آینه مزونی نوری

آینه مزونی نوری

در سال‌های اخیر مزون‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار شدن. و افراد بیشتری برای خرید به اون‌ها مراجعه کردن. به همین خاطر توجه به آیتم‌هایی که در اون قرار می‌گیره هم اهمیت بیشتری پیدا کردن. یکی از مهم‌ترین اون‌ها آینه هست که وجود اون از الزامات برای مزون محسوب میشه. با توجه به تنوعی که آینه‌ها هم دارن، گزینه‌های زیادی برای آینه وجود داره. اما آینه مزونی نوری یکی از بهترین آینه‌هایی هست که می‌تونه در مزون مورد استفاده قرار بگیره. چون هم عملکرد خیلی خوبی داره و هم ظاهر زیبایی برای آینه ایجاد می‌کنه. به همین دلیل هم هست که این آینه نوری خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه مزونی نوری
آینه مزونی نوری

معرفی و توضیح مشخصات آینه مزونی نوری

آینه مزونی نوری آینه‌ای هست که پشت اون چراغ LED کار گذاشته میشه. این چراغ به‌صورت یک‌تکه و به‌شکل نواری در قسمت پشت آینه قرار داده میشه. و باعث میشه تا نوری به‌صورت مخفی دور تا دور آینه ایجاد بشه. این نور خیلی ملایم و طبیعی هستش و می‌تونه به دید بهتر در آینه کمک کنه. این دید بهتر به‌خاطر استفاده از چراغ ال ای دی ایجاد میشه. بنابراین موجب میشه تا وقتی که جلوی آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی بهتر و واضح‌تر در آینه دیده بشین. آینه نوری به اسم آینه بک لایت هم شناخته میشه.

آینه مزونی نوری
آینه قدی نوری

این دید بهتر یک موضوع خیلی مهمی برای مزون محسوب میشه. چون هر مشتری که وارد مزون شما میشه بعد از پرو لباس با آینه مزونی نوری بهتر می‌تونه خودش رو در آینه ببینه. بنابراین می‌تونه تصمیم‌گیری راحت‌تری رو هم برای خرید داشته باشه. اما آینه ساده و معمولی قطعا این کاربرد رو نداره. چون طراحی این آینه به این صورته که نورش رو به‌طور یکدست و خیلی خوب بدون هیچ سایه‌ای منتشر می‌کنه. همین ویژگی باعث شده که خیلی هم مورد توجه قرار بگیره و در انواع کاربردها از این آینه استفاده بشه.

آینه مزونی نوری
آینه نوری برای مزون

آینه مزونی نوری چه تاثیری در طراحی و دکوراسیون مزون داره

آینه مزونی نوری علاوه بر این که نور خیلی خوبی رو برای دید بهتر ایجاد می‌کنه، با ظاهر زیبایی که داره باعث ایجاد فضای زیباتری میشه. خود نوری که آینه نوری منتشر می‌کنه جلوه خیلی خاصی رو به آینه می‌بخشه. و همین جلوه زیبایی که آینه پیدا می‌کنه موجب زیبایی و مدرنی فضای مزون میشه. این طراحی و دکوراسیون هم از موارد مهمی هستن که در مزون باید به اون توجه بشه. چون یکی از فاکتورهایی محسوب میشه که می‌تونه افراد زیادی رو به خودش جلب کنه.

آینه مزونی نوری
آینه بک‌لایت مزونی

آدم‌ها برای انتخاب هر فضایی برای گرفتن خدمات یا خرید به اولین چیزی که توجه می‌کنن، ظاهر و دکوراسیون اون هست. و می‌تونه در ذهن مخاطب شما تاثیر بذاره و به‌نوعی به‌عنوان ویترینی برای کار شما محسوب بشه. که چقدر به‌روز و مدرن هستین. چون با ایجاد فضای زیبا و آرامش‌بخش می‌تونین حس بهتری رو هم برای خودتون و هم مشتری‌هایی که به مزون شما میان، ایجاد کنین. تا اون‌ها هم از بودن در مزون شما لذت ببرن و دوست داشته باشن که باز هم مراجعه کنن.

آینه مزونی نوری
آینه نوری برای مزون

همچنین آینه مزونی نوری موجب بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن محیط خودش میشه. که این مورد به‌خاطر انعکاس و بازتاب محیط اطراف در آینه و همینطور داشتن نورپردازی اون هستش. با این آینه فضای شما دلبازتر دیده میشه. و حتی خود وسیله‌های موجود در این فضا هم بهتر خودشون رو نشون میدن.

آینه مزونی نوری
آینه قدی بک‌لایت

قابلیت‌های آینه مزونی نوری چه مواردی می‌تونه باشه

. آینه مزونی نوری می‌تونه به این صورت باشه نور اون رو بتونین تنظیم کنین. یعنی اگر یک زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشته باشین، می‌تونین با این آینه میزان نورش رو کمتر یا بیشتر کنین. تا به نور دلخواه خودتون هم برسین.

آینه مزونی نوری
آینه نوری

. امکان دیگه آینه نوری این هست که قابلیت تغییر رنگ نور هم داره. یعنی شما انتخاب می‌کنین که چه رنگ‌هایی رو برای نورپردازی خودتون داشته باشین. تا هر زمان که مایل بودین از رنگ‌های دیگه نور آینه هم استفاده کنین.

. آینه مزونی نوری امکان وصل شدن به اینترنت و بلوتوث رو داره. در این حالت می‌تونین از آینه موسیقی گوش کنین یا حتی فیلم ببینین. این امکان جذابیت خیلی زیادی رو به آینه اضافه می‌کنه که تمام توجه‌ها رو به خودش می‌تونه جلب کنه. با این قابلیت شما می‌تونین با یک موسیقی ملایم در فضای مزون، آرامش بیشتری رو به اون ببخشین.

. روی صفحه نمایش آینه زمان، دما یا تاریخ می‌تونن نمایش داده بشن. شما می‌تونین انتخاب کنین هر کدوم و یا همه این موارد روی آینه اجرا بشه.تا با نگاه کردن به صفحه آینه از اون‌ها مطلع بشین.

هر کدوم از مواردی که ذکر شدن به درخواست شما مشتریان عزیز روی آینه نصب میشه. یعنی اینطور نیست که همه قابلیت‌ها روی آینه به‌طور خودکار نصب باشه. این انتخاب شما باعث میشه تا آینه خیلی کاربردی‌تر هم باشه. چون ممکنه برخی از این قابلیت‌ها نیاز یا مورد علاقه شما نباشه. بنابراین با این انتخابی که وجود داره، آینه عملکرد بهتری رو داره.

آینه مزونی نوری
آینه نوری بیضی

کارکرد آینه مزونی نوری به چه صورته

برای خاموش و روشن کردن آینه می‌تونین یکی از این سه راه رو انتخاب کنین. تا روی آینه سفارشی شما اجرا بشه.

. آینه مزونی نوری می‌تونه به‌صورت لمسی روشن و خاموش بشه. روی آینه قسمت‌هایی مشخص شده که با لمس اون‌ها می‌تونین از آینه استفاده کنین.

. حالت دیگه‌ای که آینه مزونی نوری رو می‌تونین مورد استفاده قرار بدین، ریموتی هستش. با ریموت شما می‌تونین با فاصله از آینه اون رو خاموش و روشن کنین. همچنین از قابلیت‌های نصب شده روی اون هم استفاده کنین.

. اما حالت دیگه‌ای که آینه نوری می‌تونه به کار بره، به‌صورت حسگری هستش. آینه حسگری خیلی شبیه به تلویزیون‌های هوشمند عمل میکنه. به این صورت که با فاصله از آینه می‌تونین فقط با تکون دادن دست‌تون اون رو خاموش یا روشن کنین. که دیگه نیازی به لمس یا ریموتی هم ندارین.

آینه مزونی نوری
آینه بک‌لایت مدرن

آینه مزونی نوری رو چرا بهتره از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

آینه مزونی نوری و هر آینه‌ای که مدنظرتون باشه رو در کارگاه تولیدی آینه با بالاترین استاندارد و کیفیت تولید میشه. در ساخت آینه که از صفر تا صد در همین کارگاه انجام میشه، بهترین مواد اولیه و تجهیزات کار گرفته میشن. تمام آینه‌ها طبق خواشته شما دقیقا تولید میشن. این امکان هم هست که اگر از آینه سفارشی خودتون رضایت نداشتین، بتونین اون رو مرجوع کنین.

آینه مزونی هوشمند
آینه مزونی نوری

اما یک امکانی رو در نظر گرفتیم که باعث تمایز این مجموعه با مجموعه‌های دیگه شده. و اون داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله برای تمام آینه‌هاست. با این ضمانت این اطمینان برای شما حاصل میشه که اگر هر اشکالی هم به وجود بیاد، بدون این که هزینه‌ای پرداخت کنین با با گارانتی برطرف می‌کنیم. مثلا در صورتی که آینه به‌طور لمسی کار میکنه و اختلالی در اون به وجود بیاد، خیلی زود براتون رفع می‌کنیم. البته این اطمینان رو هم به شما بدیم که کیفیت آینه‌ها خیلی بالاست و اصلا اینطور نیست که به‌سادگی مشکلی برای اون‌ها به وجود بیادش.فقط در صورتی که آینه دچار شکستگی یا ضربه یا همچین مواردی شده باشه، شامل ضمانت نیست.

شماره‌های تماسی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین 09901717305 و یا 02188068352 هستن. مشاوران و همکاران ما هر سوالی هم که داشته باشین، سعی می‌کنن به بهترین نحو راهنمایی کنن. تا بتونین خریدی لذت‌بخش با رضایت داشته بشین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ