آینه آرایشگاه کرج

آینه آرایشگاه کرج

آینه آرایشگاه کرج

برای داشتن سالن آرایشگاه حرفه‌ای باید وسایل حرفه ای داشته باشیم. محصول تولید شده در کارگاه آینه‌ها یکی از جدیدترین مدل آینه‌ها تو بازاره.این آینه‌ها با دستگاه‌های به روز دنیا و جدید تولید می‌شه و از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال برای ساخت آینه‌ها استفاده می‌کنیم. آینه‌های تولید شده تو کارگاه تولیدی آینه آرایشگاه کرج دارای گارانتی یک ساله‌اس که این یعنی ما از کیفیت و جنس آینه‌ها بسیار مطمئنیم. و این تضمین رو به شما می‌دیم که در صورت تهیه آینه از کارگاه آینه‌ها بهترین آینه موجود تو بازار رو داشته باشین. برای ساخت از به‌روزترین دستگاه استفاده می‌کنیم و جدیدترین آینه‌ها رو با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دیم.

آینه آرایشگاه کرج

انواع شکل‌های آینه آرایشگاه کرج

هر شکل هندسی نماد یک مفهوم است و مطابق با آن انرژی و وایب خاصی را به محیط اطراف خود می‌دهد. آینه‌ها تاثیر خیلی زیادی روی محیط اطراف خود دارند و به خودی خود نماد پاکی و صداقت هستند. برای همین زمانی که می‌خواهیم یک شکل هندسی را برای آینه‌ها انتخاب کنیم باید دقت بیشتری به خرج بدیم چون نسبت به باقی چیزهایی که داخل دکور هستند روی انرژی آرایشگاهمون تاثیر خیلی بیشتری داره! در ادامه با همدیگه انواع شکل‌های هندسی را برای آینه بررسی می‌کنیم و هم انرژی‌ای که میدن بررسی می‌کنیم هم مزایا و معایبشون رو.

البته یک نکته فرموش نشه ، این انرژی‌ها تاثیر خیلی زیادی رو روی مشتری‌های ما دارند اما اینطور تصور نکنیم که اگه ما آرایشگر حرفه‌ای نباشیم و کار خوبی رو تحویل مشتری ندیم این انرژی برای راضی کردنش کفایت می‌کنه!پس اول از همه ما باید حرفه‌ای باشیم و حس خوبی که مشتریمون از آینه‌هامون دریافت میکنه درواقع مکمله.

انواع شکل هندسی

آینه آرایشگاه کرج
  • دایره‌ای
  • مربع و مستطیل
  • بیضی
  • گنبدی
  • دفرمه

آینه آرایشگاه کرج مدل دایره‌ای

آینه آرایشگاه کرج

اگه دنبال یه مدل از آینه‌های آرایشگاهی هستیم که تا سال‌ها ترند بمونه ، اون انتخاب قطعاً باید آینه گرد باشد! قبلاً از این مدل آینه توی ابعاد کوچک استفاده میشد اما الان توی ابعاد بزرگ و به صورت قدی استفاده می‌شن. دایره متشکل از تعداد زیادی نقطه است که در نهایت به یک نقطه می‌رسند از این نظر این شکل هندسی نماد اتحاد است. انرژی که این نماد به محیط اطراف خودش القا می‌کنه باعث می‌شه مشتریمون خودش رو در مقابل ما نبینه و احساس کنه که با ما توی یک جبهه‌ست. در این صورت مشتریمون به ما اثر اعتماد می‌کنه.

از طرفی دایره نماد حرکت کردن و در جریان بودن هم هست , که این انرژی توی محیط اطراف ما باعث میشه که حس گذشت افزایش پیدا کنه و سخت نگیریم یعنی هم باعث آرامش مشتری‌هامون میشه هم خودمون. اما استفاده از آینه‌های دایرهای نیازمند داشتن یک آرایشگاه بزرگه! چون خیلی آینه‌های جاگیری هستند البته اگه محیط آرایشگاهتون کوچیکه و تمایل به استفاده از این سبک دارید یکی از ترندهای استفاده از آینه‌های گرد استفاده از آن به صورت نصفه و یا یک سوم و یک چهارمه به نسبت آینه‌های کاملاً گرد جای خیلی کمتری را اشغال می‌کنن.

آینه های مربعی و مستطیلی

آینه آرایشگاه کرج

آینه‌های مربعی شکل و مستطیل یک دسته قرار داریم چون هر دو به خاطر داشتن زاویه‌های ۹۰ درجه و خطوط موازی , ثبات رو به محیط اطرافشون القا می‌کنن. این حس حس زمانیه که وارد خونه مادربزرگ میشیم یا به خونه‌ای با حوض آبی که وایب خونه مادربزرگ‌ها رو میده وارد میشیم. حسی که یعنی من این محیط برام آشناست این محیط به من حس همیشگی بودن میده.

استفاده از آینه‌های مربعی و مستطیلی شکل همچین حسی رو توی مشتری‌های ما ایجاد می‌کنه و باعث می‌شه که هم احساس صمیمیت بیشتری داشته باشن و هم بهمون راحت‌تر اعتماد کنن. تازه این حس باعث میشه که مشتری‌هامون هم تمایل داشته باشن دوباره به آرایشگاهمون برگردن و هم این سری بعد دوستاشونم با خودشون بیارن. بین آینه‌های مستطیلی شکل و آینه‌های مربع شکل آینه‌های مستطیل و مطرح‌تر هستنن. آرایشگاه‌ها عموماً از آینه‌های مستطیل شکل به صورت قدی استفاده خیلی زیادی میشه و توی دکور تاثیر مثبت خیلی زیادی داره

شخصی‌سازی آینه‌ها

آینه آرایشگاه کرج
ترجمه: هیچکس تو نیست و این قدرت توعه
  • آینه لوگودار
  • آینه ریموت‌دار
  • آینه هوشمند
  • آینه بلوتوثی
  • آینه با پورت usb و تایپ c
  • آینه با تقویم
  • آینه با ساعت
  • آینه با اسپیکر

آینه آرایشگاه تولید شده دارای صفحه هوشمند هستن که با استفاده از این صفحه نمایش می‌تونیم با بلوتوث به گوشی موبایلمون وصل بشیم و نور آینه رو زیاد و کم کنیم و از راه دور اونو کنترل کنیم .همچنین بنا به سفارش شما می‌تونیم یک اسپیکر پشت آینه نصب کنیم که وقتی گوشی شما به آینه متصل میشه موزیک مورد علاقه خودتون رو با استفاده از این اسپیکر پخش کنین. این آپشن برای آرایشگاه‌ها و مزون‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه آرایشگاه کرج مدل لوگودار

آینه آرایشگاه کرج
آینه آرایشگاه کرج

با روش و دستگاه خاص ، دور تا دور آینه رو خراش میدیم که جیوه اونو از بین ببریم. طرح لوگوی مورد نظر شما رو روی آینه در گوشه‌ای از اون طراحی می‌کنیم و در پشت آینه نور ال ای دی کارگذاری می‌کنیم. بعد از روشن شدن ال ای دی قسمتی که لوگو رو طراحی کردیم می‌درخشه. کسی که در روبروی آینه بک‌لایت شما نشسته لوگو رو می‌بینه و در ذهنش همیشه اسم و برند شما باقی می‌مونه.پیشنهاد ما به شما اینه که با این کار می‌تونین تخصصی‌تر کار کنین و منحصربه‌فرد باشین.

آینه آرایشگاه کرج مدل ریموتی

آینه‌های ریموت‌دار بسیار پرطرفدار هستن. با این ریموت می‌تونیم نور لامپ‌های آینه رو خاموش و روشن کنیم و یا حتی درجه نور رو کم و زیاد کنیم. از راه دور این ریموت کار می‌کنه و دیگه نیاز نیست که برای خاموش و روشن کردن از جای خودتون بلند بشین.

انواع آینه چراغ‌دار

  • آینه بک‌لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه با نور نواری

آینه آرایشگاه کرج مدل بک‌لایت

آینه آرایشگاه کرج

برای آینه بک‌لایت در پشت اون از نورهای ال ای دی نواری استفاده می‌شه که این باعث زیبای آینه شما می‌شه. آینه بک‌لایت یک نورپردازی فوق‌العاده زیبا داره. برای ساخت آینه بک لایت اول با دستگاه سندبلاست پشت آینه رو تراش می‌دیم، این خراش ها، مثل شیشه‌ی مات می‌شه که نور از اون قسمت عبور می‌کنه بعد ال ای دی نواری رو تو پشت آینه با روش مخصوص نصب می کنیم.

اگر شما مدل خاصی رو در نظر دارین می تونین عکس اونو به کارشناس تولیدی ارسال کنین تا برای شما روی آینه اون طرحو طراحی کنن و در کمترین زمان برای شما ارسال بشه.نور ال ای دی ها از قسمتی که آینه رو خراش دادیم، به سمت روبرو می‌تابه و زیبایی آینه رو چند برابر می کنه. این نوع آینه دارای نور مناسب برای گریم هست. که بسیاری از آرایشگاه‌ها و گریمورها از این مدل استفاده می‌کنن.

آینه آرایشگاه کرج مدل هالیوودی

آینه آرایشگاه کرج
آینه آرایشگاه کرج

برای آرایشگاه خودتون می‌تونین آینه هالیوودی سفارش بدین. این آینه بسیار پرطرفداره و استفاده از اون تو محیط آرایشگاه باعث میشه فضای شما خاص بشه. شما در موقعی که گریم می‌کنین حتما به نور نیاز دارین که این آینه نیاز شما رو برطرف می‌کنه. اینم بگیم که برای ساخت این آینه چراغ‌دار از بهترین و جدیدترین متریال‌ها استفاده می‌کنیم.

با خرید از تولیدی کارگاه آینه‌ها، آینه‌ای رو تهیه می‌کنین که به جرأت می‌تونیم بگیم ، نظیر اون تو ایران وجود نداره. بخاطر همین کیفیت ،به کشورهای خارج از ایران ارسال داریم. لامپ‌های این آینه رو می‌شه دورتادور آینه و روی قاب اون نصب کنین و حتی میشه لامپ‌ها رو به صورت توکار نصب کرد.زیبایی لامپ‌های توکار بسیار بیشتر از نمونه‌های روکاره که روی قاب آینه نصب می‌شه.

انواع آینه خاص

آینه آرایشگاه کرج
  • آینه دوطرفه
  • آینه چرخ‌دار
  • آینه رومیزی

آینه آرایشگاه کرج مدل دوطرفه آویز

آینه آرایشگاه کرج

آینه دوطرفه یک آینه خاص هست که کاربرد اون بیشتر از یک آینه یک طرفه‌اس چون همزمان دو نفر می تونه از آینه استفاده کنه و باعث زیبایی فضای شما میشه.

این آینه‌ها رو می‌شه به صورت قدی و پایه‌دار هم تولید کرد. می‌تونیم در بین دو آینه که پشت به هم قرار می‌گیرن طبقاتی رو قرار داد که به موقع آرایش کردن آرایشگر وسایل مورد نیاز خودش‌رو که به اونا نیاز داره در دسترس قرار بده و در این طبقات بذاره.

آینه آرایشگاه کرج مدل چرخ‌دار

آینه آرایشگاه کرج

آینه‌های قدی و حتی آینه‌های ایستاده دوطرفه رو می‌تونیم به صورت چرخ‌دار تولید کنیم. آینه های دوطرفه و آینه های قدی وزن زیادی دارن و جابه‌جایی‌شون کمی دشوار هست. برای همین می‌شه به درخواست شما براشون چرخ تعبیه کرد که به راحتی اونا رو جابه‌جا کنین. تواین مدل دیگه نیاز نیست که دیوار رو سوراخ کنین و آینه رو نصب کنین و دیپارتمنت سالم می‌مونه

آینه آرایشگاه کرج

آینه آرایشگاه کرج مدل آینه کودک

کودکان از اینکه موهاشون رو کوتاه کنن ترس دارن .ما برای شما آینه‌هایی تولید کردیم که وقتی بچه‌ها روبه‌روی اون‌ها می‌شینن از نشستن جلوی آینه لذت می‌برن. می‌شه طرح آینه رو شبیه شخصیت‌های کارتونی طراحی کرد و برای اون نورپردازی رنگارنگ نصب کرد. چند دقیقه یک بار نور آینه هم عوض بشه و توجه کودک رو به خود جلب کنه.

علاوه بر اون میشه طرح‌های کودکانه رو روی آینه با سبک سندبلاست ایجاد کرد که وقتی آینه‌رو به پریز برق متصل می‌کنیم از قسمتی که طرح کودکانه رو طراحی کردیم نور به روبه‌رو بتابه و توجه بچه‌ها رو به خودش جلب کنه.

آینه ارایشگاه کرج مدل زوم دار

آینه آرایشگاه کرج

برای اینکه کار های تخصصی رو بهتر انجام بدین روی گوشه‌ای از آینه یک آینه محدب که بزرگنمایی می‌کنه نصب می‌کنیم.با دقت بیشتر و دقیق تر می‌تونین کار گریم و آرایش رو انجام بدین.این آینه نیاز هر آرایشگر و هر اتاقیه.علاوه بر اون از این آینه بیشتر برای خودآرایی استفاده می‌شه.

آینه آرایشگاه کرج مدل ضدبخار

برای مکان هایی که در اونجا بخار وجود داره و روی آینه بخار می‌شینه و دید رو کمتر می‌کنه ما یک آینه عالی و کاربردی تولید کردیم. با زدن دکمه بخار این آینه صفحه کار گذاشته شده در پشت اون کم کم شروع به گرم شدن می‌کنه و بخار روی آینه رو از بین می‌بره و ‌شما یک آینه شفاف با دید واضح رو دارین.

اینه ارایشگاه کرج مدل حسگر

آینه آرایشگاه کرج

نور آینه‌ها رو می‌تونین به صورت حسگر روشن و خاموش کنین. این مدل خیلی خاصه. با حرکت دست خودتون روی بروی آینه و قسمت مشخص شده لامپ‌ها روشن می‌شن. علاوه بر حالت حسگر می‌شه با وصل کردن دوشاخه به پریز برق و یا ریموتی و لمسی نورهای موجود در این آینه رو کم و زیاد و یا خاموش و روشن کنین.

آینه آرایشگاه کرج

انواع آینه بر اساس طراحی

  • آینه رومیزی
  • آینه قدی
  • آینه دیواری

آینه آرایشگاه رومیزی

آینه آرایشگاه کرج

آینه‌های آرایشگاه رو می‌شه به صورت قدی یا رومیزی تولید کرد. آینه رو روی دیوار بالای میز نصب می‌کنیم و یا برای آینه پایه نصب می‌شه و روی میز قرار می‌گیره. آینه‌های رومیزی رو به صورت بک‌لایت و یا چراغ‌دار می‌تونیم تولید کنیم.

برای زیباترشدن و خاص بودن می‌تونین یک میز آرایش از جنس آینه سفارش بدین و یک آینه با قاب آینه هم روی اون نصب کنین که فضایی مدرن رو داشته باشین. با آینه‌های تولید شده در کارگاه تولیدی آینه‌ها همیشه مثل یک الماس بدرخشین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس برای گرفتن مشاوره رایگان و اطلاع دقیق از قیمت ها

09901717305

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ