آینه قدی مهتابی گنبدی

آینه قدی مهتابی گنبدی

آینه قدی مهتابی گنبدی از جدیدترین و بروزترین انوع آینه‌هاست. که علاوه بر ظاهر زیبای خود ، نمایی منحصر کننده به فضای داخلی میده. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین انتخاب‌های برای اتاق خواب و پذیرایی ، آینه نوری قدی گنبدی شکل با لامپ‌های ال ای دی دار هست. چراغ ال ای دی تو دو رنگ مهتابی و آفتابی قابل سفارش هست. دور تا دور آینه با فاصله مشخص و استانداردی چراغ قرار می‌گیره. چراغ مورد استفاده LED هست که مهم‌ترین مزیت اون مصرف کمتر انرژی و طول عمر بیشتر و طولانی در مقایسه با لامپ‌های معمولی هست.

این آینه ال ای دی دار علاوه بر زیبایی و قشنگی فوق‌العاده‌ای که به محیط اطراف خودش می‌بخشه ، موجب روشنایی بیشتر و بزرگ‌تر جلوه دادن محیط اطراف مورد استفاده خود میشه.

مهم‌ترین ابزار تو سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها و حتی سالن‌های مزون آینه هستش. پس انتخاب محصولی قشنگ ، زیبا و باکیفیت از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هست. آینه قدی لامپ‌دار ، گزینه‌ای خیلی مناسب و خیلی زیبا و پرکاربرد برای این فضاها هست. استفاده از این محصول تو سالن مزون‌ها علاوه به زیبایی خیره کننده‌ای که ایجاد می‌کنه ، باعث جلوه بیشتر محصولات نیز میشه. از مزیت‌های استفاده از این محصول ، عدم نیاز به نورپردازی تو سقف یا نصب چراغ‌های دیواری هست. نور ایجاد شده به اندازه کافی فضای داخلی رو روشن می‌کنه.

آینه قدی مهتابی گنبدی
بروزترین و بهترین آینه‌های قدی مهتابی گنبدی

آینه لامپی قدی گنبدی شکل

تو آینه قدی مهتابی گنبدی ، لامپ‌ها به‌ دقت و با فاصله دقیق و مشخصی و منظمی از هم نصب می‌گردن. تا نور طبیعی و زیبایی ایجاد بشه. که این امر سبب زیبایی و قشنگی فضایی میشه که تو اون قرار می‌گیرن. این مدل آینه‌ها باعث میشن تا فضای داخلی بزرگ‌تر از اون چه که هست به نظر برسه. از طرفی باعث روشن‌تر و دل‌بازتر به نظر رسیدن محیط اطراف خود نیز میشن.

ابعاد این محصول به صورت نرمال ۱۸۰ در ۸۰  هست ولی قابلیت تولید و ساخت تو ابعاد سفارشی رو نیز داره. شما عزیزان میتونین این آینه رو با ریموت سفارش بدین و با استفاده از اون آینه رو روشن و خاموش کنین. قطر آینه چهار سانتی متر و قابلیت سفارش تو رنگ‌های مختلف مانند : {سیلور ، دودی و برنز} رو داره. نورپردازی توسط لامپ حبابی صورت میگیره. مدت زمان تحویل آینه لامپی و هالیوودی قدی گنبدی شکل حدود یه هفته كاري بعد از ثبت سفارش هست. این محصول به صورت ساده می‌تونه بدون قاب باشه یعنی لامپ‌ها به روی خود آینه نصب میشن و سادگی و زیبایی فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنن.

آینه قدی مهتابی گنبدی
بروزترین و بهترین آینه‌های قدی مهتابی گنبدی

آینه قدی مهتابی گنبدی قاب‌دار

آینه قدی مهتابی گنبدی قاب‌دار یکی از انواع آینه هست که در عین سادگی خیلی قشنگ ، زیبا و شیک هستش و تنوع تو قاب اون خیلی گسترده‌ست. این آینه‌ها با قاب‌های مختلفی اعم از چوب ، ام دی اف ، فلزی { مس ، برنز ، استیل } ، پی وی سی ، چرم ، مکرومه و … تولید میشن.

آینه قدی مهتابی گنبدی
بروزترین و بهترین آینه‌های قدی مهتابی گنبدی

نکات مهم هنگام انتخاب آینه قدی مهتابی قاب‌دار

  • نوع و ظاهر قاب آینه قدی مهتابی گنبدی شکل باید با چیدمان محیط مطابقت داشته باشه.
  • هنگام انتخاب نوع قاب ، بهتره به نوع دکوراسیون منزل هم توجه داشته باشین. به عنوان مثال استفاده از قاب‌های چوبی برای منازلی که دکوراسیون کلاسیک دارن خیلی مناسب‌تره.
  • به جز نوع دکوراسیون ، انتخاب رنگ مناسب قاب آینه مهتابی هم اهمیت فراوانی به زیبایی بیشتر منزل می‌ذاره.
آینه قدی مهتابی گنبدی
بروزترین و بهترین آینه‌های قدی مهتابی گنبدی

آینه قدی مهتابی گنبدی شکل بدون قاب

آینه قدی مهتابی گنبدی بدون قاب هم تو نوع خودشون جذاب ، مدرن و شیک هستن. ولی در عین حال ضعیف‌تر و شکننده‌تر هم هستن. پس بهتره برای اطمینان خاطر این نوع آینه‌های قدی گنبدی شکل رو تو جای مطمئن و یا به صورت ثابت و دیواری نصب کنین. با وجود ظاهر ساده‌تر ، این آینه‌ها تاثیر فوق العاده‌ای تو زیبایی محیط میزارن و جلوه مدرن‌تری به محیط می‌بخشن.

همچنین با توجه به ظاهر ساده این نوع آینه‌های گنبدی برای هر فضایی مناسبن و به راحتی با محیط اطراف هماهنگ میشن. آینه نوری قدی گنبدی بدون قاب { مخصوصا آینه‌های بک لایت بدون قاب } به خصوص برای ساختمون‌هایی که دکوراسیون مدرن و جدیدی دارن انتخاب مناسب و ایده‌آلی محسوب میشن.

آینه قدی مهتابی گنبدی
بروزترین و بهترین آینه‌های قدی مهتابی گنبدی

آینه قدی چراغ‌دار گنبدی

در آینه قدی چراغ‌دار گنبدی شکل برای ایجاد روشنایی تو گوشه‌های آینه از لامپ‌های ال ای دی { LED } استفاده میشه. نوری که توسط چراغ‌های آینه آرایشگاه ال ای دی دار تابیده میشه ، طبیعی و کاملا مطلوب هست. این آینه با عناویی مثل آینه گریم و آینه هالیوودی هم در یه رده هستن.

چراغ‌های به کار رفته تو آینه قدی چراغ‌دار گنبدی به جز رنگ‌های متداول مثل آفتابی و مهتابی تو هر رنگ دلخواه دیگه هم موجود می‌باشن. از این آینه‌ها تو فضاهای مختلف و متفاوتی بدون محدودیت خاص مانند { اتاق خواب ، مزون ، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی } میشه استفاده کرد.

آینه قدی مهتابی گنبدی

آینه قدی مهتابی گنبدی بک لایت

انواع آینه‌های بک لایت هم مثل آینه‌ چراغ‌دار مهتابی قدی ، چراغ ال ای دی دارن. تو این مدل آینه چراغ‌های LED به صورت مخفی تو قسمت پشتی آینه‎‌ها یا درون آینه‌ها نصب میشه و یا به جای قاب تو قسمت کناری آینه قرار می‌گیره.

نورپردازی این آینه‌ها به واسطه این هست که چراغ تو قسمت کناری و به صورت نواری روی آینه قرار می‌گیره ، به صورت مخفی و ملایم‌تره و این آینه‌های قدی مهتابی گنبدی ظاهر بسیار چشم‌گیر و جذابی دارن.

آینه قدی مهتابی گنبدی
بروزترین و بهترین آینه‌های قدی مهتابی گنبدی

انواع آینه قدی مهتابی گنبدی بک لایت از نظر نحوه کنترل نور

چراغ‌های آینه قدی مهتابی گنبدی بک لایت و هالیوودی به سه روش قابل تنظیم هستن. این سه روش شامل ریموتی ، حسگری و لمسی هستن که در ادامه این مطلب از سایت آینه‌ها هر کدوم از این آپشن‌ها رو مورد بررسی قرار میدیم.

  • ریموتی : تو روش ریموتی تنها با یه کنترل از راه دور نور آینه قدی رو تنظیم می‌کنن و تنظیماتی مثل روشن و خاموش کردن چراغ یا حتی تغییر رنگ‌های چراغ به وسیله ریموت کنترل قابل تغییر هستش.
  • حسگری : این قابلیت آینه مهتابی هم به این صورته که روی صفحه نمایش آینه هیچ قسمت مشخص شده‌ای وجود نداره و تنها باید با تکان دادن دست تو قسمت زیر آینه به صورت راست و چپ ، نور آینه رو خاموش و یا روشن کرد.
  • لمسی : روی آینه لمسی یه قسمت مشخص شده وجود داره که میشه با لمس انگشت روی اون قسمت آینه ، اون رو روشن و یا خاموش کرد.
آینه قدی مهتابی گنبدی
بروزترین و بهترین آینه‌های قدی مهتابی گنبدی

جان بخشی به فضا با آینه قدی مهتابی گنبدی شکل

آینه می‌تونه یه اتاق معمولی و خنثی و بی‌حس رو به یه فضای پر انرژی و شاداب تبدیل کنه که پر از فعالیت ، پویایی و جنب و جوش هست. به عنوان مثال ، یه گوشه تاریک و خسته کننده رو با یه آینه قدی هالیوودی دیواری ، کامل بیدار کنین و به اون جان ببخشین. استفاده از نورهای مصنوعی نیز در مقابل آینه رو فراموش نکنین.

آینه قدی مهتابی گنبدی
بروزترین و بهترین آینه‌های قدی مهتابی گنبدی

برای ثبت سفارشات خود با ما و مجموعه ما تماس بگیرین

خاص بودن ، منحصر به فرد بودن و متفاوت بودن رو ، تو محل کار یا منازل‌تون تجربه کنین. شما دوستان عزیز می‌تونین به راحتی با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه قدی مهتابی گنبدی برترین‌ها رو تو اسرع وقت از تولیدات آینه‌ها تحویل بگیرین.

اعتماد به ما یعنی بودن ما تو هر لحظه و ساعت در کنار شما عزیزان ، اگه می‌خواین حضوری انواع آینه قدی مهتابی گنبدی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ