آینه قاب‌دار نوری

آینه قاب‌دار نوری

امروزه گزینه‌های زیادی برای انتخاب آینه‌ها وجود داره. و این چیزی هست که در گذشته وجود نداشت. در زمان قدیم تنها یک یا نهایتا دو نوع آینه وجود داشت که شکل‌ها و مدل‌های خاصی هم نمی‌تونستن داشته باشن. اما آینه‌های مدرنی که در حال حاضر در بازار هستن، تنوع خیلی بالایی رو دارن. آینه قاب‌دار نوری یکی از این انواع مختلف آینه‌ بروز و جدید محسوب میشه که دارای مشخصات و ویژگی‌های مخصوص به خودش هست. روی طراحی آینه‌های جدید خیلی فکر و کار شده که بتونن عملکردی خیلی بهتر از آینه‌های قدیمی و معمولی داشته باشن.

آینه قاب‌دار نوری
آینه قاب‌دار نوری

آینه قاب‌دار نوری چه مشخصه‌هایی رو داره

آینه قاب‌دار نوری یک آینه عالی و مدرنی هست که در اون به‌واسطه استفاده از چراغ LED یک نوری فوق‌العاده منتشر میشه. چراغی که برای انواع آینه نوری مدرن به کار برده میشه، یک چراغ خاص که نواری شکله و ضخامت کمی رو هم داره پشت آینه قرار داده میشه. چراغ LED بهترین چراغ برای روشنایی هر جایی به حساب میاد. چون نوری که از چراغ منتشر میشه، نوری ملایم و طبیعی هست. جدا از این مورد مزیت بزرگ دیگه این چراغ، مصرف انرژی پایین اون هست که خیلی کمتر از چراغ‌های معمولیه.

شکل چراغی که برای آینه قاب‌دار نوری مورد استفاده قرار می‌گیره و همینطور این موضوع که چراغ پشت آینه تعبیه میشه، موجب میشه تا نور ایجاد شده برای آینه، نوری باشه که دور آینه رو می‌گیره. چراغ که پشت آینه قرار می‌گیره، باعث ایجاد نوری مخفی برای آینه هم میشه. به همین دلیل به این آینه‌ها آینه نور مخفی و آینه بک لایت هم گفته میشه.

آینه قاب‌دار نوری مشخصه دیگه‌ای که داره، همین داشتن قاب هست. قاب زیبایی خاصی رو به هر آینه‌ای می‌بخشه که اون رو خیلی زیباتر جلوه میده. قاب‌ها تنوع خیلی بالایی رو دارا هستن که از نظر جنش و رنگ و شکل می‌تونن انواع بسیار مختلفی رو داشته باشن. برای انتخاب قاب می‌تونین به فاکتورهای مختلفی توجه کنین. مثل این که دکوراسیون داخلی و وسیله‌هایی که در فضاتون استفاده می‌کنین به چه صورت هستن که بتونین قابی هماهنگ با اونا رو انتخاب کنین. گاهی هم انتخاب یک قاب خاص و متفاوت می‌تونه جلوه و زیبایی بیشتری رو داشته باشه. در این صورت این آینه در مرکز توجه قرار می‌گیره و درواقع به نقطه کانونی در فضای خودش هم تبدیل میشه.

آینه قاب‌دار نوری
آینه نوری

آینه قاب‌دار نوری موارد استفاده‌اش چی هست

در هر فضا و کاربردی که نیاز به آینه وجود داشته باشه، آینه قاب‌دار نوری می‌تونه یک انتخاب عالی برای اون باشه. همونطور که در قسمت‌های بالاتر هم توضیح داده شد، آینه نوردار با قاب تنوع خیلی بالایی رو داره و شما خیلی راحت می‌تونین بین انواع این آینه‌ها، آینه دلخواه خودتون رو انتخاب کنین. اما یک فضایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی یک فضایی هست که بهتره حتما در اون از اینچنین آینه‌هایی استفاده بشه. انواع آینه نوردار آرایشگاه آینه‌هایی هستن که در ارائه خدمات هم خیلی کمک می‌کنن.

کمک اونا به این صورت هست که چون در آرایشگاه‌ها خدمات زیبایی به مشتری‌ها داده میشه که این خدمات نیاز به دقت بالایی دارن، آینه‌ها با انتشار نور خوب خودشون به شما دید بهتری رو میدن. درواقع بستری رو فراهم می‌کنن که بتونین همونطور که حرفه‌ای و متخصص در کارتون هستین، بتونین کارتون رو به بهترین شکل پیاده کنین. زمانی که مشتری شما مقابل آینه قرار بگیره که بخواین خدمات موردنظرش رو انجام بدین، نور آینه دقیق و متمرکز روی مشتری شماست و از این طریق دید بازی روی کارتون ایجاد میشه. خیلی مهمه که شما دید واضحی روی کارتون داشته باشین که قطعا در این صورت عملکرد شما هم خیلی ارتقا پیدا می‌کنه.

از محل‌های دیگه‌ای که آینه قاب‌دار نوری برای اون خیلی مناسب محسوب میشه، مزون و لباس‌فروشی‌هاست. در این نوع از فضاها هم آینه‌ای که شفاف باشه و بتونه تصویری واضح رو ارائه بده، خیلی اهمیت داره. اما برای ایجاد این تصویر واضح نیاز به نوری هم هست که این نور میزان مناسبی داشته باشه و همینطور از جای درست و مناسبی انتشار پیدا کنه. درواقع نور لازمه تشکیل این تصویر خوب و واضح هست که در این آینه نوری به بهترین شکل تامین شده. آینه به مشتری شما دی بهتری رو از خودش میده که بتونه انتخاب راحت‌تری رو داشته باشه.

با استفاده از این آینه در فضاتون باعث میشین که مشتری‌ها شما احساس راحتی بیشتری برای انتخاب داشته باشن و درواقع ارزش بیشتری رو برای اون‌ها قائل میشین. وقتی که مشتری‌های شما لباسی رو می‌پوشن برای این که انتخاب خودشون رو نهایی کنن، باید اول خودشون رو در آینه‌ای واضح و روشن ببینن. و برای این موضوع قطعا انواع آینه نوری مزون خیلی پیشنهاد میشن.

آینه قاب‌دار نوری برای در خونه هم آینه‌ای ایده‌آل هست. آینه‌هایی که در هر خونه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرن، برای موارد مختلفی به کار میرن. شما برای آرایش‌های روزانه و اصلاح و یا آماده شدن برای مهمونی‌ها و مجالس حتما نیاز به آینه دارین. و بی انواع مختلف آینه‌های امروزی، چه گزینه‌ای بهتر از آینه قاب‌دار نوری که از هر جهتی اگر بررسی بشه، بهترین انتخاب خواهد بود.

آینه‌هایی هم هستن که به‌عنوان آینه کودک برای بچه‌ها وجود دارن. این آینه‌ها متناسب با سن و روحیات بچه‌هاست. آینه قاب‌دار نوری برای استفاده به‌عنوان آینه کودک هم می‌تونه به کار بره. آینه کودک نوری می‌تونه به هر شکلی که کودک شما دوست داره، ساخته بشه. آینه برای بچه‌ها معمولا یک وسیله جذابی هست که دوست دارن خودشون رو در اون ببینن. بنابراین این آینه هم بهتره که متناسب با علایق خود بچه‌ها باشه تا جذابیت بیشتری رو براشون داشته باشه.

در هر فضا و کاربردی که آینه قاب‌دار نوری به کار بره، قطعا تغییرات خیلی خوبی رو در اون ایجاد می‌کنه. چون این آینه علاوه بر کاربرد خیلی خوبی که داره، از زیبایی خیلی خاصی هم برخوردار هست. کلا آینه در هر فضایی یک وسیله مهمی محسوب میشه. به همین دلیل هم باید به ویژگی‌های ظاهری اون خیلی توجه بشه.

آینه قاب‌دار نوری
آینه نوری قاب‌دار

چرا آینه قاب‌دار نوری دلخواه خودتون رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

هر آینه‌ای که دوست داشته باشین و مورد دلخواه خودتون باشه رو از جمله انواع آینه قاب‌دار نوری در کارگاه تولیدی آینه براتون تولید می‌کنیم. تمام آینه‌های تولیدی این کارگاه از ضمانت کیفیت و قیمت هم برخوردار هستن. ما برای ساخت هر آینه‌ای در این مجموعه، حساسیت بالایی رو به کار می‌بریم تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت بسیار بالا رو به دست شما مشتری‌های عزیزمون برسونیم. هر سفارشی که بدین، دقیقا طبق چیزی که خودتون می‌خواین آماده میشه. ما ضمانت مرجوعی هم داریم که اگر آینه مورد دلخواهتون نبود، امکان مرجوع آینه رو داشته باشین.

آینه قاب‌دار نوری
آینه نوری

اما ما در این مجموعه یکسری خدمات دیگه‌ای هم برای شما در نظر گرفتیم که فقط مختص ماست. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی هر آینه این کارگاه وجود داره. ضمانت به شما این اطمینان رو میده که اگر هر اتفاقی بخواد برای آینه بیفته، با وجود ضمانت نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارین. چون ما خدمات پس از فروش عالی داریم که می‌تونین از اون استفاده کنین. البته یکسری از موارد مثل این که آینه شکسته بشه یا ضربه بخوره، شامل این ضمانت نمیشه.

شماره تماس کارگاه تولیدی آینه هم 09357015855 هست که می‌تونین با این شماره تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین. هر جایی هم که باشین، ما می‌تونیم برای شما ارسال کنیم. اگر نیاز به مشاوره هم دارین و هنوز نمی‌‌دونین که چه آینه‌ای رو انتخاب کنین، می‌تونین از مشاورین ما که تجربه بالا و خوبی در این زمینه دارن، استفاده کنین. آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

آینه قاب‌دار نوری
آینه قاب‌دار نوری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ