آینه مدرن آرایشگاه مردانه

آینه مدرن آرایشگاه مردانه

امروزه از اهمیت آینه در زندگی و خیلی از شغل‌ها نمیشه غافل شد. ضمن این که آینه یک وسیله خیلی کاربردی و مهمی تلقی میشه. هم این که خیلی در دکوراسیون و زیبایی فضای خودش تاثیرگذاره. اما یکی از فضاهای خیلی مهمی که آینه در اون خیلی مهمه، آرایشگاه مردانه هست. این فضاها دیگه مثل گذشته نیست که خیلی اهمیتی نداشته باشه و در اون از آینه‌های قدیمی استفاده بشه. چون مردها هم امروزه به ظاهر و خدماتی که از مراکز زیبایی دریافت می‌کنن، توجه می‌کنن. بنابراین آینه مدرن آرایشگاه مردانه یکی از وسیله‌هایی هست که نقش خیلی مهمی در این فضا داره.

آینه مدرن آرایشگاه مردانه
آینه مدرن آرایشگاه مردانه

اما آینه مدرن آرایشگاه مردانه به چه آینه‌ای گفته میشه

برای فضاهایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی، استفاده از آینه‌هایی به سبک قدیمی دیگه تقریبا منسوخ شده. چون یکسری آینه‌های جدیدی معرفی شدن که خیلی عملکرد بهتری به‌خصوص برای این سبک از فضاها دارن. هم این که ظاهر خیلی زیبا و شیک اون‌ها باعث شده تا خیلی مورد توجه قرار بگیرن. درواقع این آینه‌ها باعث میشن تا روند کار بهبود پیدا کنه و در انجام کار کمک‌کننده هستن.

آینه مدرن آرایشگاه مردانه
آینه لامپی آرایشگاه مردانه

آینه‌‌های مدرنی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن، اغلب دارای نورپردازی هستن. این نورپردازی با استفاده از چراغ‌هایی به اسم LED ایجاد میشه. که می‌تونه مقابل آینه رو کاملا روشن کنه. بنابراین با قرار گرفتن مقابل آینه چهره و مو کاملا روشن میشن. و شما به‌عنوان آرایشگر با دی خوبی که براتون فراهم شده، می‌تونین با تسلط و دقت زیادی کارتون رو انجام بدین. درنهایت هم این آینه مدرن آرایشگاه مردانه باعث میشه تا میزان رضایت افزایش پیدا کنه.

چرا باید از آینه‌های مدرن و جدید در آرایشگاه مردانه استفاده کرد

همونطور که خودتون هم می‌دونین امروزه دیگه اینطور نیست که آرایشگاه‌های مردانه اهمیت نداشته باشن. یا این که مردها به خودشون اهمیت ندن. اتفاقا برعکس تلاش میشه که این برابری در همه زمینه‌ها بین مرده و زن‌ها ایجاد بشه. که یکی از این موارد در آرایشگاه و سالن‌های زیبایی مردانه هست که در این فضاها خدمات زیادی ارائه میشه. مثل خدمات مربوط به مو، گریم، پوستی و… که به‌صورت تخصصی هم انجام میشه.

آینه مدرن آرایشگاه مردانه
آینه آرایشگاه مردانه

بنابراین برای این که شما به‌عنوان سالن‌دار بتونین هم خدمات بهتری رو داشته باشین و هم این که فضاتون از مدرنی و زیبایی خاصی برخوردار باشه، باید به آینه توجه زیادی بشه. چون آینه تقریبا در بیشتر قسمت‌های آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیره. پس خیلی می‌تونه در ایجاد یک فضای زیبا و آرامش‌بخش نقش مهمی داشته باشه. آینه مدرن آرایشگاه مردانه تنوع زیادی هم داره. که شما به‌راحتی می‌تونین برحسب فضایی که دارین و همینطور طبق سلیقه‌تون، آینه موردنظر خودتون رو انتخاب کنین.

آینه مدرن آرایشگاه مردانه
آینه نوری آرایشگاه مردانه

چه دلایلی باعث میشه که آینه مدرن آرایشگاه مردانه خودتون رو از ما بخرین

ما هر آینه‌ای که مدنظر داشته باشین رو مثل آینه مدرن آرایشگاه مردانه براتون تولید می‌کنیم. برای تولید و ساخت از بهترین در همه چیز استفاده می‌کنیم تا نهایتا بتونیم آینه‌ای با کیفیت خیلی بالا و در عین حال قیمت منطقی در مقایسه با کیفیت داشته باشیم. ما ضمن کیفیت بالا و قیمت مناسب آینه‌ها، یکسری خدمات ویژ‌ه‌تری برای شما تدارک دیدیم.

آینه مدرن آرایشگاه مردانه
آینه گرد آرایشگاهی

ضمانت بی قید و شرط روی آینه‌ها در نظر گرفته شدن. یعنی به این شکل که اگر آینه به‌عنوان مثال در مسیر یا محل دریافت و جابه‌جایی شکسته شد، براتون تعویض می‌کنیم. در کنار این گارانتی یکساله‌ هم آینه‌ها دارن که در طول یکسال در صورتی که مشکلی احیانا مثل سوختگی لامپ آینه پیش اومد، براتون رایگان پشتیبانی می‌کنیم. حتی اگه بعد از دیافت آینه‌تون از اون رضایت نداشته باشینف امکان مرجوع وجود داره.

با این وجود اگر شما آرایشگاه مردانه دارین و هنوز از آینه‌های قدیمی در اون استفاده می‌کنین، مطمئن باشین که با استفاده از آینه مدرن آرایشگاه مردانه می‌تونین تغییرات خیلی زیادی رو ایجاد کنین. تا سالنتون خیلی مدرن‌تر و زیباتر بشه و هم این که آینه‌تون کاربرد بهتری داشته باشه. برای مشاوره و ثبت سفارش هم می‌تونین با شماره‌های 02188219664 و 09901717305 تماس بگیرین. همکاران ما هر سوالی که داشته باشین رو پاسخ میدن تا بتونن شما رو در انتخاب بهتر آینه کمک کنن. همچنین باید بگیم که شما هر جایی از کشور که باشین می‌تونین برای سفارش آینه اقدام کنین. چون ما ارسال به سراسر کشور داریم.

انواع آینه مدرن آرایشگاه مردانه

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار به‌عنوان آینه مدرن آرایشگاه مردانه آینه‌ای هست که روی اون از چراغ‌هایی برای روشنایی استفاده میشه. چراغ‌ها با یک فاصله مشخصی روی خود آینه و یا این که اگر قابدار باشه روی قاب به کار برده میشن. بنابراین یک نور مستقیم و خیلی خوبی ایجاد می‌کنن که مقابل خودش رو کاملا واضح و روشن میکنه. تا برای کار روی صورت و مو دید خیلی خوبی ایجاد بشه.

آینه مدرن آرایشگاه مردانه
آینه چراغ‌دار آرایشگاهی

این چراغ‌های LED از بهترین وسیله‌های روشنایی هستن که نور خیلی طبیعی و خوبی ایجاد می‌کنن. و نکته مهم در موردشون این که مصرف انرژی کمی دارن. بنابراین نگرانی بابت مصرف زیاد برق درباره اون‌ها وجود نداره. به‌طوری که در خیلی از کاربردها دیگه از این نوع لامپ‌ها به‌خاطر مزیت‌هایی که دارن، استفاده میشه.

آینه چراغ‌دار که به‌عنوان آینه مدرن آرایشگاه مردانه هم معرفی میشه به نام‌های آینه هالیوودی، آینه لامپ‌دار هم گفته میشه. البته این آینه به‌ جز این که نورپردازی داره، یکسری قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگه هم داره که قسمت‌های پایین‌تر به این آینه آرایشگاهی مدرن‌ها اشاره می‌کنیم.

آینه بک‌لایت

آینه مدرن آرایشگاه مردانه دیگه‌ای که دارای نورپردازی هم هست، آینه بک‌لایت یا نوری هست. اما نوع نورپردازی این آینه با آینه چراغ‌دار تفاوت داره. چون این چراغی که در آینه بک‌لایت به کار میره، نواری و به‌صورت یک تکه هست. که این چراغ LED پشت آینه قرار داده میشه و نوردهی مخفی و ملایمی داره. پس این آینه هم مثل آینه هالیوودی وقتی در آرایشگاه و سالن مردانه استفاده بشه، نور اون خیلی کمک‌کنندست. و وقتی مشتری جلوی آینه قرار می‌گیره، پوست و مو کاملا واضح دیده میشه. این دید واضح و خوب به روند کار هم خیلی کمک میکنه. به‌همین دلیل آینه نوری برای آرایشگاه مردانه خیلی توصیه میشه.

آینه مدرن آرایشگاه مردانه
آینه بک‌لایت مدرن

چراغی که پشت آینه قرار داده میشه، ضخامتش زیاد نیت و هیچ مشکلی در ظاهر ایجاد نمی‌کنه. اما این نوع از چراغ LED نوردهی خیلی خوبی داره و به قدر کاملا کافی می‌تونه مقابل خودش رو روشن کنه. بنابراین شک نکنین که این آینه‌هایی که نورپردازی دارن، برای فضای شما انتخاب خیلی مناسبی هستن.

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه هم نوع دیگه‌ای از آینه مدرن آرایشگاه مردانه هستش که خیلی کاربردیه. چون که اماکن استفاده از هر دو سمت خودش رو همزمان فراهم میکنه. تا بشه در یک زمان خدمات بیشتری رو ارائه کرد بدون این که بخواد ازدحام یا شلوغی اذیت‌کننده‌ای رو ایجاد کنه. برای استفاده از این آینه هم معمولا اون رو در قسمت‌های وسط سالن قرار میدن تا بشه از هر دو سمتش استفاده کرد.

آینه مدرن آرایشگاه مردانه
آینه دوطرفه آرایشگاه مردانه

شما با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین از فضاتون نهایت استفاده رو ببرین. و همچنین باعث بشه تا فضاتون از زیبایی خیلی خاصی هم بهره‌مند بشه. چون خیلی جذابیت زیبایی داره و می‌تونه خیلی تغییر خوبی رو برای فضای شما ایجاد بکنه.

اما قابلیت‌های آینه مدرن آرایشگاه مردانه

. نور و تصویر واضح آینه فاکتورهای خیلی مهمی در آرایشگاه و سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه هستن. نور باید درست و به اندازه کافی تابیده بشه تا بتونه اثربخشی خوبی داشته باشه. قابلیت موردتوجه این آینه‌ها این هست که امکان کم و زیاد کردن نور اون وجود داره تا شما بتونین نور موردنیاز و دلخواهتون رو داشته باشین. همچنین این نور می‌تونه تنظیم بشه تا دقیقا روی صورت و موی مشتری تابیده بشه تا دقت رو هم بیشتر بالا ببره.

آینه مدرن آرایشگاه مردانه
آینه نوری سالن زیبایی

. موسیقی خوب خیلی می‌تونه در ایجاد یک فضای آروم و آرامش‌بخش تاثیر بذاره. جذابیت وقتی بیشتر میشه که پخش موزیک از آینه مدرن آرایشگاه مردانه هم انجام بشه که این امکان به‌راحتی می‌تونه روی آینه نصب بشه. علاوه‌بر موسیقی و صدا، پخش تصویر هم می‌تونه از طریق آینه انجام بشه که با وصل کردن اون به اینترنت یا بلوتوث امکان‌پذیره.

. ممکنه که برای برخی از کارهایی که به‌خصوص روی پوست انجام میشه، نیاز به دید نزدیک‌تر و واضح‌تر باشه. بنابراین برای فراهم کردن این موضوع، آینه کوچیکی مثلا با زوم 10 برابر روی آینه قرار داده میشه تا این امکان به‌راحتی فراهم بشه.

. نحوه کارکرد این آینه‌ها هم خیلی مدرن و جذابه. سه راه برای اون وجود داره که لمسی، ریموتی و حسگری هست که به انتخاب یکیشون روی آینه اجرا میشن.

آینه مدرن آرایشگاه مردانه
آینه بک‌لایت آرایشگاه مردانه

همه این قابلیت‌ها روی آینه مدرن آرایشگاه مردانه باید به‌صورت انتخابی روی آینه نصب بشن. یعنی شما هر موردی که مدنظر و نیازتون باشه، ما روی آینه سفارشی شما اجرا می‌کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ