آینه بدون قاب لامپی

امروزه گزینه‌های مختلفی برای آینه با کاربردهای متفاوت وجود داره. و دیگه مثل زمان گذشته نیست که برای هر کاربرد و فضایی تنها یک مدل آینه وجود داشته باشه. و اون هم یک آینه ساده و معمولی بدون هیچ قابلیت خاصی. اما در حال حاضر تعدادی آینه مدرن با تنوع خیلی بالا معرفی شدن. یکی از این انواع آینه، آینه بدون قاب لامپی هستش که برای خیلی از کاربردها می‌تونه گزینه ایده‌آلی محسوب بشه. به همین دلیل هم این آینه‌های مدرن در مدت زمان کمی که معرفی شدن، خیلی زود جایگزین آینه‌های معمولی و قدیمی شدن.

آینه بدون قاب لامپی
آینه بدون قاب لامپی

معرفی و توضیح دقیق آینه بدون قاب لامپی

آینه بدون قاب لامپی طراحیش طوری هست که دورتادور آینه تعدادی لامپ قرار داده میشه. این لامپ‌ها با یک فاصله مشخص و استانداردی روی آینه قرار می‌گیرن تا بتونن نوردهی عالی و یکدستی رو داشته باشن. استفاده از لامپ‌های LED روی آینه باعث میشه تا وقتی نور لامپ‌ها تابیده میشه، بتونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر در آینه دیده بشین. درواقع چنان دید بازی رو به شما میده که با آینه‌های قدیمی دیگه اصلا امکان‌پذیر نیست.

آینه بدون قاب لامپی
آینه چراغ‌دار

آینه بالاخره وسیله‌ای هست که آدم‌ها برای دیدن خودشون و آماده شدن و کارهایی مثل آرایش و اصلاح از اون استفاده می‌کنن. و میشه گفت که یکی از وسیله‌های مهم در زندگی و برخی از مشاغل محسوب میشه. و باید طوری باشه که بتونه خیلی خوب در خودش نمایش بده. به همین منظور آینه‌ای مثل آینه بدون قاب لامپی طراحی شده تا بتونه خیلی بهتر در خودش تصاویر رو نمایش بده. آینه لامپی به آینه هالیوودی هم مشهوره که می‌تونین در فضاهاتون از این آینه استفاده کنین و از کارکرد و زیبایی اون لذت ببرین.

آینه بدون قاب لامپی
آینه آفتابی هالیوودی

همچنین وقتی آینه بدون قاب لامپی باشه، می‌تونه خودش رو با هر فضایی تطبیق بده. چون قاب نداره و یک حالتی رو برای آینه ایجاد می‌کنه که برای هر فضا و کاربردی بتونه گزینه خیلی خوبی باشه. حتی با تغییر فضا و یا تغییر دکوراسیون و چیدمان باز هم این آینه می‌تونه زیبایی خاص خودش رو به فضا بده. همچنین وقتی قاب برای آینه استفاده نشه، آینه حالت بی‌رنگ خودش رو داره و مشکلی رو بابت ناهماهنگی ایجاد نمی‌کنه. برعکس با نما و جلوه خیلی خاصی که داره، فضای خودش رو خیلی جذاب‌تر نشون میده و به نقطه کانونی می‌تونه تبدیل بشه.

آینه بدون قاب لامپی
آینه رومیزی لامپ‌دار

اما چه جاهایی آینه بدون قاب لامپی حتما بهتره استفاده بشه

هر جا و فضایی که داشته باشین و نیاز به آینه در اونجا وجود داشته باشه، آینه بدون قاب لامپی رو می‌تونین مورد استفاده قرار بدین. که این آینه عملکرد خیلی بهتر و همینطور ظاهر شکیل‌تری رو برای شما ایجاد می‌کنه. درواقع آینه لامپی محدویتی برای فضای مورد استفاده خودش نداره. اما ما در قسمت زیر به چندین موارد مهمی که حتما بهتره تا از آینه هالیوودی استفاده بشه، اشاره می‌کنیم.

سالن آرایشگاه

در آرایشگاه و سالن زیبایی آینه از ارکان خیلی مهمی محسوب میشه که بدون اون اصلا این فضا کارکرد خودش رو از دست میده. درواقع در آرایشگاه که خدمات زیبایی به مشتری‌ها داده میشه و برای انجام بهتر این کارها نیاز به آینه‌های اینچنینی مثل آینه بدون قاب لامپی هستش که بتونن دید خیلی بازتری رو به شما بدن. همینطور وقتی نور روی مشتری شما هست، شما هم می‌تونین کارتون رو خیلی با دقت‌تر و با تمرکز بالاتری انجام بدین. به همین دلیل هم هست که اگر آرایشگاه‌های حرفه‌ای و به‌روز امروزی رو بررسی کنین، می‌بینین که اون‌ها هم از آینه‌های لامپی خیلی استفاده می‌کنن.

آینه بدون قاب لامپی
آینه لامپی آرایشی

همینطور این آینه‌ها در زیبایی فضای کلی آرایشگاه هم خیلی تاثیر مثبتی دارن. و چنان زیبایی رو به این فضا میدن که هرکسی که =وارد این فضا میشه رو جذب خودشون می‌کنن. پس اگر شما هم فکر می‌کنین که کارتون خیلی خوب و حرفه‌ای هست، باید فضای جذاب و به‌روزی هم داشته باشین. چون فضای شما ویترین کار شماست و باید طوری وسیله‌هاتون رو انتخاب کنین و چیدمان کنین، که بتونه فضای آرامش‌بخش و زیبایی رو هم برای کارکنان و هم مشتری‌ها ایجاد کنین. در دنیای امروزی دکوراسیون هم از فاکتورهای مهمی برای جذب مشتری محسوب میشه. اون هم جایی مثل آرایشگاه که این موضوع خیلی بیشتر اهمیت پیدا می‌کنه.

آینه بدون قاب لامپی
آینه سالن زیبایی

مزون

در هر مزون و فروشگاه لباس هم وجود آینه از ضروریات می‌تونه باشه. آینه در این فضا هم خیلی اهمیت و کاربرد داره. چون مشتری‌ها برای انتخاب لباس‌هاشون بعد از پرو لباس نیاز به یک آینه با شفافیت بالا و همینطور نور کافی دارن. که با این وجود قطعا آینه بدون قاب لامپی خیلی مناسب هستش. به این دلیل که نور رو خودش خیلی درست و به‌جا منتشر می‌کنه. پس وقتی مشتری روبه‌روی آینه لامپی قرار بگیره، می‌تونه خیلی بهتر و واضح‌تر خودش رو ببینه. این دید واضحی که ایجاد میشه، تصمیم‌گیری و انتخاب رو هم راحت‌تر می‌کنه.

آینه بدون قاب لامپی
آینه قدی لامپ‌دار

آینه بدون قاب لامپی وقتی در مزون قرار بگیره، فضای اون رو خیلی زیباتر جلوه میده. و باعث میشه که لباس‌هایی هم که در مزون هستن، خیلی زیباتر دیده بشن و نمای بهتری داشته باشن. پس اگر می‌خواین یک تغییر اساسی و زیبا رو در مزون خودتون ایجاد کنین، مطمئن باشین که فقط با این آینه برای مزون می‌تونین زیبایی خاصی رو به ارمغان بیارین.

آینه بدون قاب لامپی
آینه پایه‌دار لامپی

خونه

آینه بدون قاب لامپی برای فضای خونه هم خیلی ایده‌آله. این آینه وقتی در خونه قرار بگیره به‌خاطر بازتاب و انعکاس و همینطور منتشر کردن روشنایی، باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن خونه هم میشه. و در کل فضا رو خیلی دلبازتر نشون میده. همچنین از آینه معمولا خانم‌ها برای آرایش و میکاپ و آقایون بیشتر برای اصلاح هم استفاده می‌کنن. در این حالت آینه هالیوودی خیلی گزینه خوبی هستش. چون نور رو دقیقا روی صورت می‌تابونه و شما می‌تونین خیلی راحت کارتون رو با تمرکز بالایی انجام بدین.

آینه بدون قاب لامپی
آینه گرد لامپی

آینه بدون قاب لامپی رو چرا به کارگاه تولیدی آینه باید سفارش داد

آینه بدون قاب لامپی و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین رو در کارگاه تولیدی آینه، دقیقا طبق خواشته خودتون تولید می‌کنیم. حتی اگر بعد از دریافت از آینه‌تون رضایت نداشتین، می‌تونین اون رو مرجوع کنین. در ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه و همینطور تمام مراحل در همین کارگاه و با دقت بالایی انجام میشه. به همین دلیل کیفیت آینهها رو کاملا تضمین می‌کنیم. علاوه بر کیفیت سعی کردیم با حذف واسطه‌ها و فروش مستقیم توسط خودمون، آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری هم عرضه کنیم.

آینه بدون قاب لامپی
آینه بدون قاب لامپی

اما غیر از کیفیت بالا و قیمت مناسب، آینه‌ها از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردارن. که دیگه با این ضمانت شما خیالتون راحته که اگر هر مشکلی هم برای آینه ایجاد بشه، شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا خیلی زود رسیدگی بشه. هرچند که کیفیت خیلی بالاست و به‌سادگی برای آینه‌ها مشکلی به وجود نمیاد. اما با این وجود باز هم گارانتی یکساله در نظر گرفتیم تا اگر احیانا هر اتفقی هم بیفته، نگرانی برای شما ایجاد نشه. فقط این نکته رو بگیم که در صورتی که آینه شکسته بشه و ضربه بخوره یا موارد اینچنینی، این ضمانت شامل آینه نیست.

شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه 09901717305 و 02188068352 هستن که می‌تونین برای ثبت سفارش آینه بدون قاب لامپی و دریافت مشاوره از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ