آینه نوری مخصوص آرایشگاه

آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت

وقتی آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مطرح می‌شه گاهی اوقات به فکر کارهای خارجی می‌افتیم غافل از اینکه امروزه بهترین نوع از آینه‌های آرایشی و گریم تو کارگاه آینه‌ها با بهترین متریال روز دنیا ساخته می‌شه. فقط کافیه سخت‌ترین طرح رو از نمونه‌های خارجی انتخاب کنین و به دست ما بسپرین و ببینین که بهتر از اون نمونه رو طراحای ما براتون آماده می‌کنن.

تو زمون‌های قدیم آینه موضوع مهمی نبود و برای اون هزینه‌ی زیادی نمی‌شد بلکه با رفتن به سر کوچه و دادن ابعاد به شیشه فروشی یه آینه‌ی ساده می‌گرفتن که برای هر مکانی اون رو استفاده می‌کردن و در واقع مهم نبود که اون آینه تو دستشویی نصب شده یا تو سالن آرایشی!

اما به مرور زمان و تو عصر جدید آینه‌های مختلفی با توجه به نیاز کاربر طراحی و تولید شدن و باعث شد که نگاه دیگه‌ای به این نوع از صنعت بشه.با ساخت آینه‌های گوناگون برای کاربری های مختلف مردم فهمیدن که باتوجه به نیازشون آینه تهیه کنن تا بهترین استفاده رو از آینه‌ی خودشون بکنن.

آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مدل هالیوودی

برای مثال آینه با طرح و مدل‌های گوناگون برای سالن آرایشی تعبیه کردن که تو هر قسمت یه نوع آینه کارایی داره.یا برای محیطی مثل استخر آینه‌ی ضد بخار تعبیه کردن تا مردم بتونن به راحتی از این نوع آینه استفاده کنن.

اگه هنوز از آینه‌های پیش پا افتاده‌ی عهد قجری استفاده می‌کنین و هیچ تغییر و تحولی تو این چند ساله به محیط کاری‌تون ندادین باید بهتون بگم که سخت در اشتباهین.چون ما هر روز داریم بیشتر و بیشتر سالن آرایشی رقیبای شمارو آپدیت و بروز می‌کنیم و از اونجایی که عقل مردم تو چشم‌شونه و تو نگاه اول وقتی وارد سالن میشن نحوه چیدمان دکوراسیون و متریال کار مثل آینه رو می‌بینن ،می‌تونن مجذوب سالن آرایش شما بشن و به یارای وفادار چندین و چند ساله‌ی شما تبدیل بشن.

آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت

نگران نباشین هنوز دیر نشده!کافیه با یه تماس با شماره‌ی 09901717305 و یا 02188068352با مشاوران و متخصصین و طراحان ما در این زمینه صحبت کنین.مطمئن باشین بهترین و مدرن‌ترین آینه‌ها رو برای سالن آرایشی شما طراحی می‌کنن چون تو این زمینه حسابی کاربردن.

با یه تماس تلفنی و دادن ابعاد و مدل دیگه احتیاج به هیچ رفت آمدی نیست شما به راحتی بعد از چند روز کاری آینه‌ی خودتون رو نصب شده روی دیوار محل کارتون تحویل می‌گیرین.و استرس شکستن آینه در حین جابه‌جایی رو ندارین چون صفر تا صد ماجرا رو به دست ما سپردین.

آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مدل قاب‌دار استیل

راااستی تا یادمون نرفته بهتون بگیم که آینه‌های کارگاه آینه‌ها دارای یه سالن ضمانت و گارانتی بی قید و شرط البته به جز شکستیه تا با خیال راحت آینه‌ی خودتون رو سفارش بدین.در واقع ما بهتون آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت می‌دیم و اگه طی این یه سال مشکلات برقی یا هر مشکل دیگه‌ای داشت کافیه با همکارای ما در تماس باشین تا در اولین فرصت نیروی پشتیبان به محل گفته شده اعزام بشن‌.

بدون شک با خرید از کارگاه آینه‌ها یکی از بهترین خریدهای عمرتون رو تجربه می‌کنین.کافیه به ما اعتماد کنین.آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت یکی از اصل‌های ما برای ثابت کردن خودمون به مشتریه.در ادامه در مورد انواع آینه آرایشگاه صحبت می‌کنیم تا بهترین مدل‌های اروپایی و به روز رو بشناسین و بتونین برای خرید آینه‌ای لاکچری بهترین تصمیم رو بگیرین.

انواع آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت

  • آینه آرایشگاه مدل بک‌لایت
  • آینه آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه آرایشگاه مدل لمسی یا حسگری
  • آینه آرایشگاه مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه آرایشگاه مدل آویزی
  • آینه آرایشگاه مدل دوطرفه
  • آینه آرایشگاه مدل حکاکی شده
  • آینه آرایشگاه مدل ایستاده یا قدی
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مدل دوطرفه‌ی بک لایت

آینه آرایشگاه مدل بک‌لایت

زیباترین و در عین حال جذاب‌ترین آینه‌های آرایشگاهی رو می‌شه با آینه‌ی بک‌لایت شروع کرد .آینه‌های بک لایت جز یکی از مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاهی هستن که هیچ زمانی از مد نمی افتن.

این آینه‌ها طوری تعبیه می‌شن که از پشت آینه لامپ‌های ال ای دی تعبیه می‌شه که با روشن کردن این لامپ‌ها نور لایت و ملایمی به اطراف آینه ساطع می‌شه و باعث منحصر به فرد شدن سالن آرایشگاهی‌تون می‌شه.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مدل بک لایت

آینه آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

آینه‌های هالیوودی یکی از زیباترین و پرنورترین آینه‌های آرایشگاهی محسوب می‌شن که محبوبیت زیادی در بین میکاپ آرتیست ها وگریمورها دارن چون با داشتن این آینه‌ها و نور بسیار زیادشون باعث می‌شن که یه میکاپ بی‌نقص و عالی رو به مشتری تحویل بدن.

سیستم این نوع آینه‌ها هم طوری کار می‌کنه که دورتا دور آینه به فاصله‌های مرتب و منظم لامپ‌هایی گذاشته می‌شه که با خاموش و روشن کردن این لامپ‌ها متوجه تغییر روشنایی و نور زیادی که این لامپ‌ها به فضا می‌بخشن میشین.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت

آینه آرایشگاه مدل لمسی یا حسگری

وقتی یکی از مدل‌های آینه نوری رو انتخاب می‌کنین باید بتونین از یه راه و روشی نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین.حتی باید بتونین شدت نور رو از این طریق کم و زیاد کنین یکی از این روش‌های مؤثر برای این کار از طریق سیستمی که بر روی آینه تعبیه انجام میشه صورت می‌گیره.

این سیستم به این صورته که با زدن و لمس کردن نقطه‌ای از آینه که از قبل تعبیه شده به راحتی می‌تونین نور آینه‌تون رو خاموش و روشن کنین. اما دقت کنین که با انتخاب این مدل و لمس آینه ،آینه‌ی شما به نسبت مدل دیگه زودتر دچار لک و کثیفی می‌شه.

آینه آرایشگاه مدل ریموت‌دار کنترلی

مدل دیگه‌ای که برای مدل آینه‌های نوری تعبیه می‌شن آینه مدل ریموت‌دار یا کنترلیه.با این روش با داشتن یه ریموت در دست‌تون در هر کجایی از سالن آرایشی که وایساده باشین به راحتی می‌تونین حتی نور آینه‌ی خودتون رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین و یا اون رو خاموش و روشن کنین.

ما برای شما این روش رو پیشنهاد می‌کنیم چون این مدل یه روش راحت و سریع محسوب می‌شه و طرفدارای زیادی داره.

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مدل ریموت‌دار

آینه آرایشگاه مدل آویزی

یکی از مدل‌های لاکچری و اروپایی آینه‌های آویزیه.در این مدل دیگه احتیاجی به داشتن پایه و میز برای آینه ندارین بلکه آینه با استفاده از قلاب و یا زنجیر و یا حتی طنای‌های متفاوت و گوناگون از سقف آویزون شده و نمایی جدید و جذابی رو به سالن آرایشگاهی شما می‌بخشه.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه آرایشی مدل آویزی

راه‌های ارتباطی ما برای آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت

بهترین راه برای ارتباط با ما طوری که نه تو ترافیک بمونین نه تو وقت‌تون مشکلی پیش بیاد تماس تلفنی و دادن مدل و ابعاد پیشنهادیه.پس اگر خواستین تلفنی سفارش بدین و یا سوالی داشتین با شماره‌ی 09901717305و یا 02188068352تماس بگیرین.

اما اگه دوس‌دارین حضوری خرید کنین و از بابت جنس خیالتون راحت بشه کافیه به آدرس زیر بیاین:

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

در کارگاه آینه‌ها بهترین نوع آینه با بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه توزیع و تولید می‌شه.تنها کافیه یکبار به تولید ایران و ایرانی اعتماد کنین .اعتماد شما افتخار ماست….

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ