آینه لمسی سالن زیبایی

آینه لمسی سالن زیبایی

آینه لمسی سالن زیبایی ، همونطور که از اسمش پیداست آینه‌ای تاچ و سنسوردار تقریبا شبیه گوشی‌های موبایل هست. وقتی تکنولوژی پیشرفت می‌کنه حتی آینه هم ازون مستثنا نمی‌شه.

همونطور که می‌دونین قبلا چیزی به‌نام آینه لمسی وجود نداشت. و هر چه بود آینه‌های ساده و بدون هیچ آپشن اضافی‌ای بودن. و برای هر منظوری فقط یک مدل آینه بکار گرفته می‌شد و هنگام خرید آینه ، در انتخاب نوع اون فقط دو گزینه‌ی گرد یا مستطیلی وجود داشت. یعنی شیشه‌بر سؤال می‌کرد که گرد باشه یا مستطیل ؟

اما اکنون دنیایی از سبک و مدل‌های آینه ترند شده. که هر کدوم زیبایی و کارایی‌های خاص و منحصربفرد خودشون رو دارن. وقتی دو تا تصویر باشه که یکی‌اش مزین به آینه نوری و تاچ باشه و دیگری آینه ساده ، اون موقع متوجه می‌شین که حتی از لحاظ ظاهری هم چقدر فرق بین این دو تصویره.

پس بی‌دلیل نبوده که الان دیگه کسی سمت آینه‌های قدیمی دهه‌های عهد پنجاه و شصت نمیره. و همه ترجیح می‌دن از مزایا و زیبایی‌های این آینه بهره‌مند بشن.

مثل تمام صاحبان صنف آرایشگری طبعا مشتری‌ها هم همچین عقیده‌ای دارن. و می‌خوان لوکس‌ترین و بروزترین سالن رو برای گرفتن خدمات‌شون انتخاب کنن. پس اگه می‌خوای گه کسب و کارت رونق بگیره نمی‌تونی که ظاهر محل کارت رو دمده و قدیمی رها کنی. آینه لمسی سالن زیبایی یکی ازین ابزاری هست که باید داشته باشیش ، تا هم ظاهر کارت آراسته و مدرن بشه و هم کلی کار خودت راحت بشه.

آینه لمسی سالن زیبایی
آینه لمسی سالن زیبایی

آینه لمسی سالن زیبایی چیا ازش برمیاد ؟

آینه لمسی سالن زیبایی ، آینه‌ای هست که از خودش نور داره ، می‌دونین که نور و روشنایی اساس کار یک آرایشگر و گریمور هست. البته که هر سالنی نور طبیعی و نور لامپ داره اما این نور هرگز مثل نور آینه نمی‌شه که مستقیم روی چهره‌ی فرد تنظیم شده باشه و تمام ایرادات یک آرایش رو با جزئیات براتون نمایان کنه.

تازه نورش قابلیت تنظیم داشته باشه. و در ساعات مختلف روز نورش رو بتونی کم و زیاد کنی . و طبق نیاز نوریت شدت نوری اونو تنظیم کنی. فوق‌العاده‌اس نه ؟ اما مزایای این آینه به همین جا ختم نمی‌شه. می‌تونی حتی رنگ نوری رو با فشردن دکمه‌ی ریموتش یا لمس تاچ‌اش بین سه ،‌چهار تا رنگ که براش تعبیه شده ، تغییر بدی.

قابلیت وصل شدن به بلوتوث گوشیت رو هم داره. هنگام آرایش پخش موسیقی این آینه می‌تونه فضای دلچسب برای کارتون ایجاد کنه. که د دخستگی کار از تن‌تون دربره.

آینه لمسی سالن زیبایی
آینه لمسی سالن زیبایی

من باید چه نوعی از آینه لمسی سالن زیبایی رو انتخاب کنم؟

آینه لمسی سالن زیبایی در کارگاه آینه‌ها در انواع مدل‌های مختلف جهت داشتن حق انتخاب برای تمامی سلایق تولید و بدون واسطه بدست مصرف‌کننده می‌رسه. آینه آرایشگاه ، ممکنه به سبک آینه هالیوودی باشه یا آینه بک‌لایت.

آینه هالیوودی آینه‌هایی هستن که کاربر‌د اصلی‌شون برای آرایش و گریم هست. چون لامپ‌هایی که در سطح آینه و دور تا دور آینه رو کاور کردن کارش ساطع کردن نور به طور عمود بر چهره‌ی فرد آرایش شونده‌اس.

این نور ملایم و استاندارد بوده و چشم شخص رو به هیچ عنوان اذیت نمی‌کنه. تعداد لامپ‌ها به درخواست مصرف‌کننده قابلیت کم و زیاد شدن داره اما بهتره که اجازه بدین این لامپ‌ها در تعداد استاندارد کارگذاشته بشن. که اگه تعداد لامپ یا فواصل بین اونا از حالت نرمال خارج بشه ممکنه که عملکردی معکوس داشته و روی صورت مشتری سایه بندازه.

پس اجازه بدین متخصصین این امر شما رو به صورت رایگان در انتخاب آینه راهنمایی کنن. 09357015855

آینه لمسی سالن زیبایی
آینه لمسی لامپ‌دار

نوع دیگه که از آینه لمسی وجود داره سبک بک‌لایته. آینه بک‌لایت جزو آینه‌های زیبا و پرطرفداره. چون این آینه هم در آرایشگاه هم در مزون و هم منازل جلوه‌ی زیبایی داره . و هم از کارایی‌های اون نیز نمی‌شه غافل شد .

این آینه در سطح خودش هیچ لامپی نداره . هر چی هست مربوط به پشت آینه‌اس. لامپ‌های ریسه‌ای که برای این آینه استفاده میشه در قسمت عقب آینه کار گذاشته میشه . و شما تنها شاهد نور زیبای این آینه هستین. که دورتا دور آینه رو نورانی و زیبا کرده.

مخصوصا که این قابلیت رو داره که نورش رو در رنگ‌های مختلفی انتخاب کنین.

می‌شه که آینه‌ام چرخ داشته باشه ؟

آینه لمسی سالن زیبایی که در این کمپانی ساخته میشه این قابلیت رو داره که شما هر مدلی رو خواستین فقط مخصوص خودتون و خیلی خاص ثبت سفارش می‌کنین.

نوع شکل و رنگ و قاب و رنگ نورش رو به دلخواه خودتون انتخاب می‌کنین. حتی اگه مدل درخواستی شما بین کارهای این شرکت نباشه ، فایل اونو برای شرکت ارسال می‌کنین تا براتون مثل اون مدل و حتی زیباتر از اون مدل رو بسازن و درب منزل تحویل بدن.

آینه چرخ‌دار هم ازین قاعده مستثنا نیس. آینه‌ی شما می‌تونه زیرش چرخ‌هایی داشته باشه که حمل و نقل رو براتون راحت کنه. مخصوصا آینه‌های بزرگ ممکنه شما رو نگران کنه که بخاطر اندازه‌ی بزرگش شاید سنگین باشه و جابجایی سختی داشته باشه. اما داشتن چرخ این نگرانی رو رفع می‌کنه.

آینه لمسی سالن زیبایی
آینه لمسی چرخ‌دار

زیرا که دیگه با بودن چرخ به تنهایی هم با اندکی وارد کردن انرژی به آسونی آینه به محلی که شما دوست دارین منتقل میشه. ناگفته نمونه که این چرخ‌ها داری قفلی هستن که تا شما نخواین سرجای خودشون ثابت می‌مونن و کمترین حرکتی ندارن.

آینه چرخ‌دار رو میشه در مدل‌های مختلفی انتخاب کرد . ممکنه به صورت آینه قدی باشه که تمام قد مشتری رو در خودش انعکاس بده.یا به صورت مستطیلی و گرد پشت میز آرایش قرار بگیره و حالت رومیزی داشته باشه براتون .

یا ممکنه حتی دوطرفه باشه و در دو سمت خودش آینه داشته باشه. که با قرار دادن دو میز پشت به هم آینه در بین اون دو قرار بگیره و همزمان دو میکاپ و آرایش در جریان باشه. دوطرفه بودن آینه در چند نظر خیلی به صرفه درمیاد. هم از لحاظ زمانی هم هزینه و هم اشغال کردن فضای کمتر به کمک شما میاد .

آینه لمسی سالن زیبایی
آینه چرخ‌دار دوطرفه

چرا باید آینه لمسی رو از کمپانی آینه‌ها تهیه کنم

مجموعه‌ی تولیدی آینه‌ها از برترین تولیدکنندگان آینه در ایران هست . و تمام آینه‌هایی که تولید می‌کنه دارای کیفیت صادراتی هستن . چون این آینه‌ها از کشورهای همسایه هم ثبت سفارش داره باید کیفیت مطلوبی از آینه رو داشته باشه تا مصرف‌کنندگان خارجی رو هم راضی نگه داره.

گذشته ازون چند مزیت برای آینه‌هاش در نظر گرفته که کمترجایی ممکنه نظیرش رو دیده باشین . وقتی که قصد خرید محصولی اینترنتی رو دارین ممکنه نگران باشین که من حضوری جنس رو ندیدم اگه وقت ببینم طبق انتظارم نباشه چی ؟

این تولیدی این امکان رو فراهم کرده که اگه آینه بدست شما رسید و ازش راضی نبودی اونو تا سه روز به شرکت عودت بدی. و تمام و کمال پولتو پس بگیری .

و حتی تا یکسال از محصولش پشتیبانی می‌کنه و هر مشکلی در آینه پدیدار بشه بدون دریافت هزینه برات تعمیر می‌کنه. از حمل آینه لمسی سالن زیبایی هم نگران نباش . چون هر ایرادی در مسیر حمل به محل مورد نظر برا آینه پیش بیاد اونو برمی‌گردونه و یه سالمش رو مجدد براتون ارسال می‌کنه.

تا یادم نرفته بگم که یه کار جالب هم می‌تونی روی آینه‌ات داشته باشی که کارتو تخصصی‌تر جلوه بده و اون داشتن لوگوی کارت روی آینه‌اس . لوگوی خودتو برای مجموعه‌ی آینه‌ها ارسال می‌کنی تا اونو روی آینه‌ات حک کنن. دیگه چی می‌خوای همه چیز همونطور پیش میره که تو یه آینه‌ی لوکس و لاکچری با بهترین شرایط رو داشته باشی.

پس تردید نکن و همین الان اراده کن تا این آینه‌ی زیبا و دوست‌داشتنی رو داشته باشی.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه لمسی سالن زیبایی
آینه لمسی سالن زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ