آینه لامپ‌دار

آینه لامپ‌دار

آینه ، اولین چیزی که از شنیدن این کلمه به ذهن‌تون میاد چیه؟ شاید برای خیلیاتون آینه‌های قدیمی که تو هر خونه یا آرایشگاه‌ها پیدا می‌شه باشه. سال‌هاس از این آینه‌‌های کلاسیک در هر فضایی مشاهده کردیم. اما الان قضیه فرق کرده و از آینه لامپ‌دار برای تزئین دکوراسیون ،بزرگ کردن فضا یا به عنوان آینه کاربردی در محل کار یا خونه استفاده می‌شه. اما باتوجه به اینکه جهان روز‌ به روز مدرن‌تر از قبل می‌شه 100% آینه‌هامون هم از این قضیه مستثنی نیس و به روز شدن.

شاید با خودتون بگین آینه، آینه دیگه چه پیشرفتی می‌تونه داشته باشه. باید بگم سخت در اشتباهین.

آینه‌های امروزی هوشمند و چراغ دار یا لامپ‌دار شدن.آینه هوشمند مجهز به چراغ‌های ال‌ای‌دی ، آپشن ضد بخار شیشه ، ساعت ، دکمه‌ی کم زیاد کردن نور برای استفاده‌های مختلف و غیره شدن. آینه‌های لامپ‌دار هم می‌تونن این آپشن‌ها رو هم داشته باشن. و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع تولید و عرضه می‌شن.در این مقاله هم سعی می‌کنیم بیشتر در این مورد صحبت کنیم و بیشتر با ویژگی‌‌ها و بهترین مکان برای کاربردشون آشنا بشیم.

آینه لامپ‌دار یا چراغ‌دار

آینه لامپ‌دار ،آینه‌هایی هستن که لامپ یا چراغ ال‌ای‌دی یا هالوژنی در کنار یا روی آینه نصب می‌شه تا در زمان آرایش ،اصلاح در خونه یا آرایشگاه نتیجه بهتری بگیریم. شاید با خودتون فکر کنین چطور ؟؟؟؟ وقتی با آینه‌های معمولی آرایش یا اصلاح می‌کنین فقط روشنایی‌تون چراغ بالا سرتون هس. که روی قسمتی از صورت‌تون می‌تونه سایه بیوفته که این کار باعث می‌شه یک قسمت از صورت‌تون یا صورت مشتری‌تون رو بیشتر یا کم‌تر از طرف دیگه آرایش کنین.

خب راه‌حل چیه استفاده از آینه لامپ‌دار که باعث می‌شه نور به‌طور مساوی روی تمام صورت مشتری بتابه و آرایش یک‌نواخت برای مشتری‌تون داشته باشین😮😮 جالب شد نه!!! بریم که با مدل‌های جذاب آینه لامپ‌دار آشنا بشیم.

آینه لامپ‌دار هالیوودی

وقتی صحبت از آرایش می‌شه، آینه بهترین دوست یه زن هس. علاوه بر کمک به بی عیب و نقص به نظر رسیدن آرایش، نورپردازی مناسب در حین انجام آرایش ضروری‌اس، به همین دلیل هس که آینه‌های هالیوودی بسیار محبوب هستن.آینه هالیوودی آینه‌ای هس که در خونه و آرایشگاه‌تون نصب می‌کنین، که در زمان اصلاح و آرایش موهای خودتون یا مشتری به ظاهری عالی برسین. آینه نه تنها کاربردی هس، بلکه ظاهر و دکوراسیون رو نیز بهبود می‌بخشه.

این دو رو با هم اشتباه نگیرین، یک آینه بک‌لایت با آینه هالیوودی بسیار متفاوت هس. در یک آینه چراغ‌دار ، یک نوار LED به صورت خارجی اضافه می‌شه تا انعکاس شما رو روشن‌‌تر و بهتر کنه، اما چراغ‌ها در آینه هالیوود یکپارچه هستن. این بدان معنی‌اس که لامپ‌ها در آینه هالیوودی بصورت یکپارچه روی آینه کنار هم نصب می‌شه. که می‌تونین به انتخاب خودتون از انواع لامپ‌ها استفاده کنین. و از آرایش‌تون لذت ببرین.

اگر تعجب می‌کنین که چگونه کلمه “هالیوودی” به این نوع آینه اضافه شده ، داستان بسیار جالبی داره. در اوایل دهه 30 میلادی، زمانی که بازیگران زن عادت داشتن خودشون رو برای مهمونی و جشن آماده کنن ، لامپ‌های بیرونی رو به آینه خود اضافه می‌کردن تا ظاهر آرایشی عالی داشته باشن. با معروف شدن این نوع آینه نورانی، در نهایت آینه‌های هالیوودی نام گرفتن.

اما با وجود گزینه‌های بسیار زیاد در بازار، انتخاب گزینه مناسب دشوار شده . به همین دلیل هست که ما به راهنمایی خریدار اومدیم تا به شما در انتخاب مناسب کمک کنیم.

اندازه آینه:

بدیهی هس که باید ناحیه‌ای رو که می‌خواین آینه رو اونجا آویزون کنین یا قرار بدین اندازه‌گیری کنین. اما عامل دیگری که باید در مورد اندازه در نظر بگیرین این هس که باید به اندازه‌ای بزرگ باشه که در هنگام آرایش صورت خودتون یا مشتری‌تون رو به وضوح منعکس کنه. در واقع، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال یه آینه بزرگ‌تر برین تا بتونین حداقل نیمی از بدن خودتون یا مشتری رو در حین آرایش ببینین، که ممکن هس به شما کمک کنه که آیا ظاهر کلی شما خوب هس یا خیر.

نوع نور:

این ویژگی اصلی آینه هالیوودی هس که باید روی اون تمرکز کنین. از اون جایی که ویژگی لامپ یکپارچه دلیل خرید اون هس. لومن لامپ‌ها یک ویژگی ضروری هس که باید اون رو بررسی کنین، زیرا مقدار لومن بالا به این معنی هس که روشن‌تر می‌شه. هر چیزی کمتر از 100LM توصیه نمی‌شه، زیرا اونقدر روشن نیس که بتونین ظاهری بی‌عیب و نقص داشته باشین.

دومین ویژگی نوری که باید بررسی کنین دمای رنگی هس که ارائه می‌ده. بسیاری از آینه‌های هالیوودی فقط می‌تونن نور سفید ساطع کنن و همچنین گزینه‌های آینه‌ رو پیدا می‌کنین که به شما امکان می‌ده رنگ لامپ رو به گرم یا نرم تغییر بدین.

سومین ویژگی نوری که به نظر ما مهم هس اینه که می‌تونیم روشنایی لامپ‌ها رو کنترل کنیم. می‌تونیم بر اساس خلق و خوی خود نور رو کم یا روشن کنیم.

جنس قاب:

این ممکن هس زیاد مهم به نظر نرسه، اما به یاد داشته باشین که کل آینه رو کنار هم نگه می‌داره. یک قاب با کیفیت خوب به ایمن نگه داشتن آینه کمک می‌کنه. سازندگان از فلز، پلاستیک یا چوب برای ساخت قاب استفاده می‌کنن که در بین اونا فلز محبوب‌ترین و بادوام‌ترین قاب هس.

ویژگی هوشمند

فناوری همه زمینه‌ها رو تحت تأثیر قرار داده، بنابراین واضح هس که آینه‌های هوشمند هالیوودی هم ازین گذر عقب نمونه. که این آینه‌ها به یه شبکه اینترنتی متصل هستن، همچنین می‌تونن توسط الکسا(سیستم صوتی هوشمند) کنترل‌شون کرد. و حتی می‌تونن برای شما موسیقی پخش کنن. اگر به دنبال ویژگی‌های فانتزی هستین، می‌تونین یه آینه هوشمند هالیوودی برای آرایشگاه‌تون بخرین.

اگر از علاقه مندان به آرایش هستین و از اینکه فقط به دلیل نور بد به ظاهر نامتقارن برای مشتریان برسین، متنفرین، وقت آن رسیده که یه آینه‌های هالیوودی از فروشگاه ayneha بخرین، جایی که گزینه‌های مختلف آینه‌های هالیوودی فراوان با طیف وسیعی از ویژگی‌ها رو داره. هنگامی که آینه هالیوودی مناسب رو برای آرایشگاهاتون انتخاب کنین،همیشه آرایشگاه‌تون پرزرق و برق‌تر و مدرن‌تر از سایر آرایشگاه‌ها دیده می‌شه.

چرا باید آینه لامپ‌دار رو از شرکت آینه‌ها بخریم!!؟!

اول اینکه مجموعه آینه‌ها سعی می‌کنه آینه‌های خودش رو در بهترین کیفیت و در عین حال با بهترین قیمت به‌فروش برسونه.دوم با توجه به تنوع و طرح‌هایی که آینه‌هاش داره با هر سبکی و دکوراسیونی سازگاره. سوم اینکه شما می‌تونین لوگوی آرایشگاه‌تون رو روی آینه‌تون سفارش بدین.تا جذاب‌تر از قبل به‌نظر برسه.

چهارم گارانتی یا ضمانت بی‌قید و شرط مجموعه آینه‌ها هس. شاید با خوتون بگین مگه می‌شه ؟ این ضمانت شامل چه‌چیز هایی می‌شه بیا تا بگم!!! آینه رو خریدی وقتی نصب کردی و خوشت نیومد یا به دکوراسیونت نخورد. مجموعه آینه‌ها بدون هیچ چشم داشتی اونو از شما تحویل می‌گیره و پول رو به شما بر‌می‌گردونه البته تا 7 روز بعد از تحویل!!!

همه محصولات دارای گارانتی یک ساله هستن یعنی اگه زمان ارسال دچار شکستی یا زدگی بشن برای تعویض یا تعمیر برگردونده‌ می‌شن یا اگه چراغ‌ها کم‌سو بشن هم تعویض می‌شن.

پنجم شما می‌تونین آینه که مورد نظر‌تون هس و یا تو سایت خارجی و داخلی سبکی از اونو دیدین رو سفارش بدین. این طور می‌تونین هم اندازه و هم طرح و مدل مورد نظرتون رو مطابق با فضا و دکوراسیون‌تون سفارش بدین و فضاتون رو از کلاسیک به مدرنیته تغییر بدین. و همه رو انگشت به دهان بذارین.

آدرس کارگاه آینه: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن.
تلفن تماس: 09357015855

2 دیدگاه دربارهٔ «آینه لامپ‌دار»

    1. مسعود سلطانی

      سلم وقت بخیر
      بله،آدرس دفتر فروش: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ