آینه مستطیل نوری

آینه قدی برای آرایشگاه

آینه قدی آینه‌ای کاملا کاربردی و ضروری برای خیلی از فضاها محسوب میشه. آینه قدی برای آرایشگاه یکی از این موارد هست که در این متن هم می‌خوایم به اون بپردازیم. آینه‌ای که در آرایشگاه قرار می‌گیره باید از یکسری فاکتورهای لازم برخوردار باشه. به این دلیل که اهمیت آینه آرایشگاهی خیلی بالاست. درواقع وجود آینه هست که به آرایشگاه معنا میده و میشه اسم اون رو آرایشگاه و سالن زیبایی گذاشت. همین موضوع هم باعث شده تا لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی معرفی بشن که بتونن بهترین عملکرد رو هم در کنار زیبایی خودشون برای شما داشته باشن.

آینه قدی برای آرایشگاه
آینه قدی برای آرایشگاه

ضرورت آینه قدی برای آرایشگاه چیه

آینه قدی آرایشگاهی آینه‌ای هست که به هر کسی دید کاملی از خودش رو میده. شما با هر قد و اندامی که باشین و جلوی آینه قدی قرار بگیرین، می‌تونین خودتون رو کامل در آینه ببینین. بنابراین وجود همچین آینه‌ای می‌تونه برای هر آرایشگاهی ضروری باشه. چون در آرایشگاه خدمات مختلف زیبایی ارائه میشه، مثل میکاپ و شینیون عروس که بعد از انجام این‌ها قطعا شما نیاز به آینه‌ای دارین که بتونه به عروس شما دی بازی از خودش رو بده. بنابراین آینه قدی برای آرایشگاه یک الزام هست.

آینه قدی برای آرایشگاه
آینه مدرن سالنی

همچنین آینه وقتی در فضایی قرار بگیره، به خاطر انعکاس و بازتابی که در اون رخ میده باعث میشه تا فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر از چیزی که هست به نظر برسه. در آرایشگاه هم که از چندین آینه استفاده میشه، وقتی این آینه‌ها قدی هم باشن قطعا تاثیر بیشتری رو روی دلباز نشون دادن فضای شما دارن. اما برای انتخاب آینه قدی سالن شما می‌تونین انتخاب‌های بسیار مختلفی داشته باشین.

آینه قدی برای آرایشگاه
آینه چراغی

معرفی و شناخت ویژگی‌های انواع آینه قدی برای آرایشگاه

در دنیای مدرن امروزی، آینه قدی برای آرایشگاه هم بهتره که حتما آینه مدرن و بروزی باشه. چون جایی که خودش مدعی برای ارائه خدمات زیبایی اون هم به طور حرفه‌ای هست، باید خودش هم از ظاهر و دکوراسیون زیبایی برخوردار باشه. درواقع یکی از مواردی که توجه مشتری‌ها رو به خودش جلب می‌کنه، همین چیدمان و طراحی داخلی هست. فضایی که شما برای آرایشگاه خودتون ایجاد می‌کنین، امضایی برای کار شماست که نشون میده کارتون به چه صورت هستش.

آینه لامپی

یک نوع آینه قدی برای آرایشگاه که می‌تونه خیلی مناسب باشه، آینه لامپی هستش. در این آینه از تعدادی لامپ LED استفاده میشه. نحوه کارکرد این لامپ‌ها برای آینه به این صورته که روی خود آینه و با فاصله مناسبی قرار داده میشن. تا وقتی که این لامپ‌ها روشن بشن، بتونن روشنایی خیلی خوبی رو برای آینه فراهم کنن. این روشنایی به صورتی هست که با قرار گرفتن جلوی آینه، می‌تونین تصویر کاملا واضح و روشنی رو از خودتون در آینه داشته باشین.

آینه قدی برای آرایشگاه
آینه لامپ‌دار آرایشگاهی

آینه لامپی برای آرایشگاه با توجه مشخصات و ویژگی‌هایی که داره می‌تونه بهترین انتخاب ممکن محسوب بشه. چون با این آینه شما دید کاملی رو روی مشتری خودتون دارین. با قرار گرفتن مشتری روبه‌روی این آینه، نور لامپ‌ها کمک می‌کنه که شما دید کاملا بازی رو داشته باشین و این موضوع موجب میشه تا دقت و تمرکز بالایی هم براتون فراهم بشه.

آینه نوری

اما آینه بعدی که می‌خوایم بهتون به‌عنوان آینه قدی برای آرایشگاه معرفی کنیم، آینه نوری هستش. آینه نوری هم دقیقا در اون از لامپ LED استفاده شده. اما شکل این لامپی که در آینه نوری استفاده میشه و همینطور نحوه قرارگیری اون با آینه لامپی متفاوت هستش. لامپی نواری شکل و با ضخامت کم برای انواع آینه نوری آرایشگاه استفاده میشه که این لامپ پشت آینه قرار داده میشه. بنابراین نوری هم که ایجاد می‌کنه، از اطراف هست و حالت مخفی و ملایمی رو داره.

آینه قدی برای آرایشگاه
آینه نوری سالن زیبایی

نور ایجاد شده خیلی عالی اطراف خودش رو روشن می‌کنه و درواقع به شما دید کاملا بازی رو روی کارتون میده. آینه نوری و همینطور آینه لامپی با توجه به نورپردازی خیلی درست و اصولی که دارن می‌تونن برای آرایشگاه ایده‌آل باشن. نور فاکتور خیلی مهمی برای انجام کارهای زیبایی و آرایش هست که در این آینه‌ها خیلی به این موضوع توجه شده که بتونن نور مورد نیاز رو به بهترین نحو فراهم کنن. همین ویژگی مهم این آینه‌ها هم هست که اون‌ها رو به آینه‌ای خاص و مورد توجه تبدیل کرده و موجب شده تا در آرایشگاه‌های مدرن و امروزی حتما مورد استفاده قرار بگیرن.

آینه قدی برای آرایشگاه
آینه نوردار مدرن

اما آینه قدی برای آرایشگاه به چه صورت‌هایی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره

همونطور که گفته شد، آینه قدی برای آرایشگاه از تنوع بالایی برخورداره. شما هر طراحی فضا و سلیقه شخصی که داشته باشین می‌تونین آینه موردنظر خودتون رو انتخاب کنین. و این چیزی هست که در گذشته امکان‌پذیر نبود و شما مجبور به استفاده از تنها یک نوع آینه برای هر جایی بودین. اما امروزه خود این آینه‌های مدرنی که معرفی شدن می‌تونن به شکل‌های بسیار مختلفی به کار برده بشن. مثل:

. آینه قدی برای آرایشگاه رو به صورت دیواری میشه به کار بردش. آینه دیواری همیشه از گذشته رایج بوده و به دلیل مزایای قابل توجهی که داره، هنوز هم خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره. از جمله این که نصب خیلی راحتی داره و شما راحت می‌تونین آینه رو به دیوار نصب کنین و در جای کاملا ثابتی قرار بگیره. همچنین آینه دیواری آرایشگاه جای خاصی رو از فضای شما نمی‌گیره. بنابراین از تمام فضایی که دارین می‌تونین نهایت بهره‌مندی رو ببرین.

آینه قدی برای آرایشگاه
آینه دیواری آرایشگاه

. حالت دیگه‌ای که آینه قدی برای آرایشگاه می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، با استفاده از پایه هست. در این صورت آینه حالت ایستاده داره و از مزایای خاص خودش برخورداره. آینه ایستاده دیگه کاملا ثابت نیست و شما می‌تونین اگر زمانی به آینه نیاز داشتین، اون رو جابه‌جا کنین. این جابه‌جایی می‌تونه برای تغییر دکوراسیون هم باشه تا تنوعی در فضای شما هم ایجاد بشه.

آینه قدی برای آرایشگاه
آینه قاب‌دار

. آینه قدی برای آرایشگاه به صورت دوطرفه هم امکان استفاده داره. آینه دوطرفه آینه‌ای بسیار خاص و کاربردی هستش که از هر دو سمت خودش امکان استفاده به شما رو اون هم به طور همزمان میده. با این آینه شما می‌تونین از مشتری‌های بیشتری در فضای خودتون پذیرایی کنین. و در نهایت هم از تمام فضایی که دارین، می‌تونین نهایت بهره‌مندی رو داشته باشین.

آینه قدی برای آرایشگاه
آینه دوطرفه قدی

آینه قدی برای آرایشگاه رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه قدی برای آرایشگاه و هر نوع آینه دیگه‌ای هست. تمام آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن از استاندارد و کیفیت بالایی برخوردارن که می‌تونن با نمونه‌های خارجی رقابت کنن. همچنین آینه‌ها رو ما خودمون مستقیما به فروش می‌رسونیم و همین موضوع باعث شده تا آینه‌ها قیمت خیلی مناسبی هم داشته باشن.

آینه قدی برای آرایشگاه
آینه قدی برای آرایشگاه

در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسبی که آینه‌های تولیدی این مجموعه دارا هستن، می‌تونین با خرید آینه از این مجموعه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم بهره‌مند بشین. این ضمانت به این صورته که اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیادش، ما تماما رایگان مشکل به وجود اومده رو حل می‌کنیم. مثلا اگر لامپ آینه بسوزه یا لمس اون دچار اختلال بشه، ما رایگان این لامپ رو تعویض می‌کنیم و یا اختلال رو برطرف می‌کنیم. با وجود همه این موارد، ضمانت مرجوعی هم داریم تا اگر آینه موردپسندتون نبود، امکان مرجوعش براتون فراهم بشه.

شماره‌ تماس کارگاه تولیدی 09357015855 هست که می‌تونین برای ثبت سفارش آینه موردنظر خودتون از طریق همین شماره اقدام کنین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ