آینه لامپی قاب فلزی

آینه لامپی قاب فلزی

آینه‌های امروزی تنوع زیادی دارن. آینه لامپی یکی از این انواع آینه‌های جدید هست که خود این آینه هم دارای تنوعه. آینه لامپی قاب فلزی یکی از این انواع آینه‌های لامپی هست که در این متن به اون می‌پردازیم. این آینه با کارکرد عالی خودش چیزی فراتر از آینه‌های معمولی رو به شما ارائه میده. این آینه‌ها باعث شدن تا آینه‌های قدیمی و معمولی در موارد کمی از اون‌ها استفاده بشه. چون آینه‌های مدرن عملکردی رو از خودشون ارائه میدن که آینه‌های دیگه اصلا نمی‌تونن همچین عملکردی رو داشته باشن. آینه لامپی از بهترین آینه‌های موجود هست که در قسمت‌های پایین با اون بیشتر آشنا می‌شیم.

آینه لامپی قاب فلزی
آینه لامپی قاب فلزی

معرفی آینه لامپی قاب فلزی

آینه لامپی آینه‌ای هست که روی اون از تعدادی چراغ LED استفاده میشه. این چراغ‌ها با فاصله مشخص روی آینه قرار داده میشن. رعایت فاصله مشخص برای چیدمان چراغ‌ها برای این هست که نور آینه به‌طور یکدست و بدون این که بخواد سایه‌ای رو ایجاد کنه، تشکیل بشه. بنابراین این آینه باعث میشه تا وقتی از آینه برای دیدن خودتون استفاده کنین، بتونین خیلی بهتر و واضح‌تر در آینه دیده بشین. درواقع اصل کاربرد آینه این هست که آدم‌ها از اون برای دیدن خودشون استفاده می‌کنن. و هر کسی دوست داره که بتونه خودش رو رواضح و روشن ببینه. به همین دلیل آینه‌ای مثل آینه لامپی قاب فلزی طراحی شدن که بتونن این امکان رو برای شما فراهم کنن.

آینه لامپی قاب فلزی
آینه آرایشی لامپ‌دار

آینه لامپی با استفاده از قاب حفاظت بهتری هم از اون صورت می‌گیره. همچنین آینه لامپی قاب فلزی جلوه خیلی زیبایی هم داره که می‌تونه از نظر زیبایی، ظاهر آینه رو خیلی بهتر جلوه بده. خود قاب هم انواع مختلفی می‌تونه داشته باشه. که این تنوع در مورد رنگ، شکل و… وجود داره. شما می‌تونین بر اساس سلیقه‌ای که دارین و همینطور فضایی که قرار هست آینه آینه رو مورد استفاده قرار بدین، انتخاب کنین.

آینه لامپی قاب فلزی
آینه چراغ‌دار

موارد استفاده آینه لامپی قاب فلزی

. آرایشگاه یکی از موارد استفاده آینه لامپی قاب فلزی می‌تونه باشه. آینه لامپی خیلی کاربرد خوبی در آرایشگاه می‌تونه داشته باشه. به این دلیل که در آرایشگاه کارهای زیبایی انجام میشه و برای انجام تمام این کارها شما به عنوان آرایشگر نیاز به دید خوبی دارین. تا بتونین کار قابل قبولی رو به مشتری خودتون ارائه بدین. وقتی مشتری شما روبه‌روی این آینه لامپی برای آرایشگاه قرار بگیره، کاملا در معرض نور هست و نور روی اون انداخته میشه. بنابراین در این صورت تمرکز و دقت شما خیلی بالا میره و می‌تونین کار تمیز و بی‌نقصی رو پیاده کنین. درواقع بدون وجود نور خوب این امکان نیست که بتونین کار حرفه‌ای خودتون رو پیاده کنین.

آینه لامپی قاب فلزی
آینه لامپی آرایشی

. مزون هم یکی دیگه از موارد استفاده از آینه لامپی قاب فلزی می‌تونه باشه. در مزون هم مشتری‌های شما برای انتخاب لباس حتما نیاز به آینه پیدا می‌کنن. تا بتونن با دیدن خودشون در آینه لباس مورد نظر خودشون رو انتخاب کنن. با این وجود آینه برای مزون از نوع لامپی بهترین انتخاب ممکن می‌تونه باشه. چون با دید بازی که به مشتری شما میده، باعث میشه تا انتخاب هم خیلی راحت‌تر انجام بشه. چون وقتی مشتری شما بعد از پرو لباس بتونه خودش رو کاملا واضح در آینه ببینه، می‌تونه راحت لباس مورد نظر خودش رو انتخاب کنه.

آینه لامپی قاب فلزی
آینه لامپی برای مزون

. آینه لامپی قاب فلزی برای استفاده در هر خونه‌ای هم می‌تونه گزینه مناسبی باشه. این آینه با کارکرد خیلی خوبی که داره می‌تونه برای استفاده‌هایی که در خونه هم از اون میشه، ایده‌آل باشه. معمولا در هر خونه‌ای خانم‌ها از آینه برای آرایش و میکاپ و آقایون هم برای اصلاح استفاده می‌کنن. که برای انجام این کارها نیاز به تصویر شفاف در آینه و همینطور نور خوب و کافی دارین. با وجود آینه لامپی می‌تونین همه این موارد مورد نیاز رو به بهترین حالت خودش داشته باشین.

آینه لامپی قاب فلزی
آینه لامپی رومیزی

قابلیت‌ها و امکانات آینه لامپی قاب فلزی چه مواردی هست

. این آینه‌ها قابلیت خیلی جذابی که دارن این هست که می‌تونین از طریق اون‌ها موسیقی و ویدئو پخش کنین. برای این کار باید آینه رو به بلوتوث یا اینترنت وصل کنین.

آینه لامپی قاب فلزی
آینه لامپی هوشمند

. نوری که از لامپ‌های آینه منتشر میشه، امکان تنظیم شدن داره. یعنی به این صورت که می‌تونین میزان نور رو کم یا زیاد کنین تا هر زمان که نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، بتونین خیلی راحت با استفاده از این آینه نور مورد نیاز خودتون رو تامین کنین.

. رنگ نور آینه امکان تغییر داره. یعنی شما خیلی راحت می‌تونین هر زمان که دوست داشتین خیلی ساده رنگ نور آینه رو تغییر بدین. البته باید از قبل انتخاب کنین که می‌خواین چه رنگ‌هایی رو برای نورپردازی آینه لامپی قاب فلزی خودتون داشته باشین.

. روی صفحه آینه امکان حکاکی وجود داره. شما می‌تونین هر طرح یا نوشته‌ای رو طبق دلخواه خودتون درخواست بدین تا روی آینه حک بشه. حکاکی با نورپردازی که آینه داره، جلوه خیلی زیبایی رو برای آینه ایجاد می‌کنه.

قابلیت‌های عنوان شده برای آینه لامپی قاب فلزی انتخابی هستن. یعنی هر موردی که مورد نیاز و پسندتون شد رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه سفارشی شما اجرا بشه.

آینه لامپی قاب فلزی
آینه لامپ‌دار

آینه لامپی قاب فلزی چه تاثیری در دکوراسیون داخلی داره

آینه اصولا یک وسیله مهمی در طراحی و دکوراسیون داخلی محسوب میشه. آینه‌ها به‌صورت کلی وقتی در فضایی قرار بگیرن، اون فضا رو روشن‌تر و بزرگ‌تر نشون میدن. این ویژگی به دلیل انعکاس و بازتابی هست که در آینه رخ میده و باعث میشه تا فضای شما، فضای دلبازی به نظر برسه. همچنین آینه در خیلی از فضاها به نقطه کتنونی می‌تونه تبدیل بشه. بنابراین شما باید در کنار کاربرد و عملکردی که آینه داره، به ظاهر زیبای اون هم توجه کنین. با این وجود آینه لامپی قاب فلزی قطعا یک انتخاب ایده‌‌آل برای فضای شماست.

آینه لامپی قاب فلزی
آینه لمسی لامپی

فضایی که آینه در اون مورد استفاده قرار می‌گیره، می‌تونه هر کارکردی داشته باشه. و شما می‌تونین برحسب فضا و سلیقه شخصی خودتون، آینه مناسب رو انتخاب کنین. این آینه‌ها از تنوع زیادی برخوردار هستن. آینه لامپی قاب فلزی با زیبایی خیلی خاصی که داره، می‌تونه فضای شما رو خیلی زیباتر جلوه بده. درواقع تنها با استفاده از این آینه می‌تونین تغییر زیادی رو در دکوراسیون خودتون ایجاد کنین. و فضا رو خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر جلوه بدین.

حالا چرا آینه لامپی قاب فلزی خودتون رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه لامپی قاب فلزی با کیفیت عالی تولید میشه. آینه‌ها تماما در این کارگاه و با بهترین تجهیزات و متخصصین تولید میشه. به همین دلیل کیفیت و استانداردی برابر با نمونه‌های خارجی و حتی بهتر دارن. همچنین با وجود کیفیت بالا، آینه‌ها از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن. چون برای فروش آینه‌ها هیچ واسطه‌ای وجود نداره و شما مستقیما با خودمون در ارتباط هستین. همچنین ضمانت مرجوعی هم روی آینه‌ها وجود داره تا بتونین در صورتی که مورد پسندتون نشد، آینه رو مرجوع بفرمایین.

آینه لامپی قاب فلزی
آینه لامپی قاب فلزی

در کنار همه این مزایا، آینه‌های تولیدی این مجموعه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. تا اگر احیانا اتفاقی برای آینه‌ها به وجود بیاد، نیازی به نگرانی یا پرداخت هزینه از سمت شما وجود نداشته باشه. حتی اگر یک لامپ آینه هم بسوزه، ما براتون به‌صورت رایگان تعویض می‌کنیم. البته اگر آینه شکسته بشه یا ضربه بخوره، شامل این ضمانت نمیشه.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه هستن. می‌تونین تماس بگیرین و ثبت سفارش انجام بدین. اگر نیاز به مشاوره هم داشتین می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ