شیشه خم تهران

شیشه خم تهران

پروژه‌ای که تو ذهنته چطوره؟ هر پروژه‌ی خفنی دست کم برای یه بخشش از شیشه خم استفاده شده… توی مناطق لوکس کشورهای جهان اول خیلی استفاده از شیشه خم رواج داره در حالی که توی ایران به اندازه انگشت‌های یک دست دستگاه تولید شیشه خم وجود نداره! غمت نباشه ما دستگاهش رو داریم و می‌تونیم پروژه‌ای که تو ذهنت هست رو دقیقا همون‌طور که می‌خوای برات در بیاریم.

چرا شیشه خم بهترین انتخابه؟

شیشه خم تهران
شیشه خم تهران

بهترین شیشه‌ای که برای ساختمان‌سازی برای پروژه‌های لوکس باید استفاده کنی همین شیشه‌های خم هستن که این روزا خیلی ترند شدن و اگر بخوام خلاصه بگم دیگه اینطوری شده که تو یا حرفه‌ای نیستی و آمانوری یا تو پروژه‌ات از شیشه خم استفاده کردی . برای همین تو به عنوان کسی که قراره ساخت و ساز درست و حسابی تو تهران داشته باشی اصلا نباید بیخیال استفاده از شیشه خم بشی . خصوصا که طرح و رنگ‌های بی‌نظیر و متنوعی هست که با هر سبکی جور در میاد و دستت برای انتخاب خیلی بازه و کلی خلاقیت می‌تونی به خرج بدی . از انواع خیلی ساده و مینیمال گرفته تا طرح‌های کاملا مجلل و باشکوه .

بهترین شیشه خم‌های ایران کدوماست ؟

  • شیشه خم لمینت
  • شیشه خم سکوریت

شیشه خم سکوریت

شیشه خم تهران
شیشه خم تهران

دوست داری شیشه خم استفاده کنی اما نگران امنیتی که معمولا متریال شیشه نداره ؟ این نگرانی تا حدی طبیعیه اما برای کسی که اطلاع زیادی در مورد مسائل مربوط به تولید شیشه نداشته باشه . چون این روزا دیگه این‌قدر صنعت شیشه‌سازی پیشرفت کرده که شکستن و آسیب زدن شیشه‌های ساختمونی یه چیز خنده‌دار و دور از ذهن به نظر می‌رسه . برای مثال همین شیشه سکوریت که تو عنوان ذکر شد . سکوریت کردن در اصل به فعل و انفعالاتی گفته میشه که تو کارخونه انجام میشه تا شیشه به مقاومت خیلی زیادی برسه .

به همین دلیل اسم دیگه این شیشه خم‌های سکوریت ، شیشه خم نشکن هم هست . اما باید بذار در گوشی بهت بگم بازم کیفیت سکوریت کارخونه‌های مختلف با هم متفاوته و بعضی شیشه‌ها مقاوم‌تر تولید میشن . به همین دلیل هم مهمه که از کجا خرید می‌کنی ! من که پیشنهاد میدم از سایت خودمون خرید کنی که ضمانت ۱۰ ساله داریم برای مدل‌های شیشه خم تهران داریم که به اهالی تهران یا اونایی که پروژه سازه‌هاشون تو تهرانه ۱۰ درصد هم تخفیف میدیم !

شیشه خم لمینت

شیشه خم تهران
شیشه خم نما

اما از بحث سکوریت که بگذریم می‌رسیم به شیشه‌های لمینت شده که همون‌طور که از اسمش پیداست با اضافه شدن یه سری مواد صنعتی یک لایه محافظ خیلی خیلی قدرتمند روی سطح شیشه بعد از تولیدش کشیده میشه که به این کار لمینت کردن شیشه گفته میشه . اون شیشه‌هایی رو دیدی که با این‌که خرد و تیکه تیکه شده اما همچنان سر جای خودش محفوظ مونده ؟ طوری که انگار یه لایه چسب روشه که باعث شده متلاشی نشه.‌. اون شیشه لمینت شده هست .

تو جاهایی که بیشتر احتمال شکستن وجود داره برای جلوگیری ار آسیب از این مدل شیشه خم استفاده میشه مثل وقتایی که می‌خوایم سقف شیشه خم داشته باشیم . یا تو محیط‌هایی مثل بیمارستان یا کودکستان داریم از انواع شیشه خم استفاده می‌کنیم و لازمه که امنیت افراد رو بیشتر در نظر بگیریم . قیمت شیشه خم لمینت قطعا یه مقدار بیشتر از شیشه معمولیه اما این هزینه واقعا ارزشش رو داره .

بهترین کاربردهای شیشه خم

  • در محیط‌های داخلی
  • در محیط‌های خارجی

معماری خارجی و شیشه خم تهران

شیشه خم تهران
شیشه خم تهران

بیشتری کاربردی که شیشه‌های خم تولید انبوه دارن استفاده از اون‌ها در معماری خارجیه . برای مثال این روزا تو کشورهای پیشرفته از شیشه خم به عنوان نمای ساختمون‌های بزرگ استفاده میشه . نمای انواع مال‌های بزرگ ، برج‌ها ، ساختمون‌های تجاری و اداری یا بیمارستان‌ها و… که به صورت پیشرفته و حرفه‌ای طراحی شدن یا کاملا شیشه‌ای و یا از ترکیب متریال‌های مختلف با شیشه‌اس .

به همین دلیل از بیرون که این پروژه‌هارو نگاه می‌کنی در عین‌حال که خیلی باشکوه و پرجلوه هست ، خیلی مدرن و لوکس هم به نظر می‌رسن . کاربرد بعدی که شیشه خم تو معماری خارجی داره استفاده ازشون در فضاسازی پروژه یا فضاسازی‌های شهری هست . برای نمونه پروژه‌های عمرانی گردشگری یا تجاری و حتی درمانی و آموزشی هرکدوم فضای خارجی دارن که می‌تونیم این فضاهارو با انواع مدل‌های شیشه خم دیزاین کنیم .

شیشه خم در فضای داخلی چه کاربردی داره

شیشه خم تهران
شیشه خم تهران

در فضای داخلی میشه از شیشه‌های خم به عنوان دیوارهای جدا کننده ، نرده‌های شیشه‌ای ، پنجره‌های داخلی که معمولا تو فضاهای اداری مورد استفاده قرار می‌گیره به کارگیری بشه . از طرفی خیلی. از لوازم داخلی که برای دکور یا دیزاین یا حتی استفاده‌های کاربردی لوازم از شیشه میشه استفاده کرد ‌. مثلا انواع میزهای شیشه ، کتاب‌خونه شیشه‌ای و..

از کجا پروژه شیشه خم تهران رو هماهنگ کنیم؟

وقتی می‌خوای یه پروژه حرفه‌ای رو به سرانجام برسونی ، همه چیز خیلی مهمه که حرفه‌ای انجام بشه. تو خفن‌ترین پروژه رو هم به خفن‌ترین شکل ممکن پیش ببری اما یک بخشش صورت غیر حرفه‌ای و بدون کیفیت باشه همه چیز خراب می‌شه. برای همین مهمه که آدم‌های حرفه‌ای همدیگرو بتونن پیدا کنن. تبریک میگم تو ما رو پیدا کردی ، با تولید کننده هستیم که تنها دستگاه تولید شیشه خم را توی ایران داریم. صفر تا صدش رو هم خودمو تولید می‌کنیم و تمام متریال از خودمونه برای همینه که انقدر روی کیفیت ادعامون میشه و کلی گارانتی روی محصولاتمون گذاشتیم. برای مشاوره و هماهنگی با شماره‌ای که پایین برات گذاشتم تماس بگیر یا به آدرسی که هست به صورت حضوری بیا و کیفیت را از نزدیک بررسی کن

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

شیشه خم رو از کجا سفارش بدیم؟

از ما 🙂
ما دستگاه تولیدش رو داریم و برای هر پروژه‌ای که توی ذهنت باشه هم راهنماییت می‌کنیم که کدوم مدل شیشه بهترین گزینه‌اس ، هم بهترین‌هارو برات تولید می‌کنیم عشق کنی
شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ