی روی صفحه آینه مشخص‌شده که می‌تونین با لمس انگشت به قابلیت‌های آینه دسترسی داشته باشین.

. ریموتی هم حالت دیگه‌ای هست که آینه مزون نوری مدرن می‌تونه نحوه کارکردش به اون صورت باشه. در آینه ریموتی شما با استفاده از یک کنترل می‌تونین از راه دور هم آینه رو خاموش و روشن کنین.

. اما حالت سومی که آینه مزون نوری مدرن می‌تونه داشته باشه، حسگریه. این یک حالت هوشمندی هست که عملکردی مشابه تلویزیون‌های هوشمند داره. به این صورت که شما جلوی آینه فقط با تکون دادن دستتون می‌تونین اون رو خاموش یا روشن کنین.

آینه مزون نوری مدرن
آینه بک‌لایت مزونی

آینه مزون نوری مدرن رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه مزونی مثل آینه مزون نوری مدرن و هر نوع آینه دیگه‌ای با کاربرد مد نظر شما در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. چون در ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. تا در نهایت بتونیم آینه‌هایی با بالاترین حد استاندارد رو به دست مشتریان عزیزمون برسونیم. و بتونیم بالاترین میزان رضایت رو هم کسب کنیم که این مورد از ابتدا اولویت کار ما بوده و هست.

آینه مزون نوری مدرن
آینه مزون نوری مدرن

اما چیزی که باعث شده تا کارگاه تولیدی آینه از بقیه رقبا پیشی بگیره، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. این ضمانت خیال شما رو کاملا راحت می‌کنه که اگر احیانا قراره اتفاقی هم برای آینه بیفته، نیازی نیست تا شما هزینه‌ای رو پرداخت کنین. فقط کافیه از طریق شماره‌هایی که در قسمت پایین اعلام می‌کنیم به ما اطلاع بدین. تا در زمان خیلی کمی رسیدگی و برطرف کنیم. البته در حالتی که آینه شکسته شده باشه یا ضربه خورده باشه، نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه. همچنین ضمانت مرجوعی هم داریم تا در صورتی که از آینه سفارشی‌تون رضایت کافی نداشتین، بتونین اون رو برگردونین.

شماره‌های تماس مجموعه هم که می‌تونین در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. هر سوال یا مشاوره‌ای هم در مورد آینه مزون نوری مدرن و یا هر نوع آینه دیگه‌ای دارین، می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ