آینه میکاپ پایه دار

آینه قدی سالن زیبایی

آینه قدی سالن زیبایی در میان انوع مختلفی از آینه آرایشگاهی که وجود داره، از موارد ضروری می‌تونه محسوب بشه. آینه به‌طور کلی برای آرایشگاه و سالن زیبایی امری حیاتی هست. و افراد حین و پس از دریافت خدمات زیبایی ترجیح میدن که خودشون رو در آینه مشاهده کنن. به همین دلیل آینه آرایشگاه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشه. تا بتونه تصویری که ارائه میده بسیار واضح و واقعی باشه. خارج از کاربرد مهم آینه در سالن زیبایی، در طراحی دکوراسیون اون هم نقش بسیار مهمی داره و موجب تغییرات شگرفی در اون می‌شه.

آینه قدی سالن زیبایی
آینه قدی نوری

انواع آینه قدی سالن زیبایی در کارگاه تولیدی آینه با کیفیتی فوق‌العاده و تضمینی تولید می‌شه. با توجه به استفاده از مواد اولیه درجه‌یک و حضور متخصصین این امر در تمام مراحل ساخت، کیفیت تمامی محصولات بسیار بالا هست. به همین دلیل و برای اطمینان بیشتر شما، گارانتی یکساله و ضمانت بی قید وشرط بر روی محصولات تولیدی خودمون در نظر گرفتیم. همینطور امکان بازگشت کالا هم در صورت عدم رضایت وجود داره. تمام تلاش ما بر این هست که بتونیم محصولی با کیفیت و قیمت مناسب ارائه بدیم. به‌همین دلیل به‌صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات خودمون رو به‌فروش می‌رسونیم.

سفارش انواع آینه از جمله آینه‌های سالنی از سراسر کشور پذیرفته میشه. تمام سفارش‌ها در کمترین زمان و طی 3 الی 4 روز کاری تولید و ارسال میشن. همچنین لازم به ذکره که امکان خصوصی‌سازی هم برای هر نوع آینه‌ای وجود داره. ما تمام تصورات ذهنی شما از آینه رو به واقعیت تبدیل می‌کنیم، حتی بهتر از اونچه که در ذهن دارید.

برای سفارش و دریافت مشاوره هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. تا هماران ما هر چیزی که نیاز هست رو در اختیارتون بذارن و بتونن شما رو به‌بهترین نحو راهنمایی کنن. آدرس کارخونه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دلیل وجود آینه قدی سالن زیبایی

آینه قدی سالن زیبایی یکی از مواردی هست که وجود اون در سالن زیبایی مهم هستش. چرا که آینه قدی به‌دلیل فیزیکی که داره، دید کاملی از افراد ایجاد می‌کنه. تا افراد بتونن کامل خودشون رو در آینه مشاهده کنن و با رضایت کامل در انتها سالن رو ترک کنن. مثلا عروس‌ها و دامادها پس از اتمام کار خود ترجیح میدن که خودشون رو به‌صورت قدی در آینه تماشا کنن.

آینه قدی سالن زیبایی
آینه قدی دوطرفه

همچنین آینه که خودش موجب بزرگنمایی و روشنایی بیشتر فضای خودش میشه، آینه قدی سالن زیبایی تاثیر بیشتری رو خواهد داشت. و دید بازتری رو ایجاد میکنه که هم مشتری بتونه اشراف کاملی بر خودش داشته باشه و هم فرد آرایشگر با دید کامل‌تری کار خودش رو انجام بده. چون بدون وجود نور کافی و تصویر درست امکان کار به‌خصوص کارهای زیبایی مثل آرایش و میکاپ وجود نداره. درواقع این نور خیلی به دید بهتر شما کمک میکنه تا بتونین کار خیلی تمیزی رو ارائه بدین.

انواع آینه قدی سالن زیبایی

در گذشته برای آرایشگاه تنها آینه ساده و شفاف وجود داشت که مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه نسل جدیدی از آینه‌های مدرن معرفی شدن که به‌عنوان آینه قدی سالن زیبایی و کاربردهای دیگه به‌ کار میرن.

آینه قدی سالن زیبایی
آینه قدی آرایشگاه

آینه بک لایت

آینه بک لایت یکی از انواع آینه‌های مدرنی هست که می‌تونین از اون برای آینه قدی سالن زیبایی استفاده کنین. این آینه به‌گونه‌ای هست که دارای روشنایی باشه. این روشنایی به‌وسیله چراغ نازک با ضخامت کم که به‌صورت یک‌تکه هست، ایجاد میشه. این چراغ از نوع LED هست. که مزایای فوق‌العاده اون موجب استفاده از اون در بسیاری از کاربردها شده. استفاده از این چراغ برای آینه موجب فراهم آوردن نور بسیار ملایم و زیبایی میشه که می‌تونه مقابل خودش رو روشنایی خوبی ایجاد کنه.

آینه قدی سالن زیبایی
آینه قدی سالنی

این روشنایی موجب دید بهتری برای دیدن در آینه میشه. که برای آینه قدی سالن زیبایی گزینه بسیار مناسبی هست. چرا که آینه آرایشگاهی باید تصویری که ایجاد می‌کنه واضح و روشن باشه تا بتونه در ارائه و دریافت خدمات زیبایی کمک‌کننده باشه. به این دلیل که اغلب مشتریان با دید بهتر در آینه می‌تونن در جریان تمام مراحل باشن و درنهایت هم رضایت کاملی داشته‌ باشن. همچنین افرادی که در سالن زیبایی خدمات ارائه میدن، این آینه کمک شایانی رو خواهد کرد.

درواقع آینه بک لایت به‌دلیل روشنایی خوبی که ایجاد میکنه، برای فضای آرایشگاهی و سالنی بسیار کاربردی هست. همچنین از نظر ظاهری هم جلوه و زیبایی خیلی خاصی داره. و همینطور وقتی جلوی آینه بشینین می‌تونین خودتون رو خیلی روشن در آینه با وضوح بالایی ببینین. بنابراین به‌عنوان آرایشگر هم وقتی که مشتری شما روبه‌روی آینه قرار می‌گیره، شما دید و دقت خیلی بالایی رو دارین.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی هم از دسته‌ آینه‌های دارای نورپردازی هست که تفاوت اون با آینه بک لایت در شکل نورپردازی اون هستش. در آینه هالیوودی چراغ‌ها به جای این که در پشت آینه کار گذاشته بشن، به‌صورت تک‌به‌تک هستن و با فاصله مشخصی روی آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. به همین دلیل شکل نورپردازی آینه هالیوودی برخلاف آینه بک لایت که مخفی هست، به‌شکل مستقیمه. این آینه هم مثل آینه بک لایت به‌عنوان آینه قدی سالن زیبایی می‌تونه به‌ کار بره. هر دوی این آینه‌ها دارای زیبایی منحصربه‌فرد خودشون هستن که با توجه به سلیقه و طراحی دکوراسیون میشه انتخاب کرد.

آینه قدی سالن زیبایی
آینه قدی هالیوودی

در آینه هالیوودی هم چراغ‌های به‌کار رفته از نوع LED هستن. اما شکل ظاهری متفاوتی با اونچه در آینه بک لایت به‌ کار میره، دارن. چراغ‌ها در آینه هالیوودی به‌شکل چراغ‌های معمولی هستن اما با مزایایی که دارن موجب تمایز از اون‌ها شده. یکی از این مزایا در این هست که چراغ ال‌ای‌دی مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتری رو داراست.

اما آینه بک لایت و آینه هالیوودی که به‌عنوان آینه قدی سالن زیبایی هم میشه از اون‌ها استفاده کرد، دارای قابلیت‌هایی هستن که موجب‌ شده تا بسیار مورد توجه قرار بگیرن.

. قابلیت تنظیم نور می‌تونه این نوع از آینه‌ها رو بسیار عملکردی کنه. به‌ این صورت که اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری وجود داشته‌ باشه، می‌تونین شدت نور چراغ‌های آینه رو به‌ حالت دلخواه تنظیم کنین.

. پخش موسیقی یا ویدئو برای آینه قدی سالن زیبایی یکی از امکاناتی هست که می‌تونه آینه رو بسیار جذاب‌تر کنه. در این حالت می‌تونین به‌ وسیله آینه موسیقی یا پادکست موردعلاقه خودتون رو گوش بدین و همزمان افراد هم به امور خودشون مشغول باشن.

. در این نوع از آینه قدی سالن زیبایی میشه از دماسنج و تایمر استفاده کرد تا روی صفحه آینه، نمایش دما و زمان صورت بگیره.

. چراغ‌های LED تنوع رنگ بالایی دارن و امکان استفاده از تعدادی از اون‌ها برای آینه هم به‌ صورت همزمان وجود داره. تا بشه هر زمان که تمایل داشت رنگ نورپردازی رو تغییر داد.

استفاده از این قابلیت‌ها و همچنین روشن و خاموش کردن آینه قدی سالن زیبایی از نوع بک لایت و هالیوودی به سه طریق می‌تونه انجام بگیره. لمسی، ریموتی، حسگری. که یکی از این سه رو می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه اجرا بشه و آینه همون عملکرد رو داشته باشه.

آینه قدی سالن زیبایی
آینه قدی نوری

آینه دو طرفه

آینه دو طرفه آرایشگاهی هم یکی از موارد کاربردی برای فضای سالنی هست که به شکل‌های مختلف از جمله آینه قدی سالن زیبایی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. آینه دو طرفه همونطور که از اسم اون مشخص هست، امکان استفاده از دو سمت خودش رو به‌صورت همزمان به وجود میاره. اغلب برای استفاده از آینه دو طرفه اون رو در قسمت میانی سالن قرار میدن تا استفاده از هر دو سمت اون خیلی راحت فراهم بشه.

آینه قدی سالن زیبایی
آینه دوطرفه سالنی

آینه دو طرفه این امکان رو میده که حداکثر استفاده را از فضای موجود سالن انجام بشه. و همچنین پذیرای تعداد بیشتری از افراد برای ارائه خدمات هستش و در عین حال ازدحام زیادی هم ایجاد نمیکنه. و همچنین از زیبایی خاص خودش هم بهره‌مند هستش و با قرار گرفتن در سالن زیبایی به جذابیت اون بیشتر اضافه میکنه.

آینه باکس دار

آینه باکس دار هم یکی از انواع مختلف آینه هست که برای فضای سالن آرایشگاهی انتخاب مناسبی می‌تونه باشه. در این حالت، پشت آینه قسمتی برای قرار گرفتن وسیله‌هایی می‌تونه تعبیه بشه تا در کل فضای سالن شکل مرتبی به خودش بگیره. همچنین موجب استفاده بهینه‌ای هم میشه که برای فضاهای کوچیک خیلی ایده‌‎آل محسوب میشه. تا همزمان آینه و باکسی برای قرار دادن ابزار مورد نیاز با اشغال فضای کمی داشت.

آینه قدی سالن زیبایی
آینه باکس‌دار آرایشگاهی

آینه قدی سالن زیبایی رو به چه صورت می‌شه به کار برد

معمول‌ترین حالت برای انواع آینه از جمله آینه قدی سالن زیبایی، شکل دیواری اون هست. در مورد آینه دیواری، آینه در حالت ثابت و ایستایی قرار می‌گیره و در امنیت کامل میشه از اون در فضای سالنی که به‌ نسبت پر رفت‌وآمد هست، استفاده کرد. البته که جنس و کیفیت آینه‌ها مثل گذشته نیست و از مقاومت بالایی برخوردار هستن و به‌هیچ‌عنوان مثل گذشته شکننده نیستن.

آینه قدی سالن زیبایی
آینه قدی چراغ‌دار

حالت دیگه‌ای که میشه آینه قدی سالن زیبایی رو به‌ کار برد، استفاده از پایه‌های مختلف برای اون هست. تا آینه در حالت ایستاده قرار بگیره. در این صورت امکان جابه‌جایی برای آینه می‌تونه تامین بشه. و بشه در قسمت‌های مختلف سالن حتی قسمت‌های میانی از آینه قدی سالن استفاده کرد.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه قدی سالن زیبایی
آینه پایه‌دار دوطرفه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ