آینه نوری مخصوص آرایشگاه

آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت

در مورد آاینه آرایگاه ما حقیقتا خیلی ادعامون میشه. چون صفر تا صد آینه رو خودمون تولید می‌کنیم و یه‌سری دستگاه‌هایی که ما داریم نمونه دیگه‌ای توی ایران ندارن و خلاصه ما خیلی خفنیم ، برای همینه که با خیال راحت بهتون تضمین میدیم. هر مدل آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت ، اونم از نوع مخصوص. نه تنها اگه از کیفیت راضی نبودی ازت پس میگیریم ، حتی اگه تغییر نظر بدی و بعد تحویل گرفتنش دیگه سلیقه‌ات نباشه بازم ازت پس میگیریم.

آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مدل هالیوودی

آینه عهد قجری!

اگه هنوز از آینه‌های پیش پا افتاده‌ی عهد قجری استفاده می‌کنی و هیچ تغییر و تحولی تو این چند ساله به محیط کاریت ندادی باید بهت بگم که سخت در اشتباهی. چون ما هر روز داریم بیشتر و بیشتر سالن آرایشی رقیبای تورو آپدیت و بروز می‌کنیم و از اونجایی که عقل مردم تو چشم‌شونه و تو نگاه اول وقتی وارد سالن میشن نحوه چیدمان دکوراسیون و متریال کار مثل آینه رو می‌بینن ،می‌تونن مجذوب سالن آرایشت بشن و به یارای وفادار چندین و چند ساله‌ی آرایشگاهت تبدیل بشن.

آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت

آینه خوبا تموم شدن!

شوخی کردم نگران نباش هنوز دیر نشده! کافیه با یه تماس با شماره‌ی 09901717305 و یا 02188068352با مشاوران و متخصصین و طراحان ما در این زمینه صحبت کنی. مطمئن باش بهترین و مدرن‌ترین آینه‌ها رو برای سالن آرایشیت طراحی می‌کنن چون تو این زمینه حسابی کاربلدن.

با یه تماس تلفنی و دادن ابعاد و مدل دیگه احتیاج به هیچ رفت آمدی نیست به راحتی بعد از چند روز کاری آینه‌ی خفنت رو نصب شده روی دیوار محل کارت تحویل می‌گیری و استرس شکستن آینه در حین جابه‌جایی رو نداری چون صفر تا صد ماجرا رو به دست ما سپردی.

آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مدل قاب‌دار استیل

انواع آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت

  • آینه آرایشگاه مدل بک‌لایت
  • آینه آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مدل دوطرفه‌ی بک لایت

آینه آرایشگاه مدل بک‌لایت

زیباترین و در عین حال جذاب‌ترین آینه‌های آرایشگاهی رو می‌شه با آینه‌ی بک‌لایت شروع کرد .آینه‌های بک‌لایت جزو یکی از مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاهی هستن که هیچ زمانی از مد نمی‌افتن. این آینه‌ها طوری ساخته می‌شن که پشت آینه لامپ‌های ال ای دی خفنی گذاشته میشه و با روشن کردن این لامپ‌ها نور لایت و ملایمی به اطراف آینه ساطع می‌شه و باعث منحصربه‌فرد شدن سالن آرایشگاهیت می‌شه.

انواع سبک‌های آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مدل بک لایت

آینه آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

آینه‌های هالیوودی یکی از زیباترین و پرنورترین آینه‌های آرایشگاهی محسوب می‌شن که محبوبیت زیادی در بین میکاپ آرتیست ها وگریمورها دارن چون با داشتن این آینه‌ها و نور بسیار زیادشون باعث می‌شن که یه میکاپ بی‌نقص و عالی رو به مشتری تحویل بدن.

سیستم این نوع آینه‌ها هم طوری کار می‌کنه که دورتا دور آینه به فاصله‌های مرتب و منظم لامپ‌هایی گذاشته می‌شه که با خاموش و روشن کردن این لامپ‌ها متوجه تغییر روشنایی و نور زیادی که این لامپ‌ها به فضا می‌بخشن میشین.

آینه آرایشگاه با روش‌های مختلف

  • آینه آرایشگاه لمسی
  • آینه آرایشگاه ریموت‌دار
  • آینه آرایشگاه حرکتی
آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت

آینه آرایشگاه مدل لمسی یا حسگری

وقتی یکی از مدل‌های آینه نوری رو انتخاب می‌کنین باید بتونی از یه راه و روشی نور آینه‌ی خفنت رو خاموش و روشن کنین.حتی باید بتونین شدت نور رو از این طریق کم و زیاد کنین یکی از این روش‌های مؤثر برای این کار از طریق سیستمی که بر روی آینه تعبیه انجام میشه صورت می‌گیره.

این سیستم به این صورته که با زدن و لمس کردن نقطه‌ای از آینه که از قبل تعبیه شده به راحتی می‌تونین نور آینه‌تون رو خاموش و روشن کنین. اما دقت کنین که با انتخاب این مدل و لمس آینه ،آینه‌ی شما به نسبت مدل دیگه زودتر دچار لک و کثیفی می‌شه.

آینه آرایشگاه مدل ریموت‌دار کنترلی

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت مدل ریموت‌دار

مدل دیگه‌ای که برای مدل آینه‌های نوری تعبیه می‌شن آینه مدل ریموت‌دار یا کنترلیه.با این روش با داشتن یه ریموت در دست‌تون در هر کجایی از سالن آرایشی که وایساده باشین به راحتی می‌تونین حتی نور آینه‌ی خودتون رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین و یا اون رو خاموش و روشن کنین.

ما برای شما این روش رو پیشنهاد می‌کنیم چون این مدل یه روش راحت و سریع محسوب می‌شه و طرفدارای زیادی داره.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه آرایشی مدل آویزی

آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت بیشتر و بیشتر

راااستی تا یادم نرفته بهت بگم که آینه‌های کارگاه آینه‌ها دارای یه سالن ضمانت و گارانتی بی قید و شرط البته به جز شکستیه تا با خیال راحت آینه‌ی خفنت رو سفارش بدی. در واقع ما بهتون آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت می‌دیم و اگه طی این یه سال مشکلات برقی یا هر مشکل دیگه‌ای داشت کافیه با همکارای ما در تماس باشی تا در اولین فرصت نیروی پشتیبان به محل گفته شده اعزام بشن‌.

بدون شک با خرید از کارگاه آینه‌ها یکی از بهترین خریدهای عمرت رو تجربه می‌کنی. آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت یکی از اصل‌های ما برای ثابت کردن خودمون به توعه که با خیال راحت خرید کنی. شونصد جور تضمین بهت داریم عزیزم ، دیگه چی می‌خوای؟ چایی برات بریزم؟

راه‌های ارتباطی ما برای آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت

بهترین راه برای ارتباط با ما طوری که نه تو ترافیک بمونین نه تو وقت‌تون مشکلی پیش بیاد تماس تلفنی و دادن مدل و ابعاد پیشنهادیه.پس اگر خواستین تلفنی سفارش بدین و یا سوالی داشتین با شماره‌ی 09901717305و یا 02188068352تماس بگیرین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ