آینه سالن آرایش نور مهتابی

آینه بک لایت

آینه بک لایت

امروزه برای هر مکانی آینه مخصوص اون مکان طراحی می‌شه و دقیقا طبق نیاز، این آینه ها طراحی و به مرحله تولید می‌رسه. خودتون اینو خوب می‌دونین که آینه های آرایشگاه باید ویژگی خاص خودشون رو داشته باشن. مثلاً آینه هایی که برای گریم استفاده می‌شن باید شفاف باشن. برای اینکه یک آینه شفاف داشته باشین و یک دید بهتری هم داشته باشین تا یک آرایش دقیقی رو اجرا کنین برای آینه ها نورهایی با لامپ مخفی کارگزاری می‌شه که به این آینه بک لایت می‌گن.

آینه بک لایت

آینه های بک لایت آینه هایی هستن که از ال ای دی‌های نواری در قسمت پشت آینه برخوردارن. برای اینکه نور آینه های بک لایت‌تون بیشتر باشه می‌شه دو ردیف لامپ نواری ال ای دی روی آینه نصب کرد تا یک نور بسیار زیادی رو موقع گریم کردن داشته باشین.

اگه توی سالن‌تون از آینه های قدیمی و ساده استفاده می‌کنین باید این رو بهتون بگم که ،آینه های قدیمی دیگه به چشم مشتریاتون نمیاد و باید سبک آینه‌هاتون رو عوض کنین و اونارو جدید کنین تا هم فضای سالن‌تون زیباتر بشه هم به چشم مشتری‌تون یک فضای لاکچری داشته باشین و هم یک فرد بروز به نظر بیاین و همین که از امکانات یک آینه جدید استفاده کنین.

آینه بک لایت

بین آرایشگر حرفه‌ای و سالن دارها مخصوصاً در پایتخت و شهرهای بزرگ بسیار رقابت جدی‌ای وجود داره که با داشتن یک فضای لوکس و وسایل زیبا و درجه یک می‌تونین تو این رقابت جزو اولین نفرها باشین.برای شما یک مثال می‌زنم: که اگر بخوایم توی مسابقه رالی شرکت کنین باید یک ماشین خوب با یک موتور قوی داشته باشیم.

نمی‌شه که توی مسابقه رالی با یه ماشینی مثل پراید ، پیکان و امسال این ماشین‌ها که ماشین های ضعیفی هستن شرکت کنین و مسابقه بدین. اگه قصدتون این هست که حتماً شما برنده مسابقه باشین باید با یک ماشین قدرتمند رانندگی کنین.

تو هر کار دیگه‌ای هم که بخواین جزو نفرات برتر باشین باید وسایل درجه یک این کار رو تهیه کنین.اما اگه می‌خواین همونجوری ادامه بدین مطمئن باشین پیشرفتی حاصل نمی‌شه و هیچ وقت نمی‌تونین با کسایی که تو حرفه شما پیشرفت کردن و معروف هستن و اسم و رسمی دارن رقابت کنین.

آینه بک لایت

با آینه بک‌لایت آرایشگاهت رو لوکس کن

با آینه بک‌لایت ، می‌تونی یه سالن حرفه‌ای برا خودت رقم بزنی که هر کی وارد سالن میشه ، محو زیبایی دکور فضای کاریت بشه. و با اطمینان از بروزترین سبک‌های گریم و آرایش برای مشتری حرف بزنی و براشون کار انجام بدی . که اگه غیر از این باشه ، کسی اعتمادی حرفات نمی‌کنه . چون با ابزار و آینه و دکور قدیمی نمی‌شه بهترین و بروزترین خدمات رو داشت.

روزت رو با روشنایی و وضوح تصویری که در آینه بک‌لایت آرایشیت می‌بینی شروع می‌کنی. و اون روز رو پرانرژی و با حس خوب شروع می‌کنی. و مطمئن میشی که از مدرن‌ترین آینه برای سالن استفاده کردی که آپشن‌هایی که داره تو و کارت رو یک سر و گردن بین رقبا ارتقا میده.

چرا می‌گیم آینه بک لایت رو از کارگاه آینه ها تهیه کنین

چرا می‌گیم از کارگاه آینه ها آینه های مخصوص رو تهیه کنین. دلایلی وجود داره که ما این حرف رو به شما می‌زنیم. در ادامه این مطلب اون دلیل‌ها رو توضیح می‌دیم.

آینه ها دارای گارانتی یک‌ساله بی‌قید و شرط هستن

هر محصولی که از کارگاه آینه ها برای مزون ،آرایشگاه، خونه و هر جای دیگه‌ای تهیه کنین دارای گارانتی یک ساله هست. این گارانتی بدون هیچ قید و شرطیه و اگه هر قسمتی از آینه‌تون خراب بشه همکاران ayneha به محل نصب پروژه میان و آینه‌تون رو برای شما تعمیر می‌کنن و اگر نیاز باشه اون آینه رو به کارگاه تولیدی میارن و آینه رو تعمیر می‌کنن و در نهایت به دست شما می‌رسونن.

آینه بک لایت

اگه در راه ارسال مشکلی پیش بیاد ما یه آینه جدید برای شما می‌سازیم

کدوم یکی از تولیدی‌ها و مغازه‌ها وقتی آینه رو به شما می‌فروشن ، اینو به شما می‌گن که اگه موقع ارسال آینه ضربه ببینه و بشکنه یک آینه جدید برای شما طراحی و تولید می‌کنن و هیچ هزینه‌ای بابت این طراحی جدید و آینه جدید از شما نمی گیرن. اینو بگم که ما این کارو می‌کنیم. در کارگاه آینه ها اگه هرمشکلی کوچکی موقع ارسال کردن آینه برای سفارش شما بیوفته ما یک آینه جدید رو از اول برای شما طراحی می‌کنیم.

آینه بک لایت

اگه از آینه بک لایت به هر دلیلی خوشت نیومد ما آینه‌ رو پس می‌گیریم

آره این چیزی که می‌خونی درسته.چون اگه آینه ای که برای شما طراحی می‌کنیم و به مرحله تولید می‌رسونیم و این آینه رو بعد از بسته بندی به دست شما می‌رسونیم و بعد از دیدن آینه شما از اون آینه به هر دلیلی خوش‌تون نیومد و باب میل‌تون نبود و اونی که می‌خواستین نبود ما آینه‌ رو از شما پس می‌گیریم و هزینه شما رو تمام و کمال برمی‌گردونیم.

اما مطمئن هستیم که وقتی شما آینه ای که دوست دارین رو که به سلیقه خودتون سفارش دادین رو ببینین حتماً عاشق اون آینه می‌شین. چون برای طراحی آینه از افراد با تجربه کمک می‌گیریم و از بهترین طراحان دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنیم و تک تک متریالی که برای ساخت آینه استفاده می‌شه رو از بهترین کیفیت موجود در بازار تهیه می‌کنیم.

آینه بک لایت
آینه نوری مدرن

کیفیت و شفافیت آینه ها فوق‌العاده زیاده

بسیاری از افراد بودن که وقتی آینه رو از نزدیک دیدن تازه فهمیدن چشماشون ضعیف نیست چون وقتی به آینه هایی که قبلاً در خونه‌شون و یا سالن آرایشگاه‌شون داشتن و نگاه می‌کردن فکر می‌کردن چشماشون ضعیف شده و حتی بعضی از اونا برای خودشون عینک‌هایی تهیه کردن و بعد از این که از کارگاه آینه ها محصول مورد نظرشون رو تهیه کردن تازه متوجه شدن که چشماشون هیچ مشکلی نداشته و فقط کیفیت و شفافیت آینه های قدیمی‌شون پایین بوده.

آینه بک لایت
آینه گرد نوری

تنوع آینه های بک لایت بسیار بالاست

آینه های بک لایت رو می‌شه در هر طرح و شکلی طراحی و تولید کرد. هر طرح و مدل آینه ای که شما تو ذهن‌تون داشته باشین و یا عکس اونو از سایت های خارجی گرفته باشین رو اجرا می‌کنیم. آینه های بک لایت رو می‌توان به صورت پایه دار و چرخ دار ،باقاب ویا بدون قاب و انواع اقسام مدل ها و روش های روشن و خاموش کردن نور اونا طراحی کرد.

آینه بک لایت
آینه نوری

انواع آینه های بک لایت

  • آینه بک لایت مدل گرد
  • آینه بک لایت مدل سه تکه
  • آینه بک لایت مدل ایستاده
  • آینه بک لایت مدل قدی
  • آینه بک لایت مدل چرخدار
  • آینه بک لایت مدل پایه دار
  • آینه بک لایت مدل رومیزی
  • آینه بک لایت مدل مستطیل
  • آینه بک لایت مدل بیضی
  • آینه بک لایت مدل دوطرفه
  • آینه بک لایت مدل دوطرفه قدی
  • آینه بک لایت مدل دوطرفه رومیزی
  • آینه بک لایت مدل کشو دار
  • آینه بک لایت مدل قاب دار
  • آینه بک لایت مدل بدون قاب
  • آینه بک لایت مدل قاب استیل
  • آینه بک لایت مدل ریموتی
  • آینه بک لایت مدل حسگری
  • آینه بک لایت مدل تاچ
  • آینه بک لایت مدل هوشمند
  • آینه بک لایت مدل صفحه نمایش دار
  • آینه بک لایت مدل نور رنگی
آینه بک لایت
آینه ایستاده چرخ‌دار

آینه بک لایت مدل چرخدار

آینه های بک لایت که به صورت قدی و ایستاده و یا دوطرفه هستن دارای وزن زیادی هم هستن که جابجا کردن‌شون خیلی سخته.برای اینکه بتونین راحت آینه هاتون رو جابجا کنین و تغییر دکوراسیون بدین آینه های بک لایت رو به صورت چرخ دار تولید می‌شه که هر موقع و هرزمانی بتونین راحت این آینه های بزرگ رو جابجا کنین.

برای آینه های چرخدار یک ترمز هم تعبیه می‌کنیم که وقتی جای آینه رو مشخص کردیم اون ترمز رو بزنین تا آینه‌تون تکون نخوره و ثابت بشه.آینه های که به صورت چرخدار هستن برای کسایی که سالن‌شون به صورت اجاره ای هست بسیار مناسبه چون نه دیواری برای نصب کردن‌شون تخریب می‌شه و نه اینکه برای جابجا کردن زمان زیادی لازمه.

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه تولید آینه‌ها: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ