آینه برای آرایشگاه

آینه برای آرایشگاه از موارد خیلی مهمی محسوب میشه که شاید اینطور بشه گفت که این آینه هست که باعث میشه تا اسم این فضا رو آینه گذاشت. اهمیت آینه به‌قدری هستش که در روند کار می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. همین اهمیت بالا هم باعث شده که دیگه کسی از آینه‌های قدیمی و معمولی در فضای آرایشگاهی و سالن زیبایی استفاده نکنه. و به‌جای اون‌ها آینه‌های مدرنی رو مورد استفاده قرار میدن که از هر نظری مزیت‌های زیادی رو نسبت به آینه‌های معمولی دارن. و تمام سالن‌های حرفه‌ای و به‌روز هم از اون‌ها استفاده می‌کنن. تنوع زیادی هم دارن که باعث شده خیلی راحت بتونین با توجه به فضا و سلیقه‌ای که دارین، آینه مورد نظر خودتون رو پیدا کنین.

آینه برای آرایشگاه
آینه برای آرایشگاه

معرفی و توضیح انواع آینه برای آرایشگاه

حالا در این قسمت می‌خوایم به معرفی انواع آینه برای آرایشگاه بپردازیم تا با اون‌ها آشنایی پیدا کنین.

آینه بک‌لایت

اولین آینه‌ای که به‌عنوان آینه برای آرایشگاه معرفی می‌کنیم، آینه بک‌لایت هستش. آینه بک‌ لایت دارای نورپردازیه. این نورپردازی برای آینه با استفاده از چراغ LED که پشت آینه کار گذاشته میشه، تامین میشه. این چراغ در عین این که ضخامت کمی داره، نور قابل قبولی رو از خودش منتشر میکنه. یک نور مخفی دور آینه رو می‌گیره که جذابیت آینه رو هم خیلی بیشتر میکنه.

آینه برای آرایشگاه
‌آینه بک‌لایت آرایشگاهی

این نور برای کارهایی که در آرایشگاه و سالن زیبایی انجام میشه، خیلی مفیده. چون وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار می‌گیره که شما خدماتتون رو ارائه بدین، این نور دید بهتری رو به شما میده. بنابراین شما هم با دید بازتری که براتون ایجاد شده می‌تونین کار خیلی بهتری رو اجرا کنین. نور درست و به میزان کافی در روند کار خیلی اهمیت داره. طراحی این آینه هم برای همین کار انجام شده که بتونه واضح‌تر و روشن‌تر تصاویر رو در خودش نمایش بده.

آینه برای آرایشگاه
آینه بک‌لایت

آینه چراغ‌دار

یکی دیگه از انواع آینه برای آرایشگاه، آینه چراغ‌دار هستش. آینه چراغ‌ دار هم مثل آینه بک‌لایت در ساخت اون از چراغ LED استفاده میشه. اما در این آینه از تعدادی چراغ که شکل چراغ‌های معمولی هستن ولی با مزیت چراغ LED که روی خود آینه قرار داده میشن. جای چراغ‌ها روی آینه و یا قاب اون مشخص میشه و بعد چراغ‌ها در اون تعبیه میشن. تا چراغ‌ها فاصله مشخصی داشته باشن و بتونن بهترین نوردهی رو داشته باشن.

آینه برای آرایشگاه
آینه چراغ‌دار سالن زیبایی

این آینه چراغ‌دار هم به‌خاطر نورپردازی که داره برای آرایشگاه از بهترین گزینه‌هاست. چون برای کارهایی که در آرایشگاه و سالن زیبایی انجام میشه خیلی میتونه کمک کنه. به‌خصوص کارهایی مثل میکاپ و گریم که کاری ظریف هستش و نیاز به دقت و تمرکز بالایی رو داره. بنابراین با ویژگی‌هایی که این آینه‌ها دارن قطعا برای این فضا و کاربرد پیشنهاد خیلی خوبی هستن.

آینه برای آرایشگاه
آینه هالیوودی

آینه دوطرفه

در بین انواع مختلف آینه برای آرایشگاه، نوع دیگه‌ای که معرفی می‌کنیم آینه دوطرفه آرایشگاهی هستش. این آینه هم در نوع خودش خیلی پرکاربرده و جدیده. این آینه قابلیتی که به شما میده این هست که امکان استفاده از هر دو سمت خودش رو ایجاد میکنه. یعنی شما همزمان با استفاده از این آینه می‌تونین در دو طرف این آینه به مشتری خودتون خدمات بدین. بدون این که مزاحمتی برای دو طرف ایجاد بشه یا این که بخواد سالن ازدحام داشته باشه.

آینه برای آرایشگاه
آینه سالن آرایش

آینه دوطرفه هم می‌تونه دارای نورپردازی باشه و به‌صورت آینه بک‌لایت و چراغ‌دار هر دو هم امکان‌پذیره. که در این صورت عملکرد خیلی بهتری رو برای آینه ایجاد میکنه. و می‌تونین هم از مزایای آینه‌های نورپردازی استفاده کنین و هم از دوطرفه بودن آینه. مزیت دیگه این آینه این هست که باعث بهره‌مندی بیشتر از فضای موجود هم میشه. چون فقط با یک آینه دو نفر می‌تونن از دو سمت اون همزمان استفاده کنن. بنابراین می‌تونه یک آینه خیلی مفید و پرکاربرد برای هر آرایشگاهی محسوب بشه. و به‌دلیل جدید بودن این آینه برای آرایشگاه هم می‌تونه جذابیت ظاهری خیلی بهتری رو داشته باشه.

آینه برای آرایشگاه چه تاثیری در فضای اون داره

آینه‌های جدیدی که معرفی شدن جدا از کاربرد بهتری که دارن، می‌تونن در فضا و دکوراسیون آرایشگاه هم خیلی تاثیرگذار باشن. درواقع آینه برای آرایشگاه از اصلی‌ترین موارده. که به دلیل این که تقریبا در اکثر قسمت‌های سالن مورد استفاده قرار می‌گیره، خیلی در طراحی و دکوراسیون تاثیر مثبتی می‌تونه داشته باشه. به همین دلیل هم هست که آینه‌های جدید خیلی مورد استقبال قرار گرفتن. و دیگه تمام آرایشگاه‌های حرفه‌ای و به‌روز از این آینه‌های جدید که قابلیت‌های بهتری دارن، استفاده می‌کنن.

آینه برای آرایشگاه
آینه نوری سالنی

فضا و دکوراسیون سالن شما هم یکی از عواملی هست که به‌عنوان عاملی برای جذب مشتری‌ها تلقی میشه. اولین چیزی که آدم‌ها برای انتخاب فضایی برای گرفتن خدمات به اون توجه می‌کنن، طراحی و دکوراسیون هست. که نشون میده چقدر در زمینه‌کاری حرفه‌ای هستین. درواقع ویترینی برای نشون دادن سطح کار شماست. بنابراین جدا از عملکرد آینه باید به زیبایی و ظاهر اون هم توجه خاصی بشه.

آینه برای آرایشگاه
آینه دیواری آرایشگاه

قابلیت‌های دیگه آینه‌های مدرن برای آرایشگاه چه مواردی می‌تونه باشه

. این آینه‌هایی که از بهترین آینه برای آرایشگاه محسوب میشن و نورپردازی هم دارن، این امکان می‌تونه براشون فراهم بشه که بتونین میزان نور رو کمتر یا بیشتر کنین. در این صورت هر زمان که نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشته باشین، می‌تونین خیلی راحت نور دلخواهتون رو تنظیم کنین.

آینه برای آرایشگاه
آینه قدی چراغ‌دار

. این آینه‌ها می‌تونن هوشمندتر هم عمل کنن. که شما می‌تونین آینه رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین و از این طریق بتونین موسیقی هم در سالن پخش کنین. و فضای آرامش‌بخشی رو برای خودتون و مشتری‌هاتون داشته باشین.

. حکاکی روی صفحه آینه برای آرایشگاه می‌تونه خیلی جذاب باشه. شما می‌تونین نام آرایشگاه و لوگوی خودتون رو روی اون درخواست بدین حک بشه تا آینه‌ای اختصاصی و بسیار خاصی رو داشته باشین.

آینه برای آرایشگاه رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه برای آرایشگاه و سالن زیبایی در کارگاه تولیدی آینه با بالاترین استانداردها تولید میشه. کیفیت بالا و قیمت مناسب مواردی هستن که آینه‌ها دارن. چون صفر تا صد ساخت آینه‌ها و حتی فروش در خود این مجموعه انجام میشه. به همین دلیل هم واسطه‌ها حذف میشن و شما می‌تونین هر آینه‌ای که دوست دارین رو با قیمت مناسب سفارش بدین. امکان خصوصی‌سازی هم وجود داره. و همینطور از هر جایی در کشور هم باشین می‌تونین ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین.

آینه برای آرایشگاه
آینه برای آرایشگاه

اما کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها مزیت‌های کارگاه آینه‌ها نیست. ما خدماتی هم برای بعد از فروش در نظر گرفتیم که باعث تمایز قابل‌توجهی با رقبای دیگه شده. و اون ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست. با این ضمانت این اطمینان برای شما ایجاد میشه که اگر هر اشکالی هم برای آینه به وجود بیادش، بدون این که هزینه‌ای پرداخت کنین رفع میشه. این امکان رو هم فراهم کردیم تا در صورتی که از آینه‌ای که سفارش دادین، رضایت نداشتین، بتونین مرجوع کنین. این‌ها مواردی هستن که فقط در این مجموعه می‌تونین از اون‌ها بهره‌مند بشین. البته در صورتی که آینه دچار شکستگی یا ضربه شده باشه، طبیعتا نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه.

شماره‌های تماس هم 09901717305 و 02188068352 هستن. که می‌تونین تماس بگیرین و هر سوالی هم که داشته باشین، همکاران ما پاسخگوی شما هستن. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ