آینه مدرن سالن زیبایی

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه مدرن سالن زیبایی صحبت کنیم تا شما با مدرن‌ترین و لاکچری‌ترین آینه‌های سالن آرایشگاهی بیشتر آشنا بشین و بنابر نیاز و سلیقه‌تون بتونین آینه‌ای که کارآیی و نیاز شمارو در کنار مدرن بودن تامین کنه رو خریداری کنین.پس با ما همراه باشین….

آینه مدرن سالن زیبایی
آینه مدرن سالن زیبایی

دیگه زمونه‌ی قدیم نیست که هر آرایشگری یا هر مکانی که می‌رفتیم یه آینه‌ی ساده می‌دیدیم که هم برای دستشویی هم آرایشگاه و هم خونه استفاده می‌شد و هیچ فرقی نداشت !اگه هنوز شما واسه هر جایی از یه جور آینه استفاده می‌کنین بهتره بهتون بگم که هنوز تو عهد قجر زندگی می‌کنین و بهتره برای پیشرفت خودتون رو با زمونه آپدیت کنین چون خیلی از رقیبای شما دارن هر روز وسایل کار خودشون رو آپدیت و مطابق با صنعت اروپا پیش می‌برن و اتفاقا با همین طرز فکر هر روز پله‌های ترقی رو بیشتر بالا میرن .

آینه مدرن سالن زیبایی
آینه مدرن سالن زیبایی

امروزه شرکت‌ها وکارگاه‌های سازنده‌ی آینه نوری گریم طراح‌های مختلفی رو استخدام کردن تا بنابر نیاز شما براتون بهترین آینه رو تولید کنن. و دیگه هیچ نیازی برای حضوری اومدن رو ندارین و فقط کافیه با یه تماس با تلفن همراه 09901717305تماس بگیرین و با دادن مدل و ابعاد آینه‌ی مورد نظر نصب شده تو محل کارتون تحویل بگیرین.و از وقت و زمان‌تون برای گشتن تو کوچه بازار برای پیدا کردن آینه نگذرین.با این کار دیگه استرس حمل و نقل و شکسته شدن حین مسیر رو ندارین و به راحتی تحویل می‌گیرین.

راستی تا یک سال هم آینه‌ی شما بعد از نصب ضمانت و گارانتی بی قید و شرط می‌شه که هر اتفاقی به جز شکستگی برای آینتون افتاد بتونین با یه تماس آینه‌ی خودتون رو تعمیر و تعویض کنین.حالا اینکه آینه گارانتی داره یعنی چی؟ یعنی اگه شما آینه‌ی نوری مثل هالیوودی یا چراغ‌دار سفارش بدین و از نظر سیستم برقی ، چراغ و یا سیستم لمسی اون به مشکل بخوره شامل گارانتی می‌شه . و یا ما به شما اطمینان می‌دیم که از بهترین و با کیفیت‌ترین برند و محصولات دارین خرید می‌کنین و اگر غیر این باشه و جنس فیک و یا نامرغوب به شما تحویل بدیم می‌تونین جنس خودتون رو مرجوع کنین.

آینه مدرن سالن زیبایی
آینه مدرن سالن زیبایی

بدون شک شما یکی از بهترین میکاپ آرتیستا و گریمورهای شهر خودتون هستین که تو گوگل سرچ کردین و به دنبال بهترین و خاص‌ترین آینه برای محل کارتون می‌گردین.پس با ما همراه باشین تا انواع آینه‌های مدرن و خاص و لاکچری که خیلی از رقیباتون بهمون سفارش دادن رو بهتون معرفی کنیم.

انواع آینه مدرن سالن زیبایی

  • آینه مدرن سالن زیبایی مدل بک لایت
  • آینه مدرن سالن زیبایی مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه سالن زیبایی مدل قاب‌دار
  • آینه سالن زیبایی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه سالن زیبایی مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه سالن زیبایی مدل حکاکی شده
  • آینه مدرن سالن زیبایی مدل آویزی
  • آینه سالن زیبایی مدل دو طرفه
آینه مدرن سالن زیبایی
آینه مدرن سالن زیبایی

آینه مدرن سالن زیبایی مدل بک لایت

جذاب‌ترین و خاص‌ترین آینه‌ها تو سالن آرایشگاهی آینه‌های بک لایته که تو خیلی از آرایشگاه‌ها و سالن‌های خاص و لاکچری اگه وارد بشین این مدل رو می‌بینین.تو این مدل سیستم نوردهی طوری تعبیه می‌شه که تو پشت آینه چراغ‌های ال‌ای دی به کار گرفته می‌شه که با روشن و خاموش کردن این آینه‌ها نور خیلی لایت و مناسبی به دور تا دور آینه ساطع می‌شه و آرامش خاصی رو تو فضا ایجاد می‌کنه که باعث حس بهتر مشتری زمانی که وارد سالن شما شده میشه. پیشنهاد ما برای سالن آرایشگاهی‌تون انتخاب این نوع از آینه در مدل‌های مختلفی که ارائه می‌شه هست.

آینه مدرن سالن زیبایی
آینه مدرن سالن زیبایی

آینه مدرن سالن زیبایی مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

آینه هالیوودی یا همون آینه چراغ‌دار بهترین وسیله برای میکاپ کاران و گریمورهای حرفه‌ایه که به راحتی می‌تونین به خاطر داشتن نور خیلی زیاد یه میکاپ بی‌نقص و فوق‌العاده رو به مشتری ارائه بدین .سیستم این آینه‌هم طوری تعبیه می‌شه که دور تا دور اون به فواصل مرتب لامپ‌هایی گذاشته می‌شه که با روشن کردن این لامپ‌ها نور خیلی زیادی وارد محیط می‌شه.اگر از نظر اقتصادی نمی‌تونین کل سالن آرایشی خودتون رو با آینه‌ هالیوودی مجهز کنین پیشنهاد ما خرید آینه هالیوودی حداقل برای میکاپ‌کارای سالن‌تون هست تا متوجه پیشرفت چشمگیری از نظر تمیزی و بهتر میکاپ کردن بشین.

آینه مدرن سالن زیبایی
آینه مدرن سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی مدل قاب‌دار

شما هر نوع آینه‌ای که انتخاب کنین باید تصمیم بگیرین که می‌خواین این آینه با قاب باشه یا بدون قاب . اگر انتخاب شما آینه‌ی قاب‌داره بهتره یه سری مسائل رو بدونین تا بهتر بتونین تصمیم گیری کنین.اول از همه باید نوع سبک سالن خودتون و حتی رنگ دیوار رو مشخص کنین به طور مثال اگه سبک سالن آرایشی‌تون رو سلطنتی چیدمان کردین بهتره از مدل ها و قاب‌هایی با طرح‌های سلطنتی و رنگ‌های گرم‌تر مثل بژ یا قهوه ای و حتی طلایی استفاده کنین اما اگه سالن شما مدرن چیدمان شده بهترین راهکار قاب‌های ساده با رنگ‌های خنثی مثل سفید و یا طوسیه.

آینه مدرن سالن زیبایی
آینه مدرن سالن زیبایی

بعد از این مرحله باید متریال قاب خودتون رو انتخاب کنین قاب‌ها می‌تونن از جنس چوب ، فلز ،ام دی اف یا یو پی وی سی باشن که بنابر نیاز هر منطقه‌ای متفاوته.به طور نمونه برای منطقه‌ای مثل شمال که آب‌ و هوای شرجی داره بهترین متریال یو پی وی سیه که پوسته پوسته نشه و آسیب نبینه. ‌‌‌‌

به این نکته هم توجه کنین که اگه آینه‌ای که انتخاب می‌کنین مثل آینه هالیوودی شلوغه و چراغ زیادی داره از قاب‌های ساده‌تر برای بهتر شدن نمونه کار استفاده کنین تا شلوغی بیش از اندازه باعث هرج و مرج سالن آرایشی‌تون نشه‌.

آینه سالن زیبایی مدل لمسی یا حسگری

اگه مدل انتخابی شما آینه نوردار باشه باید بتونین اون رو به طوری خاموش و روشن کنین .یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی لمس نقطه‌ای که برای آینه تعبیه شده‌اس.به طوری که با لمس اون نقطه به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین و یا شدن اون رو کم و زیاد کنین.حتی اگه سیستم آینه‌ی شما دوگانه باشه به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو از مهتابی به آفتابی تغییر حالت بدین.و از قابلیت‌های آینه استفاده کنین.اگه سیستم هوشمند هم روی آینه تعبیه کرده باشین به راحتی با وصل کردن بلوتوث به گوشی همراه و آینه می‌تونین با موبایل خودتون نور آینه رو خاموش و روشن کنین.

آینه مدرن سالن زیبایی
آینه مدرن سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی مدل ریموت‌دار یا کنترلی

روش دیگه برای خاموش و روشن کردن و یا کم و زیاد کردن شدت نور آینه به وسیله‌ی ریموت کنترلیه با این روش به راحتی می‌تونین با در دست داشتن یه ریموت تو هر نقطه‌ای از سالن آرایشی که باشین نور آینه‌ رو خاموش و روشن کنین.این روش مزیت‌های دیگه‌ای هم داره و اون اینه که دیگه آینه رو لمس نمی‌کنین و باعث لک شدن آینه نمی‌شین ‌.

آینه مدرن سالن زیبایی
آینه مدرن سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی مدل حکاکی شده

هر نوع آینه‌ای که برای سالن آرایشی خودتون انتخاب کنین برای برند سازی و نشون دادن هویت سالن آرایشی‌تون می‌تونین آینه‌ی خودتون رو سندپلاست کنین و یه لایه از آینه رو تراشیده و طرح و لوگوی مورد نظر خودتون رو روی آینه حکاکی کنین . برای این کار حتما از مشاوران ayneha کمک بگیرین تا بتونین بهترین طرح و لوگو که برای آینه مناسبه طراحی و اجرا بشه.

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ