آینه دوطرفه سالن آرایش

آینه دوطرفه سالن آرایش

اهمیتی که آینه‌ها دارن، باعث شده تا خیلی موردتوجه قرار بگیرن و تنوع داشته باشن. آینه‌های جدید و امروزی کاربرد خیلی بهتری نسب به آینه‌های قدیمی دارن و اصلا قابل مقایسه با اون‌ها نیستن. بین آینه‌های مختلف و امروزی آینه دوطرفه سالن آرایش خیلی کاربردیه. علاوه بر این از نظر ظاهری هم خیلی زیباست. این آینه‌ها امروزه ازشون خیلی استفاده میشه، چون عملکردشون برای سالن زیبایی خیلی بالاست و هم این که باعث زیباتر دیده شدن فضای سالن هم میشن.

آینه دوطرفه سالن آرایش
آینه دوطرفه سالن آرایش

آینه دوطرفه سالن آرایش دقیقا چه آینه‌ای هست

آینه دوطرفه سالن آرایش با توجه به اسمی هم که داره، آینه‌ای هست که از هر دوطرف اون می‌تونین استفاده کنین. یعنی شما همزمان می‌تونین به دو نفر با این آینه خدمات‌تون رو ارائه بدین. این آینه به شما این امکان رو میده که بتونین تعداد بیشتری مشتری رو بپذیرین. اما با این وجود تعداد بیشتر، هیچ ازدحام و شلوغی خاصی برای سالن آرایشی ایجاد نمیشه. و شما می‌تونین در آرامش به کارهای خودتون بپردازین. همچنین مشتری‌ها هم در راحتی کامل کارشون انجام میشه.

آینه دوطرفه سالن آرایش
آینه دوطرفه آرایشگاه

آینه دوطرفه سالن آرایش برای این که بشه از هر دو طرف اون استفاده کرد، باید یکجایی قرار بگیره که هر دوطرف اون فضای خالی داشته باشه. بهترین محل برای اون، قسمت وسط سالن هست که می‌تونین اون رو قرار بدین و از آینه استفاده کنین. با این کار شما ضمن این که در گوشه‌ها و کنار دیوار آینه قرار دادین، از قسمت‌های میانی هم که اغلب بی‌استفاده می‌مونن می‌تونین بهره‌مند بشین. بنابراین با این آینه دیگه فضای مرده‌ای برای شما باقی نمی‌مونه.

آینه دوطرفه سالن آرایش
آینه دوطرفه سالنی

همچنین این آینه دوطرفه سالن آرایش به غیر از این که کاربرد خیلی خوبی رو داره، از نظر زیبایی هم در سطح بالایی هست. به‌طوری که وقتی از این آینه استفاده می‌کنین، فضای شما خیلی تغییر میکنه و زیباتر میشه. درواقع این آینه‌ها می‌تونن تغییر اساسی در سالن ایجاد کنن و اون رو خیلی مدرن‌تر و شکیل‌تر به نظر برسونن.

انواع آینه دوطرفه سالن آرایش

برای ساخت آینه دوطرفه سالن آرایش دو آینه را طوری قرار می‌دهند که قسمت پشت اون‌ها رو به همدیگه باشه. اما این آینه‌هایی که برای ساخت آینه دوطرفه به کار میرن، می‌تونن انواع مختلفی داشته باشن. که در زیر به اون‌ها اشاره می‌کنیم تا شما بتونین آینه‌ای که مدنظرتون هست رو انتخاب کنین.

آینه ساده

منظور آینه‌هایی هستن که همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفتن. اما در حال حاضر این آینه‌ها خیلی پیشرفت کردن و کیفیت تصویرشون خیلی بالاست. این آینه‌ها در عین سادگی خیلی جلوه زیبایی دارن. دوطرفه بودن آینه‌ها می‌تونه ظاهر و جلوه‌ی چشمگیرتری در فضای شما ایجاد کنه. درواقع دوطرفه کردن آینه‌ها، باعث میشه که از نظر ظاهری خیلی قشنگ‌تر بشن. علاوه بر این باعث میشه تا آینه کاربردی‌تر هم بشه.

آینه دوطرفه سالن آرایش
آینه ساده دوطرفه

آینه بک‌لایت

آینه دوطرفه سالن آرایش با آینه دیگه‌ای که می‌تونه ساخته بشه، آینه بک‌لایت یا آینه نوری هست. این آینه دارای نورپردازیه. که نورپردازی این آینه توسط چراغ LED تامین میشه. این چراغ ضخامت کمی داره و محل قرارگیری اون هم پشت آینه هست. این چراغ باعث میشه که دور تا دور آینه، نوری پخش بشه. این نور خیلی کمک‌کنندست. چون وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، می‌تونین خودتون رو کاملا روشن و واضح در آینه ببینین. به‌خصوص که بک‌لایت برای آینه میکاپ دوطرفه خیلی گزینه خوبیه.

آینه دوطرفه سالن آرایش
آینه بک‌لایت دوطرفه

بنابراین به‌عنوان آرایشگر هم شما وقتی بخواین مشتری‌تون رو خدمات بدین، باعث میشه تا بتونین پوست صورت رو کاملا روشن ببینین. پس با دید بهتری هم که ایجاد شده، شما می‌تونین با دقت بیشتری به مشتری‌تون خدمات بدین. علاوه بر این که روند کار رو براتون بهتر میکنه باعث میشه که سالن شما خیلی هم زیباتر باشه. چون این آینه دوطرفه سالن آرایش جزء آینه‌های مدرن هست که باعث میشه تا محیط شما هم مدرن‌تر باشه. و در دید بقیه هم یک سالن حرفه‌ای و شیک به نظر برسه.

آینه دوطرفه سالن آرایش
آینه دوطرفه ایستاده

مدرن بودن سالن آرایش خیلی در ذهنیت مشتری‌‌ها هم تاثیر داره. چون اولین چیزی که هر کسی رو جذب میکنه، ظاهر و دکوراسیون اون فضاست. که حتی می‌تونه نشون بده که شما چقدر حرفه‌ای و به‌روز هستین. به همین دلیل هم نمیشه که شما به‌عنوان آرایشگر حرفه‌ای فضاتون سبک قدیمی داشته باشه که این‌ها اصلا با تناسب دارن. بنابراین سالن آرایش شما، فضاش نشون میده که کیفیت کارتون در چه حدی هست. آینه هم که بیشترین چیزی هست که در سالن جلب توجه میکنه و در تمام قسمت‌ها تقریبا از اون استفاده میشه. پس برای این که فضاتون رو بتونین زیباترین کنین بهترین انتخاب برای شما آینه دوطرفه سالن آرایش هست.

آینه دوطرفه سالن آرایش
آینه دوطرفه سالن آرایشگاه

قابلیت‌های آینه بک‌لایت چه مواردی هست

آینه دوطرفه سالن آرایش از نوع بک‌لایت، اولین و مهم‌ترین ویژگی که داره نورپردازی اون هست. اما قابلیت این آینه فقط به پخش نور ختم نمیشه. آینه بک‌لایت یکسری قابلیت‌هایی داره که آینه رو خیلی منحصربه‌فردتر می‌کنن. اما باید بهتون بگیم که این قابلیت‌ها همه‌شون روی آینه نصب نیستن و برای داشتن اون‌ها باید انتخاب کنین که کدوم از اون‌ها روی آینه سفارشی شما نصب بشن.

آینه دوطرفه سالن آرایش
آینه قدی دوطرفه

. چراغ LED که در آینه دوطرفه سالن آرایش بک‌لایت به کار میره، رنگ‌های زیادی داره. حتی این امکان براشون هست که شما بتونین رنگ نور آینه رو هر وقت که دوست داشتین تغییر بدین. یعنی شما چند رنگ که مورد علاقه و نیازتون هست رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه‌تون اعمال بشه.

. نور آینه دوطرفه سالن آرایش که منتشر میشه قابلیت تنظیم شدن هم داره. یعنی اگر شما یک زمانی نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشته باشین، می‌تونین میزان نورتون رو کمتر یا بیشتر کنین تا به نور کافی که می‌خواین و مدنظرتون هست، داشته باشین.

. آینه دوطرفه سالن آرایش بک‌لایت امکان پخش موسیقی یا ویدئو هم می‌تونه داشته باشه. که باعث میشه تا وقتی در سالن از آینه موزیک پخش کنین، جذابیت اون خیلی بیشتر بشه. و با این کار می‌تونین فضای آرومی هم برای خودتون و مشتری‌ها ایجاد کنین تا آرامش بیشتری هم برقرار بشه.

آینه دوطرفه سالن آرایش
آینه گرد دوطرفه

. می‌تونین روی خود آینه درخواست بدین که ساعت، دما و تاریخ هم نمایش داده بشن. البته بین این سه مورد شما می‌تونین انتخاب کنین که هر کدوم رو که تمایل دارین یا همه‌شون اجرا بشن.

شما این آینه دوطرفه سالن آرایش رو از کجا می‌تونین بخرین و چرا

ما در کارگاه تولیدی آینه خودمون، هر نوع آینه‌ای که فکر کنین رو براتون به‌بهترین شکل تولید می‌کنیم. یکی از این آینه‌ها آینه دوطرفه سالن آرایش هست که ما با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تولید می‌کنیم. چون از بهترین مواد اولیه و تجهیزات برای ساخت آینه‌ها استفاده می‌کنیم. تا بتونیم بهترین کیفیت رو به شما ارائه بدیم. علاوه بر این بخش فروش هم به عهده خودمون هست تا بتونیم با حذف واسطه‌هایی که وجود داره قیمت منطقی‌تری داشته باشیم.

آینه دوطرفه سالن آرایش
آینه نوری دوطرفه

اما تنها تفاوت ما با تولیدی آینه‌های دیگه فقط داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب نیست. ما ضمانت بی قید و شرط با گارانتی یکساله روی آینه‌های تولیدی خودمون داریم. یعنی به این صورت که اگر شما آینه‌ای که دریافت کردین، حتی خوشتون نیومد و رضایت نداشتین، می‌تونین مرجوع کنین. یا اگر در طول یکسال مشکلی برای آینه احیانا به وجود بیاد مثلا روشنایی اون دچار اختلال بشه، ما براتون در کمترین زمان و رایگان رفع می‌کنیم.

این خدمات و امکانات فوق‌العاده رو فقط می‌تونین در کارگاه تولیدی ما ببینین. ضمانت بی قید و شرط رو فقط ما داریم که رضایت مشتری برامون اولویت داره. بنابراین اگر می‌خواین که آینه‌ دوطرفه سالن آرایش خودتون رو داشته باشین یا این که هنوز هم از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنین، بهتره همین الان با ما با شماره‌‌ی 09901717305 تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو با بهترین قیمت انجام بدین. چون همونطور که خودتون هم در جریانین قیمت‌های موارد اولیه هر روزه در حال افزایشه. پس هر چه زودتر اقدام کنین بهتره.

آدرس دفتر ما هم تهران، ونک، ده ونک، خیابان شیخ بهایی، کوچه کولیوند، خیابان شهید مجیدپور، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶ هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ