آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

امروزه آینه آرایشگاه هالیوودی یکی از ابزار جدانشدنی برای حرفه‌ی آرایشگری‌اس.در سال‌های پیشین حتی تا دهه‌های پنجاه و شصت تنها یک مدل آینه‌ی ساده برای هر مکانی وجود داشت. و همین که آینه ظاهر فرد رو نشون می‌داد کافی به نظر می‌رسید. حتی در اشکال آن هم محدودیت وجود داشت. و عمدتا در اشکال گرد و مستطیل برش داده می‌شدن.

اما الان قضیه خیلی فرق داره. تصور کنین وارد مجموعه‌ای آرایشی شدین که ظاهری مناسب و بروز نداره ، این امر باعث می‌شه اعتماد شما نسبت به کار اون سالن پایین بیاد . حتی اگر کار اون آرایشگر حرفه‌ای باشه ممکنه شما از گرفتن خدمات در اون فضا پشیمون بشین. اما برعکس اگر فضایی که ورود می‌کنین بروز و مدرن باشه تمایل بیشتری به موندن در اون مکان دارین. پس نقش آینه آرایشگاه هالیوودی اینجا معلوم می‌شه.

پس بیایین ببینیم این آینه چه مشخصات و آپشن‌هایی داره ؟! و چطور می‌تونیم بهترین جنس رو با قیمتی متعادل تهیه کنیم ؟!

آینه آرایشگاه هالیوودی
آینه آرایشگاه هالیوودی

معرفی آینه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی ، آینه‌هایی مدرن هستن که دور تا دور اون لامپ‌هایی با فواصل متناسب تعبیه شده. این لامپ‌ها ال ای دی و کم مصرف هستن.علاوه بر اون بسیار کارامد بوده و عمری طولانی دارن. و سال‌ها بدون اینکه از نورش کم بشه به کارش ادامه می‌ده.

حال به نظرتون این لامپ‌ها چه فایده‌ای دارن ؟ آفرین درست حدس زدین ، این لامپ‌ها علاوه بر زیبایی کار باعث بهبود نوردهی فضای اطرافش می‌شه. و کار میکاپ و آرایش رو آسون می‌کنه.

در محیطی که نور کافی وجود داره ایرادات آرایشی به راحتی رفع می‌شه. و سهولت در کار میکاپ رو به همراه داره.

حتی نور این آینه‌ها قابل تنظیمه.هنگاهی از شبانه روز که نیاز کمتری به نور باشه شما می‌تونین نور رو به دلخواه خودتون زیاد یا کم کنین.علاوه بر اون رنگ این لامپ‌ها نیز قابل انتخابه. نوع آفتابی و مهتابی از رنگ‌های محبوب و پرطرفداره. اما رنگ‌های این آینه بر همین دو رنگ محدود نیست . و شما هرر طیف رنگی که در نظر داشته باشین رو می‌تونین ثبت سفارش کنین.

لذا باید گفته بشه که اگر این آینه رو برای آرایشگاه لازم دارین رنگ‌های آفتابی و یا مهتابی گزینه‌ای درست‌تر هستن.یا حتی ترکیبی ازین دو رنگ هم بسیار زیبا و کارامد هست. زیرا برای میکاپ و آرایش کار با رنگ‌های دیگه ممکنه زیاد آسون نباشه. زیرا تایم زیادی در محل کارتون با آینه و نورش سر و کار دارین. و رنگی مثل رنگ صورتی ممکنه چشم شما رو اذیت کنه. اما برای منازل و آراستن مزون می‌تونین از رنگ‌های دلخواه‌تری سفارش بدین.

آینه آرایشگاه هالیوودی به نام‌های آینه نوری آرایشی و یا آینه چراغ‌دار هم معروفه.

آینه آرایشگاه هالیوودی

انواع آینه آرایشگاه هالیوودی

برای آرایشگاهم چه سبکی از آینه رو انتخاب کنم ؟

همونطور که می‌دونین ، امروزه آینه آرایشگاه هالیوودی سبک‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و گسترده‌ای داره . که با توجه به فضای مورد استفاده‌تون می‌تونین انتخابی متناسب داشته باشین. اگر سالن شما متراژ بزرگی نداره با انتخاب و سفارش آینه دوطرفه می‌تونی از فضای خودت استفاده بهینه رو داشته باشی.

چه با خرید آینه دو طرفه با یک تیر دو نشان می‌زنی. که همزمانه میشه از دو سمت آینه برای گریم یا آرایش استفاده کرد. مخصوصا که این آینه نوری باشه و بتونه روشنایی سالن‌تون رو هم ارتقا بده. و مشکلی ازین بابت نداشته باشین. یا در ورودی سالن می‌تونین از آینه آرایشگاه هالیوودی قدی استفاده کنین. که جدای از ظاهر شکیلش بسیار کاربردیه.

همه‌ی ما دوست داریم هنگام ورود و خروج به محلی ظاهر خودمون رو به صورت تمام قد در آینه برانداز کنیم ، تا اگه ایرادی باشه قبل از خارج شدن اونو رفع کنیم. پس به راحتی می‌شه به اهمیت نقش آینه قدی پی برد.

حال اگر آرایشگاه شما فضایی استیجاری هست و شما هرسال یا چند سال یکبار مجبور به جابجایی هستین ، آینه آرایشگاه هالیوودی متحرک برای شما انتخاب درست‌تری هست. چراکه برای جابجایی مشکلی نخواهید داشت. زیرا که آینه‌های ثابتی که روی دیوار نصب می‌شن ، قابلیت جابجا شدن ندارن. و ممکنه هزینه‌ی شما در سالن قبلی جا بمونه.

همچنین افراد و اشخاصی که به تغییر دکوراسیون اهمیت میدن و تنوع طلب‌تر هستن ، آینه متحرک براشون شایسته‌تر و مطلوب‌تر هست. زیرا که به راحتی جای آینه خودشون رو با هلی ساده عوض می‌کنن. چون چرخ‌های زیر این آینه کار رو برای ایشان راحت کرده. و بدون نیاز به انرژی زیاد آینه‌های بزرگ قدی رو به راحتی نقل مکان می‌کنن.

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی رو از کجا تهیه کنم بهتره ؟

شاید تا به‌حال به کیفیت آینه‌ای که می‌خرین دقت نکرده باشین. اما گاهی متوجه شدین که بعضی از آینه‌ها شما رو زیباتر نشون میدن و یا وضوح تصویر این آینه‌ها خیلی بالاست و شما رو شفاف و واقعی‌تر نشون میدن. به نظرتون دلیل این امر چیه؟! بی‌شک دلیل این کیفیت مواد اولیه‌ی بکار رفته در ساخت این آینه هست. کمپانی ayneha در ساخت آینه از بهترین متریال موجود استفاده می‌کنه. علاوه بر اون کادری مجرب و کارآزموده ، وظیفه‌ی طراحی و ساخت آینه آرایشگاه هالیوودی رو در این کمپانی برعهده دارن.

همه‌ی ما دوست داریم جنسی که تهیه می‌کنیم علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمتی مناسب باشه. این کمپانی به دلیل اینکه خود تولیدکننده هست و هیچ واسطه‌ای در تولید و توزیع نداره ، با قیمتی متناسب و مقرون به‌صرفه‌تر از بقیه فروشگاه‌ها اجناس خود رو بدست مصرف‌کننده می‌رسونه.

آینه آرایشگاه هالیوودی
آینه آرایشگاه هالیوودی

مزیت دیگه‌ای که این کمپانی رو برتری میده ، حق انتخاب مشتری‌اس. که چه طرح و سبکی رو بخواد ثبت سفارش کنه. هر مدلی که در ذهنش بخواد بسازه رو در دنیای واقعی می‌تونه با سفارشی اینتررنتی یا حضوری عینیت ببخشه. یا لوگو و آرم شرکت یا سالن آرایشگاهی خودش رو روی آینه حک کنه . و این آینه رو تخصصی و اختصاصی خودش کنه. تا هر کس به محل کاری شما مراجعه می‌کنه متوجه حرفه‌ای بودن کار شما باشه. و این آرم و لوگو تو ذهنش تثبیت می‌شه. که به نوعی برای کار شما هم تبلیغات محسوب می‌شه. این همه مزیت همه در کمپانی ayneha تحقق پیدا می‌کنه.

فقط کافیه با گرفتن شماره‌ی 09357015855 سفارش خودتون رو ثبت کنین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه آرایشگاه هالیوودی

هنوز مهم‌ترین مزیت خرید از کمپانی ayneha رو بهت نگفتم !

باورت نمی‌شه که اگه هر مدل آینه‌ای رو که بخری و به دستت برسه ، اگه بعد از رویت ازش خوشت نیاد ما اونو بدون کم کردن کوچکترین هزینه از شما پس می‌گیریم. این یعنی ضمانت بی‌قید و شرط !!!

مطمنا در هیچ جای دیگه چنین ضمانتی رو تجربه نکردین!

برای همه ما پیش اومده که نگران این باشیم که اگه خرید اینترنتی کنم نکنه وقتی کالا به دستم برسه ازش خوشم نیاد ! یا نکنه ایرادی داشته باشه ! نکنه تو مسیر عیبی پیدا کنه و آسیب ببینه ! همه‌ی این نگرانی‌ها توسط کمپانی ayneha رفع شده.

زیرا هر مشکلی در مسیر جابجایی تا مقصد برا آینه پیش بیاد یا اگر لامپ اون کم نور باشه یا هر موردی تا یکسال برای سلامتی آینه شما پیش بیاد رایگان اون رو برای شما تعمیر می‌کنیم. البته این گارانتی شامل ضربه خوردن و شکستگی بعد از ارسال نمی‌شه.

پس منتظر چی هستی ؟؟؟ تنوع ، زیبایی ، کیفیت و قیمت مناسب رو یکجا تجربه کن !!!

آینه آرایشگاه هالیوودی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ