آینه ثابت برای سالن آرایش

آینه ثابت برای سالن آرایش

آینه در سالن آرایش یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزار محسوب می‌شه. به‌طوری که سالن زیبایی بدون آینه اصلا قادر نیست به فعالیت خودش ادامه بده. به دلیل اهمیت بالایی که آینه‌ها دارن، تنوع در آینه سالن آرایشی هم خیلی بالاست. اما یکی از انواع پرکاربرد اونا آینه ثابت برای سالن آرایش هست که در این متن به اون می‌پردازیم. در کل آینه سالن زیبایی باید ضمن این که عملکرد خوبی داشته باشه، زیبایی اون هم مطرح باشه. چون آینه در طراحی و دکوراسیون سالن خیلی تاثیر داره.

آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه ثابت برای سالن آرایش

مزیت آینه ثابت برای سالن آرایش چیه

آینه ثابت برای سالن آرایش همونطور که از اسم اون هم مشخصه، در جایی از سالن به‌صورت ثابت قرار می‌گیره. در این صورت آینه در یک جای ایمنی هست و چون دیگه امکان حرکت دادن اون راحت نیست، در معرض آسیب و شکستگی هم قرار نمی‌گیره. البته باید به شما بگیم که آینه‌های امروزی و تولیدی ayneha ، از کیفیت خیلی بالایی برخوردارن و دیگه مثل گذشته آسیب‌پذیر نیستن. چون از مقاومت خیلی بالایی نسبت به چیزی که در قدیم بودن برخوردارن.

آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سالن زیبایی

همچنین این آینه‌‌های چراغ‌دار آرایشی خودشون هم از تنوع بالایی برخوردارن که می‌تونن متناسب با سلیقه و فضای شما انتخاب بشن. تا بتونن در زیباتر کردن فضای شما نقش داشته باشن. چون آینه معمولا در همه قسمت‌های سالن به کار میره، پس در ظاهر کلی اون خیلی تاثیرگذاره. امروزه هم که یکی از فاکتورهای مهم برای جذب افراد به هر جایی برای گرفتن خدمات مختلف، ظاهر و دکوراسیون اون هست.

آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه نوری گرد

پس شما هم باید به‌عنوان کسی که سالن زیبایی دارین و همینطور برای کمک به بیزینس خودتون، در طراحی و به‌خصوص انتخاب آینه‌های سالن خیلی دقت کنین. اگر نگاهی هم به سالن‌های حرفه‌ای و به‌روز بندازین هم متوجه می‌شین که دیگه آینه‌های قدیمی اصلا جایگاهی ندارن. و به‌جای اونا از آینه‌های مدرن و جدیدی به‌عنوان آینه ثابت برای سالن آرایش استفاده می‌شه.

انواع آینه ثابت برای سالن آرایش

آینه بک لایت

آینه بک لایت یا آینه نوری به‌عنوان آینه ثابت برای سالن آرایش می‌تونن استفاده بشن. این آینه‌ها خیلی کاربرد خوبی رو برای سالن زیبایی دارن. چون در اونا از چراغ LED استفاده می‌شه. این چراغ پشت آینه قرار داده می‌شه و یک نور مخفی و ملایمی رو ایجاد می‌کنه. وقتی روبه‌روی آینه قرار بگیرین، این نور کمک می‌کنه تا بتونین روشن‌تر و واضح‌تر خودتون رو در آینه ببینین. پس برای انجام کارهایی که در سالن انجام می‌شه، به‌خصوص میکاپ و مو این آینه خیلی کمک‌کنندست تا تمرکز بالاتر بره و کار با دقت بیشتری انجام بشه.

آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه بک لایت گرد

چراغی که در آینه ثابت برای سالن آرایش استفاده می‌شه، نور خیلی طبیعی رو ایجاد می‌کنه. همینطور نوری که منتشر می‌کنه هم خیلی به‌جا و کافی هست. این چراغ دور تا دور آینه روشنایی ایجاد می‌کنه تا نور رو به‌بهترین شکل خودش و یکدست و بدون سایه‌ اضافی ایجاد می‌کنه.

آینه هالیوودی

آینه ثابت برای سالن آرایش می‌تونه از آینه هالیوودی هم باشه. در آینه هالیوودی هم از چراغ‌های LED مثل آینه بک لایت استفاده می‌شه. اما در آینه هالیوودی چراغ‌ها جداگونه هستن و به‌جای این که پشت آینه قرار داده بشن، روی خود آینه و یا قاب اون قرار می‌گیرن. پس نورپردازی این آینه یه حالت مستقیم هست که اطراف و جلوی خودش رو روشن می‌کنه.

آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه هالیوودی آرایشی

این آینه ثابت برای سالن آرایش هم که نور خوبی رو ایجاد می‌کنه، برای استفاده در این فضا خیلی مناسبه. در کل این آینه‌ها در سالن‌های آرایشی خیلی کاربرد بهتری دارن. هم این که به روند کار کمک می‌کنن تا بهتر انجام بشه. و هم این که فضای سالن رو خیلی تغییر می‌دن تا چشمگیرتر و مدرن‌تر به‌ نظر برسه. و بتونه توجه هر کسی که وارد سالن می‌شه رو به خودش جلب کنه.

آینه ساده

آینه‌های ساده هم منظور آینه‌هایی با وضوح و شفافیت بالا هستن که نورپردازی یا قابلیت خاصی رو ندارن. این آینه‌ها همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفتن و در حال حاضر هم از اونا استفاده می‌شه. اما با آینه‌ای که در قدیم بوده تفاوت پیدا کردن و کیفیت و شفافیت‌شون خیلی بهتر شده. و برای بعضی از قسمت‌های سالن هم کاربرد خوبی داره. اما برای برخی از بخش‌ها مثل میکاپ و گریم، آینه‌هایی که نورپردازی دارن خیلی عملکرد بهتری رو بهتون ارائه می‌دن.

آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه گرد آرایشگاه

آینه ثابت برای سالن آرایش به چه حالت‌هایی می‌تونه به کار بره

دیواری

آینه ثابت دیواری برای سالن آرایش یک حالت خیلی رایج و پرطرفداره. آینه که روی دیوار نصب می‌شه، مزیت‌های خاص خودش رو داره. یک مورد این که باعث می‌شه تا آینه در ایمن‌ترین حالت خودش قرار بگیره. و دیگه این که نصب آینه روی دیوار باعث نمی‌شه که از فضای خالی محیط چیزی کم بشه. بنابراین آینه دیواری فقط یک بخشی از دیوار رو اشغال می‌کنه و فضا رو برای استفاده‌ی موارد دیگه آزاد نگه می‌داره.

آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه دیواری سالن آرایشی

نصب آینه روی دیوار خیلی راحته و نیاز به تجههیزاتی نداره. در عین حال خیلی زیباست و باعث می‌شه تا فضا بزرگ‌تر از چیزی که هست به نظر برسه. انعکاس محیط اطراف در آینه موجب بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شه. این ویژگی عمومی آینه‌هاست که بعضی از اونا تاثیر بیشتری رو از بقیه دارن. مثل آینه‌های دارای نورپردازی که به دلیل روشنایی که ایجاد می‌کنن در این مورد تاثیر بیشتری رو دارن.

دوطرفه

آینه ثابت سالن آرایش رو یک حالت خیلی کاربردی هم که می‌شه مورد استفاده قرار داد، دوطرفه هست. با آینه دوطرفه شما با یک آینه همزمان می‌تونین به دو نفر خدمات زیبایی‌تون رو ارائه بدین. با استفاده از این آینه شما می‌تونین بدون این که ازدحام و شلوغی ایجاد کنین، پذیرای تعداد بیشتری از مشتری‌ها باشین. شما می‌تونین این آینه رو در قسمت‌های وسط سالن قرار بدین تا امکان استفاده از هر دو سمتش فراهم بشه.

آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه دوطرفه سالن آرایش

این آینه ثابت سالن آرایش خیلی کاربردیه و آینه جدیدی هم محسوب می‌شه. و با استفاده از اون می‌تونین سالن‌تون رو خیلی مدرن‌تر و شیک‌تر به نظر برسونین. تا در نهایت هم طراحی دکوراسیون شما ویترینی برای نشون دادن میزان حرفه‌ای و به‌روز بودن شما باشه.

آویزی

آینه آویزی هم می‌تونه نوع دیگه‌ای از آینه ثابت برای سالن آرایش باشه. آینه آویزی هم در نوع خودش خیلی زیباست و می‌تونه فضای سالن رو تغییر بده و زیباتر کنه. برای آویز آینه هم می‌تونین از زنجیر، کنف یا بند چرمی استفاده کنین که هرکدوم‌شون جلوه خاصی رو به آینه میدن که بسته به چیدمان فضاتون و همینطور سلیقه شخصی می‌تونین انتخاب کنین تا به چه صورت باشه.

آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه آویزی آرایشگاه

چرا انواع آینه ثابت سالن آرایش رو بهتره که از کارگاه ayneha بخرین

کارگاه ayneha هر نوع آینه‌ سالنی که مدنظرتون باشه مثل آینه ثابت برای سالن آرایش رو براتون تولید می‌کنه. آینه‌های تولیدی این مرکز از بالاترین حد استاندارد و کیفیت برخورداره. چون از بهترین نیروی کار، تجهیزات و مواد اولیه استفاده می‌کنیم تا بتونیم آینه‌ای دقیقا مطابق دلخواه شما با کیفیت خیلی بالا تولید کنیم. اما ما برای مشتری‌های عزیزمون یکسری امکانات ویژه‌تری هم در نظر گرفتیم. ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله موردی هستن که اون رو فقط در کارگاه تولیدی ayneha می‌تونین ببینین.

آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه ثابت برای سالن آرایش

با این ضمانت بی قید و شرط هر مشکلی که برای آینه به وجود بیاد ما تماما رایگان پشتیبانی می‌کنیم. البته که طبیعتا شکستگی و ضربه نمی‌تونن شامل این ضمانت باشن. اما حتی اگر شما آینه سفارشی‌تون رو دوست نداشتین یا مورد رضایت‌تون نبود، می‌تونین خیلی راحت مرجوع کنین. ما تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا بتونیم بهترین آینه ثابت برای سالن آرایش رو برای شما با بهترین کیفیت و قیمت تولید کنیم. به همین دلیل هم فروش محصولات‌مون بدون واسطه هست تا بتونیم با قیمت منطقی‌تری آینه رو داشته باشیم.

پس برای داشتن آینه‌ای زیبا و بهتر کردن جلوه سالن‌تون می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. از طریق این شماره می‌تونین ثبت سفارش انجام بدین و یا هر سوالی که داشته باشین، همکاران ayneha پاسخگوی شما هستن تا بتونن شما رو در خرید بهتر و مناسب‌تر کمک کنن.

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ