آینه قاب‌دار نور سفید

آینه قاب‌دار نور سفید

در گذشته فقط یک یا دو نوع آینه وجود داشت که از همون هم برای هر فضا و کاربردی استفاده میشد. اما در حال حاضر تنوع آینه‌ها خیلی زیاد شده و درواقع آینه‌ها تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر شدن. یکی از انواع آینه‌های مدرن امروزی، آینه قاب‌دار نور سفید هستش که این آینه با توجه به عملکرد خیلی خوبی که از خودش نشون داده خیلی مورد توجه قرار گرفته. طراحی این آینه طوری انجام شده که بتونه چیزی فراتر از آینه‌های معمولی باشه که بسیار هم در این کار موفق بوده. اگر شما هم از این آینه‌ها استفاده کنین، متوجه تغییر اساسی در این آینه‌ها با آینه‌های قدیمی میشین.

آینه قاب‌دار نور سفید
آینه قاب‌دار نور سفید

معرفی مشخصات آینه قاب‌دار نور سفید

آینه قاب‌دار نور سفید آینه‌ای مدرن هستش که در اون از چراغ‌هایی به نام LED استفاده میشه. چراغ‌هایی هم که برای آینه‌ها به کار میرن، تنوع بالایی می‌تونن داشته باشن. اما در هر صورت استفاده از این چراغ‌ها باعث میشه که اطراف آینه کاملا روشن بشه. بنابراین وقتی روبه‌روی آینه قرار بگیرین می‌تونین خودتون رو خیلی واضح‌تر و روشن‌تر ببینین. اصلا این آینه‌ها به همین دلیل طراحی شدن که بتونن به شما دید خیلی بازتری رو بدن.

آینه قاب‌دار نور سفید
آینه قدی چراغ‌دار

چراغ‌ها طوری در آینه کار گذاشته میشن که بتونن نور خودشون رو خیلی مطلوب و یکدست بدون این که بخوان سایه‌ای رو ایجاد کنن، انتشار بدن. تا وقتی که روبه‌روی این آینه می‌ایستین دقیقا در معرض این نور باشین و به این صورت دید واضححی از خودتون در آینه داشته باشین. وقتی هم که نور آینه سفید باشه، خیلی به نور طبیعی نزدیک هستش و در این حالت بهترین دید رو هم ایجاد می‌کنه.

آینه قاب‌دار نور سفید
آینه گرد قاب‌دار

انواع آینه قاب‌دار نور سفید

آینه بک‌لایت

یکی از انواع آینه قاب‌دار نور سفید، آینه بک‌لایت هستش. آینه بک‌لایت آینه‌ای هست که در اون چراغ LED که مورد استفاده قرار می‌گیره، پشت آینه قرار داده میشه. شکل ظاهری این چراغ به‌صورت نواری و یک‌تکه و با ضخامت کم هستش که خیلی خوب می‌تونه پشت آینه تعبیه بشه. در این صورت نوری که برای آینه ایجاد میشه، نوری مخفی و ملایم هست که این نور دور آینه ایجاد میشه.

آینه قاب‌دار نور سفید
آینه بک‌لایت سالن زیبایی

نور ایجاد شده کمک می‌کنه که دید خیلی بهتری برای شما ایجاد بشه. همچنین آینه بک‌لایت به‌قدری زیباست که می‌تونه فضای شما رو هم تحت تاثیر خودش قرار بده. استفاده از این آینه باعث میشه تا فضای شیک و مدرنی فراهم بشه. چون آینه‌ها از عناصر مهمی در هر دکوراسیون و چیدمان داخلی هستن که باید به ظاهرشون هم در کنار عملکردشون توجه کافی بشه.

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار هم یکی دیگه از انواع آینه قاب‌دار نور سفید محسوب میشه. در این آینه هم از چراغ LED استفاده میشه. درواقع این آینه هم دارای نورپردازی هستش. اما شکل چراغی که استفاده میشه و نوع قرارگیری چراغ در این آینه با آینه بک‌لایت متفاوت هست. برای این آینه از تعدادی چراغ استفاده میشه که این چراغ‌ها روی خود آینه قرار داده میشن. چراغ‌ها که روی خود آینه قرار بگیرن، نورپردازی آینه حالت مستقیمی رو خواهد داشت. برای این که بازدهی نور بیشتر باشه و این که هیچ سایه‌ای رو ایجاد نکنه، چراغ‌ها با یک فاصله مشخصی روی آینه تعبیه میشن.

آینه قاب‌دار نور سفید
آینه چراغ‌دار قاب‌دار

آینه چراغ‌دار باکیفیت هم با توجه به این که از چراغ LED در اون استفاده میشه، دید خیلی بهتری رو برای شما ایجاد می‌کنه. درواقع در این آینه‌ها طراحی‌ها و استفاده از چراغ‌های LED به صورتی بوده که بتونن باعث بشن که در آینه خیلی واضح‌تر دیده بشین. نور این آینه‌ها خیلی دقیق روی شما انداخته میشه و مجب میشه که وقتی از آینه استفاده می‌کنین، خیلی بهتر دیده بشین.

انواع آینه قاب‌دار نور سفید چه کاربردهایی می‌تونه داشته باشه

آرایش و میکاپ

آرایش و میکاپ کار بسیار ظریفی هست که نیاز به دقت و دید خوبی داره. به همین دلیل آینه‌هایی مثل آینه بک‌لایت و آینه چراغ‌دار آرایشی گزینه‌های ایده‌آلی برای آرایش هستن. چون وقتی شما روبه‌روی آینه قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه که پوست و چهره خودتون رو بتونین خیلی روشن و کاملا واضح ببینین. وقتی دید بازی داشته باشین قطعا عملکرد بهتری هم دارین. اگر خودتون بخواین آرایش خودتون رو انجام بدین قطعا این آینه کمک شما می‌کنه که خودتون بتونین آرایش خودتون رو خیلی حرفه‌ای و تمیز انجام بدین. چون خیلی اوقات نیازی نیست که شما برای آرایش‌هاتون به آرایشگاه برین و هزینه‌ای رو بابت این موضوع پرداخت کنین. با این آینه‌ها خیلی راحت می‌تونین خودتون آرایشگر خودتون باشین.

آینه قاب‌دار نور سفید
آینه گرد چراغ‌دار

این انواع آینه قاب‌دار نور سفید که معرفی شدن برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی هم خیلی انتخاب مناسبی هستن. به این دلیل که در آرایشگاه‌ها خدمات زیبایی به‌طور تخصصی به مشتری‌ها ارائه میشن. وقتی خدمات حرفه‌ای ارائه میشه باید ابزار کاری هم که مورد استفاده قرار می‌گیره، حرفه‌ای باشن. به‌خصوص در قسمت آرایش و میکاپ که آینه از مهم‌ترین ابزار شناخته میشه و در روند کار هم خیلی موثره. چون به شما دید خیلی بازی رو میده تا بتونین برای مشتری خودتون میکاپی دلخواه رو انجام بدین.

آینه قاب‌دار نور سفید
آینه آرایشگاهی

همچنین استفاده از این انواع آینه قاب‌دار نور سفید فضای سالن شما رو خیلی شیک و مدرن جلوه میده. دکوراسیون و چیدمان داخلی برای هر آرایشگاهی موضوع خیلی مهمی هست که باید مورد توجه قرار بگیره. چون چیدمان و زیبایی سالن شما تاثیر مستیم می‌تونه روی جذب مشتری داشته باشه. بنابراین شما باید بتونین با ایجاد فضای زیبا و مدرن تاثیر مثبتی در ذهن مشتری‌های خودتون داشته باشین. با این وجود اینچنین آینه‌ها ظاهر مدرنی هم در کنار کارکرد عالی خودشون دارن و نسبت به آینه‌های معمولی خیلی ارجحیت دارن.

آینه قاب‌دار نور سفید
آینه سالن آرایشی

استفاده در منزل

شما قطعا در منزل خودتون هم نیاز به چندین آینه دارین. آینه‌هایی که در هر خونه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرن، استفاده‌های مختلفی می‌تونن داشته باشن. با توجه به ویژگی‌هایی که آینه قاب‌دار نور سفید داره، برای استفاده در خونه‌ها هم گزینه مناسبی هستش. شما با این آینه‌ها یک آینه معمولی رو نخواهید داشت. این آینه‌ها عملکرد خیلی خوبی رو از خودشون نشون میدن. همچنین باعث میشن تا دکوراسیون فضای خونه شما خیلی زیباتر هم نشون داده بشه.

آینه قاب‌دار نور سفید
آینه نوری قاب‌دار

آینه قاب‌دار نور سفید رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه قاب‌دار نور سفید و آینه‌های دیگه‌ای تولید میشن. که این آینه‌ها از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستن. تمام آینه‌هایی که در این مجموعه تولید میشن می‌تونن با نمونه‌های خارجی با کیفیت خودشون رقابت کنن. چون برای ساخت اون‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. شما هر آینه‌ای که سفارش بدین، دقیقا مطابق خواسته شما تولید میشه. ضمانت مرجوعی هم داریم تا اگر آینه مورد دلخواه شما نشد و احیانا اون چیزی که می‌خواستین نبود، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

آینه قاب‌دار نور سفید
آینه قاب‌دار نور سفید

اما امکان فوق‌العاده‌ای که این کارگاه داره، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست. دیگه شما با این ضمانت خیالتون راحته که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، نیازی نیست که شما هزینه‌ای رو پرداخت کنین. بلکه فقط به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان مشکل به وجود اومده رو کاملا رایگان برطرف کنیم. حتی اگر لامپ آینه هم سوخت، ما این لامپ رو براتون تعویض می‌کنیم. فقط مواردی مثل شکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن اون نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

شماره‌های تماسی هم که می‌تونین برای سفارش انواع آینه قاب‌دار نور سفید اقدام کنین،  09901717305 و 02188068352 هستن. اگر نیاز به مشاوره و یا راهنمایی هم داشته باشین، همکاران ما می‌تونن شما رو به نحو احسنت راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ