آینه آرایشی قدی مشهد

آینه آرایشی قدی مشهد

آینه قدی از پرکاربردترین آینه‌ها برای کاربردهای مختلف محسوب میشه. به این دلیل که آینه قدی تنها آینه‌ای هست که می‌تونه دید کاملی از هر کسی رو ایجاد کنه. آینه آرایشی قدی مشهد آینه‌ای هست که ما در این متن به اون می‌پردازیم. این آینه یکی از آینه‌های بسیار مهم و پرکاربردی هست که می‌تونه امروزه مورد استفاده قرار بگیره. آینه‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن از چنان تنوع بالایی برخوردار هستن که می‌تونین آینه مورد نظر خودتون رو که با سلیقه و فضایی که دارین هماهنگ هست رو انتخاب کنین. همچنین این آینه‌ها از عملکرد خیلی خوبی هم در مقایسه با آینه‌های قدیمی برخوردار هستن.

آینه آرایشی قدی مشهد
آینه آرایشی قدی مشهد

معرفی انواع آینه آرایشی قدی مشهد

آینه لامپ‌دار

یکی از انواع آینه آرایشی قدی مشهد، امروزه آینه لامپ‌دار هست. آینه‌ای که روی اون تعدادی چراغ LED با فاصله استانداردی قرار داده میشن. وقتی چراغ‌ها با فاصله مشخص قرار داده بشن و چراغ‌های روی آینه روشن بشن، می‌تونن نوری مطلوب و یکدست رو منتشر کنن. این نور به‌خوبی اطراف خودش رو روشن می‌کنه. بنابراین وقتی از این آینه برای موارد آرایشی و میکاپ استفاده میشه، با نور خوب خودش خیلی به بهتر انجام شدن کار کمک می‌کنه.

آینه آرایشی قدی مشهد
آینه لامپ‌دار قدی

آرایش و میکاپ امروزه کاری حرفه‌ای و تخصصی هست و برای انجام اون نیاز به دید بازی دارین. این نور آینه می‌تونه صورت و چهره رو کاملا روشن کنه و باعث بشه تا اشراف کاملی روی چهره داشته باشین. چون آرایش کار خیلی ظریفی هستش که نیاز به دقت بالایی داره و بدون وجود نور خوب و کافی آینه میکاپ لامپ‌دار هم قطعا نمی‌تونین آرایشی تمیز و بی‌نقص رو انجام بدین.

آینه نوردار

از انواع دیگه آینه آرایشی قدی مشهد، آینه نوردار هست. آینه نوردار آینه مدرنی هست که در اون از چراغ LED استفاده میشه. اما در این آینه چراغی که مورد استفاده قرار می‌گیره، شکلش نوار هست و ضخامت کمی هم داره. این چراغ پشت آینه قرار داده میشه و آینه نوردار رو ایجاد می‌کنه. وقتی هم که چراغ روشن بشه موجب میشه تا نوری یکدست دور آینه ایجاد بشه و بتونه اطراف خودش رو به‌خوبی روشن کنه.

آینه آرایشی قدی مشهد
آینه نوردار مدرن

آینه نوردار آرایشی هم با توجه به این که از چراغ LED در اون استفاده میشه، می‌تونه بهترین انتخاب برای آرایش و میکاپ باشه. چون نور اون خیلی خوب به اطراف آینه منتشر میشه و وقتی که برای آرایش روبه‌روی اون قرار گرفتین، نور کمک می‌کنه تا اشراف کاملی روی صورت داشته باشین. در نهایت هم بتونین آرایش دلخواه و مورد رضایتی رو پیاده کنین.

انواع آینه آرایشی قدی مشهد بیشتر چه فضاهایی کاربرد دارن

‌مشهد هم از شهرهای بزرگی هست که در اون تعداد زیادی آرایشگاه و سالن زیبایی مشغول به کار هستن. وقتی هم که حرف از آرایش و میکاپ میشه، اولین جایی که به ذهن هر کسی میرسه، آرایشگاه و سالن آرایشی هست. در این فضاها آرایش طبق اصول و به‌طور تخصصی و حرفه‌ای انجام میشه. ابزاری هم مثل آینه که انقدر در آرایشگاه اهمیت داره، نباید یک آینه معمولی یا قدیمی باشه. چون اصولا در هر آرایشگاهی کارهای زیبایی که ارائه میشه، نیاز به دید خوبی دارن. به‌خصوص آرایش که خیلی کار ظریفی هست و نیاز به دید و دقت بالایی داره.

آینه آرایشی قدی مشهد
آینه آرایشگاهی

این آینه‌ها به شما به‌عنوان آرایشگر کمک می‌کنه که روی چهره و صورت مشتری خودتون تسلط بالایی داشته باشین. در این صورت قطعا می‌تونین آرایشی تمیز و بی‌نقص رو ارائه بدین و رضایت حداکثری مشتری خودتون رو کسب کنین. چون ابزار روشنایی دیگه مثل لوستر و لامپ‌هایی که برای روشنایی آرایشگاه به کار میرن، هیچ‍وقت نمی‌تونن نور خودشون رو مثل این آینه‌ها متمرکز انتشار بدن. ولی این آینه‌های مدرن نور خودشون رو از بهترین و درست‌ترین جا انتشار میدن.

آینه آرایشی قدی مشهد
آینه سالن زیبایی

شما در خونه هم قطعا نیاز به یک آینه قدی دارین. و چی بهتر از انواع آینه آرایشی قدی مشهد که می‌تونه خیلی مفید باشه. چون شما از این آینه هم می‌تونین برای آرایش و میکاپ خودتون استفاده کنین و هم برای موارد دیگه. درواقع این آینه‌های مدرن با روشنایی که دارن می‌تونن به شما کمک کنن تا خودتون بدون این که به آرایشگاه برین، بتونین آرایشی تمیز و حرفه‌ای رو برای خودتون انجام بدین. به این دلیل که خیلی اوقات نیاز نیست که به آرایشگاه مراجعه کنین و برای آرایش خودتون هزینه زیادی رو پرداخت کنین. با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین خودتون آرایشگر خودتون باشین.

آینه آرایشی قدی مشهد
آینه قدی چراغ‌دار

آینه آرایشی قدی مشهد چه تاثیری رو در زیبایی فضا داره

آینه آرایشی قدی مشهد می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه. آینه در کل در طراحی و دکوراسیون داخلی نقش مهمی رو داره. به همین دلیل باید توجه کافی در کنار کاربردی که داره، بشه. امروزه هیچ محدودیتی برای تولید انواع آینه‌های خاص هم وجود نداره. به همین علت شما می‌تونین آینه‌ای که مورد دلخواه‌تون هست و برای فضای خودتون می‌پسندین رو انتخاب کنین.

آینه آرایشی قدی مشهد
آینه لامپی پایه‌دار

آینه‌ای هم که برای آرایش و میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیره، از اهمیت بالاتری برخورداره. چون این آینه هم باید عملکرد و قابلیت خوبی داشته باشه. و هم این که چون میکاپ یک هنره و از زیبایی برخورداره، بنابراین ابزار کار مثل آینه هم باید از زیبایی خاصی برخوردار باشه. با این آینه‌ها شما می‌تونین فضای خودتون رو تغییر اساسی بدین و فضای شیک و مدرنی رو فراهم کنین.

آینه آرایشی قدی مشهد
آینه سالن آرایش

به‌خصوص برای آرایشگاه‌های و سالن‌های زیبایی انواع آینه آرایشی قدی مشهد، خیلی انتخاب مناسبی هستن. درواقع یکی از دلایلی که افراد بیشتری به سمت آرایشگاه شما میان، داشتن فضایی زیباست. به این دلیل که وقتی فضایی مدعی ارائه خدمات زیبایی به‌طور تخصصی و حرفه‌ای هست، باید خودش هم از استانداردهای زیبایی برخوردار باشه. شما قطعا با استفاده از آینه‌ها فضای سالن رو خیلی مدرن و زیبا جلوه خواهید داد و همینطور می‌تونین خدمات بهتری رو هم برای مشتری‌های خودتون ارائه بدین.

آینه آرایشی قدی مشهد
آینه قدی برای سالن

آینه آرایشی قدی مشهد رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه آرایشی قدی مشهد در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. در این کارگاه درواقع هر نوع آینه‌ای که بخواین حتی به‌صورت اختصاصی هم تولید میشه. تمام این آینه‌ها از بهترین و بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردار هستن. چون برای ساخت اون‌ها بهترین تجهیزات و مواد اولیه و نیروی متخصص کار گرفته شدن تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت و مقاومت بالا تولید و عرضه کنیم. همچنین این مجموعه برای به فروش رسوندن آینه‌های خودش، هیچ واسطه‌ای نداره. به همین خاطر آینه‌های تولیدی از قیمت مناسبی هم با توجه به کیفیت فوق‌العاده‌شون برخوردار هستن.

آینه آرایشی قدی مشهد
آینه آرایشی قدی

اما کارگاه تولیدی آینه یکسری خدماتی هم برای کسب رضایت حداکثری مشتری‌های خودش در نظر گرفته. مثل ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله که روی تمام آینه‌ها وجود داره. این ضمانت به این صورته که اگر در طول این یکسال هر اتفاقی برای آینه به وجود بیاد، مسئولیتش با این مجموعه هست و شما نیازی به پرداخت هزینه هم ندارین. حتی اگر یک لامپ آینه هم بسوزه، ما این لامپ رو براتون رایگان تعویض می‌کنیم. البته شکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن اون و موارد این‌چنینی نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه. علاوه بر تمام این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم تا در صورتی که آینه موردپسندتون نشد بتونین اون رو مرجوع کنین.

برای سفارش آینه دلخواه خودتون از جمله آینه آرایشی قدی مشهد می‌تونین با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین.از مشهد یا هر جای دیگه‌ای از ایران هم باشین، می‌توینن ثبت سفارش انجام بدین، چون ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان فراهم هستش. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ