آینه لامپی جدید

آینه لامپی جدید

آینه یکی از وسیله‌های مهمی هست که امروزه مورد استفاده انسان قرار داره. البته آینه قدمت بالایی داره ولی همین اهمیت بالای اون باعث شده تا نقش پررنگ‌تری رو در زندگی امروزی داشته باشه. همچنین در طی سال‌ها آینه‌ها تنوع بالایی هم پیدا کردن. آینه لامپی جدید یکی از اون انواع آینه‌های مدرن هست که در این متن به این آینه می‌پردازیم. این آینه با ساختار و عملکردی که داره باعث شده تا شکل جدیدی از آینه معرفی بشه. و آینه رو از یک وسیله معمولی به وسیله‌ای کاربردی‌تر تبدیل کنه تا مورد توجه بسیاری هم قرار بگیره. و در کاربردهای مهم هم این آینه رو ببینیم.

آینه لامپی جدید
آینه لامپی جدید

معرفی آینه لامپی جدید به طور کامل

برای معرفی آینه لامپی جدید که ببینیم این آینه دقیقا چه آینه‌ای هست، باید بگیم که اصلی‌ترین مشخصه اون داشتن نورپردازی هستش. نورپردازی آینه به وسیله لامپ‌هایی که روی آینه کار گذاشته میشن فراهم میشه. لامپ‌ها با یک فاصله مشخصی روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. وقتی که لامپ‌ها روشن بشن، خیلی خوب مقابل خودشون رو روشن می‌کنن. پس اگر جلوی آینه برای دیدن خودتون قرار بگیرین، این لامپ‌ها کمک می‌کنن که بتونین واضح‌تر دیده بشین.

آینه لامپی جدید
آینه مدرن گرد

با وجود این که آینه‌های امروزی از نظر کیفی خیلی بهبود پیدا کردن و خیلی شفاف شدن، اما بدون وجود نور کافی و درست شما نمی‌تونین تصویر واضحی از خودتون رو در آینه ببینین. به همین دلیل آینه لامپی جدید طوری طراحی شده که بتونه نور رو در جای درست خودش و به میزان کافی منتشر کنه. این نور دقیقا روی شما میفته و شما می‌تونین خیلی روشن در آینه خودتون رو تماشا کنین.

آینه لامپی جدید
آینه لامپی قاب‌دار

آینه لامپی جدید چه قابلیت‌هایی رو هم می‌تونه داشته باشه

. نوری که از آینه لامپی جدید منتشر میشه رو می‌تونین خودتون میزانش رو کمتر یا بیشتر کنین. تا هر زمانی که نیاز به میزان نور متفاوتی داشتین بتونین با این آینه نور مورد نیاز خودتون رو تنظیم کنین. به‌خصوص برای کارهای ظریف و حساسی که جلوی آینه انجام میشه خیلی می‌تونه مفید باشه.

آینه لامپی جدید
آینه لمسی جدید

. رنگ نورپردازی آینه لامپی هم قابلیت تغییر داره. یعنی شما خودتون می‌تونین هر زمان که دوست داشتین این تغییر رنگ نور رو اعمال کنین. فقط باید از قبل خودتون انتخاب کنین که می‌خواین چه رنگ‌هایی رو برای روشنایی آینه‌تون داشته باشین.

. روی صفحه آینه لامپی جدید امکان نمایش دما، زمان یا تاریخ هم وجود داره. که می‌تونه آینه رو کاربردی‌تر هم بکنه.

. اما قابلیت خیلی جذاب آینه لامپی می‌تونه این باشه که آینه رو به اینترنت و یا بلوتوث وصل کنین. و از این طریق بتونین از آینه پخش موسیقی و یا ویدئو داشته باشین. یک امکان فوق‌العاده که باعث شده آینه خیلی هوشمندتر هم بشه.

تمام این قابلیت‌هایی که در قسمت بالا برای آینه لامپی عنوان شد، روی آینه نصب نیستن. و هر موردی که فکر می‌کنین براتون جذابه و به کارتون میاد رو می‌تونین درخواست بدین تا روی آینه سفارشی شما اجرا بشه.

آینه لامپی جدید
آینه قدی لامپی

آینه لامپی جدید چه جاهایی می‌تونه کاربرد بیشتری داشته باشه

هیچ محدودیتی برای استفاده از آینه لامپی جدید وجود نداره. و هر جایی که بشه از آینه استفاده کرد، اون آینه می‌تونه همین آینه لامپ‌دار باشه. اما در یکسری از کاربردها و فضاها حتما بهتره که از آینه‌های مدرن اینچنینی استفاده بشه. مثل:

سالن زیبایی

در سالن زیبایی و آرایشگاه آینه یک وسیله خیلی ضروری و اولیه‌ای محسوب میشه. در انجام و ارائه خدماتی که در این مرکز انجام میشه می‌تونه نقش خیلی مهمی رو داشته باشه. به همین دلیل آینه‌هایی با سبک قدیمی نمی‌تونن برای این فضا مناسب باشن. چون عملکرد خوبی از خودشون نشون نمیدن. همچنین از زیبایی خاصی هم برخوردار نیستن.

آینه لامپی جدید
آینه لامپی سالن زیبایی

اما آینه آرایشگاهی مدرن مثل آینه لامپی جدیدباعث میشه تا در روند انجام کارهاتون خیلی بهتر عمل کنین. مثلا در کارهایی مثل میکاپ و آرایش که در سالن زیبایی انجام میشه، نور آینه روی صورت متمرکز میشه و شما می‌تونین با دید خیلی خوبی که براتون ایجاد شده کار تمیز و بی‌نقصی رو به مشتری‌تون ارائه بدین.

آینه لامپی جدید
آینه آرایشگاهی جدید

همچنین این آینه با توجه به زیبایی خاص و مدرنی که داره، فضای سالن رو خیلی زیباتر جلوه میده. و شما با ایجاد فضای زیبا و شیک می‌تونین عاملی برای جذب مشتری‌های بیشتری هم بشین. چون در حال حاضر در دنیا، دکوراسیون داخلی و چیدمان خیلی موضوع مهمی هست که باید توجه کافی به این مورد هم بشه. و آینه هم با توجه به این که به تعداد بالایی در آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیره، می‌تونه در طراحی داخلی خیلی مهم تلقی بشه.

مزون

آینه لامپی جدید برای مزون هم گزینه خیلی خوبی در بین انواع مختلف آینه هستش. این آینه کمک می‌کنه تا مشتری شما بتونه دید بازتری رو روی خودش داشته باشه. و این دید بهتر زمانی که مشتری لباسی رو پرو می‌کنه، باعث میشه تا بتونه تصمیم راحت‌تری رو هم بگیره. علاوه بر این موضوع که عملکرد آینه برای مزون خیلی مهمه و آینه لامپی هم در این زمینه فوق‌العاده عمل می‌کنه، فضای مزون رو هم خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر می‌کنه. درواقع با این آینه مدرن و زیبا شما می‌تونین مزون رو هم خیلی زیباتر نشون بدین.

آینه لامپی جدید
آینه لامپی برای مزون

خونه

در خونه هم شما قطعا نیاز به آینه دارین. اما بین آینه‌های مختلفی که امروزه وجود دارن همین آینه لامپی جدید می‌تونه آینه بسیار مناسبی باشه. چرا که با توجه به ویژگی‌هایی که داره می‌تونه تمام انتظاراتی که از یک آینه وجود داره رو برآورده کنه. و همینطور چیزهایی فراتر از یک آینه داشته باشه. در خونه خیلی از اوقات آینه‌ برای میکاپ و اصلاح خانم‌ها و آقایون مورد استفاده قرار می‌گیره. که در این صورت بخصوص آینه لامپ‌دار قطعا ایده‌آل‌ترین آینه هستش. همچنین با این آینه می‌تونین فضای خیلی زیبایی رو برای خودتون و اعضای خانواده فراهم کنین. تا آرامش و لذت بیشتری هم براتون ایجاد بشه.

آینه لامپی جدید
آینه گرد لامپی

آینه لامپی جدید رو به چه علت به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه مثل آینه لامپی جدید و انواع آینه مدرن دیگه و حتی آینه‌های معمولی در کارگاه تولیدی آینه تولید میشن. در ساخت آینه‌ها بهترین مواد اولیه و تجهیزات کار گرفته میشن تا در نهایت بتونیم آینه‌هایی با کیفیت و استاندارد بالا به شما عزیزان عرضه کنیم. آینه‌هایی که در این مجموعه تولید میشن، بدون واسطه به مشتری‌ها عرضه میشه. به همین دلیل در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن.

آینه لامپی جدید
آینه لامپی جدید

اما علاوه بر همه این‌ها آینه‌ها از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله به همراه ضمانت مرجوعی هم برخوردار هستن. تا با خرید از این مجموعه بتونین این اطمینان رو داشته باشین که اگر هر مشکل یا اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی وجود نداره. چون ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای مشکل رو برطرف می‌کنیم. البته مواردی مثل شکسته‌شدن و ضربه خوردن آینه، ضمانت شاملش نمیشه. با ضمانت مرجوعی هم خیالتون راحته که اگر آینه مورد رضایتتون نشد، بتونین اون رو برگردونین.

برای سفارش انواع آینه لامپی جدید و هر نوع آینه مورد دلخواه خودتون می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 در ارتباط باشین. اگر هر سوال و یا نیاز به مشاوره‌ای هم داشتین، می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ