آینه قدی دو سر گرد

آینه قدی دو سر گرد

آینه‌ای که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت ، هیچ تنوعی نداشت. یک آینه ساده که به‌ شکل‌های ساده و معمول هم مورد استفاده قرار می‌گرفت و برای هر فضا و کاربردی هم حتما از همون آینه قدی استفاده می‌شد. اما امروزه آینه‌ها تنوع بالایی پیدا کردن و به شکل‌های متفاوت و خاصی هم می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن. اما در این متن به آینه قدی دو سر گرد می‌پردازیم که این آینه به شکلی هستش که می‌تونه برای خیلی از فضاها مناسب و کاربردی باشه. آینه از موارد ضروری در زندگی و برخی از شغل‌ها محسوب می‌شه و باید مورد توجه کافی قرار بگیره.

آینه قدی دو سر گرد
آینه قدی دو سر گرد

معرفی آینه قدی دو سر گرد

آینه قدی دو سر گرد آینه‌ای هست که در ظاهر شکل بیضی داره و با توجه به این که قدی هستش می‌تونه خیلی کاربردی و مفید عمل کنه. آینه قدی این امکان رو به شما میده که بتونین خودتون رو کاملا واضح و روشن در آینه ببینین. درواقع دید کاملی روی خودتون با این آینه خواهید داشت. این کاربردی بودن آینه باعث میشه تا از اون در خیلی از فضاها و کاربردها هم استفاده بشه.

آینه قدی دو سر گرد
آینه خاص قدی

این آینه قدی با آینه‌های ساده قدی دیگه تفاوت‌هایی رو داره که موجب شده تا بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیره. این آینه ظاهر شکیل‌تر و مدرن‌تری رو نسبت به آینه‌های قدی دیگه داره. آینه قدی عموما شکل چهارگوشی داره که از گذشته هم به همین شکل بوده. اما آینه‌ای مثل آینه قدی دو سر گرد با زیبایی خاص خودش شکل مدرنی به آینه قدی بخشیده. و موجب شده تا این آینه وقتی در فضایی قرار بگیره، دکوراسیون و چیدمان داخلی رو خیلی زیباتر و خاص‌تر جلوه میده.

انواع آینه قدی دو سر گرد

آینه قدی دو سر گرد می‌تونه با استفاده از آینه‌های ساده هم مورد استفاده قرار بگیره. آینه‌های ساده منظور همون آینه‌های شفاف و بدون قابلیت خاصی هستن که قدمت خیلی بالایی رو دارن. اما این آینه‌ها امروزه از شفافیت و مقاومت خیلی بالایی برخوردار هستن و در طی سال‌ها پیشرفت‌های زیادی در مورد آینه‌ها صورت گرفته. این نوع از آینه‌ها می‌تونن با استفاده از قاب‌هایی شکل مدرن و خاصی به خودشون بگیرن. حتی بدون استفاده از قاب هم این آینه‌ها از زیبایی خاص خودشون بهره‌مند هستن و در عین سادگی که دارن، جلوه خیلی خاصی رو دارا هستن.

آینه قدی دو سر گرد
آینه ساده قدی

اما برای آینه قدی دو سر گرد میشه از آینه بک‌لایت هم استفاده کرد. آینه بک‌لایت آینه‌ای بسیار مدرن با مزایای بیشماری هستش که این روزها هم خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره. آینه بک‌لایت آینه‌ای دارای نورپردازی هستش که این نور به‌وسیله استفاده از چراغ LED تامین میشه. چراغی که برای آینه بک‌لایت مورد استفاده قرار می‌گیره، از ضخامت کمی برخورداره و همینطور نواری شکل هستش. این چراغ پشت آینه قرار می‌گیره و این نحوه قرار دادن چراغ در پشت آینه باعث میشه تا وقتی روشن بشه، نوری ملایم و طبیعی دور آینه ایجاد بشه.

آینه قدی دو سر گرد
آینه بک‌لایت قدی

آینه قدی دو سر گرد از نوع بک‌لایت رو وقتی مورد استفاده قرار بدین، نور ایجاد شده توسط چراغ‌ها کمک می‌کنه تا بتونین خیلی واضح و روشن در آینه دیده بشین. دیدی که با آینه‌های معمولی امکان‌پذیر نیست. چون در این آینه‌ها طراحی طوری انجام شده که بتونن این دید باز رو برای شما ایجاد کنن. اصلا هدف از ایجاد آینه‌ها همین بوده که آدم‌ها بتونن از این وسیله برای دیدن خودشون استفاده کنن. و با گذشت زمان و پیشرفت‌هایی که انجام شده، آینه‌هایی مثل آینه بک‌لایت قدی ایجاد شدن که انتظارات دیگه‌ای از آینه‌ها رو برآورده کردن.

آینه قدی دو سر گرد از نوع بک‌لایت چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه داشته باشه

. این نوع از آینه قدی دو سر گرد نورپردازیش هم می‌تونه قابلیت تنظیم داشته باشه. به این صورت که اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتر داشتین، می‌تونین با این آینه نور مورد نیاز و دلخواه خودتون رو داشته باشین.

آینه قدی دو سر گرد
آینه مدرن بیضی

. نورپردازی آینه می‌تونه رنگ‌های مختلفی داشته باشه و شما خودتون این تغییر رنگ نورپردازی آینه رو فراهم کنین. مثلا خودتون رنگ آبی و آفتابی رو برای رنگ نور آینه انتخاب می‌کنین تا هر زمان که دوست داشتین بتونین خیلی راحت رنگ نور آینه رو تغییر بدین.

. این نوع از آینه قدی دو سر گرد می‌تونه خیلی هوشمندتر هم باشه. این آینه‌ها قابلیت اتصال به اینترنت یا بلوتوث رو دارن. وقتی آینه اتصال پیدا کنه، امکان پخش موسیقی و یا ویدئو هم برای اون فراهم میشه. یک امکان خیلی جذاب که در آینه‌های مدرن اینچنینی وجود داره.

. آینه وقتی در فضای مرطوب مثل سرویس بهداشتی یا حمام قرار بگیره، می‌تونه امکان ضد بخار بودن هم داشته باشه. در این صورت وقتی آینه امکان ضد بخار بودن داشته باشه دیگه هیچ بخاری هم روی اون تشکیل نمیشه و همیشه یک صفحه شفاف و تمیز رو خواهید داشت.

. آینه بک‌لایت همچنین می‌تونه روی صفحه خودش زمان، دما یا تاریخ رو نمایش بده.

قابلیت‌هایی که عنوان شدن به‌صورت خودکار روی آینه نصب نیستن. بلکه خودتون انتخاب می‌کنین که هر موردی که دوست داشتین و یا احتیاج داشتین، روی آینه به درخواست خودتون نصب میشه.

آینه قدی دو سر گرد
آینه دو سر گرد

آینه قدی دو سر گرد در چه فضاهایی کاربرد داره

هیچ محدودیتی برای فضایی که آینه قدی دو سر گرد مورد استفاده قرار می‌گیره، وجود نداره. شما برای هر فضایی که بخواین می‌تونین از این آینه استفاده کنین و از زیبایی و ویژگی‌های مثبت اون استفاده کنین. اما این آینه‌ها مثلا برای مزون می‌تونن خیلی انتخاب مناسبی باشن. چون هم با ظاهر شکیل خودشون هم می‌تونن فضای مزون رو شیک‌تر نشون بدن. و هم این که با توجه به استفاده‌هایی که در مزون از آینه میشه، خیلی عملکرد خوبی رو خواهد داشت. چون با وجود قدی بودن می‌تونه دید کاملی رو به شما بده.

آینه قدی دو سر گرد
آینه مزونی خاص

آینه قدی دو سر گرد برای فضای آرایشگاه و سالن زیبایی هم انتخاب خیلی ایده‌آلی محسوب میشه. مخصوصا اگر نورپردازی هم داشته باشن، دید خیلی بازی رو برای شما فراهم می‌کنن. با استفاده از این آینه شما می‌تونین خدمات بهتری رو هم به مشتری‌هاتون ارائه بدین. در این صورت می‌تونین خدمات بهتر و حرفه‌ای‌تری هم ارائه بدین.

آینه قدی دو سر گرد
آینه آرایشگاهی جدید

همچنین برای استفاده در قسمت‌های مختلف خونه هم آینه قدی دو سر گرد می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. این آینه ضمن کارکرد خیلی خوب خودشف می‌تونه فضای خونه شما رو خیلی زیباتر نشون بده و مدرن‌تر جلوه بده.

آینه قدی دو سر گرد
آینه قدی مدرن

آینه قدی دو سر گرد رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه مثل آینه قدی دو سر گرد و انواع دیگه آینه هستش که تمام آینه‌های این مجموعه از بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشن. به همین دلیل کیفیت تمامی آینه‌ها از بالاترین میزان خودشون برخوردار هستن. همچنین در صورتی که سفارش خودتون رو ثبت کنین و از آینه سفارشی‌تون رضایت نداشته باشین می‌تونین آینه رو مرجوع کنین.

آینه قدی دو سر گرد
آینه قدی دو سر گرد

اما ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله مواردی هستن که می‌تونن اطمینان شما برای خرید آینه‌ها ایجاد کنن و مواردی هستن که شما می‌تونین فقط در این کارگاه از اون‌ها بهره‌مند بشین. این ضمانت این اطمینان رو فراهم می‌کنه که اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی و پرداخت هزینه نیست. چون از سمت مجموعه ما پشتیبانی صورت می‌گیره و هر مشکلی که باشه در کمترین زمان براتون رفع می‌کنیم. البته شکسته شدن و ضربه خوردن آینه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

برای سفارش آینه مورد نظر خودتون می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. هر سوال و یا مشاوره‌ای هم نیاز باشه، همکاران ما پاسخگوی کامل شما هستن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ