آینه پایه دار سالن آرایش

آینه آرایشگاه قیمت مناسب

سلام تو این متن قراره در مورد آینه آرایشگاه قیمت مناسب صحبت کنیم تا شما بتونین علاوه بر اینکه یه جنس با کیفیت رو خریداری می‌کنین یه محصول با قیمت مقرون به صرفه داشته باشین .بدون شک وقتی تو گوگل به دنبال و به فکر عوض‌ کردن آینه‌ی سالن آرایشگاهی‌تون افتادین پس به این نتیجه رسیدین که برای عقب نموندن از رقباتون باید خودتون رو به روز کنین و از اون آینه‌های عهد دقیانوس دل بکنین.

آینه آرایشگاه قیمت مناسب
آینه آرایشگاه قیمت مناسب

درسته یه زمانی یه نوع آینه‌ی ساده برای هر نوع فضا و کاربری استفاده می‌شد اما امروزه طراح و شرکت‌های سازنده انواع آینه‌های مختلف رو برای کاربرد‌های مختلف طراحی و به بازار عرضه کردن که با این کار کیفیت سالن آرایشی و میکاپ خودشون رو بالا بردن و باعث جذابیت و منحصر به فرد بودن بیشتری در میان رقباشون شدن.

آینه یکی از مهم‌ترین متریال برای هر سالن آرایشگاهی هست. حالا که می‌دونین با عوض کردن آینه تو سالن آرایشی‌تون چقدر می‌تونین به پیشرفت خودتون کمک کنین بهتره دست به کار بشین !ما بهتون کمک می‌کنیم تا انواع آینه‌های سالن آرایشی رو به بهترین نحو بشناسین و باتوجه به بودجه و سلیقه‌ی خودتون بهترین‌ها رو انتخاب کنین.

حتی اگه در مورد طرح و مدل آینه‌ی خودتون مردد هستین کافیه با یه تماس با شماره‌ی 09357015855 و مشاوره گرفتن از طراحای کمپانی ayneha بهترین مدل از آینه نوری لمسی رو انتخاب کنین .

با سفارش اینترنتی یا تلفنی با کارگاه آینه‌ها مطمئن باشین بهترین کیفیت رو تحویل می‌گیرین علاوه بر اون ما به شما تضمین و گارانتی یه ساله می‌دیم تا شما با خیال راحت از آینه‌ی خودتون استفاده کنین و تو این مدت اگه اتفاقی برای آینه‌ی شما بیوفته به غیر از شکستگی همکارای ما براتون تعویض و یا تعمیر می‌کنن.

شما با یه تماس و دادن مدل پیشنهادی و ابعاد مورد نظرتون مدل دلخواه‌تون رو نصب شده تو سالن آرایشی تحویل می‌گیرین و باعث می‌‌شین هیچ استرس و نگرانی بابت شکستگی آینه در حین جابه جایی و رسیدن مسیر نداشته باشین و همین امر باعث کم کردن یکی از تنش‌های شما می‌شه و در صورتیکه اتفاقی برای آینه‌ی شما در حین مسیر بیوفته تنها کسی که خسارت رو پرداخت می‌کنه کارگاه آینه‌هاست.

آینه آرایشگاه قیمت مناسب
آینه آرایشگاه قیمت مناسب

امروزه آینه‌های مختلفی با توجه به کاربری هر سالنی خریداری می‌شه به طور مثال تو یه سالنی که کار ناخن و مژه به صورت تخصصی انجام میشه،می‌توان از آینه‌های زینتی بیشتری استفاده کرد چون نیاز به بودن آینه وجود نداره و صرفا بیشتر برای مدرن کردن و جذابیت بیشتر سالن استفاده می‌شه.

اما برای سالن آرایشی که کار میکاپ و گریم رو به صورت تخصصی انجام میده داشتن آینه یکی از ملزومات کار محسوب میشه چون با این روش می‌تونن از زوایای مختلف تو آینه میکاپ و گریم رو بررسی کنن.ما در ادامه در مورد انواع آینه ها با همدیگه و تفاوت اونا از نظر جنس و کاربری گفتگو می‌کنیم با ما همراه باشین…

انواع آینه آرایشگاه قیمت مناسب

  • آینه آرایشگاه قیمت مناسب مدل بک لایت
  • آینه آرایشگاه قیمت مناسب مدل هالیوودی
  • آینه آرایشگاه مدل قاب‌دار
  • آینه آرایشگاه قیمت مناسب مدل دوطرفه
  • آینه آرایشگاه مدل لمسی یا حسگری
  • آینه آرایشگاه قیمت مناسب مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه آرایشگاه قیمت مناسب حکاکی شده
  • آینه آرایشگاه قیمت مناسب مدل آویزی
آینه ثابت برای سالن آرایش
آینه آرایشگاه قیمت مناسب

آینه آرایشگاه قیمت مناسب مدل بک لایت

یکی از جذاب و زیباترین آینه‌های موجود تو هر سالن آرایشی می‌تونه آینه‌ بک لایت باشه .آینه بک لایت با داشتن جذابیت و منحصر به فرد بودن یه جوری مشتری رو در وهله‌ی اول جذب اون محیط می‌کنه که شما از هر خدماتی برای اون صحبت کنین بدون شک فکر می‌کنه که بهترینه.چون این آینه خاصه ! خیلی از رقیبای شما تو این رشته حتما یکی از دیوارهای سالن آرایشی خودشون رو به آینه‌های بک لایت اختصاص دادن.

آینه آرایشگاه قیمت مناسب
آینه آرایشگاه قیمت مناسب

سیستم این نوع آینه‌ها هم همیشه طوری تعبیه می‌شه که به طور مخفی چراغ‌های ال ای دی پشت آینه قرار می‌گیره و با روشن و خاموش کردن این چراغ‌ها نور لایت و ملایمی رو وارد سالن و دیوارهای اطراف می‌کنه.این نوع آینه نور چندان زیادی نداره اما همون نور ملایم با آرامش و جذابیت خاصی عجین شده.پیشنهاد ما به شما که دنبال آینه‌ای خاص هستین انتخاب این نوع آینه برای محیط کاری‌تون هست.

آینه آرایشگاه قیمت مناسب مدل هالیوودی

تو چند سال اخیر به این آینه‌ها آینه‌های چراغ‌دار هم می‌گفتن که با مرور زمان به آینه‌ هالیوودی معروف شدن.این آینه‌ها یکی از بهترین آینه‌ها برای گریمورها و میکاپ کارای حرفه‌ایه چون با داشتن این آینه به نور نسبتا زیادی دسترسی پیدا می‌کنن و باعث میشه با همین نور تموم اشتباهات و عیب‌های کارشون رو بفهمن و برای مشتری برطرف کنن.داشتن یه کار بی عیب و نقص آرزوی هر میکاپ کاریه با این آینه به راحتی میشه تموم عیب‌ها رو بررسی کرد و در صدد رفع اون بر اومد .سیستم این آینه‌ هم طوریه که دور تا دور آینه چراغ‌هایی گذاشته می‌شه که با روشن کردن اون نور خیلی زیادی به محیط وارد میشه.

آینه آرایشگاه قیمت مناسب
آینه آرایشگاه قیمت مناسب

امروزه به خاطر جذابیت و خاص بودن این آینه حتی تو اتاق خواب یا مزون‌ها هم خیلی استفاده میشه .پیشنهاد ما به شما حتی اگه نمی‌تونین تمام سالن آرایشی‌تون رو آینه هالیوودی کار کنین بهتره برای میکاپ و گریم از این آینه استفاده کنین و با خرید یک یا دو آینه بهترین میکاپ رو داشته باشین.

آینه آرایشگاه مدل قاب‌دار

امروزه آینه‌های قاب‌دار خیلی متنوعی تو بازار وجود داره که شما می‌تونین با توجه به سلیقه و بودجه‌ی خودتون بهترین نوع قاب آینه رو انتخاب کنین.قاب آینه‌ی شما کاملا بستگی به دکوراسیون داخلی شما داره .به طور مثال بهتره برای سبک سلطنتی از قاب‌های با مدل سلطنتی و رنگ‌های گرم مثل طلایی و بژ استفاده بشه و یا اگه سالن شما به سبک مدرن طراحی شده بهتره از قاب‌های ساده تر با رنگ‌هایی مثل سفید یا طوسی استفاده‌ی بیشتری بشه.

بعد از مدل و رنگ قاب باید جنس قاب رو هم تعیین کنین.جنس قاب می‌تونه بسیار متنوع باشه که کامل به بودجه، سلیقه و شرایط آب و هوایی هر منطقه بستگی داره. قاب‌ها می‌تونن از جنس‌های شیشه. پلاستیک ، چوبی ، یو پی وی سی ، های‌گلاس ،فلز و…باشن برای اینکه بهترین نوع قاب از نظر جنس رو انتخاب کنین بهتره تو این زمینه با مشاور و طراحان سایت صحبت کنین تا بهترین قاب رو با توجه به بودجه و سلیقه‌تون انتخاب کنین.

آینه آرایشگاه قیمت مناسب
آینه آرایشگاه قیمت مناسب

به طور مثال اگر قاب آینه فلزی دوست دارین اما به خاطر هزینه‌ی بالای این قاب از این نوع صرفه نظر می‌کنین ما بهتون قاب یو پی وی سی که کاملا مشابه قاب فلزی طراحی شده رو پیشنهاد می‌کنیم که با قیمت خیلی کمتر می‌تونین همون مدل رو داشته باشین.

آینه آرایشگاه قیمت مناسب
آینه آرایشگاه قیمت مناسب

با خرید از کارگاه آینه‌ها علاوه بر خریدن یه جنس با کیفیت از تولید ایرانی حمایت می‌کنین و باعث اشتغال زایی خیلی از مردم و هموطنای کشور خودمون می‌شین.پیشاپیش صمیمانه از خریدتون کمال تشکر رو داریم .

راه های ارتباطی با کمپانی برای خرید حضوری آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ